Uudistettu maalausjärjestelmä käyttää ultra-ohutta PET-vuorimateriaalia. Kierrätetyn polyeteenitereftalaatin (PET) käyttö vie meidät vihreässä kehityksessä askeleen eteenpäin yrityksenä. Vielä enemmän, koska käytämme uskomattomat 40-50 % vähemmän muovia joustavien sisäkuppiemme tuottamiseen verrattuna kilpailijoidemme keskimääräiseen vuorimateriaaliin markkinoilla. Tarkasteltaessa Euroopan markkinoita, joilla tuotetaan huikeat 150 miljoonaa järjestelmää, tämä on merkittävä määrä säästettyä muovia.
Silikoniturboletkummme ovat ihanteellisia liitoksia moottorin kiinnitettyjen osien ja välijäähdytysjärjestelmän välillä. Ne ovat saatavilla eri suoruuksina, muotoina tai kaarevina versioina. Kaarevat muodot ovat tarpeen, kun asennuksen tai käytön aikana esiintyy pieniä väärälinjauksia. Letkut ovat tarpeeksi joustavia kestämään väärälinjauksista/puristuksista/kolmiakselisista liikkeistä johtuvia värähtelyjä.
Myös metalliliittimillä varustettuja turboletkuja ja puristettuja päätyjä voidaan kehittää tarpeidesi mukaan.
URM:llä on oma testipenkki letkujen elinkaaritestaukselle (sykliset paineet 0–3 bar, lämpötilat jopa 220 °C, letkun sisällä ja ulkopuolella).
Turboletkut ovat ihanteellisia liitoksia moottorin kiinnitettyjen osien ja välijäähdytysjärjestelmän välillä.
Meidän silikoniputket turboahtimille ovat ihanteellisia liitoksia moottoriin asennettujen latausilman jäähdytysjärjestelmän osien välillä. Ne ovat saatavilla useissa eri versioissa, suoria, muotoiltuja tai kierrettyjä, asiakkaan toiveiden mukaan. Kierretyt versiot ovat tarpeen, kun asennuksessa tai toiminnassa on lievää kohdistuspoikkeamaa. Putket ovat riittävän joustavia vaimentamaan näistä kohdistuspoikkeamista/puristusliikkeistä/kolmiakselisista liikkeistä johtuvia tärinöitä.
Turboahtimen putket on varustettu metalliliittimillä ja kutistetuilla päillä, ja ne voidaan myös suunnitella vaatimustesi mukaan. URM:llä on oma testipenkki putkien käyttöiän testaamiseen (sykliset paineet 0–3 bar, säilyttäen lämpötila jopa 220 °C sekä putken sisällä että ulkopuolella).
Turboahtimen putket ovat ihanteellisia liitoksia moottoriin asennettujen latausilman jäähdytysjärjestelmän osien välillä.