Vasileiadis Shipping Agencyn tarjoamat agentuuripalvelut on suunniteltu kattamaan asiakkaidensa kaikki tarpeet. Luotettavuuteen ja korkeaan laatuun panostaen, nämä palvelut sisältävät kaikkien tarvittavien prosessien järjestämisen alusten sujuvaa toimintaa varten Kreikan satamissa. Yritys hoitaa yhteydenpidon asianomaisten viranomaisten kanssa, tullimuodollisuuksien suorittamisen sekä tarvittavien sertifikaattien ja lupien tarjoamisen alusten turvalliseen ja tehokkaaseen hallintaan.
Olette hyvissä käsissä.
Meidän verstas
Olette hyvissä käsissä
eikä ole väliä, onko kyseessä huolto, UVV-tarkastus, pakokaasutesti tai muut korjaustyöt laitteellanne.
Teknikkomme omaavat asiantuntemusta ja verstaamme on varustettu tarvittavalla välineistöllä, jotta kaikki korjaukset voidaan suorittaa ammattimaisesti, ei vain YALE-trukeille, vaan myös monille muille merkeille, kuten Jungheinrich, Still, Linde, Daewoo, Toyota, Heli, TCM, Dantruck-Heden, Balkancar, Cesab, Hyster, Kalmar, Manitou, JCB, Mitsubishi, Steinbock, MIC, Desta, Baumann, Fiat / Pimespo, Clark jne.
Palveluvalikoimamme kattaa muun muassa:
- UVV-tarkastukset
- ASU-tutkimukset
- Trukkien muunnokset
- YALE-Premier-varusteohjelma muiden valmistajien alkuperäislaatuosille
- Renkaiden kokonaispalvelu
- Akun ja laturin huoltopalvelu
Detectives Tercer Grado -yrityksessä tarjoamme laajan valikoiman tutkimuspalveluja työ- ja liiketoiminta-alueilla, joiden avulla voit kohdata kaikenlaisia sisäisiä tai ulkoisia ongelmia, joita aiheuttavat työntekijät, asiakkaat tai toimittajat.
Jos olet huolissasi siitä, että yrityksessäsi saattaa esiintyä epänormaali tilanne, joka vaikuttaa sen tuottavuuteen tai turvallisuuteen, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä.
"Ole aina läsnä, aina apuna"
ASIakaspalvelu JA ASIAKASLÄHTÖINEN HUOLTO
Olemme kaikki kuulleet tai sanoneet seuraavan lauseen: "heidän tuotteensa on hyviä, mutta palvelu puuttuu". Ongelmien ratkaisemisen lisäksi, joka tulee olla yksinkertaista, nopeaa ja tehokasta, on tärkeää tarjota asiakkaille ainutlaatuinen kokemus, kun he ottavat teihin yhteyttä. Ubinaweb kehittää palvelujaan erittäin vaativan asiakaspalvelukonseptin pohjalta. Koska pelkkä tyytyväisten asiakkaiden saaminen ei riitä; jos haluat todella erottua, sinun on luotava omistautuneita ja innokkaita faneja:
- Henkilökohtainen yhteydenotto,
- Tehokas hallinta ensimmäisestä kontaktista alkaen,
- Erittäin laadukas käsittely,
- Tyytyväisyyden vahvistaminen.
UBINAWEBIN PALVELUIDEN MÄÄRITTELY
- Ulkoistaminen puhelinpalvelukeskuksille, asiakastuelle ja asiakaspalvelulle.
- Alihankinta puhelinpalvelukeskuksille, asiakastuelle, asiakaspalvelulle ja puhelinmyynnille.
Käyttäjätuki on ensisijaisesti työntekijöidesi tukemista kaikissa kysymyksissä, jotka liittyvät heidän tietokoneensa työpisteeseen.
Usein aikaa tai pätevää IT-henkilökuntaa ei ole riittävästi, jotta tätä tukea voitaisiin tarjota yrityksessä itse. Luota kokemukseemme käyttäjätuessa. Opastamme työntekijöitäsi tehokkaassa tietokoneen käytössä, tarjoamme apua IT-ongelmissa ja ratkaisemme ne. Viallisten laitteiden, ohjelmistovirheiden tai virheellisten asetusten tapauksessa palautamme työpisteen toimivuuden.
Palvelu- tai huoltosopimuksen tekemisen myötä saat aina suunnittelutietoa - tarvittaessa työntekijämme ovat saatavilla päivittäin. Erityisesti yrityksille, joilla ei ole omaa IT-osastoa, käyttäjätuki ulkoiselta kumppanilta on usein huomattavasti edullisempaa kuin omien työntekijöiden palkkaaminen ja kouluttaminen.