Kansainvälisen kaupan ja tullisäädösten asiantuntemuksemme avulla autamme sinua navigoimaan monimutkaisissa tullimenettelyissä ja varmistamaan sujuvat rajat ylittävät kuljetukset. Kun sinulla on kumppani, joka auttaa tulliasioissa, voit säästää rahaa ja aikaa. Tarjoamme täydellisen ratkaisun kaikilla eri kuljetusmuodoilla sekä tulliselvityksellä.
Kansainvälisten suurten kysymysten tuntemuksensa vuoksi viestintäosastot luottavat meille säännöllisesti kansainvälisen median artikkeleiden kääntämistä. Tämä auttaa heitä arvioimaan paremmin toimintojensa vaikutuksia sekä heidän paikallista mainettaan.
Alto International tarjoaa myös ulkomaisen lehdistön tarkastelupalvelua ja artikkelien tiivistämistä. Tämä palvelu mukautuu ajankohtaisuuteen sekä asiakkaan aikarajoihin, jotka usein liittyvät kiireellisiin tilanteisiin (kriisiviestintä).
Tutustu vakuumipakattuihin hummerimme, jotka on pyydetty puhtaimmista vesistä taataksemme poikkeuksellisen laadun. Jokainen hummeri on huolellisesti valmistettu ja vakuumipakattu säilyttääkseen kaiken tuoreuden ja herkät maut. Täydellinen gourmet-ruokiin, se ilahduttaa merenelävien ystäviä pehmeällä koostumuksellaan ja hienolla maullaan. Tilaa nyt saadaksesi huipputason kulinaarisen kokemuksen.
Olemme tukkumyyjä, jakelija ja yhtiö, joka vie ulkomaille suuria varastoja tavarataloista ja brändeistä. Bazar, kosmetiikka, vaatteet, sisustus, ylivarasto, kengät, muoti, korut, asusteet, lelut, kodintekstiilit, yli 3900 tarjousta parhaista brändeistä ja tavarataloista, parhaat hinnat liiketoimintaasi varten, ota meihin yhteyttä tai vieraile verkkosivustollamme.
ARTIMAS on puolalainen yritys, joka on erikoistunut laajaan valikoimaan maantiekuljetuspalveluja Euroopan ja Aasian / IVY-maiden välillä ja tarjoaa erilaisia kuljetusvaihtoehtoja: peitetyt, kontit, ylipitkät kuormat, irtotavara ja jäähdytetty kuljetus. Tarjoamme täydellisiä ja Express-lähetysratkaisuja.
ARTIMAS on toiminut markkinoilla vuodesta 2010 ja toimii Puolasta ja Aasiasta. Puolassa meidät löytää Varsovasta, Aleksandrówkasta, Biała Podlaskasta ja Olkuszista.
Olemme kykeneviä täyttämään kaikki kuljetus- ja logistiikkatarpeesi.
Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä saadaksesi lisätietoja.
Tällä hetkellä tarjoamme yli 25 kuorma-autoa, joissa on pressukärryt, jotka täyttävät Euro 5 ja Euro 6 -standardit. Ajoneuvokalustomme koostuu tunnetuista merkeistä (Mercedes-Benz, MAN, DAF) kuorma-autoista, Krone ja KOEGEL puoliperävaunuista (91 m3, sisäkorkeus 2.70 m, leveys 2.50 m, pituus 13.50 m) (XL-sertifikaatti).
* Asiakkaan pyynnöstä lähetämme matkalle kaksi kuljettajaa tavaroiden nopeampaa toimitusta varten.
* Kaikki pressukärryt voidaan lastata sivuilta, takaa ja ylhäältä.
* Kuljetamme vaarallisia aineita (ADR) (vaaraluokat 2, 3, 4.1, 4.2, 4.3, 5.1, 5.2, 6.1, 6.2, 8, 9).
Job Plus Interim on teidän välityövoimatoimisto, joka on erikoistunut työvoiman vuokraamiseen Ranskassa, ja se on omistautunut tarjoamaan yrityksille joustavia ja tehokkaita ratkaisuja työvoimassa. Vahvalla kansainvälisen rekrytoinnin kokemuksella Job Plus Interim vastaa ranskalaisten yritysten tarpeisiin tarjoamalla heille ensiluokkaisen pääsyn valikoimaan päteviä ja kokeneita työntekijöitä, jotka ovat valmiita integroitumaan nopeasti heidän tiimeihinsä.
Asiantuntemuksemme kattaa useita keskeisiä aloja, kuten BTP, logistiikka, teollisuus, elintarviketeollisuus ja palvelut. Räätälöidyn lähestymistavan avulla tunnistamme parhaat lahjakkuudet, jotka sopivat kunkin tehtävän erityisvaatimuksiin. Jokainen ehdokas valitaan huolellisesti varmistaaksemme, että heidän taitonsa ja asiantuntemuksensa vastaavat vaatimuksia.
Job Plus Interimissä tiedämme, että työvoiman vuokraaminen vaatii tiukkaa hallintoa ja noudattamista Ranskan ja Euroopan säädöksille. Tiimimme hoitaa kaikki hallinnolliset ja lailliset menettelyt, vapauttaen teidät kansainväliseen rekrytointiin liittyvistä monimutkaisuuksista. Tämä sisältää asiakirjojen hallinnan, vuokrausmenettelyjen seurannan ja työntekijän tukemisen koko prosessin ajan.
Sitoudumme tarjoamaan laadukasta palvelua, joka takaa asiakkaillemme nopean ja luotettavan pääsyn työvoimaan, joka on valmis kohtaamaan heidän projektinsa haasteet. Nopeutemme ja joustavuus ovat arvoja, jotka erottavat meidät ja tekevät Job Plus Interimistä luotettavan kumppanin kaikille yrityksille, joilla on työvoimatarpeita.
Valitsemalla Job Plus Interim, valitsette toimiston, joka asettaa asiakkaidensa ja vuokratyöntekijöidensä tyytyväisyyden etusijalle. Olemme ylpeitä voidessamme tukea asiakkaitamme heidän projektinsa onnistumisessa Ranskassa tarjoamalla heille tehokkaita työvoiman vuokrausratkaisuja ilman kompromisseja laadussa. Luottakaa Job Plus Interimiin päästäksenne parhaisiin lahjakkuuksiin ja saadaksenne kattavaa tukea Romanian vuokratyöntekijänne sujuvaan ja onnistuneeseen integrointiin.
Tuonti- ja vientikonsultointipalvelumme erottuu kattavalla ja integroidulla tarjonnallaan, joka kattaa kolme keskeistä aluetta: hankinta, tullipalvelut ja projektinhallinta:
Tunnistamme parhaat toimittajat ja optimoimme kustannuksesi samalla varmistaen kansainvälisten standardien noudattamisen. Yksinkertaista tullitoimintasi henkilökohtaisella tuellamme, joka vähentää kustannuksia ja aikarajoja. Projektinhallintamme varmistaa aloitteidesi onnistumisen suunnittelusta toimitukseen, pitäen huolta laadusta ja budjetin noudattamisesta. Asiantuntemuksemme avulla navigoit kansainvälisessä kaupankäynnissä vaivattomasti.
Tarjoamme "à la carte" -palvelua, ja jokainen erityinen pyyntö käsitellään asiakkaan kanssa. Tämän vuoksi meillä on useita erilaisia vaunuja: T 18, L 12, L 14, E 15, Clarcks 5 tonnia (raskaan kuorman purkaminen kuorma-autoista)
TREGOH LOGISTIQUE lyhyesti numeroina:
Vastaanotto:
90 kuorma-autoa/vuosi
15 konttia/vuosi
Lähetys:
15 000 pakettia/vuosi
5000 lähetystä kuriiripalveluna/vuosi
600 rahtia/vuosi
ROOTSilla on vientipalvelu, joka perustuu luotettavien ja tehokkaiden palveluntarjoajien verkostoon.
Vuonna 2017 ROOTS sai yli 35% liikevaihdostaan viennistä.
Palvelusopimus RIEHLE-DIENSTLEISTUNGin kanssa tarjoaa sinulle joustavia ja kustannustehokkaita kilpailuetuja tiukasti kilpaillulla markkinalla sekä laadukkaita ja muunneltavia asiakasratkaisuja.
Erikoistumme käytettyjen vaatteiden, kenkien, laukkujen... luokitteluun, käsittelyyn ja kierrätykseen tukkumyyntinä. Yrityksemme sijaitsee Alquería de Aznarissa, Alicanten maakunnassa. Päämarkkinamme ovat Eurooppa, Afrikka, Pakistan, Intia... Meiltä löytyy kaikenlaisia käytettyjä vaatteita lapsille, miehille ja naisille. Olemme tukkumyyjiä, meillä on ylimääräistä ensiluokkaista vaatetta myymälöille, markkinoille... Tarjoamme erinomaisia laadunvalvontatoimenpiteitä tuotteidemme luokittelussa. Tavaramme tulee Euroopan markkinoilta, meillä on myös englantilaista tavaraa, jonka käsittely alkaa alkuperäisten vaatepussien tarkastuksella. Luokittelutehtävässä tarkastamme huolellisesti ja useaan otteeseen tavaramme varmistaaksemme tuotteidemme parhaan laadun.
Vasileiadis Shipping Agency tarjoaa toimitusketjun hallintapalveluja, jotka sisältävät logistiikkaprosessien suunnittelun sekä kuljetus- ja 3PL-yritysten etsimisen. Toimitusketjun hallintapalvelut varmistavat kuormiesi sujuvan ja tehokkaan kuljetuksen, tavoitteena tehokkuuden ja kannattavuuden lisääminen.
Tuonti ja vienti voivat tuoda mukanaan lukemattomia haasteita, mutta strategisen lähestymistapamme avulla voit ylittää ne tehokkaasti. Analysoimme nykyiset tuonti- ja vientiprosessisi ja kehitämme räätälöityjä strategioita, jotka ovat linjassa eurooppalaisten säädösten kanssa. Tavoitteemme on minimoida kustannukset ja maksimoida tehokkuus samalla kun varmistamme vaatimustenmukaisuuden jokaisessa vaiheessa. Arvioimalla riskejä ja tunnistamalla mahdollisuuksia autamme sinua luomaan vahvan tuonti- ja vientikehyksen, joka tukee yrityksesi kasvua. Luota meihin ohjaamaan sinua kansainvälisen kaupan monimutkaisuuksien läpi ja vahvistamaan kilpailuetusi.
Organisaatioiden kansainvälistämisen tukeminen, tutkimusten toteuttamisen edistäminen ja toimien elvyttäminen uusien markkinoiden tutkimisen kannustamiseksi, jotta portugalilaisia brändejä voitaisiin edistää laatuleimana.
Kaikille vihannes tuotteille, erityisesti porkkanoille, viljelyominaisuuksien lisäksi kaksoispesuvaiheet, käsittely ja pakkaaminen ovat merkittävässä roolissa. Tuotteiden tuoreus ja eheys taataan erikoistuneiden ja pätevien toimijoiden hoitamien prosessien huolellisella hallinnalla NARA esa ja -e Kansainvälisille.
Kaupallinen käännös kaikkiin Länsi-Euroopan kieliin
Etsitkö esitteiden, tuoteinformaatiolehtisten tai tiedotteiden kääntämistä?
Onko ensisijainen huolenaiheesi varmistaa, että käännös heijastaa alkuperäisen henkeä ja vaikuttaa lukijakuntaasi?
Tradivarius on iloinen voidessaan tarjota sinulle erittäin lahjakkaan tiiminsä palveluja, ryhmän tarkkoja kääntäjiä, jotka asettavat itsensä lukijasi asemaan ja tuottavat käännöksiä, jotka pysyvät uskollisina alkuperäisen hengelle samalla kun ne omaksuvat kohdekielen vivahteet.
Kaupallisten asiakirjojen kääntäminen on paljon enemmän kuin pelkkä sanan siirtäminen yhdestä kielestä toiseen; prosessin jokaisessa vaiheessa on pidettävä tiukasti mielessä tavoitteesi, jotta viestisi olisi mahdollisimman selkeä ja houkutteleva asiakkaille.
Ammattilaiskääntäjämme työskentelevät erittäin kovasti vastaamaan yrityksesi tyyliä. Tämän saavuttamiseksi he ammentavat inspiraatiota olemassa olevista...
Proterrain Infosin tutkimuslähestymistapa on osallistava, yhteistyöhön perustuva ja eettinen, jotta saavutetaan puolueeton tietojen keruu, joka täyttää asiakkaan vaatimukset.
Voimme selvittää tavarat missä tahansa maailmassa asiakkaillemme, jotta heidän ei tarvitse käydä läpi pitkää ja vaikeaa tullimenettelyä ennen kuin he voivat noutaa tavaransa. IOR-palvelumme varmistaa, että sinä ja asiakkaasi ette joudu huolehtimaan tuontiprosessista tai kansainvälisen kaupan asioista. Varmistamme, että tuotteet tuodaan meidän nimissämme tai kumppaniemme nimissä, jotka ovat erikoistuneet tähän.
Yhteistyölogistiikkaportti
Onko sinulla tuotteita jaettavaksi?
Kutsu kumppanisi liittymään TriLogiin, niin voit hallita jakelua asiakkaidesi vastaanottajille.
TriLog yhdistää jakelusi kannalta välttämättömät kumppanit.
TriLog hoitaa tuonti-/vientitoiminnan ja EDI-käännökset viestien välillä jakelukumppaneidesi kanssa.
Dynaamiseen varastonhallintaan sinulla on pääsy Fastock (WMS) -moduuliin, joka toimii yhdessä TriLogin kanssa.
TriLogin EDI-moduuli hallitsee:
- asiakkaidesi tilausten vastaanottamista ORDER-muodossa, jotta ne voidaan kääntää ERP-järjestelmäsi muotoon ja lähettää sille;
- laskujen lähettämistä asiakkaille INVOIC-muodossa niiden laskujen käännöksistä, jotka laadit heille;
- logistiikkapalveluiden tilausten lähettämistä HANMOV-muodossa (tarvittaessa).
Co.Mark huolehtii seuraavista asioista:
- Tutkimme ja valitsemme sopivan markkinapaikan.
- Rekisteröimme ja luomme myyjätilin ennen myyntiä markkinapaikoilla.
- Määrittelemme ja valitsemme tuotteet, joita aiot myydä markkinapaikoilla.
- Hallinnoimme varastoasi ja hintoja.
- Hallinnoimme tilauksia.
- Mainostamme tuotteita kansainvälisten markkinapaikkojen kautta.
- Hallinnoimme raportteja, mittareita ja tuloksia.