Tuotteet hakusanalla valmennusvarasto (11)

Ilmavirtausjärjestelmä junille - Rhein-Ruhr-Expressin (RRX) ilmavirtausjärjestelmä

Ilmavirtausjärjestelmä junille - Rhein-Ruhr-Expressin (RRX) ilmavirtausjärjestelmä

Ilmavirtausjärjestelmä Desiro ML/ÖBB:lle, Itävalta TC on kehittänyt ja valmistanut ilmavirtausjärjestelmän Desiro ML Mittelrheinbahnille ja Desiro ML Brysseliin, ja nyt TC valmistaa myös ilmavirtausjärjestelmän Desiro ÖBB:lle. Vastavat järjestelmät perustuvat lasikuituvahvistettuihin muoviprofiileihin. Ilmakanavajärjestelmän osalta GRP-profiilien paloturvallisuusominaisuudet on asetettu siten, että ne täyttävät EN 45545 -standardin vaatimukset.
Tekninen tuki

Tekninen tuki

Yhteistyö suunnittelijan kanssa Bossongin ankkureiden ominaisuudet määritellään kunkin projektin erityisten parametrien sekä reikien mittojen perusteella, joihin ne on upotettava, riippuen alustan materiaalin tyypistä. Tiedonvaihto, joka liittyy rakennuksen säilyvyystilanteen tuntemukseen ja toteutettavien toimenpiteiden tavoitteisiin, piirustuksiin ja kuviin, halkeamien ja muodonmuutosten kuvioon sekä toimenpiteiden suunnitteluun, on erittäin tärkeää määriteltäessä ankkurityyppiä, joka parhaiten soveltuu sovellukseen, sekä arvioitaessa toimenpidettä taloudellisesta näkökulmasta. Paikalliset testit Tarve antaa suunnittelijainsinööreille mahdollisuus arvioida injektoitujen ankkureiden käyttäytymistä tietyssä sovelluksessa ja erityisessä ympäristössä on johtanut siihen, että Bossong on varustanut teknikkonsa liikkuvalla mittauslaitteistolla, joka mahdollistaa paikan päällä suoritettavat testit.
Jarrupalat rullamateriaalille - UIC- ja AAR-standardit

Jarrupalat rullamateriaalille - UIC- ja AAR-standardit

Voimme tällä hetkellä tarjota jarrupalat, jotka vastaavat UIC- ja AAR-standardeja eri sovelluksille: tavaravaunut ja -vaunut; EMU-, DMU-lokomoottorit ja kalusto; matkustajavaunut.
DEL/DRIVE - Ihanteellinen vaihtoehto modulaarisille hihnoille

DEL/DRIVE - Ihanteellinen vaihtoehto modulaarisille hihnoille

DEL/DRIVE-malliston nauhat vastaavat useimpiin tarpeisiin: - DEL/DRIVE 50: Valmistettu polyuretaanista, se on sekä joustava että kestävä vetolujuudeltaan. - DEL/DRIVE 50H: Valmistettu polyesterielastomeerista, se on suositeltava keski- ja raskaan kuorman kuljetukseen. - DEL/DRIVE 50AM: Se hyötyy antimicrobiellisesta käsittelystä, joka optimoi hygieniatason. - DEL/DRIVE 50AMEM: Se hyötyy myös antimicrobiellisesta käsittelystä ja sillä on rakenteellinen yläpinta, joka vähentää kuljetettavien tuotteiden tarttumista. - DEL/DRIVE 50EMLT: Se kestää alhaisia ympäristölämpötiloja ja sen yläpinta on rakenteellinen, mikä helpottaa pakastettujen tuotteiden kuljetusta. Koko mallisto voidaan varustaa lisävarusteilla kuljetusvaatimusten täyttämiseksi: laudoilla, kapasiteettireunoilla, raaputtimilla... Materiaali: Polyuretaani tai polyesterielastomeeri Yläpinta: Tasainen tai rakenteellinen Maksimileveys: 1200 mm
Suunnitteluvälineet - KMT-118C

Suunnitteluvälineet - KMT-118C

KMT-118C-vetovälineen ominaisuus on elastisten elementtien käyttö, jotka tarjoavat lisää luotettavuutta ja energiatehokkuutta levylaitteen rakenteessa, sekä laitteiston osien toteuttaminen lämpökäsitellystä teräksestä, jossa on pronssiset insertit. Tämä mahdollistaa ensinnäkin laitteen korkean energiankulutuksen saavuttamisen ja toisaalta metallikeramiikkapinnoitteiden käytön välttämisen, mikä lisää luotettavuutta ja varmistaa rakenteen vaaditun käyttöiän kokonaisuudessaan. Tekninen arviointi ja taloudelliset hyödyt Koteloiden seinämien lujuus on yli 20 % korkeampi kuin tunnetuilla analogeilla. Koteloiden seinämien muodonmuutos liiallisten iskujen vaikutuksesta on poissuljettu kitkayksikön rakenteellisten ominaisuuksien ja kitkayksikön kanssa kosketuksessa olevien massiivisten seinien toteutuksen ansiosta (patentti). Massiiviset seinät tarjoavat korkean lujuuden sekä aksiaalisten iskujen aikana vetovälineen sulkemisen yhteydessä että kitkayksikön aiheuttamien työntövoimien alla.
Rullattavan kaluston varaosat - Kaykac Machinery Ltd. Co. TURKKI

Rullattavan kaluston varaosat - Kaykac Machinery Ltd. Co. TURKKI

Valmistamme varaosia vetureille, tavaravaunuille ja Y25-akselikomponenteille korkealaatuisesti alhaisin kustannuksin. Meillä on tuotantomme sertifioitu ISO9001:2008 ja EN-15085-2 -standardeilla varmistaaksemme laadun ja turvallisuuden kaikilla tasoilla. Viittausasiakkaitamme ovat Turkin valtion rautatiet, TULOMSAS, TUDEMSAS Turkissa sekä muut yritykset Ranskassa, Saksassa, Bosniassa, Tunisiassa ja Iranissa. Metallien muokkaaminen on ydintoimintamme.
Rautatiet - Junavaunu, Junan sytytin, Varaosa

Rautatiet - Junavaunu, Junan sytytin, Varaosa

Kaikkien rautatievaunujen osien, junan varaosien, junan sytytystulppien tuotanto
Sisädeckijärjestelmä junalle - Sisädeckijärjestelmä RRX:lle

Sisädeckijärjestelmä junalle - Sisädeckijärjestelmä RRX:lle

Sisälaattajärjestelmä RheinRuhr Expressille (RRX) Siemensin kehittämät suuret, kaksikerroksiset paikallisjunat on varustettu TC:n sisälaattajärjestelmällä. Kaikki komponentit – keskikerros, matala lattia ja korkea lattia, sisäpuolen laattajärjestelmä ja kylmäilmakanava – perustuvat GRP-pultrudoituihin profiileihin.
Sisädeck-järjestelmä junalle - Sisädeck-järjestelmä, joka perustuu pultrudoituihin lasikuituprofiileihin

Sisädeck-järjestelmä junalle - Sisädeck-järjestelmä, joka perustuu pultrudoituihin lasikuituprofiileihin

Sisälaattajärjestelmä Desiro ML:lle Sisälaattajärjestelmän kehittämisen jälkeen Desiro ML Mittelrheinbahnille ja Desiro ML Brüsselille TC:llä sekä sen myöhemmän toimituksen jälkeen, sisälaattajärjestelmää Desiro ÖBB:lle valmistetaan nyt TC:llä. Eri järjestelmät perustuvat Exel Compositesin Belgiassa valmistettuihin lasikuituvahvistettuihin muoviprofiileihin.
Suunnitteluvälineet - PMKP-110

Suunnitteluvälineet - PMKP-110

PMKP-110-iskunvaimennin on uusi, korkean suorituskyvyn iskunvaimennin, jolla on lisääntynyt energiatehokkuus, luokka T1, suojaamaan monikäyttöisiä tavaravaunuja pitkittäisiltä kuormilta. Laite on kehitetty kaupallisesti saatavilla olevan PMK-110K-23 -vetolaitteen pohjalta, jossa jousisarjan sijasta käytetään tukevan palautuslaitteen, joka koostuu polymeerisestä elastisista lohkoista. Polymeerilohkojen käyttö lisää iskunvaimentimen teho-ominaisuuksien täydellisyyttä ja energiatehokkuutta. Tämä saavutetaan tukevan sarjan jäykkyyden lisäämisellä, mikä mahdollistaa kiilajärjestelmän ohjauskulmien vähentämisen ja siten kitkan vakauttamisen apupinnoilla. Yhdessä polymeerien vaimennusominaisuuksien kanssa kitkautuvat itse-osoittautumiset voidaan eliminoida.
Jarrupalat matkustajavaunuille - UIC 175, UIC 200, UIC 250 standardit

Jarrupalat matkustajavaunuille - UIC 175, UIC 200, UIC 250 standardit

Voimme tällä hetkellä tarjota jarrupalat kaikissa UIC:n standardimuodoissa Siemens Desiro, Tren Ligero, Southern 455, 422 TR ja muissa matkustajajunissa. Jarrupalojen tekniset tiedot täyttävät kaikki UIC:n vaatimukset ja standardit.