Ilmavirtausjärjestelmä Desiro ML/ÖBB:lle, Itävalta
TC on kehittänyt ja valmistanut ilmavirtausjärjestelmän Desiro ML Mittelrheinbahnille ja Desiro ML Brysseliin, ja nyt TC valmistaa myös ilmavirtausjärjestelmän Desiro ÖBB:lle. Vastavat järjestelmät perustuvat lasikuituvahvistettuihin muoviprofiileihin. Ilmakanavajärjestelmän osalta GRP-profiilien paloturvallisuusominaisuudet on asetettu siten, että ne täyttävät EN 45545 -standardin vaatimukset.
Yhteistyö suunnittelijan kanssa
Bossongin ankkureiden ominaisuudet määritellään kunkin projektin erityisten parametrien sekä reikien mittojen perusteella, joihin ne on upotettava, riippuen alustan materiaalin tyypistä.
Tiedonvaihto, joka liittyy rakennuksen säilyvyystilanteen tuntemukseen ja toteutettavien toimenpiteiden tavoitteisiin, piirustuksiin ja kuviin, halkeamien ja muodonmuutosten kuvioon sekä toimenpiteiden suunnitteluun, on erittäin tärkeää määriteltäessä ankkurityyppiä, joka parhaiten soveltuu sovellukseen, sekä arvioitaessa toimenpidettä taloudellisesta näkökulmasta.
Paikalliset testit
Tarve antaa suunnittelijainsinööreille mahdollisuus arvioida injektoitujen ankkureiden käyttäytymistä tietyssä sovelluksessa ja erityisessä ympäristössä on johtanut siihen, että Bossong on varustanut teknikkonsa liikkuvalla mittauslaitteistolla, joka mahdollistaa paikan päällä suoritettavat testit.
Voimme tällä hetkellä tarjota jarrupalat, jotka vastaavat UIC- ja AAR-standardeja eri sovelluksille: tavaravaunut ja -vaunut; EMU-, DMU-lokomoottorit ja kalusto; matkustajavaunut.
DEL/DRIVE-malliston nauhat vastaavat useimpiin tarpeisiin:
- DEL/DRIVE 50: Valmistettu polyuretaanista, se on sekä joustava että kestävä vetolujuudeltaan.
- DEL/DRIVE 50H: Valmistettu polyesterielastomeerista, se on suositeltava keski- ja raskaan kuorman kuljetukseen.
- DEL/DRIVE 50AM: Se hyötyy antimicrobiellisesta käsittelystä, joka optimoi hygieniatason.
- DEL/DRIVE 50AMEM: Se hyötyy myös antimicrobiellisesta käsittelystä ja sillä on rakenteellinen yläpinta, joka vähentää kuljetettavien tuotteiden tarttumista.
- DEL/DRIVE 50EMLT: Se kestää alhaisia ympäristölämpötiloja ja sen yläpinta on rakenteellinen, mikä helpottaa pakastettujen tuotteiden kuljetusta.
Koko mallisto voidaan varustaa lisävarusteilla kuljetusvaatimusten täyttämiseksi: laudoilla, kapasiteettireunoilla, raaputtimilla...
Materiaali: Polyuretaani tai polyesterielastomeeri
Yläpinta: Tasainen tai rakenteellinen
Maksimileveys: 1200 mm
KMT-118C-vetovälineen ominaisuus on elastisten elementtien käyttö, jotka tarjoavat lisää luotettavuutta ja energiatehokkuutta levylaitteen rakenteessa, sekä laitteiston osien toteuttaminen lämpökäsitellystä teräksestä, jossa on pronssiset insertit. Tämä mahdollistaa ensinnäkin laitteen korkean energiankulutuksen saavuttamisen ja toisaalta metallikeramiikkapinnoitteiden käytön välttämisen, mikä lisää luotettavuutta ja varmistaa rakenteen vaaditun käyttöiän kokonaisuudessaan.
Tekninen arviointi ja taloudelliset hyödyt
Koteloiden seinämien lujuus on yli 20 % korkeampi kuin tunnetuilla analogeilla. Koteloiden seinämien muodonmuutos liiallisten iskujen vaikutuksesta on poissuljettu kitkayksikön rakenteellisten ominaisuuksien ja kitkayksikön kanssa kosketuksessa olevien massiivisten seinien toteutuksen ansiosta (patentti).
Massiiviset seinät tarjoavat korkean lujuuden sekä aksiaalisten iskujen aikana vetovälineen sulkemisen yhteydessä että kitkayksikön aiheuttamien työntövoimien alla.
Valmistamme varaosia vetureille, tavaravaunuille ja Y25-akselikomponenteille korkealaatuisesti alhaisin kustannuksin. Meillä on tuotantomme sertifioitu ISO9001:2008 ja EN-15085-2 -standardeilla varmistaaksemme laadun ja turvallisuuden kaikilla tasoilla. Viittausasiakkaitamme ovat Turkin valtion rautatiet, TULOMSAS, TUDEMSAS Turkissa sekä muut yritykset Ranskassa, Saksassa, Bosniassa, Tunisiassa ja Iranissa.
Metallien muokkaaminen on ydintoimintamme.
Sisälaattajärjestelmä RheinRuhr Expressille (RRX)
Siemensin kehittämät suuret, kaksikerroksiset paikallisjunat on varustettu TC:n sisälaattajärjestelmällä. Kaikki komponentit – keskikerros, matala lattia ja korkea lattia, sisäpuolen laattajärjestelmä ja kylmäilmakanava – perustuvat GRP-pultrudoituihin profiileihin.
Sisälaattajärjestelmä Desiro ML:lle
Sisälaattajärjestelmän kehittämisen jälkeen Desiro ML Mittelrheinbahnille ja Desiro ML Brüsselille TC:llä sekä sen myöhemmän toimituksen jälkeen, sisälaattajärjestelmää Desiro ÖBB:lle valmistetaan nyt TC:llä. Eri järjestelmät perustuvat Exel Compositesin Belgiassa valmistettuihin lasikuituvahvistettuihin muoviprofiileihin.
PMKP-110-iskunvaimennin on uusi, korkean suorituskyvyn iskunvaimennin, jolla on lisääntynyt energiatehokkuus, luokka T1, suojaamaan monikäyttöisiä tavaravaunuja pitkittäisiltä kuormilta. Laite on kehitetty kaupallisesti saatavilla olevan PMK-110K-23 -vetolaitteen pohjalta, jossa jousisarjan sijasta käytetään tukevan palautuslaitteen, joka koostuu polymeerisestä elastisista lohkoista. Polymeerilohkojen käyttö lisää iskunvaimentimen teho-ominaisuuksien täydellisyyttä ja energiatehokkuutta. Tämä saavutetaan tukevan sarjan jäykkyyden lisäämisellä, mikä mahdollistaa kiilajärjestelmän ohjauskulmien vähentämisen ja siten kitkan vakauttamisen apupinnoilla. Yhdessä polymeerien vaimennusominaisuuksien kanssa kitkautuvat itse-osoittautumiset voidaan eliminoida.
Voimme tällä hetkellä tarjota jarrupalat kaikissa UIC:n standardimuodoissa Siemens Desiro, Tren Ligero, Southern 455, 422 TR ja muissa matkustajajunissa.
Jarrupalojen tekniset tiedot täyttävät kaikki UIC:n vaatimukset ja standardit.