... räätälöity vastaamaan asiakkaidemme ainutlaatuisia tarpeita. Yrityksenä olemme sitoutuneet: Tarjoamaan asiakkaillemme yhden pysähdyksen ratkaisun kaikille markkinointi-, viestintä- ja mediatarpeilleen Erikoistumaan englanninkieliseen sisällöntuotantoon Innovoimaan uusia tuotteita ja palveluja asiakaskokemuksen parantamiseksi Tarjoamaan 'räätälöityä' palvelua, joka vastaa asiakkaidemme ainutlaatuisia vaatimuksia Tämän seurauksena Klenske Ink pystyy edistämään kielen, visuaalisten elementtien ja monimedian käyttöä keinona välittää yrityksen arvo ja visio selkeästi kansainväliselle yleisölle.
... ja hallintoa. Lisäksi se mahdollistaa organisaatioiden nopean reagoinnin sekä markkinoiden että asiakkaiden tarpeisiin, helpolla yhteistyöllä ja vuorovaikutuksella, glokalisaatiolla ja yhteisöjen tiedon jakamisella.
Olemme julkisen viestinnän konsultointitoimisto, joka on erikoistunut lehdistösuhteisiin ja PR 2.0:aan. Antwerpenin toimistoistamme käsin hoidamme erilaisten yritysten ja organisaatioiden PR-politiikkaa, alkaen start-upeista aina monikansallisiin yrityksiin, Belgiassa, Alankomaissa ja Luxemburgissa (Benelux). NewsEngine PR tarjoaa palveluja, jotka auttavat sinua saavuttamaan liiketoimintatavoitteesi, parantamaan näkyvyyttäsi kohdemarkkinoilla, lisäämään bränditietoisuuttasi, edistämään tuotteitasi ja luomaan uutta liiketoimintaa.
Eclips Communication Design on täyden palvelun suunnittelutoimisto. Se tarjoaa B2B- ja B2C-markkinointiviestintää suurille ja keskikokoisille yrityksille. Eclips Communication Design tarjoaa brändi- ja pakkaussuunnittelua sekä viestintäprojekteja konseptista tuotantoon. Yritys toimii markkinasuuntautuneella lähestymistavalla tuotteisiin ja palveluihin. Erityistä huomiota kiinnitetään kuluttajan emotionaaliseen kokemukseen ja odotuksiin. Eclips Communication Design huolehtii myös teknisestä seurannasta tuotannon ja toteutuksen aikana.
Vuodesta 1949 DDB on erikoistunut mainontaan. DDB on tuonut markkinointiin uuden tavan edistää asiakkaidensa tuotteita, perustuen inhimilliseen oivallukseen, kuluttajan kunnioittamiseen ja luovuuden voimaan. DDB ei pyri vain vakuuttamaan kohdeyleisöä, vaan myös luomaan todellista keskustelua kuluttajien keskuudessa, mikä hyödyttää sekä asiakkaitamme että kohdekuluttajia.
...
Optimoi näkyvyytesi relevantilla ja toistuvalla sisällöllä.
Julkaisu ja vuorovaikutus
Ota yhteyttä asiakkaisiisi sosiaalisessa mediassa, verkkosivustosi kautta, sähköpostitse jne.
Tulosten mittaaminen
Vahvista tavoitteesi analytiikkatyökalujen ja asiakkaidesi palautteen avulla.
...identiteetin ja strategisten suuntaviivojen tukemiseen. Laadukkaalla allekirjoituksella, joka selvästi vastaa heidän tavoitteitaan. Tiedon hallinta - Vaikuttaminen käsityksiin - Käyttäytymisen muuttaminen. 3 strategista ympyrää, joihin voimme vaikuttaa.