Nollasta sankariksi hankinta- ja toimitusketjupalvelut asiakkaidemme puolesta, mukaan lukien:
Toimitusmarkkinoiden analyysi ja hankinta
Teknisten spesifikaatioiden vahvistaminen ja kehittäminen
Hankintasuunnittelu ja strategia
Arvonhallintatutkimus budjetin alittamiseksi.
RFP/RFQ-pakettien valmistelu, johon sisältyvät sekä tekniset että kaupalliset vaatimukset
RFP/RFQ-pakettien toimittaminen toimittajille ja tarjousten kerääminen ajallaan
Vastaaminen ennakko- ja jälkiselvityksiin
Kaupallisen tarjouksen arvioinnin ja suosituksen laatiminen arviointia, lyhennystä ja neuvottelua varten sekä palkitsemista varten
Maksuehtojen palauttaminen asiakkaan taloudellisten standardien mukaisesti.
Toimittajien sopiminen ja sopimushallinta
''Hankintavirran'' valmistelu maksuehtojen puitteissa
Laatuvarmistuksen ja tarkastuksen määrittäminen ja toteuttaminen
Kuljetuksen ja tarkastuksen järjestäminen
Logistiikan hallinta
AB:ssä vuodesta 2021 alkaen tietyissä tuotetarroissa on oltava uusi etikettielementti, joka on 16 merkin pituinen koodi nimeltä ainutlaatuinen kaaviontunniste (UFI). Tällaisia tuotteita markkinoille tuovat tuontiyritykset ja loppukäyttäjät ovat velvollisia toimittamaan tiettyjä tuotetietoja, mukaan lukien UFI, myrkytystietokeskusten käyttöä varten. UFI:n luomiseen liittyviä työkaluja ja tukea on saatavilla ECHA:n myrkytystietokeskusten verkkosivustolla.
Mikä on UFI?
UFI-lyhenteellä tunnettu ainutlaatuinen kaaviontunniste on koodi, joka tulee olla vaarallisia seoksia sisältävien tuotteidesi etiketeissä. UFI:n lisäksi sinun on myös toimitettava muita tietoja seoksestasi ja asiaankuuluvista tuotteista, joita myrkytystietokeskukset käyttävät, kuten koostumus, kaupallinen nimi, väri, pakkaus, tuotekategoria ja toksikologiset tiedot. UFI:n tarkoituksena on luoda selkeä yhteys markkinoille tuomasi tuotteen ja antamiesi tietojen välille.