Ensinnäkin, tärkein lainsäädäntötoimi on arvonlisäverodirektiivi (2006/112/EY).
Lisäksi sitovat täytäntöönpanotoimet varmistavat arvonlisäverodirektiivin yhdenmukaisen soveltamisen. Tämä löytyy täytäntöönpanosäädöksestä (Neuvoston asetus (EU) N:o 282/2011). Lisäksi nämä toimet ovat suoraan sovellettavissa ilman kansallista lainsäädäntöä.
Keskitymme artiklaan. Lisäksi oikeudellinen kehys sisältää arvonlisäverodirektiivin (2006/112/EY) 32, 33 ja 34 artiklat sekä artiklan. Lopuksi, 14 arvonlisäveron täytäntöönpanosäädöksestä (Neuvoston asetus (EU) N:o 282/2011) on mukana.
Miksi laatia ennuste?
- Tavoitteiden määrittämiseksi
- Projektin elinkelpoisuuden arvioimiseksi (uuden toiminnan, uuden tuotteen lanseeraus, uuden markkinan valloittaminen, maa- tai laitehankinta)
- Rahoitustarpeiden arvioimiseksi (erityisesti jos terveys- ja/tai talousnäkymät heikkenevät)
- Taloudellisten vaikeuksien riskin tunnistamiseksi, jotta ne voidaan ratkaista nopeasti (vaikeuksien ratkaiseminen on tehtävä ennakoivasti eikä "puukko kurkulla", kassajärjestelyjen neuvottelu, lainan saaminen, projektin lykkääminen)
- Poikkeamien tunnistamiseksi tulosten ja ennusteiden välillä (korjaamalla näitä, optimoit yrityksesi hallintaa)
Kaikista näistä syistä, luota meille taloudellisen ennusteesi laatiminen, joka toimitetaan sinulle 48 työpäivän kuluessa.