Käyttäjätuki on ensisijaisesti työntekijöidesi tukemista kaikissa kysymyksissä, jotka liittyvät heidän tietokoneensa työpisteeseen.
Usein aikaa tai pätevää IT-henkilökuntaa ei ole riittävästi, jotta tätä tukea voitaisiin tarjota yrityksessä itse. Luota kokemukseemme käyttäjätuessa. Opastamme työntekijöitäsi tehokkaassa tietokoneen käytössä, tarjoamme apua IT-ongelmissa ja ratkaisemme ne. Viallisten laitteiden, ohjelmistovirheiden tai virheellisten asetusten tapauksessa palautamme työpisteen toimivuuden.
Palvelu- tai huoltosopimuksen tekemisen myötä saat aina suunnittelutietoa - tarvittaessa työntekijämme ovat saatavilla päivittäin. Erityisesti yrityksille, joilla ei ole omaa IT-osastoa, käyttäjätuki ulkoiselta kumppanilta on usein huomattavasti edullisempaa kuin omien työntekijöiden palkkaaminen ja kouluttaminen.