Tuotteet hakusanalla suunnittelija (333)

2017 Mro-eurooppa-2017

2017 Mro-eurooppa-2017

2017 Mro-europe-2017 SIJAINNISTO: Eurooppa PINTA-ALA: 400 m²
2017 Satys

2017 Satys

2017 Satys SIJAINNIT: GENOVA ALUE: 18 m²
2017 Pierre-Fabre

2017 Pierre-Fabre

2017 Pierre-fabre SIJAINEN: FRANKFURT PINTA-ALA: 100 m²
Juliste

Juliste

Julisteiden suunnittelu ja luominen
2016 Geberit

2016 Geberit

2016 Geberit SIJAINNISTO: PARIISI – Porte de Versailles ALUE: 72m²
Kuvitus

Kuvitus

Räätälöidyt kuvitukset eri taiteilijoiden portfoliossa
2018 Geberit

2018 Geberit

2018 Geberit SIJAINN: PARIISI – GRANDE HALLE DE LA VILLETTE ALUE: 36 m²
2022 Cfm Singapore Airshow

2022 Cfm Singapore Airshow

2022 Cfm Singapore Airshow SIJAINEN: SINGAPORE PINTA-ALA: 104 m²
2022 Almirall

2022 Almirall

2022 Almirall SIJAINNISTO: Pariisi Palais des congrès ALUE: 40 m²
2022 Grohe

2022 Grohe

2022 Grohe SIJAINNIT: BELFORT PINTA-ALA: 24 m²
2022 Geberit Aubade

2022 Geberit Aubade

2022 Geberit Aubade SIJAINN: Belfort ALUE: 60 m²
2015 Grohe

2015 Grohe

2015 Grohe SIJAINNISTO: BELFORT PINTA-ALA: 54 m²
2019 Geberit

2019 Geberit

2019 Geberit SIJAINNISTO: Lille PINTA-ALA: 30 m²
2018 MRO Americas

2018 MRO Americas

2018 MRO-Amerikoissa SIJAINNIT: Amerikka ALUE: 400 m²
2019 Dbv

2019 Dbv

2019 Dbv SIJAINEN: Lissabon PINTA-ALA: 78 m²
Elegantti Postitus

Elegantti Postitus

Mailing Élégance by Arobace Paranna brändisi viestintää Mailing Élégance by Arobace -palvelun avulla. Meidän ainutlaatuinen palvelumme tarjoaa kokonaisratkaisuja postitarpeisiisi, yhdistäen räätälöidyn suunnittelun, korkealaatuisen painamisen ja tyylikkäät toimitusvaihtoehdot. Olitpa sitten lähettämässä VIP-kutsuja, juhlimassa erityisiä tilaisuuksia tai lanseeraamassa uusia tuotteita, hienostunut lähestymistapamme auttaa sinua tuomaan viestisi esiin. Räätälöityjen grafiikoiden, ensiluokkaisten paperivalintojen ja mukautettavien ominaisuuksien, kuten kuumafoliopainannan ja räätälöityjen postimerkkien, avulla Arobace takaa ylellisen ja unohtumattoman kokemuksen yleisöllesi.
2021 Geberit Aubade

2021 Geberit Aubade

2021 Geberit Aubade SIJAINN: Belfort ALUE: 54 m²
2022 Turbotech

2022 Turbotech

2022 Turbotech SIJAINEN: FRIEDRICHSHAFEN ALUE: 77 m²
2022 Revima

2022 Revima

2022 Revima SIJAINEN: Aasia ALUE: 18 m²
2016 Takeda

2016 Takeda

2016 Takeda SIJAINN: PARIISI PINTA-ALAA: 60 m²
2015 Mro-europa

2015 Mro-europa

2015 Mro-europe SIJAINNISTO: Eurooppa PINTA-ALA: 400 m²
2019 Flexipan

2019 Flexipan

2019 Flexipan SIJAINNIT: Lyon ALUE: 80 m2
2022 Thales Matkustajaterminaalin Expo

2022 Thales Matkustajaterminaalin Expo

2022 Thales Passenger Terminal Expo SIJAINEN: PARIISI – PORTE DE VERSAILLES ALUE: 56 m²
2017 Geberit

2017 Geberit

2017 Geberit SIJAINEN: PARIISI – GRANDE HALLE DE LA VILLETTE ALUE: Kolmion kulma 4,5 m²
2017 Geberit

2017 Geberit

2017 Geberit SIJAINNISTO: BELFORT PINTA-ALA: 72 m²
2019 Revima

2019 Revima

2019 Revima SIJAINEN: Singapore ALUE: 18 m²
2017 Pierre-Fabre CDMO

2017 Pierre-Fabre CDMO

2017 Pierre-Fabre-CDMO SIJAINEN: NEW YORK (USA) PINTA-ALA: 18 m²
2018 Tarmac Aerosave

2018 Tarmac Aerosave

2018 Tarmac Aerosave SIJAINNIT: ORLANDO (USA) PINTA-ALA: 18 m²
Maatalouden Omaksuminen: Kun Maataloussektori Uudistuu ja Yllättää Meidät

Maatalouden Omaksuminen: Kun Maataloussektori Uudistuu ja Yllättää Meidät

Perustettu vuonna 1992, ANEFA on kansallinen työmarkkina- ja koulutusjärjestö maataloudessa. Sen tehtävänä on edistää maatalouden ammatteja ja koulutusta, kehittää maataloustyöpaikkoja sekä tiedottaa maataloustyöntekijöiden rekrytointitarpeista. Pariisissa sijaitseva alueverkosto koostuu noin neljästäkymmenestä alueellisesta ja kunnallisesta organisaatiosta, ja sen jäseninä on 130 maatalouden asiantuntijaa. Camille Desclaux on viestintävastaava järjestössä. Entisen DifferenCie-johtajan kautta, joka oli kartoittanut ANEFA:a ja tavannut Camillen, Faouzia otti projektin haltuunsa, joka oli käynnistymässä.
Eduniversal Group: Sosiaalisen Median Julkaisujen Luominen

Eduniversal Group: Sosiaalisen Median Julkaisujen Luominen

Liikkuvan kuvituksen teaserin lisäksi olemme myös ehdottaneet sosiaalisen median julkaisujen luomista. 3D Parhaat Mestarit -messuille ehdotimme sosiaalisen median strategiaa messuille ilmoittautumisten lisäämiseksi: kahden kilpailun luominen, jotka julkaistaan Instagramissa, Facebookissa ja LinkedInissä osallistumismahdollisuuksien maksimoimiseksi. Ilmoittautumisten lisäämiseksi nostimme esiin houkuttelevia ja kohdennettuja palkintoja ja jaoimme kilpailut myös bannerimuodossa opiskelijakohderyhmälle suunnatuissa sähköposteissa.