Kun on kyse valmiiden tuotteiden vastaanottamiseen liittyvien prosessien hallinnasta, kuten varastointi, tilausten valmistelu, kuljetussuunnittelu ja jakelu, olemme asiantuntijoita alallamme.
Vuosien varrella olemme kehittäneet tarvittavan asiantuntemuksen hallitaksemme onnistuneesti ulkoista logistiikkaa eri sektoreilla. Käyttämällä omaa viimeisimmän sukupolven ajoneuvokalustoamme jakeluun Italiassa ja muualla Euroopassa, hallitsemme koko jakeluprosessin, kuljettaen valmiita tuotteita ja varaosia suoraan tuotantopaikasta asiakkaalle.
Artelux varustaa sinut liikenteen ja pysäköinnin valosignaalilla. Meidän liikennemerkit ohjaavat autoilijoita kohti määriteltyä kohdetta. Käyttäjien ohjaaminen ja tiedottaminen pysäköintialueilla näyttötaulujen, totemien, liikennemerkkien, valolehtisten ja LED-näyttöjen avulla on erityisen tehokasta liikennemerkinannossa.
Artelux tarjoaa laajan ja mukautuvan valikoiman LED-näyttöjä ulkoiseen ja sisäiseen liikennemerkinantoon sekä pysäköinnin turvallisuuteen.
Arteluxin tarjoamien opasteiden avulla liikennemerkkisi ovat mahdollisimman näkyviä. Koot (standardi tai mittatilaustyönä) on mukautettu sivuston kokoon, liikenteen mukaan ja näkyvyysetäisyyden perusteella. Opasteiden tiheys on mukautettu toteutettavan reitin monimutkaisuuteen.
Asiantuntijana Pick&Pack -alueella tarjoamme tilauksien vastaanottamista, johon kuuluu: tuotteiden tarkistaminen varmistaaksemme, että oikea määrä tuotteita on vastaanotettu ja se vastaa varaston rekistereitä; vahinkojen tai vaurioiden tarkistaminen; sijainnin ja määrän seuranta lisäämällä SKU:ita varastonhallintajärjestelmään; varmistaminen, että kaikissa tuotteissa on viivakooditarrat tai SKU-koodit.
Tilauksen valmistelun ja tavaroiden pakkaamisen sekä lähettämisen jatkaminen.
Ulkoistaminen vapauttaa sinut keskittymään verkkokauppasi strategisempiin tavoitteisiin, kuten tuotekehitykseen ja markkinointiin.
Transmec Group tarjoaa huipputeknologian palveluja toimitusketjun sektorille erilaisten tilojen kautta, joita tukevat huipputason tietojärjestelmät ja viimeisin teknologia.
Kahden erillisen yrityksen, Transmec Log ja Transmec To Be, kautta tarjoamme asiakkaillemme suunnitellun, dynaamisen ja tehokkaan palvelun, joka perustuu projektianalyysiin, toteutukseen ja jatkuvaan tutkimukseen.
Koulutetun työvoiman hallinta teollisuusvarastoissa
Varastonhallinta monituottajakeskuksissa, joissa on kehittyneet IT-järjestelmät, jotka pystyvät käsittelemään kaikenlaisia pyyntöjä (FIFO, FEFO, dynaaminen keräily)
Kuljetus- ja toimitusvirtojen koordinointi korkeilla palvelustandardeilla suurille vähittäiskauppaketjuille ja myymälöille (vähittäiskauppiaat, erikoisliikkeet, apteekit)
Viimeisen mailin toimitukset varmistetaan valittujen ja sertifioitujen alueellisten toimijoiden verkoston kautta, jotka erikoistuvat elintarvikkeisiin
Tuotteen jäljittäminen ECR-standardien mukaisesti
Toimituksen seuranta jokaisessa vaiheessa omistetun asiakaspalvelutiimin avulla, joka pystyy tarjoamaan reaaliaikaista tietoa
Lavojen keräys, mukaan lukien lavan vaihto tai pooling
Huippujen hallinta (kulutuksessa, tuotannossa tai rahoituksessa) maksimaalisen joustavuuden ansiosta kuljetus- ja jakelutoiminnoissa
Toimitusketjun logistiikka on olennainen osa teollista logistiikkaa. Eri prosessien hallinta ja ohjaus on elintärkeää yrityksille, jotka pyrkivät maksimoimaan tuottavuutensa ja tehokkuutensa samalla kun ne vähentävät kustannuksia.
Vuosien kokemukseen perustuen meillä on todistettua asiantuntemusta saapuvan logistiikan hallinnassa useilla teollisuudenaloilla. Optimoimalla saapuvaa logistiikkaa tarjoamme "just in time" -palveluja, jotka mahdollistavat asiakkaille toimitusketjun hallinnan yhdessä tai useammassa tehtaassa tai jakelukeskuksessa, joita usein palvelevat toimittajat, jotka sijaitsevat 48-72 tunnin toimitusalueella.
Loppukäyttäjän kanssa käytävän myyntisuhteen lisääntynyt monimutkaisuus nähdään usein tuotanto- ja jakeluyrityksissä esteenä omien B2C-digitaalisten myyntikanavien menestykselle.
T-DATA:n täyden palvelun malli mahdollistaa heille menestyksekkään kansainvälisen myyntikanavan - verkkokaupan tai markkinapaikan - pyörittämisen, siirtämällä toimintansa täysin asiantuntevalle, kokeneelle toimijalle, jolla on kapasiteettia hallita projektivolyymeja.
Varastonhallinta: palvelun laadun parantamiseksi, pääoman säästöjen lisäämiseksi ja ajan säästämiseksi
• Tuotannon tuki Transmec Groupin henkilöstön avulla, joka tarjoaa käsittely- ja materiaalivalmistuspalveluja asiakkaan tiloissa
• Sisäinen logistiikka tuotantolinjan syöttöprosessien uudelleen suunnittelemiseksi ja tuotannon tehokkuuden optimoinniksi
• Hankinta ja toimitukset hankinta- ja ostotilausten hallinnan kautta
• Kittaus, pakkaus ja kokoonpano
• Komponenttilogistiikka: varaosien ja komponenttien toimituksen käsittely asiakkaille strategisesti sijoitettujen varastojen verkoston kautta
• Käänteinen logistiikka palautus- ja takuu palveluille alhaisemmilla kustannuksilla ja parannetulla luotettavuudella
• Verkkokaupan logistiikka
Saapuva logistiikka
Ohjattu toiminta: täydellinen toimitusketjun näkyvyys, reaaliaikainen tiedonvaihto, täydellinen tuotteen seuranta
Resurssien jakaminen (tila, materiaalit, henkilökunta) operatiivisen joustavuuden luomiseksi
Arvoa lisäävät palvelut parannetun virran hallinnan tueksi.
Varastointi Transmec Groupin omissa tiloissa ja omistetuissa varastoissa
Jakelu- ja konsolidointiratkaisut vähittäiskaupan jakelukeskuksissa
Kotiinkuljetus koulutetun henkilökunnan toimesta, joka kuljettaa tavarat suoraan asiakkaille
Toimimalla suoraan valmistajan omissa tiloissa, asiantunteva sisäinen palvelumme tarjoaa hallittua logistiikkaa, joka lisää arvoa asiakkaan ydinliiketoimintaan optimoimalla varaston ja tiedonkulun.
Valitsemalla kokeneen, sisäisen logistiikkakumppanin, joka keskittyy jatkuvasti toimitusketjun hallinnan parantamiseen ja kehittämiseen, asiakkaat varmistavat, että raaka-aineet ja valmiit tuotteet ovat saatavilla tarpeen mukaan.
Monimuotoinen jakelu toimituksille (maa, rautatie, ilma, meri)
Arvopalvelut (järjestäminen, pakkaaminen, osakokoonpano)
Laatuvalvonta asiakkaan toimitusketjussa mukana olevilta toimittajilta, riippumatta maantieteellisestä sijainnista
Paikan päällä tarjottavat palvelut, jotka vaihtelevat varastonhallinnasta ja konsolidointikeskuksista juuri ajoissa -syöttöön toimituslinjoille
Tuotteen jäljittäminen
Varaosien ja valmiiden tuotteiden jakelu
Omien IT-järjestelmien käyttöönotto
Saapuva/lähtevä logistiikka omissa tiloissamme ja asiakkaiden tiloissa
Mukautettujen ja standardoitujen teollisten pakettien hallinta
CKD-logistiikka
Nykytilan arviointi
Parannusten ja optimointialueiden tunnistaminen
Uusien menettelyjen määrittäminen
Varastotasojen rationalisointi tuotantoaikojen suhteessa
IT-työkalut, jotka liitetään markkinoiden pääasiallisiin ERP-sovelluksiin, tarjoten täydelliset seurantatiedot asiakkaan koko toimitusketjusta
Tuotemateriaalin hallinta
Käsittely, tuotantolinjojen toimitus, JIT- ja JIS-ruokinta, työtilauksen valmistelu
Varastointi, varastonhallinta, asiakastilausten valmistelu ja pakkaaminen, pakkaaminen, etikettien kiinnittäminen, tuotteen konfigurointi, kittaus ja räätälöinti.
Jennesco on erikoistunut tekstiilien kuljetukseen vuodesta 1965 Beluxissa.
- Päivittäiset toimitukset paketeista, lavoista ja roikkuvista tavaroista Beluxissa omalla kalustollamme;
- Logistiikkapalvelut, kuten varastointi, pakkaus ja valmistelu;
- Pick & Pack -palvelu;
- Tuontitoimintojen ja niihin liittyvän logistiikan käsittely;
- Seuranta- ja jäljityspalvelu;
- Yksiköiden siirto;
- Erikoiskuljetus;
- Jälkimarkkinointipalvelu saatavilla klo 8.00–16.45, maanantaista perjantaihin;
- Ajanvaraus;
- jne.