Erikoistunut puhelinpalvelukeskus, ajanvaraus ja puhelinvastauspalvelu. Meillä on asiantuntemusta puhelinmyynnissä, puhelinvastauspalvelussa, vaihteenhallinnassa ja asiakaspalvelussa (Hotline).
Vuodesta 2006 olemme vahvistaneet kokemustamme useiden satojen suoramarkkinointitoimintojen kautta asiakkaillemme. Juuri työn laadun ja tarkkuuden sekä asiakkaidemme luottamuksen ansiosta voimme ylpeinä ta...
Tervetuloa Vannes'iin, Morbihanissa. Vuodesta 1986 olemme tukeneet terveydenhuollon ammattilaisia, itsenäisiä ammatinharjoittajia, pk-yrityksiä... asiakassuhteidensa päivittäisessä hallinnassa. Etsitkö ammattimaista ja tehokasta puhelinvastaanottoa, haluatko ulkoistaa osan tai kaikki saapuvat puhelut, keventää työntekijäsi puhelintyötä, täydentää aukioloaikojasi tai luovuttaa aikataulusi hallinnan...
Vuoropuhelun voima: Kontaktikeskuksemme KeepLead:n päätehtävä on poistaa uusien asiakkaiden hankkimiseen liittyvä raskas työ kaikentyyppisiltä yrityksiltä ja avata ovi myyjille sekä parantaa asiakassuhteitasi. Vapauta itsesi puheluihin liittyvästä stressistä, puhelin on meidän ammattimme! Olemme telemarkkinointitoimisto, puhelinmyynti- ja asiakaspalvelukeskus, jonka erikoisosaamista on laadukkaide...
Nevox INFOGERANCE tietotekniikka asentaa palvelimenne, tietokoneenne, varmuuskopionne ja isännöidyt sovelluksenne, ja tukee teitä HOTLINE-palvelunsa kautta.
Nevox OPERATEUR asentaa puhelinvaihteenne ja tarjoaa teille viestintäpaketteja, mukaan lukien kuituoptinen.
Vastaanotto ja puhelinpalvelu 24/7 & Monikielinen
Yksinkertaisista puhelinvaihteen tehtävistä monimutkaisiin puhelinpalvelutehtäviin, 100 % puheluista käsitellään Ranskassa puhelinsihteerien, omistautuneiden avustajien... puhelinpalvelun ammattilaisten toimesta. Palvelu on saatavilla 24/7: voit itse valita puhelinsihteerisi työajat.
Erityinen puhelinpalvelukeskus jokaisen asiakkaan ohjeiden muka...
Puhelinmyyntitoiminta Ranskassa ja kansainvälisesti, erikoistunut teollisiin ammatteihin. Uusien asiakkaiden etsiminen NAF-koodeilla kohdistamisen avulla.
SERTEL on puhelinvastauspalvelu, joka perustettiin vuonna 1999 ja on sen jälkeen onnistunut sitouttamaan asiakkaitaan ja henkilökuntaansa. Nykyään SERTEL työskentelee erilaisten lääkärien ja terveydenhuollon ammattilaisten kanssa. 10 hengen tiimimme (kaikki vakituisessa työsuhteessa) on koulutettu vastaamaan lämpimästi erilaisiin puheluihin.
Vahvuutemme:
- Aikataulut, jotka on mukautettu ammatti...