2bec GmbH:n kompensatoriputket tarjoavat joustavuutta ja vakautta putkistojärjestelmille, jotka altistuvat lämpölaajenemille tai värinöille. Nämä putket varmistavat koko järjestelmän turvallisen ja luotettavan toiminnan ja niitä käytetään usein teollisissa sovelluksissa.
Karkaistuksen käsittely vetyhaurauden estämiseksi
Korkealuokkaisissa teräksissä (pultit, joiden lujuusluokka on >10.9 tai vetolujuudet > 1000 N/mm²) voi galvanointiprosessien aikana, vetykaasun diffuusion seurauksena metallihäkkirakenteeseen, syntyä materiaalin haurauden ongelmia. Tämän seurauksena voi tapahtua osien vikaantumista viivästyneen haurausmurtuman vuoksi.
Perusteet ja toimenpiteet valmistusprosessista johtuvan vetyindusoituneen halkeilun tai haurausmurtuman estämiseksi on määritelty standardissa DIN 50 969-1. Galvanoiduissa sinkki-nikkeli-pinnoitteissa vetyhauraudella on uusimpien kokemusten mukaan huomattavasti pienempi merkitys. Tässä tapauksessa lämpökäsittelyä voidaan monissa tapauksissa välttää.
Kuitenkin yksittäistapauksissa lämpökäsittely 210 °C:ssa voi olla tarpeen materiaalin haurauden vähentämiseksi. Tällaisissa tapauksissa toteutamme karkaistuksen käsittelyn asiakkaan kanssa sovitun mukaisesti DIN 50 969 -standardin ohjeiden mukaan.
Rumpu- tai telinekappaleena
Galvaanista sinkkausta, jota seuraa jälkikäsittely (passivointi tai kromointi), käytetään korroosionsuojana monilla alueilla. Uusien elektrolyyttien ja menetelmävaihtoehtojen avulla luodaan kaikki edellytykset luotettavalle ja taloudelliselle suojalle kaikissa kuormitustilanteissa.
Yksilölliset palvelukonseptimme tarjoavat monia palveluja teollisten ja kaupallisten tasakattojen inventoinnin, huollon ja valvonnan ympärillä.
Säännöllinen kattotarkastus - Olemme parhaissa käsissä
NIS-tasakattoasiantuntijoiden ammattimaisessa ja asiantuntevassa kattohuollossa jopa pienimmät vauriot havaitaan ja korjataan ennen kuin niistä tulee suuria ongelmia.
Digitaalinen ja kattava huoltoprotokollamme tarjoaa teille päätöksentekopohjan tarvittaville kunnossapitotoimenpiteille.
RMM-Group valmistaa CNC-jyrsintöjä erilaisista materiaaleista seuraaville aloille:
Pneumatiikka - Hydraulikka,
Koneenrakennus - Sähkotekniikka,
Laitteistojen rakentaminen, jne.
CNC-jyrsintöjä
RMM-Group valmistaa CNC-jyrsintöjä erilaisista materiaaleista seuraaville aloille:
Pneumatiikka - Hydraulikka
Koneenrakennus - Sähkotekniikka
Laitteistojen rakentaminen
Lihankäsittelykoneet
Paperiteollisuus
Ilmailu ja valotekniikka
ja paljon muuta.
Pintakoko: 1250 mm x 1400 mm,
max. pöytäkuormitus: 3500 kg
Porakoneen työt
Käsiteltävä materiaali:
Pituudet / paksuudet tai halkaisijat pyynnöstä
Pöytä:
Pintakoko: 1250 mm x 1400 mm
max. pöytäkuormitus: 3500 kg
Työalue:
Pöydän poikittaisliike: 1600 mm
Päätyyppä – korkeussuunta: 1210 mm
Pöydän pituussuunta: 1475 mm
Pöydän kääntöliike: mikä tahansa kulma
Porakoneen liike: 710 mm (max. ulkonevuus)
Lämmitys: 1800W, tyhjennysventtiili 1/4", muovi, puhdistusta varten purettava; termostaatti ja muovikansi; Ø 35cm. Parhaiten soveltuu raakamaitojuuston valmistukseen.
Hartsipinnoitteemme koostuvat yleensä korkealaatuisista hartsitehosteista ja räätälöidyistä täyteaineista, ja ne ovat osoittautuneet tehokkaiksi laajassa sovellusten valikoimassa.
EDPOLLUX - Kaksoiskäyntitaso helpottaa pääsyä pikkubusseihin. Se toimitetaan valmiina asennussarjana.
Uuden askelmaton kehitys on suunniteltu ajoneuvoille, joissa on suuri sisäänkäyntikorkeus. Pintamateriaali on liukumaton ja ruostumatonta terästä, ja sen kantavuus on 250 kg.
Jauhemaalauksessa on koristeellinen ja ympäristöystävällinen pinnoite.
Nykyajan palautuslaitteiden avulla voidaan sovelluksessa syntyvä ylimaalaus lähes 100 %:sti kerätä ja palauttaa.
Jauhepinnoitteet ovat liuotinvapaita, ympäristöystävällisiä ja taloudellisia. Resursseja säästetään ja kustannuksia vähennetään.
Koristeelliset jauhemaalaukset tarjoavat erinomaiset korroosionkestävyysominaisuudet, ja ne ovat sään- ja UV-kestäviä.
Monipuolinen investointikonseptimme tekee meistä asiantuntijoita kaikissa tapauksissa. Joustava organisaatiomme takaa turvalliset aikataulut.
Maalauspalveluidemme painopiste on ajoneuvojen maalaamisessa. Tämä kattaa erityisesti bussit, rakennuskoneet, paloautot, maatalouskoneet, pakettiautot ja perävaunut aina lentokoneisiin ja aluksiin saakka. Kaikissa muissa tapauksissa olemme tietenkin myös erinomaisesti varustautuneet. Vaatimuksillesi, riippumatta siitä, mitä maalausjärjestelmää käytetään, ei käytännössä ole rajoja – paitsi maalauskammioidemme koko, joka on enintään 18 x 4 x 4,7 m (P x L x K). Nostureillamme voimme kuljettaa osia, joiden paino on jopa 8 tonnia, ja maalauskammion alta löytyvän kuopan avulla myös suuria osia voidaan maalata ongelmitta alhaalta. Ota meihin yhteyttä, autamme mielellämme.
LAATU: Koulutetut työntekijät, korkealaatuiset maalit ja nykyaikaiset laitteet ovat takeena erinomaiselle maalaukselle.
Täysin automaattinen pinnoituslinja on yksi tehokkaimmista Euroopassa. Erilaisia ympäristöystävällisiä esikäsittelytekniikoita, monimetallikykyinen.
Laitteen tekniset tiedot:
8 kammiota, joissa 32 vyöhykettä
Paino: Max. 690 kg komponentteja ja välikappaleita per tavarankuljetin
Koko: 4.200 x 400 x 2.000 mm (p x l x k)
Asiakas- ja vaatimustekijöiden mukainen prosessisuunnittelu ja -suunnittelu
Teräslevy, alumiinilevy, galvanoidut levyt, KTL-pinnoitetut levyt, kuituvahvistetut muovit (SMC)
Maskointi, kemiallisesti erittäin kestävä ja lämpötilankestävä