Markkinat vaativat luovia ideoita ja innovatiivisia ratkaisuja, jotka kehitetään nopeasti ja tehokkaasti käyttäen edistyneimpiä teknologioita. Tavoiteesi, meidän tehtävämme.
Suunnittelemme yrityksesi verkkosivuston ottaen huomioon tarpeesi, mieltymyksesi ja ennen kaikkea tavoitteesi.
- Näyttösivustot, kevyet, nopeat ja toiminnalliset
- Rakennettu e-commerce
- Aina parantunut UX
Integroituja järjestelmiä laitteiden (älypuhelimet, tabletit, tietokoneet jne.) ja Gicarin elektronisten ratkaisujen väliseen viestintään ja tietojen siirtoon.
Tehokkaan ja menestyvän viestinnän saavuttamiseksi on tärkeää aloittaa yrityksesi toiminnan, filosofian ja rakenteen tarkasta analyysistä, ja sen jälkeen syventyä kilpailijoihin.
Vahvuuksien korostaminen erottuvalla, vakuuttavalla ja ajankohtaisella viestinnällä on se, mitä saibenecomunicare on oppinut tekemään vuosien varrella, ja nyt se tarjoaa tätä palvelua asiakkailleen hoitamalla koko viestinnän 360 astetta.
Viestintästrategian suunnittelu tarkoittaa ennen kaikkea yrityksen toimintaympäristön analysoimista ja kohderyhmän määrittämistä, jotta tuote tai brändi voidaan asemoida markkinoille ja toteuttaa oikea asiakasuskollisuusstrategia.
Tavoitteenamme on:
- määritellä projektin keskeiset ominaisuudet
- tunnistaa konsepti
- määrittää tavoitteet
- antaa suuntaviivat viestintästrategialle
- tunnistaa hyödynnettävät mahdollisuudet
HOLO on pyörivien LED-valojen järjestelmä, joka mahdollistaa kolmiulotteisten efektien luomisen esineistä ja esityksistä, jotka näyttävät leijuvan ilmassa. Käytännöllinen ja tyylikäs ratkaisu, joka vangitsee potentiaalisten asiakkaiden huomion ja tarjoaa tietoa tuotteista, jotka normaalisti jäävät huomaamatta. HOLO sopii mainontaan kuntosaleilla, messuilla ja kongresseissa, tapahtumissa ja näyttelyissä, ostoskeskuksissa ja kaupoissa.
Modulaarinen tarjous, joka täyttää kaikki tarpeenne.
- Sosiaalisen median hallinta
- Digitaalinen julkinen suhde toimittajien ja verkkolehtien kanssa
- Alan bloggaajien etsintä sopivimpien löytämiseksi jokaiselle projektille.
- Suhteen hallinta bloggaajien/influenssereiden kanssa
- Yritystraileri
- Grafiikka
- Sisällön luominen
ORBIS Agency Milano – johtava luova toimisto Milanossa, Italiassa. Vankkumattoman sitoutumisemme innovaation ja erinomaisuuden kautta olemme omistautuneet luomaan poikkeuksellisia brändikokemuksia, jotka vangitsevat ja resonoivat yleisön kanssa.
ORBIS:ssa uskomme luovuuden voimaan, joka saa brändisi loistamaan. Integroitu lähestymistapamme on räätälöity auttamaan brändiäsi saavuttamaan tavoitteensa ja erottumaan kilpailijoista. Syventämällä itsemme brändisi ytimeen, tarjoamme räätälöityjä ratkaisuja, jotka tuottavat konkreettisia tuloksia. Luovien ideoiden konseptoinnista kampanjoiden virheettömään toteuttamiseen, asiantuntijatiimimme yhdistää viestinnän ja luovan toteutuksen varmistaakseen, että brändisi viesti yhdistyy syvästi kohdeyleisösi kanssa.
ORBIS Agency Milano on enemmän kuin luova viestintätoimisto; se on immersiivinen kokemus, joka vangitsee, inspiroi ja muuttaa. Tiimimme on omistautunut luomaan ainutlaatuisia brändi-identiteettejä, jotka resonoivat kohdeyleisösi kanssa.
Multimedia-yksikkö keskittyy visuaaliseen tarinankerrontaan, jotta yritykset voivat kertoa itsestään kehittämällä yritysvideoita, mainosspotteja, graafisia animaatioita verkkokanaville ja televisiokanaville. Tuotantoprosessimme yhdistää useita hyvin määriteltyjä toimintavaiheita, jotka takaavat korkean tason tuloksen.
OPC-UAC on kirjasto Windows-sovellusten yhdistämiseksi OPC UA -palvelimiin.
Kirjasto tarjoaa yksinkertaisen käyttöliittymän, joka tukee muuttujien arvojen lukemista, kirjoittamista ja muutosten seurantaa.
OPC-UAC:n edut
Yksinkertainen: OPC-UAC-kirjaston käyttö on huomattavasti helpompaa, erityisesti konfigurointivaiheessa, jossa ohjelmisto mahdollistaa verkkoon liitettyjen OPC-palvelimien tarjoamien kohteiden selaamisen.
Joustava: Standardin OPC-UA teknologian ansiosta OPC-UAC mahdollistaa C/C++, C#, VB-projektienne kommunikoinnin laajan valikoiman eri merkkisten ja mallisten laitteiden kanssa.
SWEDX-tuotteet ovat ihanteellisia, ne sopivat helposti toimistoihin tai myyntipisteisiin. SWEDX on onnistunut kehittämään tuotteita, jotka näyttävät samanaikaisesti vanhoilta, moderneilta ja klassisilta, ja lisäksi ne ovat ympäristöystävällisiä.
Strategiat 'bränditietoisuuden' (maine) ja 'brändi-identiteetin' (identiteetti ja tunnistettavuus) määrittämiseksi kaikilla verkkosivustoilla ja perinteisillä kanavilla.