trak | uplift -akku on lyijyhappoakku, joka on optimoitu käytettäväksi varastokärryissä. Yhteensopivien aktiivimateriaalien ansiosta korkean virran purkumenetelmä ja nopea latauskyky on parannettu. Lisäksi taskuseparatori takaa pidemmän sykli-iän vetosovelluksissa ja estää oikosulkuja mosittumisen vuoksi. Labyrinttijärjestelmällä varustettu napaliitäntä takaa sujuvan toiminnan samalla, kun huoltovaatimukset pysyvät alhaisina.
trak | uplift -akku on kustannustehokas aloitusmalli trak | uplift -sarjastamme, ja sen pitkäikäisyys ja taloudellisuus tekevät siitä erinomaisen valinnan yksivuorotyöhön. Lisävarusteita, kuten esimerkiksi elektrolyytin kierrätystä, voidaan lisätä milloin tahansa.
Yhteenvetona voidaan todeta, että trak | uplift on ensisijainen valinta, jos haluat minimoida investointikustannuksesi ja hyödyntää budjettisi optimaalisesti.
Itsenäiset akku ratkaisumme eivät ainoastaan täydentä meidän tuotevalikoimaa toiminnallisuuden osalta, vaan suuntaavat myös katseemme kohti ympäristönsuojelua.
Limossin litiumioniakut tarjoavat sen edun, että niiden käyttöikä on huomattavasti pidempi kuin paristoilla, mikä tekee niistä selvästi kestävämpiä.
Tämä universaali 510 tyyppi-C Draw -akku, premium-akku USB-laturilla. Akun pinta on erinomainen, ja kun sitä käytetään yhdessä höyrystimen kanssa, se tarjoaa asiakkaalle korkealaatuisen nautinnon.
Erityisominaisuudet:
Tyyppi: Tyyppi-C 510 Draw -akku
Akkukapasiteetti: 350mAh
Materiaali: Ruostumaton teräs
Halkaisija: 10.5mm
Korkeus: 87mm
Väri: musta, valkoinen
Määrä: 1 setti
Paketti sisältää:
1 x Tyyppi-C Draw -akut
1 x Käyttöopas
Ominaisuudet:
1. Korkea laatu: Täyttää kaikki turvallisuussertifikaatit (CE/CB/UL)
2. Turvallinen muotoilu: Oikosulkusuojus
3. Turvallinen suoja: Ylikuormitussuoja
4. Helppo käyttö: Inhalaa vain liitettyäsi höyrystimeen
5. Helppo lataus: Tyyppi-C-laturiliitäntä.
Demag-vetoajat tekevät oikeat liikkeet – täydellisesti yhteensopivilla komponenteilla tehokkaaksi kokonaisjärjestelmäksi
Akkuvoimaisille siirtovaunuille suunnitelluilla komponenteillamme voimme tarjota sinulle itsenäisen ratkaisun, jossa lataus- ja voimayksikkö on jo integroitu laitteeseen. Kaikkia Demag-veto-osia voidaan käyttää täysimääräisesti akkuvoimaisissa järjestelmissä.
Korkea turvallisuus ja luotettavuus: Voit olla varma luotettavista ratkaisuista, jotka on testattu ympäri maailmaa
Täydellisesti yhteensopiva muotoilu: Konfiguroitu toisiaan vastaavaksi.
Vähentynyt suunnittelutarve: Ratkaisut sisältävät lataus- ja voimayksikön sekä matkaveto-ohjausjärjestelmän
Kansainvälinen palvelu: Varmuus globaalista tuesta nopeilla vasteajoilla
Muoviset vaarallisten aineiden säiliöt on hyväksytty kiinteiden vaarallisten aineiden (pakkausryhmä II) kuljetukseen. Paristokennot ja paristomoduulit kuljetetaan säiliössä kerroksittain. Optimaalisen tuotesuojan varmistaa vaarallisten aineiden optimointi sisäpakkausratkaisu, joka on mukautettu lainsäädännön vaatimuksiin ja asiakaskohtaisiin tarpeisiin. Litiumioniakkujen kuljetussäiliöitämme voidaan käyttää myös täysin automatisoiduissa ja osittain automatisoiduissa tuotantolaitoksissa.
- Sertifiointi vaarallisten aineiden turvalliseen kuljetukseen
- Korvataan perinteiset pakkaukset muovisäiliöllä suojapakkauksineen
- Standardikokoiset pohjat saatavilla automatisoituihin prosesseihin integroimiseksi
- Asiakaskohtainen sisäpakkaus
Vaarallisten aineiden muovisten säiliöiden valmistajana tuemme sinua kehitysvaiheesta pakkausratkaisusi sertifiointiin. Sertifioitu vaarallisten aineiden asiantuntija antaa mielellään neuvoja käyttö- ja mukautusmahdollisuuksista.
Laaja tuotevalikoima, jossa on erilaisia putkien halkaisijoita ja malleja, siipiprofiileja, materiaaleja ja lisävarusteita, mahdollistaa akkujen räätälöinnin jokaiseen sovellukseen ja erityiseen aineeseen: ilmalämmittimet, ilmankylmät, kondensaattorit ja haihduttimet HVAC:lle sekä erilaisille teollisille sovelluksille.
Kelvion lämmönvaihtimien käämit valmistetaan kupariputkista ja alumiini- tai kuparisiivistä. Siivet on varustettu erityisillä profiileilla, jotka on kehitetty tutkimus- ja kehitysosastollamme lämmönsiirron parantamiseksi ja painehäviön pitämiseksi kohtuullisella tasolla. Räätälöity siipiväli saavutetaan kauluksilla, jotka myös varmistavat kontaktin siipirakenteen ja putkien välillä. Putkien mekaaninen laajeneminen takaa täydellisen liitoksen siipien ja putkien välillä, mikä puolestaan varmistaa maksimaalisen lämmönsiirron kahden nesteen välillä.
Akut. Akut korkeimmille vaatimuksille: Tehokkaita ja luotettavia teollisuudelle, lääketieteelle, turvallisuusteknologialle ja monille muille! Valitse Procell Intense tai Procell Constant.
Täysmessinkivalu,
kulmikkaalla pihdinkärjellä, joka helpottaa kiinnittämistä akkupolkimiin
kuparikankainen nauha napaliitoksena
eristys "Escorenen Ultra EVA"
värit punainen(+), musta(-) tai sininen(-)
johdotus jopa 50 mm2,
johdot voidaan kiinnittää M6-rengasliittimellä
kestävä jopa 1000 ampeeria
(din 72553 -testausvaatimusten mukaisesti)
pituus 170 mm
paino 0,390 kg
Novelis on luonut ensimmäisen litteä- ja rullattavan, alumiinipitoisen sähköauton akkuhäkin, joka on suunniteltu massatuotantoajoneuvoille. Lue lisää lataamalla tuote-esite.
Hyödyntämällä Noveliksen erittäin muokattavia seoksia, akkuhäkkimme tarjoaa autonvalmistajille mahdollisuuden saavuttaa syvään vedettyjä, monimutkaisia muotoja, jotka on räätälöity erityisiin ajoneuvon suunnitteluvaatimuksiin. Kevyt, korkealujuuksinen materiaali voi auttaa pidentämään toimintamatkaa, jolloin ajoneuvot voivat kulkea 6-10 prosenttia pidemmälle yhdellä latauksella.
Turvallisuus on ensisijainen prioriteetti, ja Novelis on suorittanut laajoja testisimulaatioita varmistaakseen, että sen innovatiiviset, korkealujuuksiset materiaalit suojaavat akkuja tien roskilta ja ajoneuvon onnettomuuksilta.
Tarjoamme laajan valikoiman erilaisia jousikontakteja ja akkulatauskontakteja. Myös räätälöidyt kehitykset ovat mahdollisia.
Jousikontaktit soveltuvat SMT- ja THT-kokoonpanoon. Useita jousikontaktipisteitä voidaan yhdistää muovikoteloon liittimeksi. Lisäksi lähes kaikille tyypeille on saatavilla kokoonpanokansia.
Lähetämme mielellämme tietolehtisiä yksittäisistä jousikontakteista pyynnöstä.
Neuvomme teitä perusteellisesti sopivien materiaalien ja aineiden valinnassa ja tarjoamme vaihtoehtoja kustannusten vähentämiseksi. Halutessanne tuemme teitä jo suunnitteluvaiheessa ja seuraamme teitä sarjatuotantoon ja sen jälkeen.
Lähettäkää tiedot sähköpostiosoitteeseemme: info@nh-technology.de
Yksi insinööreistämme ottaa teihin pian yhteyttä.
Puhelimitse olemme tavoitettavissa numerossa: +49 – (0)2154 -81250.
GO-HX1 – Akku-kuusikulmainen leikkaustyökalu harjattomalla moottorilla 18V
Työalue: M4 - M8 kaikille materiaaleille
Paino akku mukaan lukien: 1,5KG
P x L x K: 265 x 55 x 260 mm
Isku: 20 mm
Vetovoima: 16.000 N
Etupäiden sarja: 1 x M4, M5, M6, M8 (lisävarusteet eivät sisälly)
2x Nopean vaihdon akku: Li-Ion 18 V / 2,0 Ah / 36 Wh
Missä operatiivisia odotusaikoja syntyy, VAHLE-akun latausasemien asentaminen on suositeltavaa, ja ne on kehitetty optimaalista tilaintegraatiota varten koko järjestelmään.
Akku-latauskontakte löytyvät käytöstä siellä, missä mobiililaitteiden, kuten skannerien, kortinlukijoiden, viestintälaitteiden jne., akkuja on ladattava.
PTR HARTMANN tarjoaa akku-latauskontakteja ja piirilevyliittimiä yksittäisinä tai kompaktina lohkomuotoisina. Jousikontaktit ovat saatavilla väliin 100 mil:stä 256 mil:iin (2.54 mm:stä 6.50 mm:iin) ja niissä on osittain juotospiste. Piirilevyliittimiä voidaan käyttää SMT- ja THT-sovelluksissa, ja ne voivat olla pystysuorassa tai vaakasuorassa asennossa, jolloin ne kontaktivat piirilevyjä joko yksittäiskontaktina tai rajapintablokkina. SMT-kontaktiblokit on suunniteltu sovelluksiin, joissa väli on 50 mil (1.27 mm).
Akku-latauskontaktit: piirilevyjen välinen kontaktointi
Väli: 100 mil:stä 256 mil:iin (2.54 mm:stä 6.50 mm:iin)
Edullinen PP-V0 (UL94:n mukaan hyväksytty E354767) RTIel 120°C, CTI=0, läpilyöntikestävyys 43 kV/mm, helposti leikattava, taitettava, mittojen kestävä, myös muita kalvoja kuten Nomex, Mylar, Kapton
Sähkösuojaus edullisella Duravolta -tuotteella, valmistettu Saksassa. REACH- ja RoHS-yhteensopiva, halogeeniton, palonsuojattu UL-94 V0:n mukaan, paksuuksissa 0,1 - 3 mm (lisäpaksuudet pyynnöstä), kalvona tai valmiina leikattuina/taivutettuina osina. Käsittely mahdollista plotterilla, leikkurilla, vesileikkurilla tai laserilla.
Akkuhydraulikka vaihdettaville puristuspäille, puristus pää 180° käännettävissä, manuaalinen paluu puristuksen jälkeen.
• neljälle eri vaihdettavalle päälle (Art. Nr. 216761, Art. Nr. 216762, Art. Nr. 216763, Art. Nr. 216764)
• päiden helppo vaihto
• lukittavissa kahdella irrotettavalla tapilla
• uuden HAUPA akun Art.-Nr. 215523 ja laturin Art.-Nr. 215527 kanssa
• puristusvoima kN: 60
• työpaine baarissa: 700
Eri väriset anturi-LEDit näyttävät, onko puristus onnistuneesti suoritettu tai onko tapahtunut virheitä.
WBT01-työpajan akkutestijärjestelmää käytetään ajoneuvojen käyttöakkujen vuotojen havaitsemiseen tai paikallistamiseen.
Laite on tällä hetkellä saatavilla kolmessa versiossa:
- ylipaineelle tyyppi WBT01-AF
- tyhjötyypille WBT01-BF
- yhdistetty positiiviselle/negatiiviselle paineelle tyyppi WBT01-ABF
Sahanterän halkaisija 135-255 mm
Materiaalitehokas • Energiatehokas
Ihanteellinen metallilevyjen, ritilöiden, trapetsilevyjen, metalliprofiilien, kaapelikanavien, ilmanvaihtoputkien ja monien muiden sahaamiseen
Kuulalaakeripaksuudet 0,8 - 1,5 mm, DRYTECH LBS -iskunkestävät sahanterät ovat paljon ohuempia kuin perinteiset HM sahanterät.
3 Laserlinjaa projisoivat laserristit lattialle, kattoon ja neljälle seinälle samanaikaisesti.
Parempi näkyvyys sisätiloissa vihreän laserdiodin ansiosta.
Nopea ja tarkka itsenäivellisyys magneettisesti vaimennetun heilurin avulla.
Kaltevuuksien esittäminen itsenäivellisyys pois päältä.
Työskentely kirkkaassa valossa ja suurilla etäisyyksillä laser-vastaanottimien kanssa.
Tekniset tiedot
Itsenäivellisyysalue vaaka 3,5°
Itsenäivellisyysalue pysty 3,5°
Nivellointitarkkuus 3 mm / 10 m
Työskentelysäde ilman laser-vastaanotinta 25 m
Työskentelyalue laser-vastaanottimen kanssa 50 m
Laserluokka II
Laserlinjan leveys 8 m:llä 3 mm
Käyttöaika tunneissa 7
Akku 2600 mAh
Työskentelylämpötila -10°C - +40°C
Säilytyslämpötila -15° C - +50°C
Jalustakierre 5/8" & 1/4"
IP-suojaluokka IP 54
Paino 1100g
Takuu / kuukautta 24
Toimitussisältö
Laukku
Akku
Latur
Nopea aloitus
Tarkastussertifikaatti
Kohdelauta vihreä
- Kompakti, kevyt muotoilu
- Korkea mekaaninen lujuus ja kemikaalien kestävyys
- Korkea suojausluokka mahdollistaa dekontaminaation suihkulla tai täydellä upottamisella (IP64/IP65/IP68)
- Täysivärinäyttö näyttää selkeästi kaikki olennaiset tiedot, kuten suodattimen tukkeutuminen, akkuvirta ja ilmavirta
- Ilmavirran säätö ylläpitää tasaisen ilmavirran riippumatta tukkeutumisasteesta tai akkuvirrasta.
- Käyttöaika* huipputehokkaalla akulla 16 tuntia tai tavallisella akulla 10 tuntia
- Akustinen ja optinen hälytys (audiovisuaalinen)
- Monikielinen käyttöliittymä
- Dekongöörti, joka tarjoaa enemmän mukavuutta
- Lisävarusteena integroitu Bluetooth-moduuli ulkoisia laitteita varten (tabletti/puhelin Androidilla) Optiset ja akustiset varoitusjärjestelmät näkyvät myös ulkoiselta näytöltä.
- CE Kategoria III, EN 12941, 12942 puolimaskille, täysmaskille + hupuille
Vain käytettäväksi Prochem III suojapuvun kanssa, vaihtoehto L
Rheinische Industriedesign UG on modernien E-mobiilituotteiden tuotekehittäjä ja maahantuoja.
E-pyörät (pedelecs), sähköpyörät ja E-balanssit (usein tunnettu suojatulla valmistajanimellä "Segways"). "Volthor" -tuotemerkillä myydään E-pyöriä, jotka ovat kestäviä, hyvin kehitettyjä hinta-laatusuhteen voittajia erittäin edulliseen hintaan. Emme panosta luksukseen, vaan äärimmäisiin hintapisteisiin: Tuotteemme ovat valmistettu kestävästä, modernista teräsrakenne-tekniikasta ja perinteisistä akuista kalliiden litiumioniakkujen sijaan.
Hinnat liikkuvat alle 300 € netto-hankintahinnassa erikoisliikkeille, mikä sijoittaa ne lähes perinteisten polkupyörien hintaluokkaan.
Tämä mahdollistaa täysin uusia hintapisteitä. Tekniikka on vakiintunutta, teräsrungot ovat esimerkiksi tunnettuja siitä, että ne ovat kestävämpiä kuin kevyet mutta kalliit alumiinirungot. Hiukan suurempi paino kompensoituu sillä edulla, että lyhytaikaisessa ylikuormituksessa materiaali ei murru.