Sar Trasporti:lla on käytössään ajoneuvo- ja laitekalusto maantie- ja/tai intermodaaliseen kuljetukseen, joka on saatavilla sekä kansallisiin että kansainvälisiin kuljetuksiin. Sen politiikka on jatkuvasti päivittää kalustoa, tiloja ja toimintoja, jotta se voi parhaiten vastata asiakkaidensa tarpeisiin, markkinaolosuhteisiin ja kohdata teknologian ja innovaatioiden haasteet, jotka liittyvät palveluihin.
Osuuskunta toimii itseohjautuvan järjestelmän mukaisesti, noudattaen HACCP-periaatteita, jotka on yksityiskohtaisesti määritelty Euroopan unionin säännöksissä ja määräyksissä.
Ajan myötä yritys on kehittänyt erinomaisia teknisiä tietoja kemiallisten aineiden ja teollisten jätteiden kuljetuksessa, samalla kun se on omistautunut turvallisuuden ja ympäristönsuojelun korkeimmalle tasolle.
Se koskee toimitusta, asennusta, huoltoa tai peruskorjausta sekä ei-valaisemattoman liikennemerkin, pystysuoran, vaakasuoran ja täydentävän toteuttamista.
Koodi: OS 10
Organisaatiomme huolehtii ja koordinoi kaikkia yksittäisten taideteosten tai kokonaisnäyttelyiden käsittelyjä ja liikkeitä ei vain Venetsiassa ja Italiassa, vaan ympäri maailmaa: tarjoamme laajan valikoiman palveluja ja korkeatasoista ammattitaitoa kaikissa olosuhteissa; kokenut henkilökuntamme on täysin käytettävissä lainanantajan tai näyttelyn järjestäjän kaikissa tarpeissa.
Apumme alkaa taideteoksen valvonnasta, jotta voimme tarkistaa sen kunnon sekä erityisten ominaisuuksien olemassaolon, jotka on otettava huolellisesti huomioon pakkaamisessa ja kuljetuksessa. Samaan aikaan kaikki muodollisuudet Kauniiden Taiteiden Hallinto- ja, jos tarpeen, Tulli-toimistojen kanssa hoidetaan ja valvotaan helposti tuonti-/vientikonsulttiemme toimesta. Voimme toimittaa kaikki asiakirjat, kuten tuonti-/vientiluvat, CITES-sertifikaatit ja tulliselvitykset, joita yleensä vaaditaan taideteosten oikean ja onnistuneen käsittelyn varmistamiseksi eri maissa.
Interlinea Srl voi tarjota TARMAC-valvontapalveluja kaikissa lastaus-/purkamisformaliteeteissa lentokentän transit-alueella. Pakkaus, joka on aina räätälöity, ja kuljetus erityisillä ja ainutlaatuisilla taidekuljetusajoneuvoillamme (oli kyseessä sitten Venetsian laguuni tai maanteitse) ovat palveluja, joista voimme ylpeillä. Avustamme kuriireja ja huolehdimme kaikista heidän vaatimuksistaan kaikissa operaatioissa. Sama korkea taso avustusta annetaan taideteoksille, jotka saapuvat Italiaan tai ovat vain transitissa matkalla lopulliseen määränpäähänsä.
Maailmanlaajuisesti toimivat agenttimme voivat taata parhaan tuloksen kaikissa tilanteissa. Interlinea Srl on ylpeä ICEFATin (International Convention of Exhibition and Fine Arts Transporters) jäsen: tämä tarkoittaa, että yritys työskentelee ja on jatkuvasti tekemisissä luotettavan ja ammattimaisen kansainvälisen taidekuljetusverkoston kanssa ympäri maailmaa.
Olemme myös yhteydessä tärkeimpiin italialaisiin vakuutusyhtiöihin ja vakuutusyhtiöihin kattaaksemme "nail to nail" kaikki taideteosten käsittelyt ja liikkeet. Taideteosten turvallisuus ja lainanantajan tyytyväisyys ovat ensisijainen sitoumuksemme.
Fluid Spritz
Mineraalireaktiivien (natriumsilikaatti) liuos, jota käytetään ruiskutettujen muurausten ja projektoitujen betonien kovettumisen nopeuttamiseen, ulkona olevien kivien vahvistamiseen ja/tai käytävissä, itsenäisten ja vedenpitävien tunnelipinnoitteiden asentamiseen, kanavissa, holveissa, altaissa, maanalaisissa rakenteissa jne., erityisellä laitteistolla hydratoitujen seosten (seokset, joissa silikaatti ruiskutetaan ruiskubetonin ulostulon suuttimesta) käyttöön.
Fluid Spritz on laajasti käytettävä kiihdyttävä aine, joka on helppokäyttöinen ja jonka annostelua voidaan muuttaa erityisten rakennustarpeiden mukaan: pinnoituskerrosten määrän vähentäminen, paikkakerroksen asennusaikojen lyhentäminen, palautusjätteiden vähentäminen, mahdollisuus toimia jopa kylmissä sääolosuhteissa.
Ruiskutettujen laastien ja injektointimassojen tuotantoa erityisellä laitteistolla (ruiskubetonikoneiden pumpuilla) hydratoitujen seosten vahvistamiseksi ulkona olevissa kivissä ja/tai käytävissä, pinnoitteiden asentamiseksi, myös kuormaa kantavina, käytävissä, paaluilla, teräspaaluille, väliseinille, kanavissa, holveissa, altaissa jne. Maanalaisrakenteiden vedenpitävyyteen. Sitä voidaan käyttää rakenteellisissa levyissä, rakennusten turvallisuuden varmistamiseksi maanjäristysten vaikutuksesta.
Fluid Spritz on ensin siirrettävä sopivan kokoiseen säiliöön, josta se voidaan lisätä suoraan ruiskusuuttimeen. On aina suositeltavaa suorittaa ennakkotestejä, jotta voidaan määrittää tuotteen lisäyksen sopivin prosenttiosuus.
Pakkaus: 1350 kg säiliö
UM: €/kg
Putkipaletti, halkaisija 60 mm, pallolla, teräksestä, jauhemaalattu, korkeus 1200 mm, ketjukiinnityksellä, betoniin asennettavaksi tai käytettäväksi betonipohjan kanssa, tuote nro 5100.
Mitat:
pituus: 6 cm leveys: 6 cm korkeus: 120 cm paino: 10 kg halkaisija: 6 cm
Moottorikäyttöiset lapioautot ovat innovatiivisia työkaluja, jotka on suunniteltu kuljettamaan raskaita kuormia vaivattomasti. Nämä koneet on varustettu voimakkailla moottoreilla ja kestävästä rakenteesta, mikä tekee niistä ihanteellisia sekä kotitalous- että kaupalliseen käyttöön. Moottorikäyttöiset lapioautot ovat täydellisiä maan, soran ja muiden materiaalien siirtämiseen, vähentäen käyttäjän fyysistä rasitusta ja lisäämällä tehokkuutta. Olitpa sitten ammattilaismaisemointija tai tee-se-itse-harrastaja, moottorikäyttöiset lapioautot ovat arvokas lisä työkalupakkiisi.
Päätoimintonsa lisäksi moottorikäyttöiset lapioautot tarjoavat edistyksellisiä ominaisuuksia, kuten säädettävät nopeusasetukset, ergonomiset kahvat ja helppo manööverattavuus. Vankka rakenne ja luotettava suorituskyky takaavat pitkäaikaisen käytön, kun taas käyttäjäystävälliset ohjaimet tarjoavat tarkkuutta ja mukavuutta. Moottorikäyttöiset lapioautot ovat investointi tuottavuuteen ja tehokkuuteen, auttaen sinua suorittamaan tehtävät nopeasti ja vaivattomasti.
Tiekuljetukset
Tiekuljetuspalvelu vastaa tarpeeseen kuljettaa tavaroita ajoneuvolla Eurooppaan tai naapurimaihin.
Palvelumme on suunnattu Euroopan markkinoille, ja sitä hallinnoidaan yhteistyössä useiden suoraan ja eksklusiivisesti toimivien ulkomaisten toimipisteiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa, jotta voimme tarjota asiakkaillemme erittäin kilpailukykyisen palvelun luotettavuuden, joustavuuden, neuvonnan ja viestinnän osalta.
Gorizian intermodaaliterminaali liittyy kansainväliseen Gorizia-Nova Gorica rautatieyhteyteen, joka vie Italian puolelta Gorizia Centraaliin Udine-Trieste suuntaan ja Slovenian puolelta Nova-Goricassa sijaitsevaan asemaan.
Terminaaliin kuuluu:
20 000 m² operatiivista piha-aluetta
3 000 m² katettu varasto, jossa on ilmanvaihtojärjestelmä ja 25 tonnin nosturi
5 raidepätkää, joiden pituudet ovat 500, 385, 350, 340 m
RoLa-järjestelmä, joka koostuu betonilavoista ja lastausrampeista, jotka sijaitsevat päärautatieakselin varrella
24/7 valvontajärjestelmä
Erikoistuneiden operaattoreiden läsnäolo
AUTOTRANSPORTTI
KULJETUKSET KRAANALLA JA ERITYISET KULJETUKSET
Suoritamme raskaita kuljetuksia Italiassa ja ulkomailla ajoneuvoilla, joissa on myös nostureita, perävaunuja, puoliperävaunuja ja erilaisia katettuja kuljetusvälineitä, erityisesti teollisuuslaitteiden, järjestelmien ja varusteiden kuljetuksia.
Kuljetamme myös työkoneita ja aluksia, jotka ovat joko normaalikokoisia tai poikkeuksellisia.
Meillä on tiivis ja luotettava yhteistyöverkosto, jossa on erilaisia perävaunuja erityisreiteille, joilla on korkea liikennöinti, sekä Italiassa että ulkomailla.
Yli 60 vuoden kokemuksella tarjoamme volyymitavaroiden kuljetuspalveluja.
Sopivan ajoneuvokaluston avulla pystymme tarjoamaan kattavaa palvelua yrityksille, jotka tarvitsevat nosturilla kuljetuksia kolmansien osapuolten tavaroille ja kaikille raskaille kuormille.
Erityiset kuljetukset teknisellä saattueella ja myös pysyvillä luvilla.
Organisoidut kuljetuspalvelut erityisesti muuttojen ja teollisuuslaitteiden asennusten yhteydessä, taaten tarkat ja ajallaan suoritettavat palvelut.
Kaikki toimenpiteemme ovat pätevän ja asianmukaisesti koulutetun henkilöstön vastuulla. Muita arvostettuja ominaisuuksia palveluissamme ovat:
- huolenpito käytettävien ja vuokrattavien välineiden kunnosta;
- kunnioitus ympäristöä ja alueella asuvia ihmisiä kohtaan, missä meidät kutsutaan toimimaan;
- nopeus ja tarkkuus, jolla suoritamme jokaisen tehtävän.
Pylväät jalankulkualueille, pyöräteille ja pysäköintialueille. Valmistettu messingistä ja alumiinista.
Värit saatavilla pyynnöstä.
Messinki ja alumiini: väri antrasiitti harmaa
Koneistettu massasta: värit saatavilla pyynnöstä
Grout 6 SFR
Grout 6 SFR on korkean suorituskyvyn omaava itsestään tasoittuva valumortti, joka on vahvistettu Readymesh MM-150 teräskuiduilla ja 6 mm Readymesh PM-060 polypropeenimikrokuiduilla. Se tarjoaa korkean taivutuslujuuden, erinomaisen tartunnan betoniin ja teräkseen sekä kutistumisen kompensoinnin. Aggregaatin maksimikoko on 6 mm. Se on ihanteellinen tien liitosten kiinnittämiseen, korjauksiin, vahvistuksiin ja seismisiin säätöihin, tarjoten muovautuvuutta keskikokoisille ja suurille paksuuksille (5–20 cm) teräsbetoni- ja muurausrakenteissa.
Rakenteellinen korjaus ja säätö, tien, moottoritien, lentokentän liitosten sekä kriittisten alueiden liitosten palautus ja kiinnitys.
Käyttöpinnoilla tulee olla puhdasta, vapaata liasta, murenevista ja tarttumattomista osista, pölystä jne., ja ne tulee riittävästi kyllästää vedellä, kunnes ne saavuttavat tilan "kosteat kuivat pinnat". Pintojen asianmukainen karhennus esimerkiksi kaivertamalla, hiekkapuhaltamalla jne. on aina tarpeen maksimaalisten tartuntapintojen saavuttamiseksi. Optimaaliset arvot saavutetaan korkeapaineisella hydrokaivertamisella. Poista kaikki näkyvissä olevat raudoitukset, jotka ovat häiritsevän hapettumisen alaisia tai syvästi hapettuneita, puhdistaen ruoste näkyvistä raudoituksista (hiekkapuhalluksella tai hankaavilla harjaksilla).
Kaada noin 2/3 sekoitusvedestä sekoittimeen, lisää Grout 6 SFR ja loput vedestä; jatka sekoittamista, kunnes saavutetaan homogeeninen, klimpitön seos. Sekoitusveden tulisi olla noin 13%-15% painosta (3,5-4,5 litraa per säkki). Käytä valumenettelyjä, jotka varmistavat katkosten puuttumisen ja estävät ilmakuplien muodostumisen.
Korkeita kiinnityksiä varten on suositeltavaa lisätä Ghiaietto 6.10 (katso asianmukainen tekninen tietolehtinen lisätietoja varten).
Pakkaus: 25 kg säkki
Mitta-yksikkö: €/kg
Osmocem SCK Kuituvahvistettu monokomponenttisementtimassa, joka perustuu hydraulisiin sideaineisiin, superprogoliin täyteaineisiin, valittuihin hienoihin aggregaatteihin ja kiteytymisreagensseihin, jotka edistävät yhdisteen tunkeutumista tukimateriaaliin. Ihanteellinen ohuiden suojapinnoitteiden (4–10 mm) käyttöön, joissa on korkea vastapainon tartunta. Erityinen koostumus tekee tästä tuotteesta ihanteellisen pinnoitteisiin aggressiivisissa ympäristöissä, joissa on kosketusta klorideihin ja sulfaateihin (viemärijärjestelmät).
Pakkaus: 25 kg säkki
UM: €/kg
Repar Tix HG SB
Thixotrooppinen, rakenteellinen, kuituvahvistettu sementtilaasti, jossa on kompensoitu kutistuminen, korkea sisäinen vedenpitävyys ja poikkeukselliset fysikaaliset ja mekaaniset ominaisuudet: tarttuvuus, puristuslujuus, taivutuslujuus, kulutuskestävyys jne. Täydellinen rakenteellisten töiden ja rappeutuneen betonin korjaamiseen sekä erittäin suorituskykyisiin pinnoitteisiin. Repar Tix HG SB on erityisesti muotoiltu rakenteelliseksi laastiksi, jota voidaan käyttää pumppaus-/suihkukoneilla (märkä spritz-beton -tekniikka) normaalien käsin sovellettavien tekniikoiden lisäksi. Erityisesti optimoidut parametrit ovat: reologisuus, thixotropia ja tuotteen työstettävyys, jotka mahdollistavat ruiskutustoimenpiteet vähentäen mekaanisten osien kulumista ja vähäistä jätettä maassa.
Reologinen, thixotrooppinen, rakenteellinen, komposiittisementtilaasti, joka perustuu erityisiin sementteihin ja valittuihin piidioksidipitoisiin aggregaatteihin, vahvistettuna tasapainoisella seoksella READYMESH-polypropeenikuituja ja kalsiummetasilikaattimikrokuituja, lisättynä erityisillä aineilla ja korkealla piidioksidipitoisuudella. Kovettumisen jälkeen se tarjoaa erittäin korkean suorituskyvyn sisäisessä vedenpitävyydessä, pesunkestävyydessä ja hydrolyysissä, mekaanisessa lujuudessa, kulutuskestävyydessä ja kavitaatiossa, antikarbonaatiossa, kemiallis-fysikaalisessa vakaudessa, kestävyydessä ankarille sääolosuhteille ja huuhtoutuvalle vedelle. Se sisältää kolmiulotteista kuituvahvistusta, tarjoaa korkean pidon; se on mitoitettu vakaaksi (kompensoitu kutistuminen). Tuote voidaan toimittaa mono-komponenttisena tai kaksikomponenttisena versiona. Mono-komponenttisessa versiossa tuote sekoitetaan veteen (noin 16 % pussin painosta). Kaksikomponenttisessa versiossa tuote sekoitetaan lisäämällä 4,5 kg komponenttia B. Kaksikomponenttiversio parantaa tarttuvuutta tukemiseen ja vähentää vapaata kutistumista ilmaan, erityisesti alkuvaiheen kovettumisen aikana ja erityisen kuumissa ilmastoissa, ilman että se muuttaa lopputuotteen fysikaalis-mekaanisia ominaisuuksia.
Korjaukset ja suojapinnoitteet hydraulisille töille (putkistot, padot, tunnelit jne.), merirakenteille ja artefakteille kriittisissä tilanteissa: aggressiiviset kemiallis-fysikaaliset aineet, huuhtoutuva vesi, meriatmosfääri jne. Erityisesti ruiskubetonitoimenpiteisiin käytettäväksi käytävissä, tunneleissa, kallioseinäissä, kastelukanavissa ja hydraulisissa kanavissa, paaluissa ja mikropaaluissa, väliseinissä jne.
Sovelluspinnoitteiden tulee olla puhtaita, ilman likaa, murenevia ja tarttumattomia osia, pölyä jne., asianmukaisesti kyllästettyjä vedellä, kunnes saavutetaan tila "kosteat kuivat pinnat". Pintojen riittävä karhennus, kuten kaivaminen, hiekkapuhallus jne., on aina tarpeen maksimaalisten tarttuvuusarvojen saavuttamiseksi alusta. Optimaaliset arvot saavutetaan korkeapaineisella hydrokaivamisella. Paljasta rautat, jotka ovat altistuneet tuhoisalle hapettumiselle tai syvälle hapettumiselle, poistamalla ruoste paljastetuista raudoista (hiekkapuhalluksella tai hankaavilla harjaksilla).
Suositellaan käytettäväksi pumppaus-/ruiskukoneita, jotka on erityisesti suunniteltu kuituvahvistettujen rakenteellisten laastien käyttöön. Rakenteellisten laastien, kuten Repar Tix HG SB, ruiskuttamiseksi suositellaan aina tehokasta ja joskus pitkäaikaista tuotteen sekoittamista, joka on suoritettava ennen pumppauskierrosta. Tästä syystä "pintalaastareiden" käyttö, joissa on tilavuusmittaus vettä, ei ole suositeltavaa.
Kaada noin 2/3 sekoitusvettä sekoittimeen, lisää Repar Tix HG SB ja loput vedestä; jatka sekoittamista, kunnes saadaan homogeeninen, paakkuuntumaton seos. Sekoitusveden tulisi olla noin 16 % pussin painosta. Bond HG:n lisääminen sekoitusveteen (noin 0,5 litraa 25 kg tuotepussille) yksikomponenttisessa versiossa mahdollistaa tarttuvuuden, pidon, läpäisemättömyyden, työstettävyyden, muotoilun ja muodonmuutoskyvyn edelleen parantamisen. Mikäli tuotetta käytetään kaksikomponenttisessa versiossa, kaada komponentti B (neste) sekoittimeen, lisää vähitellen komponentti A (jauhe) ja sekoita, kunnes paakkuja ei ole enää. Suurten pinnoitepaksuuksien, staattisten vaatimusten, monoliittisten vaatimusten jne. osalta, jotka suoritetaan Repar Tix HG SB:llä, on suositeltavaa käyttää sopivia metallivahvistuksia (sähkösulatettu verkko, häkit jne.), jotka on kiinnitetty tukemiseen Syntech Profixilla, GROUT MICROJ:llä, Repar Tix G2:lla.
Noin 18,5 kg/m² Repar Tix HG SB:ta jokaista toteutettavaa senttimetriä kohti (noin 1850 kg kuutiometriä kohti).
Pussi 25 kg - Lava: 50 x (Pussi 25 kg)
Repar Tix Fine
Rakenteellinen ja kutistumista kompensoiva tiksotrooppinen sementtipohjainen laasti, jonka maksimiraekoko on 0,6 mm. Se koostuu korkealuokkaisista sementteistä, super-pölyistä täyteaineista, stabiloivista lisäaineista ja korkealujuuksisista polypropeenimikrokuiduista. Laastin hieno raekoko ja poikkeuksellinen työstettävyys tekevät Repar Tix Finestä erityisen soveltuvan rakenteiden kuoriremontteihin (yksittäisen kerroksen maksimipaksuus on 20 mm) teräsbetoni- ja muuraustöissä, betonin korjaukseen, joka vaatii erinomaista pintakäsittelyä, toimiin levyjen intradosissa, jopa aggressiivisissa ympäristöissä (merellinen, teollinen). Manuaalinen tai ruiskutussovellus märkäkypsennykseen ensimmäisten 48–72 tunnin ajan.
Esiseoksen hieno raekoko (maksimirae 0,5 mm) mahdollistaa erittäin tarkan viimeistelytason ja pinnan tasoittamisen. Rakenteellinen tiksotrooppinen laasti Repar Tix Fine voidaan edullisesti lisätä 0,25 % Fluid SRA:ta, erityistä lisäainetta, joka kykenee vähentämään sekä muovista kutistumista että hydraulista kutistumista. Fluid SRA suojaa itse asiassa laastin kypsymistä ja, kun se sekoitetaan Repar Tix Finelle, sitä voidaan pitää teknologisesti edistyneenä järjestelmänä, joka kykenee vähentämään veden nopeaa haihtumista laastista ja edistämään hydratoitumisreaktioiden kehittymistä. Fluid SRA:n ansiosta, vuorovaikutuksessa joidenkin sementin komponenttien kanssa, voidaan saavuttaa lopullinen kutistuminen, joka on 20–50 % alhaisempi kuin Repar Tix:n standardiarvot, jotka on valmistettu vain veden lisäämisellä.
Rakenteellinen tasoitus. Korjaus, kunnostus, betonipinnan uudelleenrakentaminen, luotettavien ja kestävien pinnoitteiden rakentaminen rakennus-, siviili-, hydrauliikka-, teollisuus-, betoni- ja muuraustöihin.
Sovelluspinnoitteiden on oltava puhtaita, vapaita liasta, murenevista ja epäyhtenäisistä osista, pölystä jne., kyllästettyjä "kostealla kuivalla pinnalla" vedellä. Pintojen riittävä karhennus, kuten kaivaminen, hiekkapuhallus jne., on aina tarpeen maksimaalisten tartuntapintojen saavuttamiseksi. Optimaaliset arvot saavutetaan korkeapaineisella hydrokaivamisella. Paljasta rautat, jotka ovat altistuneet tuhoisalle hapettumiselle tai syvälle hapettuneille, poistamalla ruoste paljastetuista raudoista (hiekkapuhalluksella tai hankaavilla harjaksilla). Ennen niiden kunnostamista suositellaan konsolidoivan re-alkaloivan Consilex Sanin käyttöä paljastetuilla pinnoilla.
Kaada 2/3 koko sekoitusvedestä sekoittimeen (noin 2,5 litraa per säkki), lisää tuote vähitellen ja loput vesi, kunnes saadaan homogeeninen seos halutulla koostumuksella ja ilman paakkuja. Huolehdi paljastettujen pintojen suojasta ja kosteasta kypsennyksestä.
Bond HG:n lisääminen sekoitusveteen (suhteessa noin 0,5–0,7 kg per tuotesäkki) mahdollistaa merkittäviä parannuksia tarttuvuuden, kiinnittyvyyden, läpäisemättömyyden, työstettävyyden, muovattavuuden ja muodonmuutoskyvyn osalta.
Korkeat pinnoitepaksuudet, staattiset vaatimukset, monoliittiset vaatimukset jne. voivat tehdä tarpeelliseksi käyttää sopivia vahvistuksia (sähkösulatettu verkko jne.), jotka on kiinnitetty alustaan Syntech Profixilla, Syntech Fix EP:llä tai Grout Cablella.
Noin 18 kg/m² Repar Tix Fine:a jokaista luotavaa senttimetriä kohti (noin 1800 kg jokaista kuutiometriä kohti).
Säkki 25 kg - Lava: 50 x (Säkki 25 kg)
Repar Steel
Kaksikomponenttinen sementtislauri, joka on muokattu joustavilla hartseilla ja erityisillä korroosionestoaineilla hapettuneiden vahvistustankojen passivoivaan käsittelyyn rappeutuneen betonin korjauksessa. Repar Steelin korroosionesto-efekti määräytyy korkean alkaliteetin ja anhydriittijärjestelmän komponenttien superpozzolaanisen reaktion perusteella, sekä nesteosassa (B) olevien siirtyvien ja rajapintakorroosionestoaineiden läsnäolon ansiosta, jotka pystyvät toteuttamaan katodista ja anodista suojaa orgaanisten yhdisteiden perusteella, jotka tekevät rautasulfaatteja käyttökelvottomiksi elektrolyyttisten korroosioprosessien ravinnoksi. Ratkaisun polymeerikomponentit myös lisäävät edelleen korroosionesto-efektiä, erityisesti aggressiivisia hyökkäyksiä vastaan, jotka johtuvat klorideista ja sulfaateista, ja parantavat tartuntaa käsitellyn tangon ja betonin välillä (tartuntakoe EN 15184 -standardin mukaisesti, joka noudattaa UNI EN teknistä standardia 1504 "Betonirakenteiden suojaus- ja korjaustuotteet ja -järjestelmät - Osa 7: Vahvistusten korroosiosuojaus").
Passivoiva suojaava korroosionestohoito vahvistustangoille korjaustöissä teräsbetonissa.
Poista huolellisesti irtonainen ruoste metallipinnoilta altistuneista vahvistustangoista hiekkapuhalluksella tai syvällä harjauksella, kunnes saadaan valkoinen metallipinta. Tämä toimenpide on välttämätön Repar Steelin korroosionesto-ominaisuuden tehokkaaksi kehittämiseksi. Ilman muuta, hiilidioksidiprofiilin etenemisen estämiseksi betonissa on välttämätöntä täydentää korjaus asianmukaisilla korjauslaasteilla: thixotrooppisilla (Repar-sarja) tai valuilla (Grout-sarja).
Sekoita komponentit A ja B ja jatka sekoittamista, kunnes saadaan homogeeninen, paakkuuntumaton seos. Levitä harjalla aiemmin valmisteltujen vahvistustankojen pinnoille. Estääksesi korjauslaastin levittämisen poistamasta vielä tuoretta Repar Steel -käsittelyä, odota tuotteen kovettumista ennen volyymikorjausta. Suositeltu vähimmäisodotusaika on noin 6-8 tuntia kesälämpötiloissa ja noin 12-16 tuntia talvilämpötiloissa. Älä levitä tuotetta, jos lämpötila on alle 5 °C tai jos on odotettavissa, että lämpötila voi laskea tämän arvon alle ensimmäisten 12 tunnin aikana kovettumisen aikana.
0,03 - 0,1 kg Repar Steelia kutakin lineaarista metriä käsiteltävää terästankoa kohti.
Pönttö 3,4 kg [A] - Pullo 1,6 kg [B] - Paketti: 1 Pönttö 3,4 kg [A] + 1 Pullo 1,6 kg [B]
Repar SM Bic
Hieno tasoitus, kaksikomponenttinen, tiksotrooppinen, reologinen, komposiitti, "monikäyttöinen", nopeasti kovettuva. Täydellinen millimetrin ja kosmeettiseen tasoitukseen artefakteissa ja betonitöissä rakenteellisessa ja/tai toiminnallisessa restauroinnissa; myös sopii rakennusten julkisivujen tasoittamiseen, joissa on osittainen tai täydellinen seinämuovipinnoite.
Repar SM Bic on laasti, kaksikomponenttinen, tiksotrooppinen, reologinen, komposiitti, "monikäyttöinen"; perustuu korkearesistentteihin sementteihin, superpozzolaanisiin täyteaineisiin, hydrodispersiivisiin polymeerihartseihin, muovittimiin, stabilisaattoreihin ja korroosionestoaineisiin, antiallergisiin lisäaineisiin, valittuihin aggregaatteihin, mikrofilamentteihin. Erittäin hieno sitova matriisi, jossa on korkea pozzolaaninen komponentti, yhdessä komponentti B:ssä olevien erityisten polymeerien kanssa, antaa sovelletulle tuotteelle korkean tarttuvuuden alustaan, yhdessä erityisen matalan elastisen modulusin kanssa. Hienojakoinen ja spheroidinen morfologia kvartsiaggregaatteissa helpottaa tasoitusaineen käyttöä, erityisesti käytettäessä yhdessä GFRP-verkkojen (Rinfor Systemin kaatumisen ja rikkoutumisen estojärjestelmät) kanssa.
• Korjaukset, tasoitus, suojaavat ja vesitiiviit pinnoitteet, tasaiset säännöllistykset, liimapinnoitteet jne. sementtipohjaisilla alustoilla, seinillä, sementtilaasteilla, betonilattioilla, jopa matalan imeytyvyyden pinnoitteilla (muoviseinäpinnat, edellyttäen että ne ovat tiukasti kiinnitettyjä alustaan).
• Vahvistettujen betonirakenteiden tasoitus säiliöissä, altaissa ja uima-altaissa ennen hartsipinnoitteiden tai laattojen asentamista.
• Palkkien, pylväiden ja tieinfrastruktuurien kansien tasoitus.
• Rinfor Systemin kaatumisen estojärjestelmä väliseinillä ja täytöissä, yhdessä GFRP Armaglass Structura 115, Armaglass Structura 250 -verkojen ja GFRP Armaglass Connector -liittimien tai Helix Steel Aisi 304 ruostumattomasta teräksestä valmistettujen liittimien kanssa.
• Rinfor Systemin rikkoutumisen estojärjestelmä lattioilla, yhdessä Armaglass Structura 250 GFRP -verkon, ruuvien ja kiinnikkeiden kanssa.
• Säännöllistys- ja valmistuskerrokset betonin ja muurauksen alustoille ennen hiilikuitu FRP -järjestelmien asentamista, sekä paikan päällä kyllästettyinä (kankaat) että liimattuina (levyt).
Sovelluspinnoitteiden tulee olla puhtaita, ilman likaa, murenevia ja ei-tarttuvia osia, pölyä jne., asianmukaisesti kyllästettyjä vedellä, kunnes ne saavuttavat tilan "kosteat kuivat pinnat".
Sekoita betonijauhe (komponentti A) polymeerisen hydratoivan dispersio (komponentti B) kanssa, mieluiten sekoittimella, jossa on alhainen kierrosluku, kaada jauhe vähitellen nesteeseen (manuaalisessa sekoituksessa lisää neste jauheeseen); jatka sekoittamista, kunnes saat homogeenisen, lumpsittoman seoksen. Tuotteen optimaalinen koostumus ja sen seurauksena tässä teknisessä tietolehdessä ilmoitetut fysikaalis-mekaaniset ominaisuudet voidaan saavuttaa käyttämällä 4,5 kg KOMPONENTTIA B jokaista 25 kg:n säkkiä kohti. KOMPONENTTI B:n ylimääräinen määrä (0,5 kg) on erityisen hyödyllinen pohjan pohjustamiseen tai lastan kostuttamiseen lopullisessa tasoitusvaiheessa, tai kuumissa ja kuivissa ympäristöolosuhteissa, joissa sekoitettu tuote pidetään levyn sisällä, se voi vaatia pienen nestelisäyksen optimaalisen koostumuksen saavuttamiseksi, näin vältetään hallitsemattomat vesilisäykset.
Noin 2,0 kg/m² Repar SM Bic:stä jokaista valmistettavaa millimetriä kohti.
Säkki 25 kg [A] - Muovikanisteri 5 kg [B] - Paketti: 1 säkki 25 kg [A] + 1 muovikanisteri 5 kg [B]
Repar SM
Hieno tasoitus, monokomponentti, tiksotrooppinen, reologinen, komposiitti, "monikäyttöinen", nopeasti kovettuva. Täydellinen millimetrin ja kosmeettiseen tasoittamiseen artefakteissa ja betonitöissä rakenteellisessa ja/tai toiminnallisessa restauroinnissa.
Repar SM on hieno rappaus, monokomponentti, tiksotrooppinen, reologinen, komposiitti, "monikäyttöinen"; joka perustuu korkearesistentteihin sementteihin, superpozzolaanisiin täyteaineisiin, hydrodispersiivisiin polymeerihartseihin, muovittimiin, stabilisaattoreihin ja korroosionestoaineisiin, antiallergisiin lisäaineisiin, valittuihin aggregaatteihin, mikro kuituihin.
Korjaukset, viimeistelykerrokset, suojaavat ja vesitiiviit pinnoitteet, tasoittamiset, pintapinnoitteet, liimat jne. betonin ja muurauksen tukirakenteilla, jopa kylmässä säässä.
Käyttöpinnoitteiden tulee olla puhtaita, ilman likaa, murenevia ja irtoavia osia, pölyä jne., asianmukaisesti kyllästettyjä vedellä, kunnes ne saavuttavat tilan "kosteat kuivat pinnat".
Kaada noin 2/3 sekoitusvedestä sekoittimeen, lisää Repar SM ja loput vedestä; jatka sekoittamista, kunnes saadaan homogeeninen, lumpsiton seos. Sekoitusveden tulisi olla noin 15-18% pussin painosta. Sekoituksen jälkeen odota muutama minuutti ennen käyttöä. Suositellaan valmistamaan rajallinen määrä seosta kerrallaan, jotta vältetään hukka.
Tasoita säännöllistettävät pinnat levittämällä tuotetta lastalla, sieni- tai kelluntapinnalla jne.
Noin 1,65 kg/m² Repar SM:ää jokaista valmistettavaa millimetriä kohden.
Pussi 25 kg
Protech Road Line
Nopeasti kuivuva refraktiivinen synteettinen maali, jolla on erinomainen peittävyys ja kestävyys sääolosuhteille, on erityisesti suunniteltu vaakasuorien liikennemerkintöjen maalaamiseen. Akryylihartsin pohjalta, erityiset muovilisäaineet, jotka on ladattu rutiilititaanioksidilla, UV-säteille kestäviä synteettisiä pigmenttejä, lamellaarisia ja kiteisiä täyteaineita, korkean refraktiivisen indeksin lasimikrosfäärejä ja erityinen liuotinsekoitus, joka tasapainottaa syvää ja pinnallista kuivumista, mahdollistaa turvallisuusohjeiden viestimisen liikennelain määräysten mukaisesti sekä kaupunkialueilla että maaseudulla keskilinjoille, sivulinjoille, suojateille, pysäytysalueille ja jalankulkijoiden ylityspaikoille jne.
Protech Road Line on erityinen tienmerkintöihin lattiamateriaaleilla, mukaan lukien tiet: asfaltti, sementtipohjaiset alustat, porfyri jne.
Poista kaikki pölyn jäljet. Kuivalle pinnalle levitä Protech Road Line käyttöohjeissa kuvattujen menetelmien mukaan.
Protech Road Line, riippuen laitteista ja levitysmenetelmistä, on laimennettava yleensä 5 %:lla erityisellä synteettisellä ohenteella liikennealueiden maaleille. Vältä levittämistä, kun pinnalla on kondensoitumista, jäätä ja varmista, ettei maalissa ole hilseilyä. Sekoita tuote huolellisesti ennen käyttöä.
Levitä 1,30 kg Protech Road Line:ia neliömetriä kohti maalattavalle pinnalle.
Tynnyri: 25 kg - Tynnyri: 5 kg - Lavalla: 33 x (Tynnyri 25 kg)
Syntech AS 21
Kaksikomponenttinen rakenteellinen liimaepoksi täyteaine, pehmeällä koostumuksella, tiksotrooppinen, helppo levittää (muovattava massa), teräskonnectoreiden kiinnittämiseen, läpivientireikien tiivistämiseen betonissa, teräspintojen liimaamiseen betonitukille, lisätuotteena tien saumoja varten, puupäiden uudelleenrakentamiseen, halkeamien korjaukseen, puuttuvien geometrioiden uudelleenrakentamiseen, injektoreiden kiinnittämiseen, saumojen uudelleenrakentamiseen betonilattioissa jne.
Pehmeän ja tiksotrooppisen koostumuksensa ansiosta Syntech AS 21:llä on erinomainen levitettävyyttä ja se on helposti sovellettavissa jopa vähän tai ei ollenkaan huokoisille materiaaleille, mikä tekee siitä optimaalisen liiman kaikkien Elastotex-tuotelinjan elastisten nauhojen liimaamiseen, mukaan lukien korkean elastisuuden ja kestävyyden omaava Elastotex 250 Combi, joka koostuu erityisestä elastomeerisesta kerroksesta Hypalonista. Erinomainen tarttuvuus myös PVC:lle ja muovimateriaaleille.
Rakenteellisten elementtien (palkit, pylväät jne.) rakenteelliset vahvistukset liimaamalla teräspintoja betoniin. Saumojen uudelleenrakentaminen betonilattioissa. Jäykkä rakenteellinen liimaus (betonilevy) esivalmistettujen elementtien ja erilaisten rakennusmateriaalien, kuten betonin, teräksen, lasin, puun, marmorilaattojen, kivien jne. kiinnittämiseen. Kiinnitys, liimaus ja liittimien, sidosten jne. kiinnittäminen. Elastisten nauhojen kiinnittäminen saumoihin, Elastotex. Puupäiden uudelleenrakentaminen, halkeamien korjaus, puuttuvien geometrioiden uudelleenrakentaminen eri tukimateriaaleilla.
Sovelluspinnoilla on oltava asianmukaisesti valmisteltu ja riittävän kestävä: puhdas pölystä, rasvasta, likaantumisesta, murenevista ja tarttumattomista osista, ilman kosteita pinta-aloja. Lattioissa suositellaan lisäksi pinnan esikäsittelyä, kuten hiekkapuhallusta tai esijyrsintää. Metallielementit on puhdistettava "lähes valkoiseksi metalliksi".
Varmista, että ympäristö on hyvin tuuletettu ja käytä turvallisuustiedotteessa mainittuja henkilökohtaisia suojavarusteita. Lisää komponentti B komponenttiin A, huolehtien siitä, että kaikki materiaali poistetaan pakkauksesta ja sekoitetaan perusteellisesti matalalla kierrosluvulla (tai sopivalla käsityökalulla), kunnes saadaan homogeeninen seos, mikä ilmenee tasaisena värinä ja lumpsien puuttumisena. Levitä pinnoille lastojen, lastojen jne. avulla. Suorita tehtävät tuotteen käyttöiän aikana.
Älä levitä sateisina päivinä; älä levitä kosteille tai märille pinnoille; älä levitä jauhemaisille pinnoille; käytä tuotetta heti sekoittamisen jälkeen.
Noin 1,6 kg Syntech AS 21 jokaista kuutiodesimetriä kohti, joka on täytettävä.
Paketti: 1 Kanisteri 1 kg [A] + 1 Kanisteri 1 kg [B] - Paketti: 1 Tölkki 5 kg [A] + 1 Tölkki 5 kg [B]
Repar Tix SFR
Korkean suorituskyvyn, tiksotrooppinen, rakenteellinen sementtipohjainen laasti, kuituvahvistettu metallimikrokuitujen seoksella (pituus = 6 mm, halkaisija = 0,22 mm) ja emäksenkestäville synteettisille mikrokuiduille, jota käytetään vahvistettujen betonirakenteiden ja muurauksen korjaamiseen ja paksuntamiseen, jopa vaativissa altistumisympäristöissä (merellinen, teollinen, syklisesti kuiva ja kostea).
Repar Tix SFR koostuu erityisistä sementteistä, piidioksidihöyrystä, kutistumisenestoaineista, erityisistä lisäaineista ja valituista aggregaateista, jotka tarjoavat korkean suorituskyvyn tartunnassa, kiinnittymisessä, mekaanisessa kestävyydessä, sisäisessä vedenpitävyydessä, mittojen vakaudessa ja yleisessä kovuudessa. Repar Tix SFR:ään lisätään seos amorfisia metallikuituja, joiden pituus on 30 mm (≥0,9 % painosta) ja monikuituisia synteettisiä kuituja, joiden pituus on 6 mm (≥0,08 % painosta).
Korjaukset, kunnostukset ja vahvistukset, jopa merkittävillä paksuuksilla ja mitoilla, vahvistetuissa betonirakenteissa ja muurauksessa. Betonikannen palauttaminen ja uudelleenrakentaminen voimakkaasti vaurioituneissa vahvistetuissa betonirakenteissa, jopa erityisen vaativissa ja voimakkaasti kuormitetuissa ympäristöissä (merellinen, teollinen, puhdistamot, vesiputket). Luotettava ja kestävä rakenteellinen vahvistaminen tieinfrastruktuurissa (siltoja, viadukteja, tunneleita jne.). Vahvistushatut holvikaarirakenteissa. Vahvistukset ja maanjäristyskorjaukset yhdistettynä rakenteellisiin lasikuituverkoihin ARMAGLASS-linjalta, Armaglass Connector -lasikuituyhteet, kierteiset tangot Helix Steel AISI 304 ruostumattomasta teräksestä.
Käyttöpinnoilla tulee olla puhtaita, ilman likaa, murenevia ja ei-kiinnittyviä osia, pölyä jne., asianmukaisesti kyllästettyjä vedellä, kunnes ne saavuttavat tilan "kosteat kuivat pinnat". Pintojen riittävä karhennus, esimerkiksi kaivertamalla, hiekkapuhaltamalla jne., on aina tarpeen maksimaalisten tartuntapintojen saavuttamiseksi. Optimaaliset arvot saavutetaan korkeapaineisella vesikaivertamisella. Paljasta rautat, jotka ovat altistuneet tuhoisalle hapettumiselle tai syvälle hapettuneille, poistamalla ruoste paljastetuista rautakappaleista (hiekkapuhalluksella tai hiontaharjoilla).
Kaada noin 2/3 sekoitusvettä sekoittimeen, lisää Repar Tix SFR ja loput vedestä; jatka sekoittamista, kunnes saadaan homogeeninen, paakkuuntumaton seos. Sekoitusveden tulisi olla noin 20-22 % pussin painosta. Sekoituksen jälkeen odota muutama minuutti ennen käyttöä.
Aseta paikalleen laastilla tai käyttämällä rappaus-/tai ruiskubetonikoneita, käytä tuotemääriä, jotka ovat sopivia rakennustyömaan erityisvaatimuksiin.
Noin 19 kg/m² Repar Tix SFR:ää jokaista toteutettavaa senttimetriä kohti (noin 1900 kg kuutiometriä kohti).
Pussi 25 kg - Lava: 50 x (Pussi 25 kg)
Protech Tunnel
Korkean spesifisen peittävyyden, korkean kuivan jäämän ja huomaamattoman vedenhylkivyysominaisuuden omaava temperamaali, joka on tarkoitettu tunneliin, gallerioihin, metroihin jne. liittyvien merkkien ja koristeellisten sisäpintojen maalaamiseen. Puhtaan valkoinen: RAL 9010, Vermilion: RAL 2002.
Pystysuorien ja koristeellisten merkkien maalaaminen tunneleissa, gallerioissa ja metroissa.
Käytettävien pintojen tulee olla puhtaita, ilman likaa, murenevia ja irtoavia osia tai ei-imukykyisiä, pölyisiä, ennestään maalattuja jne. Pinta-aloille, joita käsitellään, tulee levittää erityistä kiinnitysaineita PROTECH FIX TUNNEL käyttäen matalapaineista airless-tekniikkaa.
Levitä Protech Tunnel airless-pumpuilla matalapaineella, laimentamalla se etukäteen vedellä suositellussa 30%-40%:n painoprosentissa tuotteesta.
Levitä 0,30 - 0,50 litraa Protech Tunnelia per neliömetri maalattavaa pintaa.
Ämpäri 15 l
Protech Road Paint
Protech Road Paint on paksu akryylihartsipohjainen maali vesiemulsiossa, joka suojaa ja tiivistää bitumipintoja kaupunki- ja jalankulkualueilla. Protech Road Paint on ihanteellinen käytettäväksi pysäköintialueilla, pihoilla, pyöräteillä ja jalkakäytävillä, ja se lisää myös lattian kulutuskestävyyttä, UV-säteilyä ja kemiallista aggressiota vastaan.
Protech Road Paint estää bitumibinderien siirtymisen ja lämmön kertymisen auringonvalon vuoksi ja mahdollistaa:
- Hajoamisen, rikkoutumisen ja turpoamisen vähentämisen bitumiesineessä.
- Bitumiseoksen päällysteen suojaamisen äkillisiltä lämpötilan muutoksilta.
- Työn keston lisäämisen.
- Lattian esteettisyyden parantamisen ja ympäristövaikutusten vähentämisen valitsemalla eri väreistä.
- Bitumi hajujen huomattavan vähentämisen.
Protech Road Paint on suunniteltu bitumiseoksista valmistettujen tuotteiden viimeistelyyn ja suojaamiseen kaupunki- ja jalankulkualueilla, kuten pihoilla, bulevardeilla ja etuoikeutetuilla kaistoilla, jalkakäytävillä ja pyöräteillä, urheilutiloissa.
Poista kaikki pölyn ja öljyjen, rasvaisten aineiden ja epäyhtenäisten osien jäljet. Kuivalle pinnalle levitetään Protech Road Paint käyttöohjeissa kuvattujen menetelmien mukaan.
Protech Road Paintia voidaan laimentaa vedellä enintään 30 %:n osuudella. Levitys kuivalle ja puhtaalle pinnalle tehdään käsin rullalla vähintään 2 kerrosta kyllästymiseen asti, riippuen tuen huokoisuudesta. Emme suosittele levittämistä, jos lämpötila on alle +10 °C.
Noin 2,0 kg/m² Protech Road Paintia kahdessa kerroksessa.
Voidaan 25 kg
Repar Tix HG Bic
Kaksikomponenttinen thixotrooppinen, rakenteellinen, kuituvahvistettu sementtilaasti, jossa on kompensoitu kutistuminen, korkea sisäinen vedenpitävyys ja poikkeukselliset fysikaaliset ja mekaaniset ominaisuudet: tarttuvuus, puristuslujuus, taivutuslujuus, kulutuskestävyys jne. Muokattu polymeerilaasti, johon on lisätty komponentti B nestettä, joka toimitetaan kanistereissa ja sisältää erityisiä polymeerejä vesiemulsiossa sekä hygrometrisiä kutistumisen vähentäjiä. Täydellinen rakenteellisten töiden ja heikentyneen betonin artikkeleiden korjaamiseen sekä erittäin suorituskykyisten pinnoitteiden valmistamiseen.
Kahden komponentin sekoittamisen jälkeen Repar Tix HG Bic on täysin työstettävissä käsin tai ruiskukoneilla. Levitetty ja kovettunut materiaali omaa erittäin korkean tarttuvuuden, kestävyyden, on vedenpitävää, hyvällä höyryläpäisevyydellä, korkea fysikaalis-mekaaninen kestävyys (luokka R4 UNI EN 1504/3 mukaan). Tuote sisältää siirtyviä korroosionestoaineita komponentissaan B. Tuotteen thixotrooppiset ominaisuudet mahdollistavat erinomaisen tarttuvuuden ja helpon levitettävyyden pystysuorilla pinnoilla, palkkien, hyllyjen tai levyjen alaosissa, usein jopa rakenteilla, jotka altistuvat epäsuorasti kevyille värähtelyille tai dynaamisille rasituksille sovelluksen aikana. Se ratkaisee monimutkaisten uudelleenrakentamisten tai restaurointien ongelmat, jopa vaikeasti tarttuvilla alustoilla ja laajalla soveltuvalla paksuusalueella: vähintään 3 mm (levitettävä lastalla ja viimeisteltävä lastalla) aina 100 mm:iin ja yli, luonnollisesti 25-30 mm:n kerroksittain. (Suuriin paksuuksiin suurilla pinnoilla on aina suositeltavaa varustaa vastakkaisella verkolla liittimille, jotka on kiinnitetty tukeen). Se ei vaadi kostutusta tai haihtumisenestosuojelua sovelluksen jälkeen. Komponentissa A olevien erityisten reaktiivisten täyteaineiden superpozzolaaninen reaktio, kolmiulotteinen mikro-aseistus, jonka tarjoaa tasapainoinen sekoitus READYMESH-kuituja, yhdessä komponentissa B olevien erityisten polymeerien ja siirtyvien korroosionestoaineiden kanssa, takaavat kovettuneelle tuotteelle erittäin vahvan tarttuvuuden alustaan, mittojen vakauden ja maksimaalisen kestävyyden ympäristön aggressioita vastaan (hiilidioksidoituminen, happosateet, kloridit, sulfaatti).
• Korjaukset ja suojapinnoitteet vesirakenteille (putket, padot, tunnelit jne.), merialueen rakenteet ja artefaktit kriittisissä tilanteissa: kemiallis-fyysiset hyökkäykset, vuotovesi, merellinen ilmasto jne.;
• rakenteellinen restaurointi pylväille, palkkeille, lattioille ja seinille, jotka on valmistettu teräsbetonista, mukaan lukien elementtirakenteet, jotka altistuvat korkealle sulfaattiaggressiolle;
• tilavuuden uudelleenrakentaminen ja betonituotteiden täyttäminen paksuuksilla 1–4 cm ilman hitsattua verkkoa (tällöin pintojen on oltava asianmukaisesti hydroskarifioitu karkeusasteella > 7 ICRI _ Kansainvälisen betonin korjausinstituutin asteikolla);
• betonin kuorikerroksen restaurointi ja betonikannen korjaus, joka on irronnut teräsbetoniterästen hapettumisen seurauksena.
Sovelluspinnoitteiden tulee olla puhtaita, vapaita liasta, murenevista ja tarttumattomista osista, pölystä jne., ja veden "kosteuttama kuiva pinta". Pintojen riittävä karkaiseminen skarifioimalla, hiekkapuhaltamalla jne. on aina tarpeen, jotta saadaan maksimaaliset tarttuvuusarvot alustaan. Optimaaliset arvot saavutetaan korkeapaineisella hydro-skarifioinnilla. Paljasta hapettumisen vuoksi tuhoutuneet tai syvästi hapettuneet raudat, poista ruoste paljastetuista raudoista (hiekkapuhalluksella tai hiontaharjoilla).
Kaada komponentti B (neste) astiaan (ämpäri tai muu) lisäämällä ja sekoittamalla vähitellen komponenttia A (jauhe), jatka sekoittamista, kunnes paakkuja ei ole enää. Tuotteen optimaalinen koostumus ja sen seurauksena teknisessä tietolehdessä ilmoitetut fysikaalis-mekaaniset suorituskyvyt voidaan saavuttaa käyttämällä 4,5 kg KOMPONENTTIA B jokaista 25 kg:n säkkiä kohti. KOMPONENTTI B:n ylimääräinen määrä (0,5 kg) on erityisen hyödyllinen alustan pohjustamiseen tai lastan kostuttamiseen lopullisessa tasoitustyössä tai kuumissa ja kuivissa ympäristöolosuhteissa, joissa sekoitettu tuote pidetään levossa ämpärissä, se voi vaatia kevyttä nestelisäystä optimaalisen koostumuksen saavuttamiseksi, näin vältetään hallitsemattomat vesilisäykset.
Noin 19,50 kg/m² Repar Tix HG Bic jokaista toteutettavaa senttimetriä kohti (noin 1950 kg kuutiometriä kohti).
Säkki 25 kg [A] - Muovikanisteri 5 kg [B] - Paketti: 1 Säkki 25 kg [A] + 1 Muovikanisteri 5 kg [B]