Sisältömarkkinointi on keskeinen osa näkyvyysstrategiaasi verkossa ja sen ulkopuolella. Se mahdollistaa BtoB-markkinoilla toimivien yritysten, jotka koostuvat ammattilaisista, tuottaa laadukasta liikennettä, vahvistaa asiantuntemustaan ja houkutella liidejä. Se myös auttaa vahvistamaan suhteita nykyisiin asiakkaisiisi.
Tilipohjainen markkinointi on markkinointistrategia, joka on suunnattu pääasiassa B2B-yrityksille.
Sen tavoitteena on keskittyä tärkeimpiin asiakkaisiin, joilla on suurin potentiaali. ABM-strategia perustuu erittäin henkilökohtaiseen lähestymistapaan. Markkinoija tuntee kohderyhmänsä erinomaisesti ja mukauttaa strategiaansa sekä menetelmiään markkinointi- ja myyntitiimien yhteensovittamisen avulla.
ABM-strategian omaksuminen tarkoittaa todellista asiakassuhteen personointia aktiivisessa lähestymistavassa!
Une stratégie Inbound Marketing consiste à attirer des prospects qualifiés de leur plein gré sur votre site internet, avec comme objectif de les engager avec votre marque, vos produits, vos services. Comment ? Par la diffusion et la scénarisation de contenus adaptés à leur intérêt, en temps réel. On considère que cette stratégie repose sur 5 piliers.
Pour faire la définition de l’Inbound Marketing, on peut l’opposer à celle de l’Outbound Marketing ou marketing sortant, consistant à aller au contact du client, traditionnellement utilisé par les entreprises.
Dans ce cas de figure, la communication s’effectue de l’annonceur vers le consommateur, sans ciblage précis.
Verkkosivustosi ei enää vastaa tunnettuus-, valloitus- tai asiakasuskollisuus tavoitteitasi?
Haluatko kehittää digitaalista strategiaasi ja tehdä verkkosivustostasi todellisen hankintavälineen?
Haluatko yksinkertaisesti aloittaa inbound-markkinoinnin?
Keskustellaan yhdessä projektistasi?