Delville Management on siirtymäjohtamiseen erikoistunut konsulttiyhtiö, joka tunnetaan asiantuntemuksestaan yritysten tukemisessa muutosvaiheessa. Yhtiö tarjoaa kokeneita siirtymäjohtajia kriittisten projektien johtamiseen, olipa kyseessä sitten uudelleenjärjestelyt, organisaatiomuutokset tai kriisinhallinta.
Räätälöidyn lähestymistavan ja syvällisen toimialatuntemuksen ansiosta Delville Management tarjoaa ratkaisuja, jotka vastaavat kunkin yrityksen erityistarpeita. Yhtiön kokeneet siirtymäjohtajat takaavat operatiivisen jatkuvuuden samalla kun he tarjoavat strategista tukea yrityksen tavoitteiden saavuttamiseksi.
Prosessianalyysin ja prosessisuunnittelun jälkeen toteutus tapahtuu yrityksessä. Tässä keskitytään tukemaan työntekijöitä uusien prosessien juurruttamisessa.
AMOA:n roolissa varmistamme kaikki suunnittelun, rakentamisen ja toteutuksen vaiheet, jotka liittyvät tietojärjestelmien uudistamisprojekteihin, jotka perustuvat ohjelmistopaketteihin:
- Ohjelman määrittely, ratkaisun valintaan liittyvä apu, projektin organisointi ja projektin vaikutusanalyysi suunnitteluvaiheessa
- Avustaminen liiketoiminnassa ratkaisun toteuttamisessa (suhteiden hallinta integraattoriin, tarpeiden ilmaiseminen, testauksen avustaminen, toiminnallisten vaatimusten laatiminen, käyttäjien koulutus) sekä päivittäisen toiminnan valmistelu (toiminnallisen hallinnan ja sisäisen tuen organisointi, ylläpitopalveluntarjoajan valinta)
- Yhteenvetojen laatiminen ja kokemusten palautteen antaminen projektin jälkeisessä vaiheessa