Tehokkuuden takaamiseksi alumiiniset liikennemerkit ja alumiiniset tienviitat on oltava heijastavia ja helposti luettavia sekä päivällä että yöllä, ja niiden on täytettävä tiukat hallituksen vaatimukset. Novelis-esimaalatun alumiinin seos ja pinnoite täyttävät kaikki tarkat vaatimukset kestävyydelle ja luettavuudelle ilman lisäkäsittelyä.
Näiden alumiinimerkkien etupinta on päällystetty kirkkaalla lakalla, joka on ihanteellinen heijastavien kalvojen sovelluksiin. Näiden kalvojen ja elementtien valmistajat ovat testanneet ja vahvistaneet erinomaiset tarttuvuusominaisuudet. Takapinta toimitetaan maalattuna harmaaksi kansallisten sääntöjen mukaisesti. Pyynnöstä se voidaan esikäsitellä, pohjamaalata ja laminoida suojakalvolla erinomaisen säänkestävyyden saavuttamiseksi.
Novelis jatkaa esimaalatun alumiinin työstettävyyden parantamista sekä sen yhteensopivuutta heijastavien kalvojen, kiinnityselementtien ja muiden ominaisuuksien kanssa.
Itsekiinnittyvä kyltin peittoteippi liikennemerkkien tilapäiseen poistamiseen käytöstä
Mustassa/punaisessa heijastavassa/mustassa muotoilussa päivällä ja yöllä käytettäväksi
Staattiset merkintäelementit ympäröivät meitä päivittäin huomaamatta. Ne ovat osa visuaalista ympäristöämme, minne ikinä menemme.
Ne ovat hyödyllisiä erilaisissa tilanteissa ja täyttävät monia tehtäviä:
- ne mahdollistavat teollisen tai suuntaavan opastuksen,
- ne varmistavat turvallisuuden ja pelastamisen (tuli, evakuointi, kuljetus…),
- niillä on velvoittava tai informatiivinen rooli, erityisesti vaarasta,
- ne tukevat putkistojen, sähkön ja jännitteen, tuotantoketjujen merkintää,
Tarjoamme myös levyjä ja laattoja, mainostauluja, kuvastoja, valoja, suojakaiteita…
Jos haluat lisätietoja, älä epäröi ottaa yhteyttä La Signalisationiin.
100 mm LED-kaksinkertainen signaalivalaisin, liikennevalo; sitä voidaan käyttää pysäköintialueiden sisäänkäynneissä, liikennekoulutusalalla, avautuvissa/liukuovissa ja sisäisissä varoitustarkoituksissa. 100 mm halkaisijaltaan oleva signaalivalaisin on suosittu voimakkaan valonsa ja modernin muotoilunsa ansiosta. Vahva runko on valmistettu UV-säteille kestävästä polykarbonaattimateriaalista. Signaalivalaisten halkaisija on 100 mm. Kysynnän mukaan saatavilla on 12 Volt, 24 Volt tai 220 Volt vaihtoehtoja. Kaksinkertaisessa signaalivalaimessa on kolme värivaihtoehtoa; punainen, vihreä ja keltainen.
Myös tällä alalla saksalaiset tuotteet ovat viimeisten kahden vuosikymmenen aikana nousseet kansainväliseksi standardiksi. Siitä voivat myös vammaisjärjestöt olla ylpeitä.
Viime aikoina on noussut esiin erityisen tärkeä näkökohta, joka vahvistaa akustiikan yhteiskunnallista hyväksyntää. Optimaalisen äänen suuntaamisen avulla laitteemme saavuttavat ennennäkemättömän suojan asukkaille. Lisäksi ohjaus tapahtuu aina ympäristön melutason mukaan.
Ennaltaehkäisevän radarijärjestelmän toteuttaminen kaupungissasi on erinomainen tapa pakottaa liikenteen hidastaminen. Kaukaa näkyvät punavalkoiset nauhat tekevät SpeedLux-radarista ihanteellisen vaarallisten alueiden, kuten koulujen läheisyyden tai kaupunkisi sisään- ja uloskäyntien, turvallistamiseen.
Doppler-ilmiötä hyödyntäen se laskee ajoneuvojen nopeuden (mahdollisuus valvoa nopeutta molempiin ajosuuntiin), tämä opettavainen radarijärjestelmä mahdollistaa tienkäyttäjien nopeuden näyttämisen reaaliajassa.
Virransyöttö katuvalaistuksesta – 240V (AC) tai 12V (DC)
Kulutus 24W aktiivitilassa, < 1W valmiustilassa
LED 2,5 numeroa (punainen 12,5″, korkea kirkkaus)
Näyttö 2 väriä (punainen/vihreä tai punainen/meripihka)
Akrolon-näyttö 4 mm paksu
Tietojen keruu molemmista ajosuunnista
Kestää lämpötiloja -20°C:sta +60°C:een
100% vedenpitävä
Kiinnitys pylvääseen
Havaitsemisväli: 150 m
Virheprosentti: 1 km/h
Heijastinauhat: 40 mm paksu
Nopeuden näyttö: 320 x 180 mm
Paino: 15 kg
Valurautaputkikotelot ja tarvikkeet monissa ko'oissa, 48 mm:stä 114 mm:iin, irrotettavaa putkipylvään kiinnittämistä varten.
Valurautaputkikotelot mahdollistavat putkipylväiden nopean ja kustannustehokkaan vaihdon ilman rakennustöitä. Riittää, että kierteinen rengas ruuvataan irti valurautaputkikotelosta ja putkipylväs poistetaan. Dassen Guss toimittaa valurautaputkikotelot kaikissa yleisimmissä mitoissa ja neljässä asennuspituudessa.
Punainen valurautaputkikotelo Dassen Gussilta on käytännön ihmisten keskuudessa erittäin suosittu. Siinä on toiminnallisia ominaisuuksia, joita muilta tuotteilta usein puuttuu. Dassen Gussin valurautaputkikotelo pitää kyltin pylväät pysyvästi tukevasti paikoillaan ilman, että ne heiluvat tuulessa, se ei pyöri perustuksessa, ja se voidaan myös helposti ruuvata tiukkoihin tiloihin, jne.
Kaapelisilta mahdollistaa vaivattoman ylityksen kaapeleiden, letkujen ja putkien yli.
Väri: antrasiitti / keltainen
Mitat: 900 x 500 x 78 mm
3 kaapelikanavaa: 70 x 44 mm, 55 x 50 mm ja 70 x 42 mm (L x K)
Liikennemerkit ja -valot ovat korvaamattomia välineitä ajoneuvojen ja jalankulkijoiden turvalliseen ja tehokkaaseen liikkumiseen.
Laskentakello, liikennevalot jalankulkijoille, ajoneuvoille, aurinkovoimalla toimivat vilkkuvalot, verkkovirralla toimivat opasteet, aurinkovoimalla toimivat liikennemerkit, aurinkovoimalla toimivat LED-vilkkuvalot
Sisävalaistut liikennemerkit ovat osa tuotantolinjaa, jossa yritys "ANTIKOR" saavuttaa täydellisen laadun ja tuotteiden pitkäikäisyyden. LED-teknologia, johon merkkien sisävalaistus perustuu, tarjoaa teknisten tietojen mukaan työaikojen määrän, joka tyydyttää jopa vaativimpien asiakkaiden kaikki tarpeet. Merkkien virtalähde voidaan myös toteuttaa aurinkopaneelien kautta, mikä tarkoittaa, että sisävalaistut merkit saavuttavat täydellisen autonomian.
Olipa kyseessä yksilöllinen pysäköintisuunnittelu, ulkoisten lautapelien toteuttaminen tai runollinen polkusuunnittelu... Ideasi saavat muotoa ja väriä.
Hart-PVC-folio yhdeltä puolelta jälkiä jättämättömällä irrotettavalla kumiliimalla päällystetty.
Ei heijastava kylttien peite-/neutralointiteippi liikennemerkkien väliaikaiseen neutralointiin tie- ja rakennustöissä. Jopa 3 kuukautta jälkiä jättämättömästi irrotettavissa.
Tuotenumero: 2500FN100:33
Leveys: 100 mm
Pituus: 33 m
Paksuus: 110 µm
Liima: Kumi
Äänimuuri käytetään melutason vähentämiseen kansainvälisiin standardiarvoihin moottoriteillä ja rautateillä asuinalueilla. Äänimuurit koostuvat metalliosista, absorptiomateriaaleista ja apuäänimateriaaleista, jotka on erityisesti suunniteltu tarjoamaan äänen absorptiota ja äänen siirron häviämistä. Etäisyys lähteeseen ja vastaanottajaan, korkeus sekä äänen siirron ja absorptioarvot ovat perusmerkityksellisiä äänimuurin suunnittelussa.
Nopeusrajoittimet liikenteen rauhoittamiseen, nopeuskuopat ja tien kynnykset voivat parantaa liikenneturvallisuutta ja yrityksen alueella. Tien kynnyksiä kutsutaan myös jarrukynnyksiksi.
Oikein sijoitettuna kaarevat hidasteet varmistavat liikenneturvallisuuden päiväkodeissa, kouluissa tai leikkipaikoilla liikennettä rauhoitetuilla kaupunkikeskuksilla ja asuinalueilla.
Itsestään selkeä muotoilu helpottaa kaikkien jalankulkijoiden käyttöä liikennevalojen kanssa ja tarjoaa ratkaisuja monenlaisiin käyttötarkoituksiin. Innovatiivinen ja Euroopassa ainutlaatuinen on kosketukseton pyyntöpainike, joka voidaan tällä hetkellä integroida vaadittuihin hygieniakäytäntöihin. Radaripohjaisesti se tunnistaa, onko joku lähestymässä, ja käynnistää automaattisesti vihreän pyynnön. Lisäksi RTB tarjoaa lukuisia muita painiketyyppejä, joissa on ja ilman vahvistuskenttää sekä eri jännitevaihtoehdoissa.
Ajoneuvotunnistuksen ja melunäytön yhdistelmä voi reagoida suoraan kyseiseen tilanteeseen. Liikenteessä olevat saavat suoraa palautetta ajotavastaan ja heitä kehotetaan ajamaan hiljaisemmin, tai he saavat mukautetusta ajotavastaan KIITOS vihreällä LED-kirjoituksella.
Opastuskynnys ohjaa tienkäyttäjiä turvallisiin ajokaistojen alueisiin ja soveltuu erityisesti visuaaliseksi signaaliksi rakennustyömaiden turvaamiseksi.
Väri: antrasiitti-keltainen / keltainen-keltainen
Kulmaelementti: 1130 x 240 x 80 mm
Keskielementti: 1130 x 240 x 80 mm
Hybriditeknologiaan perustuvat TOPO-järjestelmät TOPO.slp 4G ja TOPO.box 4G / TOPO.bigbox 4G on suunniteltu liikennetutkimuksiin, joilla on erilaisia tavoitteita. Tarkka luokittelu 8+1 ajoneuvoluokkaan TLS 2012:n (Tekniset toimitusehdot reittiasemille) mukaan tapahtuu erilaisten mittausominaisuuksien, kuten ajoneuvojen pituuden, akseliluvun, akselivälin, moottorilohkon sijainnin jne. perusteella. Eri versioissa ja rakenteissa laitteet soveltuvat lähes jokaiseen käyttökohteeseen. Standardikohdistimessa käyttö on erityisen sopivaa maantiellä, kun taas TOPO.box on helppo asentaa erilaisiin mastojärjestelmiin. TOPO on ainoa liittovaltion teollisuuslaitoksen sertifioima detektorijärjestelmä ja siten myös ainoa järjestelmä, joka on hyväksytty automaattisiin liikennemittauksiin.