Strateginen konsultointipalvelu, joka auttaa asiakkaita määrittelemään liiketoimintatavoitteensa ja kehittää selkeän "tie markkinoille" uusien tuotteiden lanseeraamiseksi. Lisäksi se tukee liiketoimintaidean validoimista markkina-analyyseillä, testeillä ja todellisella palautteella, mikä optimoi menestystien.
KONGRESSIKESKUS TEOLLISUUSLIITTO - Torino klo 9:00–13:00
ESG-standardien integroiminen yritysten liiketoimintamalleihin on strateginen ja väistämätön tarve.
Kestävyys on polku tähän integraatioon, mutta myös kehitysnäkökulma, joka on mahdollinen ja tarpeellinen, jotta yritykset voivat olla kilpailukykyisiä, luoda arvoa, edistää liiketoimintaa ja levittää yrityskulttuuria.
Asiantuntijat, yrittäjät ja johtajat osallistuvat ACBGroupin järjestämään ja edistämään konferenssiin yhteistyössä Member Ferreron, Jacobacci Asianajotoimiston, Mottura Araldin, Schiesari & Associatin ja Zucchettin kanssa: tilaisuus keskustella monimutkaisten säädösten kääntämisestä konkreettisiksi ja voittaviksi strategioiksi.
Tapahtuma on CDAF:n ja Unione Industriali Torinon - Pienyrityksen suojeluksessa ja se toteutetaan media-yhteistyössä Il Sole 24 Ore -lehden kanssa.
Ilmoittautumiset: KLIKKAA TÄSTÄ
Suora lähetys: KLIKKAA TÄSTÄ
Lineabeta on italialainen kylpyhuonekalustebrändi, joka perustettiin vuonna 1980 tavoitteena tarjota raikas, toiminnallinen, yksinkertainen ja ironinen jokapäiväinen kokemus, joka on tiivistetty maksimiin "everyday design". HENRY & CO. on saanut vastuulleen brändin taiteellisen suunnittelun, tehtävä, joka on sisältänyt useita osastoja ja yritysosaamista, koskien kaikkia brändin pääkontaktipisteitä.
Strateginen konsultointipalvelu, joka ohjaa asiakkaita määrittelemään liiketoimintatavoitteensa ja kehittämään selkeän "road to market" -suunnitelman uusien tuotteiden lanseeraamiseksi. Se tukee myös liiketoimintaidean validoimista markkina-analyysin, testien ja todellisen palautteen avulla, optimoiden polun menestykseen.
strateginen konsultointipalvelu, joka ohjaa asiakkaita liiketoimintatavoitteidensa määrittelyssä, kehittäen selkeän ”markkinoille pääsy” -suunnitelman uusien tuotteiden lanseeraamiseksi. Se tukee myös liiketoimintaidean validoimista markkina-analyyseilla, testeillä ja todellisilla palautteilla, optimoiden polkua kohti menestystä.
Rewood – Verkkosivusto
Ymmärtääkseen, kuinka kehittää tehokas ja asiakkaita tyydyttävä verkkosivusto, HENRY & CO. luottaa Circular Design Thinking -menetelmään, joka sisältää empaattisen lähestymistavan ja aktiivisen kuunteluvaiheen alkuperäisten tarpeiden ja ongelmien ymmärtämiseksi.
Huipputeknologian, puhtaan ja vangitsevan graafisen vaikutuksen avulla verkkosivusto voi tehdä eron yritykselle, ollen portti sen verkkonäkyvyyteen.