Tuotteet hakusanalla öljypalvelu (2)

Lisäpalvelutarjonta

Lisäpalvelutarjonta

{"- Exchange Server":"- Exchange Server","- Mobile Device Management":"- Mobiililaitteiden hallinta","- Passwortsicherheit":"- Salasanan turvallisuus","Cloud-Infrastrukturen:":"","- SQL Server":"- SQL Server","- Authentifizierung":"- Varmennus","Network:":"","- System Center":"- System Center","- Endpoint Security":"- Päätepisteen turvallisuus","Storage & Backup":"Tallennus ja varmuuskopiointi","- Office 365":"- Office 365","EDV Solutions:":"","Security:":"","- Firewall":"- Palomuuri","- Desktop Delivery":"- Työpöydän toimitus","- Active Directory":"- Active Directory","- Wireless LAN":"- Langaton LAN","- Switching":"- Kytkentä","- Virtualization Platform":"- Virtualisointialusta","- Monitoring":"- Valvonta"}
Käyttäjätuki

Käyttäjätuki

Käyttäjätuki on ensisijaisesti työntekijöidesi tukemista kaikissa kysymyksissä, jotka liittyvät heidän tietokoneensa työpisteeseen. Usein aikaa tai pätevää IT-henkilökuntaa ei ole riittävästi, jotta tätä tukea voitaisiin tarjota yrityksessä itse. Luota kokemukseemme käyttäjätuessa. Opastamme työntekijöitäsi tehokkaassa tietokoneen käytössä, tarjoamme apua IT-ongelmissa ja ratkaisemme ne. Viallisten laitteiden, ohjelmistovirheiden tai virheellisten asetusten tapauksessa palautamme työpisteen toimivuuden. Palvelu- tai huoltosopimuksen tekemisen myötä saat aina suunnittelutietoa - tarvittaessa työntekijämme ovat saatavilla päivittäin. Erityisesti yrityksille, joilla ei ole omaa IT-osastoa, käyttäjätuki ulkoiselta kumppanilta on usein huomattavasti edullisempaa kuin omien työntekijöiden palkkaaminen ja kouluttaminen.