Yli 24 000 tuotetta eri tuotekategorioista, kuten kirjoittaminen, korjaaminen, tarrat, paperit, järjestäminen, arkistointi, toimistotarvikkeet, lähettäminen jne.
Yhdistettynä moderniin e-hankintajärjestelmään, toimistotarvikkeiden hankintaprosessi on optimoitu ja hyvin jäsennelty. Laajat valikoimat kaikkien tunnettujen valmistajien tuotteita sekä vahvat omat brändit helpottavat toimistopäivää.
Laaja valikoima erilaisia huonekalutuottajia, jotka ovat erikoistuneet alueisiin kuten kodinomaiset toimistokalusteet, järjestelmäkalusteet, lounge-, kokous- ja vastaanottotilanteet.
Projektisi jokaisessa vaiheessa kumppanina tarjoamme sinulle täyden palvelun huonekaluprojektiisi.
Olemme mielellämme paikalla tekemässä työpaikka-analyysiäsi ja neuvomme sen jälkeen ottaen huomioon aiheita kuten ergonomia ja turvallisuus. Tietenkin tuemme sinua myös valintavaiheessa, tarjoamalla projektillesi sopivia istuimia, jotta voit testata niitä arjessa. Lisäksi esittelemme laajan valikoiman toimistokalusteita useissa näyttelytiloissa – helpota päätöksentekoasi! Niin moninaiset kuin vaatimuksesi ovatkin - niin moninaiset ovat myös ideamme.