Sosiaalisen vastuun käytäntöjen ja politiikkojen edistäminen organisaatioiden strategiassa, kuten sukupuolten tasa-arvon suunnitelmien sisällyttäminen yritysten ja instituutioiden organisaatiossa.
Upgrade XXI -projektin viimeisenä tavoitteena on lisätä organisaation myyntiä, tuomalla sen tuotteet/palvelut kaukaisemmille markkinoille ja tekemällä niistä houkuttelevampia ja näkyvämpiä potentiaalisille asiakkaille.
Upgrade XXI -projekti koostuu:
- Organisaation strategian määrittämisestä tai tarkistamisesta ja sen yritysidentiteetin tunnistamisesta;
- Yrityksen imagon luomisesta tai päivittämisestä siten, että tämä uusi kuva tunnistaa selkeästi koko organisaation ja pystyy välittämään potentiaalisille asiakkaille, mitä halutaan;
- Verkkosivuston / verkkokaupan / sähköisen katalogin luomisesta tai päivittämisestä sekä kaikesta markkinointi-, myynti- ja hallintorakenteesta, jotta organisaatio olisi asiakkaille näkyvämpi ja erottuisi kilpailijoista.
Indícen tarjoamat kansainvälistymispalvelut ovat seuraavat:
- Kohdemarkkinoiden valinta ja tutkimus;
- Kansainvälisen markkinointisuunnitelman laatiminen;
- Kansainvälisten asiakkaiden kartoittaminen;
- Mainosmateriaalin suunnittelu, tuotanto ja lähetys potentiaalisille kansainvälisille asiakkaille;
- Osallistuminen kansainvälisiin messuille;
- Jakelukanavien määrittäminen ja toteuttaminen kansainvälisille markkinoille;
- Sähkökatalogi;
- Jatkuva tuki kansainvälisiin markkinoihin erikoistuneelta konsultilta ja vientituki.