Tämä testausmenetelmä tarjoaa kvantitatiivisen tavan arvioida antibakteerisen aktiivisuuden astetta.
AATCC-100-testimenetelmä on kvantitatiivinen testausmenetelmä, jolla voidaan määrittää antibakteeristen käsittelyjen tehokkuus tekstiilimateriaaleissa.
AATCC 100 -testimenetelmä on kvantitatiivinen testausmenetelmä, jota käytetään antibakteeristen viimeistelyjen tehokkuuden määrittämiseen tekstiilimateriaaleille.
KANSANTASOLLA, NOPEASTI, AMMATTIMAISESTI JA EHDOTTOMAN AVOIMESTI
Kattavan konsultoinnin lisäksi arvioimme etukäteen kansainvälisten vaatimustesi menestymismahdollisuuksia ja tarvittaessa otamme asiantuntijamme mukaan paikan päälle toteuttamaan vaatimuksiasi nopeasti. Toimimme välittäjinä sinun ja asiakkaasi välillä, lähestyen heitä heidän äidinkielellään ja ajattelutavallaan. Tämä lisää merkittävästi menestymismahdollisuuksia ja useimmissa tapauksissa välttää aikaa vievän ja kalliita menettelyjä.
"JOB-CAR" -konseptin avulla työnantaja on suojattu tavallisilta ongelmilta, jotka liittyvät leasing-sopimukseen ja työsopimukseen liittyvään luovutussopimukseen. Työnantaja on vapautettu omistajavastuusta ja kaikista kustannusriskeistä. IFRS 16:n mukainen kirjanpitovelvollisuus poistuu. Vahinkotapausten käsittely sekä huoltokustannusten ja polttoainekulutuksen laskutus tapahtuu suoraan AMS:n ja työntekijän välillä.
Edut yhdellä silmäyksellä:
-ei työnantajan omistajavastuuta
-ei työnantajan leasingvelvoitetta
-ei tavara- ja hintariskin siirtämistä
-ei työlainsäädännöllisiä riskejä
-ei kustannuksia palkkavaatimuksen päättymisen yhteydessä
-ei ylimääräisiä kustannuksia ennenaikaisesta sopimuksen päättämisestä
-ei kirjanpitovelvollisuutta IFRS 16:n mukaan
-ei CO2-kirjanpitovelvollisuutta Scope 3:n mukaan
Yritys- tai palveluauto kaikille työntekijöille? Leasingkonseptimme JobCar:lle ja palkkamuutokselle tekee siitä mahdollisen. Työnantaja vähentää AMS:lle maksamansa leasingmaksut työntekijän bruttopalkasta. Jos palkkavähennystä ei voida tehdä, leasingmaksut poistuvat. Työnantajalle ei koskaan tule jälkilaskutusta. Ei myöskään lisääntyneestä kulumisesta tai ajosuoritteesta, vahingoista tai ennenaikaisesta sopimuksen päättämisestä tai palautuksesta. Häiriötilanteiden käsittely tapahtuu ainoastaan AMS:n ja työntekijän välillä.