Tuotteet hakusanalla akseli (186)

GP-SN4F Kierteinen Moottori - Kaksivaiheinen Kierteinen Moottori Täysakselilla

GP-SN4F Kierteinen Moottori - Kaksivaiheinen Kierteinen Moottori Täysakselilla

Kompakti kaksivaiheinen ruuvivaihteinen moottori täysakselilla. Ruuvivaihteinen moottori GP-SN4F: Moottoritehot saatavilla 57W ja 90W Liitäntävaihteisto 24VDC Korkea vaihteiston monimuotoisuus välillä 10:1 ja 5000:1 Ulostulokierrokset välillä 0,6 ja 300 rpm (vaihteiston mukaan) Tehokkaat vääntömomentit välillä 1,5 ja 7,8 Nm (vaihteiston mukaan) Kaapeliversio (IP40) ja liitospurkkiversio (IP54) Mukautusmahdollisuudet: — Akselin mitat asiakkaan vaatimusten mukaan — Flanssimitat asiakkaan vaatimusten mukaan — Moottoritehon ja liitäntävaihteiston mukautus Onko sinulla kysymyksiä ruuvivaihteisesta moottoristamme tai tarvitsetko apua valinnassa? Myyntitiimimme ottaa mielellään yhteyttä kanssasi oikean vaihteiston moottorin konfiguroimiseksi sovellustasi varten. Ota meihin yhteyttä!
SN19F Ruuvivaihteisto - Kaksivaiheinen Vaihteisto Moottori Ulostuloakselilla

SN19F Ruuvivaihteisto - Kaksivaiheinen Vaihteisto Moottori Ulostuloakselilla

Kaksivaiheinen vaihdemoottori ulostuloakselilla Vaihdetyyppi: SN19F Moottorityyppi: Kolmivaiheinen ja tasavirtamoottori Asennustyyppi: Flanssi Ulostuloakseli: Täysakseli Lisätiedot: — Moottori ja vaihde kuulalaakereissa — Ruuvit kovetettu ja hiottu — Ruuvipyörät erikoispronssista Lisätietoja varten katso tuotedetailisivua.
SN19 Kierteinen Vaihteisto - Kaksivaiheinen Vaihtomoottori Ulostuloakselilla

SN19 Kierteinen Vaihteisto - Kaksivaiheinen Vaihtomoottori Ulostuloakselilla

Kaksivaiheinen vaihdemoottori ulostuloakselilla Vaihdetyyppi: SN19 Moottorityyppi: Vaihtovirta ja Tasavirta Asennustapa: Vaihteiston jalka Ulostuloakseli: Täysakseli Lisätiedot: — Moottori ja vaihteisto kuulalaakeroinnilla — Ruuvit kovetettu ja hiottu — Ruuvipyörät erikoispronssista Lisätietoja varten katso tuotedetailisivulta.
CNC-alumiininkäsittely sininen anodisoitu. - CNC mukautettu piirustuskäsittely, kääntäminen ja jyrsintä komposiittiosien käsittely

CNC-alumiininkäsittely sininen anodisoitu. - CNC mukautettu piirustuskäsittely, kääntäminen ja jyrsintä komposiittiosien käsittely

Anodisoitu alumiini on prosessi, joka parantaa alumiinin kestävyys- ja korroosionkestävyyttä luomalla suojaavan oksidikerroksen sen pinnalle. Tämä kerros ei ainoastaan estä korroosiota ja kulumista, vaan mahdollistaa myös räätälöidyn pinnan värityksen. Tässä on joitakin keskeisiä kohtia sinisestä anodisoidusta alumiinista: Väri vaihtoehdot: Alumiini voi hyväksyä laajan spektrin anodisoituja värejä, mukaan lukien sininen. Muita saatavilla olevia värejä ovat vaaleanpunainen, musta, hopea, kulta, vihreä, oranssi, punainen ja violetti. Anodisoinnilla on useita tarkoituksia: Korroosionkestävyys: Suojaava oksidikerros toimii esteenä korroosiota vastaan. Esteettisyys: Anodisoitu alumiini näyttää tyylikkäältä ja heijastavalta tasaisen oksidikerroksen ansiosta. Naarmunkestävyys: Kova anodisoitu pinta lisää naarmunkestävyyttä. Muut ominaisuudet: Anodisointi vaikuttaa myös kulumiskestävyyteen, lämmönsiirtoon ja tartuntaan. Sininen anodisoitu alumiini yhdistää esteettisyyden ja toiminnallisuuden, mikä tekee siitä suositun valinnan erilaisiin sovelluksiin.
Vaihteisto Moottori SN9SV - Yhden Vaiheen Vaihteisto Moottori Ulostuloakselilla

Vaihteisto Moottori SN9SV - Yhden Vaiheen Vaihteisto Moottori Ulostuloakselilla

Yhden vaiheen vaihteistomoottori ulostuloakselilla Vaihteistotyyppi: SN9SV Moottorityyppi: Kolmivaiheinen ja tasavirtamoottori Asennustyyppi: Vaihteiston jalka Ulostuloakseli: Täysakseli Lisätiedot: — Moottori ja vaihteisto kuulalaakeroitu — Ruuvit kovetettu ja hiottu — Ruuvipyörät erikoispronssista Lisätietoja varten katso tuotedetailisivua.
Vaihteisto Moottori SN9FH - Yhden Vaiheen Vaihteisto Moottori Tyhjällä Akselilla

Vaihteisto Moottori SN9FH - Yhden Vaiheen Vaihteisto Moottori Tyhjällä Akselilla

Yhden vaiheen vaihteisto moottori tyhjällä akselilla Vaihteistotyyppi: SN9FH Moottorityyppi: Vaihtovirta ja Tasavirta Asennustapa: Flanssi Lähtöakseli: Tyhjällä akselilla Lisätiedot: — Moottori ja vaihteisto kuulalaakeroitu — Ruuvit kovetettu ja hiottu — Ruuvipyörät erikoispronssista Lisätietoja varten katso tuotedetailisivua.
Lineaariset Yksiköt - EPX-II KG - Lineaarinen Akseli Kaksoisakselilla ja Kuuliruuviveto

Lineaariset Yksiköt - EPX-II KG - Lineaarinen Akseli Kaksoisakselilla ja Kuuliruuviveto

Que ce soit pour les déplacements occasionnels ou dynamiques – avec les unités linéaires de la gamme EP(X)-II, RK Rose+Krieger propose des solutions solides pour le positionnement précis de charges moyennes à élevées dans une position de montage au choix. L'entreprise allemande vient d'élargir sa gamme innovante de produits avec des axes linéaires à arbres doubles avec entraînement à vis à billes. Les nouvelles unités linéaires de type EPX-II KG sont ultra-précises, extrêmement flexibles et 100 % compatibles avec la gamme de produits EP(X) existante. Ultra-précises Les nouvelles unités linéaires EPX-II KG ultra-précises prennent la succession de l'axe COPAS de RK Rose+Krieger, lequel a déjà maintes fois fait ses preuves. Contrairement à l'axe linéaire EPX « normal » doté d'un arbre creux et d'un guidage par frottement, le modèle à vis à billes dispose d'arbres pleins poncés et de douilles à billes.
MA Tyyppi 5 MA BG5 - Pumpujen yleiskatsaus

MA Tyyppi 5 MA BG5 - Pumpujen yleiskatsaus

ilman akselitiivistettä virtaava spiraalimuotoilu PP- tai ETFE-materiaalista virtausnopeus jopa 320 l/min nostokorkeus jopa 18 m.WG takaisinvetokyky Materiaali: PP (lasikuituvahvistettu) / ETFE (hiilikuituvahvistettu) Nimellisnopeus [rpm] 50Hz / 60Hz: 3000/3600 Imuportti: DN 40 (G 2 1/4" mahdollinen) Purkuportti: DN 40 (G 2 1/4" mahdollinen) Jännite [V]: 230/400V kolmivaiheinen Suojausluokka: IP 55 Maksimivirtausnopeus [m/s]: imu = 1 / purku = 3 Maksimilämpötila PP/ETFE [°C]: 70/80
Koneistettu alumiiniosat - Alumiinituki, koneen tarvikkeet

Koneistettu alumiiniosat - Alumiinituki, koneen tarvikkeet

Tämä on alumiininen osa mekaanisiin komponentteihin.
MA Tyyppi 7 MA BG7 - Pumpujen yleiskatsaus

MA Tyyppi 7 MA BG7 - Pumpujen yleiskatsaus

ilman akselitiivistettä virtaussuunnassa virtaviivainen spiraalikuori, joka on valmistettu PP:stä virtausnopeus jopa 950 l/min nostokorkeus jopa 42 m.WC takaisinvetokyky Materiaali: PP (lasikuituvahvistettu) Nimellisnopeus [rpm] 50Hz / 60Hz: 3000 Imuportti: DN 65 Purkuportti: DN 50 Jännite [V]: 400/690 V CA kolmivaiheinen Suojausluokka: IP 55 Maksimivirtausnopeus [m/s]: imu puoli = 1 / purku puoli = 3 Maksimilämpötila PP/ETFE [°C]: 70
MM Tyyppi 1 MM BG 1 - Pumpujen yleiskatsaus

MM Tyyppi 1 MM BG 1 - Pumpujen yleiskatsaus

{"Material:Stainless Steel 1.4401 (AISI 316)":"Materiaali: Ruostumaton teräs 1.4401 (AISI 316)","CARTRIDGE UNIT for fast and easy maintenance":"KARTUUSIYKSIKKÖ nopeaa ja helppoa huoltoa varten","Temperature up to 120°C (higher temperatures are possible)":"Lämpötila jopa 120°C (korkeammat lämpötilat mahdollisia)","Universal DIN/ANSI connection":"Yhteensopiva DIN/ANSI-liitäntä","without shaft seal":"ilman akselitiivistettä","Protection class:IP 55":"Suojausluokka: IP 55","Discharge port DN20":"Purkuportti DN20","Close coupled, single stage, back-pullout-design":"Lähellä toisiaan, yksivaiheinen, takaisinveto-suunnittelu","Max. temperature for in [°C]:190 / optional bis 300":"Maks. lämpötila [°C]: 190 / valinnaisesti jopa 300","Suction port:DN 25":"Imuportti: DN 25","Rated speed in [rpm] at 50Hz /60Hz:3000":"Nimellisnopeus [rpm] 50Hz / 60Hz: 3000","robust and casted casing":"kestävä ja valettu kotelo","Voltage in [V]:230 V CA ou 230/400 V CA triphasé":"Jännite [V]: 230 V AC tai 230/400 V AC kolmivaihe","Suction port DN25":"Imuportti DN25","Discharge port:DN 20":"Purkuportti: DN 20","Max. flow velocity in [m/s]:côté aspiration = 1 / côté refoulement = 3":"Maks. virtausnopeus [m/s]: imu = 1 / purku = 3"}
Käärmevaihteinen Moottori SN12FX - Kaksivaiheinen Vaihteisto Moottori Ulostuloakselilla

Käärmevaihteinen Moottori SN12FX - Kaksivaiheinen Vaihteisto Moottori Ulostuloakselilla

Kaksivaiheinen vaihdemoottori ulostuloakselilla Vaihdetyyppi: SN12FX Moottorityyppi: Vaihtovirta ja Tasavirta Asennustyyppi: Flanssi Ulostuloakseli: Täysakseli Lisätiedot: — Moottori ja vaihde kuulalaakeroinnilla — Ruuvit kovetettu ja hiottu — Ruuvipyörät erikoispronssista Lisätietoja varten katso tuotedetailisivua.
Etana-vaihteisto Moottori SN10F - Yhden Vaiheen Vaihteisto Moottori Ulostuloakselilla

Etana-vaihteisto Moottori SN10F - Yhden Vaiheen Vaihteisto Moottori Ulostuloakselilla

Yhden vaiheen vaihteistomoottori ulostuloakselilla Vaihteistotyyppi: SN10F Moottorityyppi: Kolmivaiheinen ja tasavirtamoottori Asennustyyppi: Laippa Ulostuloakseli: Täysakseli Lisätiedot: — Moottori ja vaihteisto kuulalaakeroitu — Ruuvit kovetettu ja hiottu — Ruuvipyörät erikoispronssista Lisätietoja varten katso tuotedetailisivua.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu pultti - CNC-koneistustarvikkeet, ruostumattomasta teräksestä valmistetut osat, passivointi

Ruostumattomasta teräksestä valmistettu pultti - CNC-koneistustarvikkeet, ruostumattomasta teräksestä valmistetut osat, passivointi

Ruostumattomasta teräksestä valmistettu niittimme on suunniteltu korkean suorituskyvyn sovelluksiin, tarjoten ihanteellisen tasapainon voimakkuuden, keston ja korroosionkestävyyden välillä. Olitpa sitten työskentelemässä mekaanisten kokoonpanojen, tarkkuuslaitteiden tai luovien tee-se-itse-projektien parissa, tämä niitti tarjoaa luotettavan ja pitkäkestoisen kiinnitysratkaisun. Keskeiset ominaisuudet: - Premium Ruostumattomasta Teräksestä Valmistettu: Valmistettu korkealaatuisesta ruostumattomasta teräksestä, tämä niitti on suunniteltu erinomaiselle voimakkuudelle ja pitkäikäisyydelle. Se kestää ruostetta, tummumista ja korroosiota, mikä tekee siitä täydellisen sekä sisä- että ulkokäyttöön, jopa ankarissa ympäristöissä. - Tarkkuussuunniteltu Muotoilu: Tarkkojen mittojen ja sileän pinnan ansiosta tämä niitti varmistaa tiukan istuvuuden ja luotettavan suorituskyvyn. Sen johdonmukainen laatu ja yhdenmukaisuus tekevät siitä ihanteellisen teollisiin, autoteollisuuden ja yleisiin kiinnitystarpeisiin. - Korroosion ja Kulutuksen Kestävyys: Ruostumaton teräs on luonnostaan ​​kestävä kosteudelle, hapoille ja muille syövyttäville aineille, mikä tekee tästä niitistä täydellisen valinnan sovelluksiin, joissa on korkea kosteus tai kemiallisesti vaativat ympäristöt. - Monipuoliset Sovellukset: Yleisesti käytetty mekaanisissa kokoonpanoissa, elektroniikassa, rakentamisessa ja huonekalujen kiinnitysnittinä, tämä tuote on myös loistava valinta askarteluun, korujen valmistukseen ja muuhun. - Helppo Asentaa: Suunniteltu yksinkertaista ja nopeaa asennusta varten, tämä niitti on täydellinen sekä ammattilaisille että tee-se-itse-käyttäjille. Se voidaan helposti asentaa esiporattuihin reikiin tai käyttää yhdessä muiden kiinnityskomponenttien kanssa. - Räätälöitävät Koot Saatavilla: Saatavilla eri kokoja, jotka sopivat erilaisiin projektivaatimuksiin. Räätälöityjä pituuksia, halkaisijoita tai viimeistelyjä voidaan myös toimittaa pyynnöstä. Tuotetiedot: - Materiaali: Ruostumaton teräs (luokka 304 tai 316 riippuen erityisestä variantista) - Saatavilla Koot: [lisää kokovalikoima] - Viimeistely: Kiillotettu, satiini tai matta (vaihtelee mallin mukaan) - Määrä: [lisää määrä pakkausta kohden] - Sovellus: Teollisuus, autoteollisuus, rakentaminen, tee-se-itse ja muu Miksi Valita Ruostumattomasta Teräksestä Valmistettu Niitti? Kun kestävyys ja suorituskyky ovat tärkeitä, ruostumattomasta teräksestä valmistettu niittimme on luotettava valinta. Sen erinomainen korroosion- ja kulutuskestävyys varmistaa, että se kestää vaativissa ympäristöissä, tarjoten luotettavan kiinnitysratkaisun vuosiksi eteenpäin.
Etana-vaihteisto Moottori SN3FH - Yhden Vaiheen Vaihteisto Moottori Tyhjällä Akselilla

Etana-vaihteisto Moottori SN3FH - Yhden Vaiheen Vaihteisto Moottori Tyhjällä Akselilla

Yhden vaiheen vaihteistomoottori tyhjällä akselilla Vaihteistotyyppi: SN3FH Moottorityyppi: Vaihtovirta ja Tasavirta Asennustapa: Flange Lähtöakseli: Tyhjällä akselilla Lisätiedot: — Moottori ja vaihteisto kuulalaakeroitu — Ruuvit kovetettu ja hiottu — Ruuvipyörät erikoispronssista Lisätietoja varten katso tuotedetailisivua.
Turvakiinnityspihdit - Ulkoisten turvakiinnitysten asentamiseen akselille

Turvakiinnityspihdit - Ulkoisten turvakiinnitysten asentamiseen akselille

• Ulkoisten turvarenkaiden asentamiseen akselille • 90° kulmassa olevilla puristimilla • Vaihdettavilla erikoisteräspäillä • Tarkkuusjyrsityt liukumatonta pintaa olevat päät • Kiinnityslaite mukana • Korkealuokkaisesta laminoidusta teräksesta valmistettu kahva Pituus millimetreinä: 600 Paino grammoina: 1820
Etana-vaihteisto Moottori SN12F - Kaksivaihteinen Vaihteisto Moottori Ulostuloakselilla

Etana-vaihteisto Moottori SN12F - Kaksivaihteinen Vaihteisto Moottori Ulostuloakselilla

Kaksivaiheinen vaihdemoottori ulostuloakselilla Vaihdetyyppi: SN12F Moottorityyppi: Kolmivaiheinen, tasavirtamoottori ja pysyvämagnetti tasavirtamoottori Asennustyyppi: Flanssi Ulostuloakseli: Täysakseli Lisätiedot: — Moottori ja vaihde kuulalaakeroitu — Ruuvit kovetettu ja hiottu — Ruuvipyörät erikoispronssista Lisätietoja varten katso tuotedetailisivulta.
Muoviset kitkalaakerit

Muoviset kitkalaakerit

Polymeerista valmistetut kitkalaakerit, jotka tarjoavat vakautta ja matalia kitkakertoimia. Ne eivät vaadi voitelua. Meillä on malleja, jotka soveltuvat työskentelyyn kaikissa ympäristöissä; joten ne sopivat mihin tahansa teolliseen sovellukseen.
Etana-vaihteisto Moottori SN2F - Kaksivaihteinen Moottori Ulostuloakselilla

Etana-vaihteisto Moottori SN2F - Kaksivaihteinen Moottori Ulostuloakselilla

Kaksivaiheinen vaihdemoottori ulostuloakselilla Vaihdetyyppi: SN2F Moottorityyppi: Vaihtovirta ja Tasavirta Asennustapa: Flanssi Ulostuloakseli: Täysakseli Lisätiedot: — Moottori ja vaihde kuulalaakeroitu — Ruuvit kovetettu ja hiottu — Ruuvipyörät erikoispronssista Lisätietoja varten katso tuotedetailisivulta.
Etana-vaihteisto Moottori SN12X - Kaksivaihteinen Moottori Ulostuloakselilla

Etana-vaihteisto Moottori SN12X - Kaksivaihteinen Moottori Ulostuloakselilla

Kaksivaiheinen vaihdemoottori ulostuloakselilla Vaihdetyyppi: SN12X Moottorityyppi: Vaihtovirta ja Tasavirta Asennustapa: Vaihteiston jalka Ulostuloakseli: Täysakseli Lisätiedot: — Moottori ja vaihteisto kuulalaakeroitu — Ruuvit kovetettu ja hiottu — Ruuvipyörät erikoispronssista Lisätietoja varten katso tuotedetailisivua.
Suojausrenkaiden pihdit - Suojausrenkaiden pihdit - Ulkoisten suojausrenkaiden asentamiseen akseleille

Suojausrenkaiden pihdit - Suojausrenkaiden pihdit - Ulkoisten suojausrenkaiden asentamiseen akseleille

• Ulkoisten varmistusrenkaiden asentamiseen akselille • 90° kulmassa taivutetut leuat • Vaihdettavat kärjet erikoisteräksestä • Liukumista estävät, tarkkuusjalostetut kärjet • Lukitusmekanismilla • Korkealuokkaista valssiterästä olevat varret Pituus millimetreinä: 600 Paino grammoina: 1820
Sirkka-asteet - Ulkoisten sirkkojen asentamiseen akseleille

Sirkka-asteet - Ulkoisten sirkkojen asentamiseen akseleille

• Ulkoisten circlipien asentamiseen akselille • 90° kulmassa olevat leuat • Vaihdettavat kärjet erikoisteräksestä • Liukumattomat, kierretyt tarkkuuskärjet • Pidike mukana • Kahvat valmistettu massiivisesta valssatusta teräksestä Pituus millimetreinä: 600 Paino grammoina: 1820
Ruuvivaihteinen Moottori SN10SV - Yhden Vaiheen Vaihteisto Moottori Ulostuloakselilla

Ruuvivaihteinen Moottori SN10SV - Yhden Vaiheen Vaihteisto Moottori Ulostuloakselilla

Yhden vaiheen vaihteistomoottori ulostuloakselilla Vaihteistotyyppi: SN10SV Moottorityyppi: Vaihtovirta ja Tasavirta Asennustyyppi: Vaihteiston jalka Ulostuloakseli: Täysakseli Lisätiedot: — Moottori ja vaihteisto kuulalaakeroitu — Ruuvit kovetettu ja hiottu — Ruuvipyörät erikoispronssista Lisätietoja varten katso tuotedetailisivulta.
Etana-vaihteisto Moottori SN12FH - Kaksivaihteinen Moottori Tyhjällä Akselilla

Etana-vaihteisto Moottori SN12FH - Kaksivaihteinen Moottori Tyhjällä Akselilla

Kaksivaiheinen vaihdemoottori tyhjällä akselilla Vaihdetyyppi: SN12FH Moottorityyppi: Kolmivaiheinen, tasavirta ja tasavirta pysyvällä magneetilla Asennustyyppi: Flange Lähtöakseli: Tyhjällä akselilla Lisätiedot: — Moottori ja vaihde kuulalaakeroitu — Ruuvit kovetettu ja hiottu — Ruuvipyörät erikoispronssista Lisätietoja varten katso tuotedetailisivua.
Snap-ring pihdit - Snap-ring pihdit - Ulkoisten snap-renkaiden asentamiseen akselille

Snap-ring pihdit - Snap-ring pihdit - Ulkoisten snap-renkaiden asentamiseen akselille

• Ulkoisten rengasliitinten asentamiseen akselille • 90° kulmassa taivutetut kärjet • Vaihdettavat erikoisteräksiset kärjet • Liukumatonta ja käännettävää tarkkuuskärkeä • Lukituslaite • Korkealuokkaiset laminoidut teräksiset kahvat Pituus millimetreinä: 600 Paino grammoina: 1820
RH-N Vaihteiston pää, jossa kiinteä akseli

RH-N Vaihteiston pää, jossa kiinteä akseli

Paikallisesti valmistetut, asennusvalmiit vaihteistopäät sisältävät jo integroidun käyttöpyörän ja moottoriliitännän kaikille yleisille moottorityypeille. RH-N vaihteistopäiden käyttökohteet täysakselilla: käsittely, modernit kääntötaulut, pakkaustekniikka, työstökoneiden valmistus, lääketekniikka
RA-EA / EC Vaihteiston Pää, jossa Kiinteä Akseli

RA-EA / EC Vaihteiston Pää, jossa Kiinteä Akseli

RA-EA / EC täysakselivaihteet on erityisesti suunniteltu ketju- tai levyvarastojen tarkkaan sijoittamiseen. RA-EA / EC täysakselivaihteiden sovellusalueet: työstökoneet, työkalulehdet, työkalujen vaihdtojärjestelmät.
RD_-C Vaihteiston pää, jossa on ontto akseli

RD_-C Vaihteiston pää, jossa on ontto akseli

Nämä vaihteistopäät sisältävät suuren onttoakselin johtojen läpivientiin. Onttoakseli pyörii ulostulo-nopeudella. RD_-C vaihteistopäiden käyttökohteet onttoakselilla: robotiikka, koneenrakennus, käsittely, hitsaus.
GH Vaihteiston pää, jossa kiinteä akseli

GH Vaihteiston pää, jossa kiinteä akseli

Nämä vähennysvaihteistopäät korkeille ulostulokierroksille ovat ihanteellisia robottien liikeakselien, työstökoneiden ja kuljetinjärjestelmien automaatioon. GH-vaihteistopäiden käyttöalueet: robotiikka, työstökoneiden valmistus, pakkaustekniikka
RD_-E Vaihteiston pää, jossa on kiinteä akseli

RD_-E Vaihteiston pää, jossa on kiinteä akseli

Vaihteistopäät on suunniteltu erittäin kevyiksi ja kompakteiksi. Ne voidaan myös käyttää hihnavetona tai kulma-asennettuna esivaihteena. RD_-E vaihteistopäiden käyttökohteet täysakselilla: käsittely, työstökoneiden valmistus, aurinkotekniikka, hitsaus