Toimittajien hankintapalvelu auttaa luotettavien toimittajien tunnistamisessa ja valinnassa yritysten erityistarpeiden täyttämiseksi. Tarjoamalla tutkimus- ja arviointityökaluja tämä palvelu mahdollistaa yritysten löytää parhaat kumppanit ja varmistaa jatkuvan ja laadukkaan hankinnan. Yritykset voivat näin vahvistaa toimittajaverkostoaan ja parantaa kilpailukykyään.
Lisäksi toimittajien hankinta helpottaa edullisten ehtojen neuvottelua ja kustannusten optimointia. Tämä palvelu on olennaista yrityksille, jotka pyrkivät vahvistamaan toimittajaverkostoaan ja varmistamaan tehokkaan hankintojen hallinnan. Proaktiivisen ja strategisen lähestymistavan avulla yritykset voivat parantaa kilpailukykyään ja kannattavuuttaan.
Ramppijätejärjestelmä, joka sijaitsee takalaatikon edessä, estää jätteiden helpon heittämisen astiaan ja niiden häiritsemisen. Takapossu on valmistettu siten, että se voidaan tarvittaessa kiinnittää lattiaan teräspulteilla esteettisten kaupunkikalusteiden jalkojen ansiosta. Kierrätyspossua käytetään nykyään kaupunkikeskuksissa, ostoskeskuksissa, puistoissa, hotelleissa ja myymälöissä.
TUOTENUMERO: TK-1100-KUMB
Haluatko optimoida digitaalista viestintääsi vaikuttavilla sisällöillä?
Etsitpä sitten tapoja lisätä tunnettuuttasi, vahvistaa näkyvyyttäsi verkossa, generoida liidejä tai elävöittää e-commerce-myyntiäsi, CA QOM -tiimi on valmis suunnittelemaan räätälöidyn sisällöntuotantostrategian, joka on linjassa tavoitteidesi kanssa. Monialainen tiimimme tarjoaa sinulle asiantuntemusta jokaisessa projektisi vaiheessa: tarpeidesi määrittely, kiinnostavien ja relevanttien sisältöjen kehittäminen sekä kampanjoiden aktivointi, jotka herättävät kiinnostusta ja sitoutumista kohdeyleisösi keskuudessa.
Projektinhallinta "End-of-Line" -pakkauslinjoille tarjoaa yrityksille kattavan ratkaisun pakkausprosessien suunnitteluun, optimointiin ja toteutukseen. Ensimmäisestä konseptista käyttöönottoon kuljemme kanssanne läpi kaikki projektivaiheet ja varmistamme, että pakkauslinjanne on tehokas, luotettava ja tarkasti räätälöity erityisiin vaatimuksiinne. Palvelumme on suunnattu yrityksille elintarvike-, juoma-, lääke-, kosmetiikka-, kemianteollisuudessa ja monilla muilla aloilla, jotka panostavat tehokkaaseen ja tulevaisuudenkestävään "End-of-Line" -ratkaisuun.
Kokenut projektipäällikkömme tukevat teitä parhaan ratkaisun löytämisessä tuotantoympäristöllenne. Analysoimme olemassa olevat prosessit ja kehitämme tämän perusteella räätälöityjä konsepteja "End-of-Line" -pakkauslinjan integroimiseksi, optimoinniksi tai laajentamiseksi. Tähän kuuluu sopivien koneiden valinta, layoutien ja materiaalivirtojen suunnittelu sekä optimointi.
Watersin NuGenesis®-laboratoriomanagement-järjestelmä yhdistää saumattomasti tietojen, protokollien ja näytteiden hallinnan toiminnot, tukien tuotteidesi elinkaaren tutkimuksesta valmistukseen.
Käyttäjäystävälliseksi optimoitu alusta sisältää NuGenesis SDMS:n, joka on tietovarasto, joka varmistaa säädösten noudattamisen, NuGenesis ELN:n, joustavan ja käyttäjäystävällisen sähköisen laboratoriopäiväkirjan, sekä NuGenesis-näytteidenhallintajärjestelmän. NuGenesis yhdistää saumattomasti kaikki laboratoriotiedot yrityksen muihin toimintoihin. Se sisältää ominaisuuksia, kuten näytteiden verkkohaku ja tulosten tarkistus, stabiilisuustestit, tieteellisiin kohteisiin liittyvä haku, kolmansien osapuolten ohjelmistojen tuki, laboratoriovarastojen hallinta, tietojen säilytys ja säädösten mukainen arkistointi sekä menetelmät.
Monitoiminen kenttänäyttö analogisten mitattujen arvojen valvontaan ja näyttämiseen
Analogiset mitatut arvot näytetään, arvioidaan ja lasketaan kenttänäytöllä. Integroitu siirtimen virtalähde mahdollistaa kahden johdon antureiden käyttöönottamisen. Yleisliitännät mahdollistavat virran, jännitteen, lämpötilan vastusten ja termoparien liittämisen. Kynnysarvoja voidaan valvoa ja releitä kytkeä. Prosessisignaalit voidaan siirtää analogisten lähtöjen kautta. Integroitu
AMOA:n roolissa varmistamme kaikki suunnittelun, rakentamisen ja toteutuksen vaiheet, jotka liittyvät tietojärjestelmien uudistamisprojekteihin, jotka perustuvat ohjelmistopaketteihin:
- Ohjelman määrittely, ratkaisun valintaan liittyvä apu, projektin organisointi ja projektin vaikutusanalyysi suunnitteluvaiheessa
- Avustaminen liiketoiminnassa ratkaisun toteuttamisessa (suhteiden hallinta integraattoriin, tarpeiden ilmaiseminen, testauksen avustaminen, toiminnallisten vaatimusten laatiminen, käyttäjien koulutus) sekä päivittäisen toiminnan valmistelu (toiminnallisen hallinnan ja sisäisen tuen organisointi, ylläpitopalveluntarjoajan valinta)
- Yhteenvetojen laatiminen ja kokemusten palautteen antaminen projektin jälkeisessä vaiheessa
Hallinnoi yrityksesi tarvitsemien tuotteiden ja ideoiden esittelyvaiheita. - Yritys Doktorim®:na, Strategisen Hallintomallin tuloksena, myynnin hallintamallinnuksesta ja markkinointimallinnuksista saatujen tulosten perusteella, varmistamme, että oikea kohde, oikea segmentti ja oikea tuote kohtaavat, ja esittelemme ne asiakkaalle mahdollisimman tehokkaasti integroimalla oman markkinointi- ja luovan media-/tuotantoyrityksemme kanssa, tarjoten näin korkeaa tehokkuutta.
Olla oikea määrä oikeaan aikaan varastossa – tämä on näennäisesti yksinkertainen tehtävä varastonhallinnassa. Tämän tarjouksen myötä saat läpinäkyvyyttä varastossasi!
Tehdäksemme projektisi teollistamisen ennen markkinoille tuloa, aktivoimme kaikki teolliset menetelmät.
Aloitamme valmistamalla kaikki elementit: kokoonpanoprosessien määrittely, työkalujesi ja tarvittavien työkalujen analysointi, teknisen asiakirjan kokoaminen, joka sisältää valmistusdokumentin, työtehtäväkuvaukset, tarkastuslomakkeet...
Sen jälkeen vahvistamme ja toteutamme työkalut sekä kaikki muut tarvittavat kokoonpano- ja tuotantovälineet. Menettelyn suunnittelu ja luonteen määrittely toteutetaan.
Lopuksi tuemme sinua tuotannon käynnistämisessä erityisesti yhteistyössä teollisen sijoittumisesi mallintamisessa tai olemalla rinnallasi sertifiointiprosessissasi.
Jatkuva optimointi on lähestymistapamme ydin. Työskentelemme ennakoidaksemme vikoja (AMDEC), parantaaksemme tehokkuuttasi (arvoanalyysi) ja mahdollisesti integroimme tulevat tuoteperheesi/versiot.
Analysoin ja optimoin toimitusketjun prosessejanne.
Prosessien havainnoinnin, yksilöhaastattelujen, videokuvauksen ja datan analyysin avulla löydän parannusmahdollisuuksia prosesseissanne. Seuraan aina, kunnes parannukset on myös mitattavasti toteutettu, sillä parannusten esittäminen ei vielä luo parannuksia.
Prosessien optimointi - miten aloittaa?
Minkä tahansa yrityksen, joka haluaa ylläpitää parannettuja prosesseja pitkällä aikavälillä, on ensin harkittava visiota, suuntaa tai tavoitetta (1). Tehokkain tapa motivoida työntekijöitä menestyksekkäästi on selkeä viestintä visiosta, suunnasta ja tavoitteista. Prosessien optimointi vaatii muutosta nykyisessä työskentelytavassa, joten on erittäin tärkeää, että työntekijät samaistuvat yrityksen visioon, suuntaan ja tavoitteisiin.
Kun suunta on vahvistettu ja sovittu, nykytilanne on analysoitava tehokkaasti prosessin optimoimiseksi (2). Nykytilanteen ymmärtäminen ilman subjektiivista taakkaa on avain tehokkaaseen prosessien optimointiin. Prosessiin suoraan osallistuvat työntekijät osallistuvat nykytilanteen analysointiin ja esittävät nykytilanteen järjestelmällisesti lean-menetelmiä käyttäen.
Kattava hallinta teräksen tuotantoketjusta romun saapumisesta ja luokittelusta valmiin laminaatin lähettämiseen. Wsteel hallitsee laitosten toimintaa integroimalla ne ja tarjoamalla niille asetuksia ja tuotanto-ohjeita (reseptit, rautaseosten laskenta, uuni, jatkuva valaminen, laminointilaitokset ja viimeistelylaitokset). Wsteel hallitsee laatua ja sertifiointia, poikkeamia sekä siirto- ja lähetyslogistiikkaa myyntiä varten. Wsteel on tiiviisti integroitu yrityksen ERP-järjestelmään ja laitteistoon. Wsteelissä on ohjelmointimoduuleja, jotka on integroitu myyntijärjestelmään toimituspäivämäärän määrittämiseksi; viimeistelyjen aikataulutusmoduuli täydentää hallintaa. Wsteel on saatavilla myös
Cleco Software Solutions on skaalautuva ohjelmistopaketti, joka varustaa sinut kriittisellä tuotantotiedolla ja sovellushallintatyökaluilla, mikä mahdollistaa tietoon perustuvien päätösten tekemisen ja korjaavien toimenpiteiden nopean toteuttamisen.
Tuotannon hyödyt Cleco Software Solutionsin avulla:
*Tietohallinta*
-Verkkoselain mahdollistaa helpon pääsyn tuotantotietoihin
-Kattava ja yhtenäinen hallinta sisällöstä, muutoksista, käyttäjistä ja turvallisuudesta
*Tuotannon optimointi*
-Mahdollistaa muutosten työntämisen tuotantoon ilman, että tarvitsee mennä tuotantolinjalle
-Käytön ja sijainnin seuranta
*Virheiden ehkäisy*
-Käyttäjäkohtaiset näkymät ohjauspaneelissa tarjoavat merkityksellistä tietoanalyysiä
-Muutosten hallinta mahdollistaa muutokset ennen tuotantoon käyttöönottoa
*Laatutakuu*
-Sovellusten arkistointi- ja palautusmahdollisuudet säästävät sovellusversioita
-Näkyvyys- ja jäljitettävyysominaisuudet antavat sinun tarkistaa, kuka, mitä, miksi ja milloin muutos toteutettiin.
Tube-varastot mahdollistavat pitkien kappaleiden (putket, profiilit jne.) varastoinnin jopa 12 metrin pituudelle altaissa, joiden maksimikapasiteetti on jopa 5000 kg painoa, tasaisesti jakautuneena; kaikki tuotteen tunnistuskoodit hallitaan toisen tason WMS-ohjelmistolla, joka mahdollistaa myös jokaisen yksittäisen tuotteen koko logistisen prosessin hallinnan.
ModellTechnik Rapid Prototyping GmbH:n kasvu on aina ollut suoraan yhteydessä asiakkaidemme laatuvaatimusten johdonmukaiseen toteuttamiseen viime vuosina.
RAFI on omistajavetoisesti toimiva teknologiakonsultti ja kosketuspioneeriyritys. He kehittävät ja valmistavat standardituotteita sekä räätälöityjä kokonaisratkaisuja johtaville yrityksille ympäri maailmaa. Heidän tuoteportfolionsa kattaa painikkeet ja kytkimet, kosketusnäytöt ja joystickit sekä elektroniikkavalmistuksen. RAFI-nimi edustaa luotettavuutta, laatua ja innovaatioita.
RAFI on oikea valinta, jos etsit seuraavia tuotteita:
- Painikkeet & kytkimet
- Ohjauslaitteet
- Hätäpysäytys
- Signaalivalot
- Upotettavat painikkeet
- KIS.ME
Alkaen nyt olemme ainoa ja virallinen RAFI-jakelupartneri Itävallassa, ja meillä on varasto Wienissä!
Huipputurvallisuus prosesseillesi
Laatu ei ole sattumaa. Hyödynnä korkeinta prosessien luotettavuutta ideasta kehitykseen ja valmiiseen tuotteeseen. Yli 14 vuoden kokemus, intensiivinen asiantuntemus kaasupakkausalueella ja pätevät työntekijät ovat perustana menestyville sovelluksille. Tiiminä työskentelemme inspiroidaksemme sinua - asiantuntemuksella, luotettavuudella ja laadulla.
Laadunhallinta uusimmalla teknologialla
Jatkuva laadunhallinta dokumentoi kaikki prosessit: Tilauksesi hallitaan ERP-järjestelmän, Microsoft AX:n, avulla, ja kaikki laatuun liittyvät tiedot tallennetaan Share Point -kirjastoihin turvallista säilytystä, arviointia ja dokumentointia varten. Lähes koko laadunhallinta perustuu IT:hen. Rajapinnat omiin ohjelmistokehityksiin mahdollistavat ulkoiset yhteydet laatuun liittyviin tietoihin - korkein läpinäkyvyys sinulle ja prosesseillesi.
Dokumentoitu
Luotettava erien jäljitettävyys: johdonmukaisesti, lähteestä pullon suuhun. Meidän tällä hetkellä ainutlaatuinen säiliötietokanta tallentaa kaikki tuontitiedot.
Kaikki yhdestä paikasta ja toisiinsa sovitettuna. Valuraudasta mekaaniseen käsittelyprosessiin ja valmiiksi käsiteltyyn osaan, mukaan lukien MFU.
Sarjaprosessitukemme sisältävät seuraavat osat:
- Projektointi
- Käsittelytyökalujen suunnittelu
- Kiinnityslaitteiden konseptointi/rakentaminen/valmistus
- NC-sarjaprogrammointi, tarvittaessa mukaan lukien paikan päällä NC-ohjelman käyttöönotto, MFU
- Sovellustekniikka, prosessin optimointi, syklioptimointi
- Automaatio, testaus- ja erikoislaitteiden rakentaminen
Teen yrityksessä auditointia yrityksesi mielenterveydestä arvioidakseni työntekijöidesi hyvinvointia, jotta voin kehittää ja luoda räätälöidyn tietoisuustyöpajan. Tavoitteena on torjua poissaoloja ja lisätä yrityksesi tuottavuutta työntekijöidesi sitoutumisen kautta. Nykyiset johtamismenetelmät ovat vanhentuneita, ja se näkyy Ranskassa kasvavassa sairauspoissaolojen määrässä.
Switch2eCom tarjoaa kattavaa verkkokaupan tukea maailmanlaajuisille verkkokauppiaille. Autamme asiakkaitamme rakentamaan uusia verkkokauppoja sekä hallitsemaan olemassa olevia kauppoja suorittamalla kaikki päivittäiset toiminnot, kuten:
- kataloginhallinta
- katalogin käsittely
- tuotedatan hallinta
- tuotedatan syöttö
- suurten tuote-erien lataus
- internetmarkkinointi
- taustatoimiston tuki
jne.
Toimitus tai nouto varastosta tarjoaa asiakkaille vertaansa vailla olevaa joustavuutta, jolloin he voivat valita kätevimmän tavan vastaanottaa tuotteensa. Tämä palvelu on ihanteellinen niille, jotka mieluummin noutavat tilauksensa suoraan varastosta, säästäen näin toimituskuluissa ja hyödyntäen välitöntä saatavuutta. Aukioloajat maanantaista perjantaihin klo 7.00 alkaen mahdollistavat asiakkaille tämän vaihtoehdon helpon integroimisen kiireiseen aikatauluunsa.
Toisaalta, toimitus paikan päälle on kätevä ratkaisu niille, jotka haluavat vastaanottaa tuotteensa suoraan kotiovelleen. Tämä poistaa matkustamisen tarpeen ja varmistaa, että tuotteet saapuvat täydellisessä kunnossa. Tarjoamalla nämä vaihtoehdot yritykset voivat vastata asiakaskuntansa erilaisiin tarpeisiin, mikä lisää asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta.