Teillä on projekti, haluatte perustaa yrityksen.
Youcall international tukee teitä kaikissa vaiheissa, olipa kyseessä oikeudellisen rakenteen valinta Belgiassa, Ranskassa, Luxemburgissa, Hollannissa tai Sveitsissä, ottaen huomioon odotuksenne.
Me huolehdimme yrityksenne rekisteröinnistä, arvonlisäverorekisteröinnistä, pankkitilin avaamisen avustamisesta, erilaisista muista asioista.
La Studio Righini tarjoaa aina asiantuntevaa apua ja neuvontaa yritysoikeuden alalla; tiimin kokemus ja kyvyt osastolla, myös yritysten poikkeuksellisten rahoitustoimien suunnittelussa ja toteuttamisessa, ilmenevät:
- Neuvonta ja apu yritysoikeudessa; uusien yrityshankkeiden synty; osakassopimusten laatiminen ja osakkaiden välisten suhteiden hallinta; pääoman toimet; yleinen neuvonta ja apu yhtiön elimille.
- Yhtiöoikeudellinen neuvonta: ennakkotarkastelu, oikeudelliset näkökohdat yhtiötoimissa; hallituksen vastuullisuus; konsernit; johtaminen ja koordinointi; optiot ja osakassopimukset; säännöt.
- Lausuntotoiminta ja hallituksen ja tilintarkastajien toiminnan tukeminen; kokouspöytäkirjojen ja hallituksen pöytäkirjojen laatiminen; yhtiökirjan tarkastus ja ylläpito; valtuuksien ja valtakirjojen laatiminen ja tarkastus.
Tutustu koulutusohjelmaamme "Henkilöstön delegoinnin hallinta" verkkosivustollamme. VISTIMissä ymmärrämme tehokkaan delegoinnin merkityksen tuottavuuden ja tehokkuuden maksimoimiseksi työpaikalla. Koulutusohjelmamme on suunniteltu varustamaan johtajia ja tiiminvetäjiä taidoilla ja strategioilla, joita he tarvitsevat tehtävien tehokkaaseen delegointiin ja tiimiensä voimaannuttamiseen. Osallistujat oppivat, kuinka tunnistaa delegointiin sopivia tehtäviä, valita oikeat tiimin jäsenet työhön ja viestiä odotukset selkeästi. He oppivat myös, kuinka tarjota tukea ja palautetta varmistaakseen tehtävien onnistuneen suorittamisen. Koulutusohjelmamme avulla johtajat voivat oppia delegoimaan tehtäviä luottavaisesti ja vapauttamaan aikaa keskittyäkseen korkeampiin prioriteetteihin. Vieraile verkkosivustollamme saadaksesi lisätietoja "Henkilöstön delegoinnin hallinta" -koulutusohjelmastamme ja voimaannuta johtajiasi johtamaan tehokkaammin.
Fast Executive -ohjelma on suunniteltu pk-yritysten johtajille, jotka haluavat merkittävästi lisätä yrityksensä arvostusta alle 12 kuukaudessa. Tämä ohjelma tarjoaa strategisen ja operatiivisen lähestymistavan nopean kasvun saavuttamiseksi ilman suoraa myyntityötä. Hyväksytyn metodologian avulla osallistujat voivat odottaa liikevaihdon kasvua ja yrityksensä arvostuksen parantumista. Ohjelma ohjaa johtajia selkeän ja ymmärrettävän prosessin läpi, taaten nopeita ja mitattavia tuloksia.
Osallistumalla Fast Executive -ohjelmaan johtajat saavat 100 % toimivan kasvusuunnitelman, jossa tulokset ovat taattuja. Ohjelma kattaa kaikki olennaiset vaiheet strategian määrittelystä aiesopimusten laatimiseen, suoraan vuorovaikutukseen luovuttajien kanssa ja lopullisten sopimusten allekirjoittamiseen. Nykyiset taloudelliset epävarmuudet tarjoavat ainutlaatuisia hankintamahdollisuuksia, ja tämä ohjelma mahdollistaa yrityksille näiden mahdollisuuksien hyödyntämisen markkina-asemansa vahvistamiseksi. Täydellinen prosessien hallinta ja asiantuntemus ulkoisessa kasvusuunnittelussa tekevät Fast Executive -ohjelmasta tehokkaan välineen kaikille yrityksille, jotka haluavat kasvaa nopeasti.
Hallintosiirto palvelu on suunniteltu tarjoamaan sujuva ja turvallinen siirtymä ammattilaisille ja hallinnoille. Tämä palvelu takaa, että kaikki muuton hallinnolliset näkökohdat hoidetaan, jolloin yritykset voivat keskittyä ydinliiketoimintaansa keskeytyksettä. Kokeneen tiimin ansiosta jokainen prosessin vaihe hoidetaan huolellisesti, varmistaen siirron turvallisuuden ja tehokkuuden.
Valitsemalla hallintosiirto palvelumme, saat henkilökohtaista seurantaa, joka mukautuu erityistarpeisiisi. Olipa kyseessä toimiston muutto tai tärkeiden asiakirjojen siirto, palvelumme on täällä tarjoamassa mielenrauhaa. Asiakastyytyväisyyteen keskittyvällä lähestymistavalla sitoudumme tarjoamaan ensiluokkaista palvelua, joka täyttää odotuksesi.
Print Courtage tarjoaa teille kattavan ratkaisun räätälöityjen itsekopioivien vihkojen painamiseen, jotka ovat ihanteellisia yrityksenne hallinnollisiin tarpeisiin. Tarjoamme 2- tai 3-osaisia vihkoja, joissa on tai ei ole kuittia, mikä mahdollistaa asiakirjojen, kuten tilauslomakkeiden, tarjousten, laskujen ja muiden hallinnollisten asiakirjojen, helpon kopioimisen.
Teemme yhteistyötä erikoispainajien verkoston kanssa tarjotaksemme teille laadukkaita tuotteita, jotka on valmistettu spesifikaatioidenne mukaan. Voitte valita useista räätälöintivaihtoehdoista: erilaiset koot, itsekopioivien papereiden tyypit sekä erityiset viimeistelyt, kuten kovakantinen tai pehmeä kansi.
Itsekopioivat vihkomme ovat saatavilla erilaisiin käyttötarkoituksiin, mukaan lukien:
- Tilausvihkot:
Erinomainen asiakastilausten kirjaamiseen, jossa on yksi kopio yritykselle ja yksi asiakkaalle.
- Tarjousvihkot:
Ihanteellisia yksityiskohtaisten tarjousten esittämiseen, samalla kun säilytätte kopion arkistoihinne.
- Laskuvihkot:
Välttämättömiä laskujen tuottamiseen, joissa on kaksoiskappale, hallinnollisten seurantojen optimoimiseksi.
- Toimitusvihkot:
Käteviä toimitusten kirjaamiseen, joissa on yksi kopio asiakkaalle ja yksi yritykselle.
- Vastaanottovihkot:
Käytetään tavaroiden vastaanottamiseen, taaten kirjallisen jäljen vaihdoista.
Ymmärrämme, kuinka tärkeää on, että asiakirjat ovat selkeitä, ammattimaisia ja luotettavia. Siksi varmistamme tiukan laadunvalvonnan koko prosessin ajan, suunnittelusta toimitukseen, kunnioittaen aikarajoja ja budjettirajoituksia.
Print Courtagen kanssa saatte painopalveluiden välityspalvelua, joka helpottaa pääsyä korkealaatuisiin tuotteisiin samalla kun optimoi kustannuksia. Hallitsemme koko prosessin tilauksesta toimitukseen ja tarjoamme henkilökohtaista neuvontaa auttaaksemme teitä valitsemaan parhaat vaihtoehdot erityistarpeidenne mukaan.
Olittepa pieni yritys tai suuri organisaatio, sitoudumme tarjoamaan teille täydellisesti hallinnollisiin vaatimuksiinne soveltuvia itsekopioivia vihkoja, samalla kun takaamme tehokkaita ja kannattavia ratkaisuja.
Detectives Tercer Grado -yrityksessä tarjoamme laajan valikoiman tutkimuspalveluja työ- ja liiketoiminta-alueilla, joiden avulla voit kohdata kaikenlaisia sisäisiä tai ulkoisia ongelmia, joita aiheuttavat työntekijät, asiakkaat tai toimittajat.
Jos olet huolissasi siitä, että yrityksessäsi saattaa esiintyä epänormaali tilanne, joka vaikuttaa sen tuottavuuteen tai turvallisuuteen, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä.
Yhtiön perustamisesta sen poistamiseen, mukaan lukien pääkonttorin siirto tai osakkeiden luovutus. SHR CONSULTING -toimisto tukee sinua 100 % verkossa tapahtuvien muodollisuuksien laatimisessa verkkosivustollamme. Tämän tekemiseksi sinun tarvitsee vain valita tarvittava palvelu, täyttää lomake liittämällä vaaditut asiakirjat ja lopuksi maksaa kulut. Konsulttimme virallistaa sähköisen asiakirjan, joka lähetetään sinulle myöhemmin, jotta voit allekirjoittaa sen sähköisesti.
Kvalifioitua tukea QMB-palveluista, väliaikaisesta johtamisesta ja ongelmanratkaisusta.
Siirrä laatujohtamisen aiheesi ulkopuolisille asiantuntijoille.
Syyt turvautua ulkoiseen laatujohtamisen tukeen ovat moninaiset. Mikä on sinun syysi? Tarvitsetko lyhytaikaista helpotusta oman laatujohtamisen henkilöstön työkuormaan, erityistä laatujohtamisen asiantuntemusta haastavassa ongelmatilanteessa tai onko kannattavampaa siirtää laatujohtamisen aiheesi ulkoiselle asiantuntijalle? Mikä tahansa syy sinua ohjaa ulkoistamaan laatujohtamisesi: pitkän kokemuksen, käytännönläheisen työskentelytavan ja runsaasti asiantuntemusta omaavana autamme mielellämme laatujohtamisessasi.
Kiinteistöhallinta on avainpalvelu yrityksille, jotka haluavat varmistaa kiinteistönsä kestävyyden ja kannattavuuden. CIE, jolla on 20 vuoden kokemus ja 500 referenssiä, tarjoaa proaktiivista ja strategista kiinteistöhallintoa, taaten optimaalisen suorituskyvyn ja jatkuvan arvonnousun. Tämä tarjous on suunniteltu vastaamaan paikallisten ja monikansallisten yritysten tarpeita, tarjoamalla heille tarvittavat työkalut kiinteistöpääomansa tehokkaaseen hallintaan.
Valitsemalla Kiinteistöhallinnan, asiakkaat voivat odottaa korkealaatuista palvelua, jota leimaavat CIE:n ketteryys ja sitoutuminen. CIE:n räätälöity lähestymistapa mahdollistaa sopeutumisen jokaisen asiakkaan erityisiin vaatimuksiin, varmistaen näin sujuvan ja vaivattoman hallinnan heidän omaisuudelleen. Tämä tarjous on erityisen hyödyllinen yrityksille, jotka pyrkivät optimoimaan kiinteistösuunnitelmaansa ja maksimoimaan sijoitustuottonsa.
Asiantuntijamme Ranskassa, Italiassa, Englannissa, Espanjassa ja Portugalissa voivat auttaa sinua kasvattamaan liiketoimintaasi ulkomailla antamalla neuvoja ja tarjoamalla asiantuntemusta eri lainsäädännöistä. Olemme läsnä koko Euroopassa.
Info@giambronelaw.com
Merkittävän kokemuksemme perusteella tarjoamme asiakkaillemme kirjanpitotoimistossamme kattavan valikoiman neuvoja ja apua yrityksen rekisteröinnissä, mukaan lukien:
- Sopivan yritysmuodon valinta;
- Asiakirjojen valmistelu yritysten, yritysfiliaalien ja edustustoimien rekisteröintiä varten;
- Tarvittavien yritysmerkintöjen ja rekisteröintien täyttäminen lainsäädännön mukaisesti asianomaisille viranomaisille ja instituutioille, kuten Kaupparekisterille, Työsuojeluvirastolle, Kansalliselle vakuutuslaitokselle, Henkilötietojen suojalautakunnalle jne.;
- Rekisteröinnin ja poistamisen täyttäminen arvonlisäverolain mukaan;
- Apua osakkeenomistajien/yhteisöjen varsinaisten kokousten järjestämisessä, yrityksen pääoman lisäämisessä ja vähentämisessä sekä muissa yritysmuutoksissa, kaikkien yritysdokumenttien (säännöt, yhtiöjärjestys jne.) valmistelu;
- Apua kaikentyyppisissä muutoksissa ja uudelleenjärjestelyissä (fuusio, jakautuminen, erottaminen, oikeudellisen muodon muuttaminen jne.)
Profincom LTD tarjoaa ensiluokkaisia irlantilaisia osakeyhtiöiden perustamispalveluja, jotka helpottavat sujuvaa liiketoiminnan rekisteröintiä ja hallintoa Dublinissa, Irlannissa. Erikoistumme auttamaan sekä institutionaalisia että yksityisasiakkaita, ja boutique-yrityksemme tarjoaa kattavaa tukea irlantilaisten osakeyhtiöiden perustamisessa ja hallinnassa.
Palvelumme kattavat yritysrakenteen, sihteeripalvelut, talouskonsultoinnin ja kirjanpidon, ja meillä on kansainvälinen painotus yritysyksiköissä. Teemme yhteistyötä luotettavien kumppaneiden kanssa ja tarjoamme täydellisen valikoiman fidusiaariratkaisuja, jotka kattavat kaiken aloitusvaiheesta irlantilaisten ja kansainvälisten yritysten jatkuvaan ylläpitoon.
Nopeasti kasvava yrityksemme on omistautuneiden ammattilaisten tiimin vetämä, jolla on yrittäjähenkinen ajattelutapa, valmis kohtaamaan haasteita ja muuttamaan ne ratkaisuiksi. Profincom LTD:ssä ylpeilemme erinomaisuudestamme irlantilaisessa liiketoimintakonsultoinnissa, sitoutuneina läpinäkyvyyteen, tarkkuuteen ja asiakaskeskeiseen lähestymistapaan.
Tarjoamme myös arvionteja yrityksille, irtaimistolle ja kiinteistöille.
Laadimme raportteja Kansainvälisten Arviointistandardien mukaisesti. Pankit, verohallinnot, tilintarkastajat, tuomioistuimet ... tunnustavat raporttimme. Arvioinnit suorittavat sertifioidut kiinteistönarvioijat, jotka on rekisteröity Slovenian Tilintarkastajain Instituuttiin.
Arvioinnissamme teemme yhteistyötä ulkoisten kumppaneiden kanssa, jotka ovat sertifioituja arvionteja.
Kiinteistön arvioinnin tarkoituksen kohteet
Liikekiinteistöt (toimistot, hotellit, liiketilat, ravintolat, palvelutilat),
Teollisuuskiinteistöt (tuotantohallit, varastot),
Asuinrakennukset (asunnot, talot, huoneistot, lomakiinteistöt),
Maa kaikissa kehitysvaiheissa (maatalous- ja rakennusmaa),
Erityiset kiinteistöt (louhokset, kaivokset ...)
Yrityksen arvioinnin tarkoituksen kohteet
Hankinnat, fuusiot, yrityksen tai sen osan myynti/osto (tavaramerkki, asiakasomaisuus ...),
Verotukselliset tarkoitukset,
Konkurssimenettelyjen selvityksen käsittely poikkeaa paljon muista myyntimuodoista, erityisesti ulkoisten tekijöiden merkityksen vuoksi: vuorovaikutus eri osapuolten (velkojat, työntekijät, tuomioistuimet jne.) kanssa, erityiset tiedontarpeet, lainsäädännölliset rajoitteet ja läpinäkyvyyden herkkyys.
Suunnittelemme parhaan ratkaisun jokaiseen prosessiin, määrittäen, jos mahdollista, koko liiketoimintayksikön tai tuotantoyksikön myynnin.
Tarjoamamme palvelut tekevät meistä täydellisen monikäyttöisen työkalun konkurssihallitsijoille.
- Inventointi ja arviointi.
- Omaisuuden mukauttaminen myyntiin.
- Myynti sekundaarimarkkinoilla.
- Kansainvälinen markkinointi: Kaupallistamme, markkinoimme ja viestimme kansainvälisesti.
- Ostajan tuki.
- Jätteiden arvottaminen.
- Kiinteistöjen myynti.
- Ajoneuvojen asiakirjahallinta.
- Perintähallinta.
- Purku ja toimitukset.
Hei,
Nimeni on herra Sharma Peter (johtaja); Capital Finance & Investment Limited (CFI Limited). Haluamme tiedustella projektisi rahoitusta. Jos pääomavaatimukset ovat sijoitusalueellamme, se on kannattava investointi.
Olemme sitoutuneet tarjoamaan sinulle parhaat lainat, jotka on suunniteltu vastaamaan liiketoimintasi tarpeita, investointeja ja pankkivälineitä strategisten liiketoimien onnistuneeseen toteuttamiseen keskittyen luotettavuuteen, erinomaiseen viestintään, kokeneeseen neuvontaan sekä tarjoamaan oivaltavaa ja mukavaa perhekokemusta.
Ole hyvä ja ota meihin yhteyttä menettelyistämme, vain jos etsit aidosti liiketoiminta-/investointilainoja tai projektirahoitusta, sillä aika on tärkeää, sillä voimme sulkea minkä tahansa kaupan 5-7 pankkipäivässä.
Parhain terveisin,
Herra SHARMA Peter / CFI Limited
Johtaja
-----
Ota yhteyttä:
Capital Finance & Investment Limited (CFI Limited)
3 Coolarne Rise, Camberley, Surrey, Englanti, GU15 1NA
Rekisterinumero: 08890180
Sähköposti: info.
Yhtiön hallituksen jäseneksi tuleminen Luxemburgissa edellyttää tiettyjen lakisääteisten velvoitteiden noudattamista, riippumatta kansalaisuudesta tai asuinpaikasta. Hallituksen jäsenten on varmistettava, että yhtiö noudattaa paikallisia ja kansainvälisiä lakeja, samalla kun he huolehtivat tehokkaasta ja läpinäkyvästä hallinnosta. Tämä asema tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden osallistua yrityksen hallintoon dynaamisessa ja suotuisassa taloudellisessa ympäristössä.
Youcall tarjoaa palvelujaan SRL:n perustamisessa, olipa kyseessä Wallonian alue, Brysselin alue tai Flanderin alue. Järjestämme puolestasi: yhtiöjärjestyksen laatimisen, rahoitussuunnitelman, yritysrekisterin toimenpiteet, ALV-rekisteröinnin, UBO-tiedoston saattamisen vaatimusten mukaiseksi, pankkitilin avaamisen avustamisen, pääkonttorin etsimisen. Avustamme myös vakuuttajan, kirjanpitäjän jne. etsimisessä.
Belgian yrityspalvelupiste on olennainen palvelu yrittäjille, jotka haluavat perustaa tai kehittää toimintaansa maassa. Tämä palvelupiste keskittää monia hallinnollisia menettelyjä, mikä helpottaa pääsyä tarvittaviin muodollisuuksiin yrityksen perustamiseksi ja hallinnoimiseksi. Kun käännyt yrityspalvelupisteen puoleen, saat henkilökohtaista tukea ja projektisi tarpeisiin räätälöityjä neuvoja, mikä auttaa sinua säästämään aikaa ja keskittymään liiketoimintasi kehittämiseen.
Yrityspalvelupisteet tarjoavat laajan valikoiman palveluja, jotka vaihtelevat rekisteröinnistä "Banque-Carrefour des Entreprises" -rekisteriin aina tarvittavien lupien hankkimiseen tiettyjen toimintojen harjoittamiseksi. Ne voivat myös auttaa sinua liittymään sosiaalivakuutusrahastoon tai sosiaaliseen sihteeristöön sekä laatimaan tukihakemuksia. Valitsemalla yrityspalvelupisteen kautta toimimisen yksinkertaistat hallinnollisia menettelyjäsi ja varmistat, että noudatat kaikkia lakisääteisiä velvoitteita, samalla kun saat arvokasta tukea yrittäjäprojektisi menestykseen.
Yrityskompleksin, joka sisältää kiinteistöjä, jakaminen kunnallisten osakkaiden kesken aiheuttaa 1 %:n kiinteistöveron soveltamisen. Vastauksessa interpelloon nro 473 11.12.2023, koska osakkaat saavat kunnallisen jakamisen, kiinnitysvero on maksettava kiinteänä määränä, joka on 200 euroa. Ennen analysoitavien asioiden syvällistä tarkastelua ja Verohallinnon lausuntoa: mitkä ovat vaikutukset epäsuoraan verotukseen: arvonlisäveron puolella? mitkä ovat vaikutukset epäsuoraan verotukseen: varainsiirtoveron, kiinnitysveron ja kiinteistöveron puolella? Asiasta keskustelevat Matteo Tambalo ja Amedeo Cesaro We Wealthissa.
Koulutuskomissio - Yritysoikeuden ja Erityistoimien komissio ODCEC:ssä, jota johtaa Alberto Righini, yhteistyössä Veronan yliopiston oikeustieteiden osaston kanssa, esittää kuudennen tapaamisen osana eri yhtiötyyppien syventävää seminaarisarjaa:
Yhteistyöyhtiö, konsortio, pääyhtiö
Esittävät ja koordinoivat: Prof. G. Meruzzi ja Dott. Alberto Righini
Puhuja: Prof. S.A. Cerrato, Torinon yliopisto
Keskustelija: Dott. L. Castagnetti, Veronan kauppatieteiden tohtori ja Asianajaja M. Bianchini, Assonimen varatoimitusjohtaja
Yritystodistus: Asianajaja A. Olivi, We.Do Holding S.p.a.:n puheenjohtaja, We.Do Network
Tapahtuma on akkreditoitu Veronan asianajajaliiton ja kauppatieteilijöiden ja tilintarkastajien liiton toimesta.
Klikkaa TÄSTÄ nähdäksesi tapaamisen tallenteen
Klikkaa TÄSTÄ nähdäksesi HOLDING-YHTIÖTAPAAMISEN tallenteen
Giorgio Aschieri kommentoi SEAC:n ALL IN Giuridica -julkaisussa Italian korkeimman oikeuden, I siviilioikeuden osaston, 29. tammikuuta 2024 antamaa tuomiota, nro 2629.
Korkein oikeus ottaa kantaa osakeyhtiöiden ad nutum -erokysymykseen, joka on ollut monien keskustelujen ja oikeudellisten erimielisyyksien keskiössä, ja joka on pyrkinyt määrittämään tämän välineen kiistanalaisen luonteen.
On todettu, että ad nutum -ero (tässä tapauksessa hyväksytty myös määräaikaisissa yhtiöissä) voi aiheuttaa epävakautta yhtiön sisällä ja kannustaa osakkaiden opportunistisiin käyttäytymisiin.
Tämä tuomio on siten merkittävä innovatiivisuudessaan, sillä se on hyväksynyt suuntauksen, joka tukee sopimusosapuolten täyttä itseohjautuvuutta.
Koulutuskomissio - Yritys- ja erityistoimintakomissio ODCEC:ssä, jota johtaa Alberto Righini, yhteistyössä Veronan yliopiston oikeustieteiden laitoksen kanssa, esittää viidennen tapaamisen osana eri yhtiötyyppien syventävää seminaarisarjaa:
Holding-yhtiö
Esitelmöitsijä: Prof. Asianajaja P. Montalenti, kaupallisen oikeuden emeritus Veronan yliopistosta ja asianajaja Torinosta
Keskustelijat: Prof. Tohtori G.B. Alberti, Veronan yliopisto ja tilintarkastaja Veronassa sekä Asianajaja C. Fratta Pasini, asianajaja Veronassa
Yritystestimoniaali: Tohtori M. Carletto, tilintarkastaja Veronassa ja toimitusjohtaja Calzedonia Holding S.p.a.:ssa.
Tapahtuma on akkreditoitu Veronan asianajajaliiton ja Veronan tilintarkastajien ja kirjanpitoasiantuntijoiden liiton toimesta.
Klikkaa TÄSTÄ nähdäksesi tapaamisen tallenteen.