Tuomme arvoa kaikkiin projekteihimme, selkeällä tulos- ja asiakaspalveluhenkisyydellä.
Suunnittelemme ja kehitämme verkkosivustosi, joka on toimiva ja navigoitava, aina käyttäjää ajatellen. Lisäksi hankimme asiakkaita, täydellinen lisä myynnin ristiinmyyntiin sekä ostajan tutkimukseen ja analysointiin. Luomme, hallinnoimme ja moderoinnin sosiaalista mediaasi. Täydellinen kanava hankinta- ja asiakasuskollisuuskampanjoille voi myös olla mobiili.
Jätä yrityksesi sosiaalinen media ammattilaisten käsiin tai anna meidän auttaa sen hallinnassa. Jos et tiedä, mitä julkaista, kuinka paljon ja miten, autamme mielellämme.
Tietojen analysointi määritellään prosessiksi, jossa puhdistetaan, muokataan ja mallinnetaan tietoja tavoitteena löytää hyödyllistä tietoa, joka auttaa päätöksenteossa.
Yksi yksinkertainen esimerkki tietojen analysoinnista on se, kun teemme päätöksen jokapäiväisessä elämässämme miettimällä, mitä tapahtui viime kerralla tai mitä tapahtuu valitessamme juuri tämän päätöksen. Se ei ole muuta kuin menneisyytemme tai tulevaisuutemme analysoimista ja päätösten tekemistä sen perusteella. Tätä varten keräämme muistoja menneisyydestämme tai unelmia tulevaisuudestamme.
Kuvaileva analyysi
Ensimmäinen tietojen analyysin tyyppi on kuvaileva analyysi, joka vastaa kysymykseen "mitä tapahtui". Kuvailevan analyysin suurin käyttö liiketoiminnassa on suorituskykymittareiden (KPI) seuraaminen. KPI:t ovat mittareita eri toimien tehokkuudesta ja tuottavuudesta, joita yritykset toteuttavat.
Jos tiedät, että jokin ei toimi projektissasi ja haluat selvittää, mikä on pielessä, konsultointi Besteamin kanssa voi auttaa sinua määrittämään, suuntaatko oikealle yleisölle, miten teet sen, mikä voi olla vialla viestinnässäsi ja mitä voit tehdä parantaaksesi tilannetta, sekä löytämään strategioita, joita voit toteuttaa tilanteen parantamiseksi.