Tuotteet hakusanalla akseli (300)

SN19 Kierteinen Vaihteisto - Kaksivaiheinen Vaihtomoottori Ulostuloakselilla

SN19 Kierteinen Vaihteisto - Kaksivaiheinen Vaihtomoottori Ulostuloakselilla

Kaksivaiheinen vaihdemoottori ulostuloakselilla Vaihdetyyppi: SN19 Moottorityyppi: Vaihtovirta ja Tasavirta Asennustapa: Vaihteiston jalka Ulostuloakseli: Täysakseli Lisätiedot: — Moottori ja vaihteisto kuulalaakeroinnilla — Ruuvit kovetettu ja hiottu — Ruuvipyörät erikoispronssista Lisätietoja varten katso tuotedetailisivulta.
CNC-alumiininkäsittely sininen anodisoitu. - CNC mukautettu piirustuskäsittely, kääntäminen ja jyrsintä komposiittiosien käsittely

CNC-alumiininkäsittely sininen anodisoitu. - CNC mukautettu piirustuskäsittely, kääntäminen ja jyrsintä komposiittiosien käsittely

Anodisoitu alumiini on prosessi, joka parantaa alumiinin kestävyys- ja korroosionkestävyyttä luomalla suojaavan oksidikerroksen sen pinnalle. Tämä kerros ei ainoastaan estä korroosiota ja kulumista, vaan mahdollistaa myös räätälöidyn pinnan värityksen. Tässä on joitakin keskeisiä kohtia sinisestä anodisoidusta alumiinista: Väri vaihtoehdot: Alumiini voi hyväksyä laajan spektrin anodisoituja värejä, mukaan lukien sininen. Muita saatavilla olevia värejä ovat vaaleanpunainen, musta, hopea, kulta, vihreä, oranssi, punainen ja violetti. Anodisoinnilla on useita tarkoituksia: Korroosionkestävyys: Suojaava oksidikerros toimii esteenä korroosiota vastaan. Esteettisyys: Anodisoitu alumiini näyttää tyylikkäältä ja heijastavalta tasaisen oksidikerroksen ansiosta. Naarmunkestävyys: Kova anodisoitu pinta lisää naarmunkestävyyttä. Muut ominaisuudet: Anodisointi vaikuttaa myös kulumiskestävyyteen, lämmönsiirtoon ja tartuntaan. Sininen anodisoitu alumiini yhdistää esteettisyyden ja toiminnallisuuden, mikä tekee siitä suositun valinnan erilaisiin sovelluksiin.
Vaihteisto Moottori SN9SV - Yhden Vaiheen Vaihteisto Moottori Ulostuloakselilla

Vaihteisto Moottori SN9SV - Yhden Vaiheen Vaihteisto Moottori Ulostuloakselilla

Yhden vaiheen vaihteistomoottori ulostuloakselilla Vaihteistotyyppi: SN9SV Moottorityyppi: Kolmivaiheinen ja tasavirtamoottori Asennustyyppi: Vaihteiston jalka Ulostuloakseli: Täysakseli Lisätiedot: — Moottori ja vaihteisto kuulalaakeroitu — Ruuvit kovetettu ja hiottu — Ruuvipyörät erikoispronssista Lisätietoja varten katso tuotedetailisivua.
Vaihteisto Moottori SN9FH - Yhden Vaiheen Vaihteisto Moottori Tyhjällä Akselilla

Vaihteisto Moottori SN9FH - Yhden Vaiheen Vaihteisto Moottori Tyhjällä Akselilla

Yhden vaiheen vaihteisto moottori tyhjällä akselilla Vaihteistotyyppi: SN9FH Moottorityyppi: Vaihtovirta ja Tasavirta Asennustapa: Flanssi Lähtöakseli: Tyhjällä akselilla Lisätiedot: — Moottori ja vaihteisto kuulalaakeroitu — Ruuvit kovetettu ja hiottu — Ruuvipyörät erikoispronssista Lisätietoja varten katso tuotedetailisivua.
Lineaariset Yksiköt - EPX-II KG - Lineaarinen Akseli Kaksoisakselilla ja Kuuliruuviveto

Lineaariset Yksiköt - EPX-II KG - Lineaarinen Akseli Kaksoisakselilla ja Kuuliruuviveto

Que ce soit pour les déplacements occasionnels ou dynamiques – avec les unités linéaires de la gamme EP(X)-II, RK Rose+Krieger propose des solutions solides pour le positionnement précis de charges moyennes à élevées dans une position de montage au choix. L'entreprise allemande vient d'élargir sa gamme innovante de produits avec des axes linéaires à arbres doubles avec entraînement à vis à billes. Les nouvelles unités linéaires de type EPX-II KG sont ultra-précises, extrêmement flexibles et 100 % compatibles avec la gamme de produits EP(X) existante. Ultra-précises Les nouvelles unités linéaires EPX-II KG ultra-précises prennent la succession de l'axe COPAS de RK Rose+Krieger, lequel a déjà maintes fois fait ses preuves. Contrairement à l'axe linéaire EPX « normal » doté d'un arbre creux et d'un guidage par frottement, le modèle à vis à billes dispose d'arbres pleins poncés et de douilles à billes.
Koneistettu alumiiniosat - Alumiinituki, koneen tarvikkeet

Koneistettu alumiiniosat - Alumiinituki, koneen tarvikkeet

Tämä on alumiininen osa mekaanisiin komponentteihin.
Käärmevaihteinen Moottori SN12FX - Kaksivaiheinen Vaihteisto Moottori Ulostuloakselilla

Käärmevaihteinen Moottori SN12FX - Kaksivaiheinen Vaihteisto Moottori Ulostuloakselilla

Kaksivaiheinen vaihdemoottori ulostuloakselilla Vaihdetyyppi: SN12FX Moottorityyppi: Vaihtovirta ja Tasavirta Asennustyyppi: Flanssi Ulostuloakseli: Täysakseli Lisätiedot: — Moottori ja vaihde kuulalaakeroinnilla — Ruuvit kovetettu ja hiottu — Ruuvipyörät erikoispronssista Lisätietoja varten katso tuotedetailisivua.
Etana-vaihteisto Moottori SN10F - Yhden Vaiheen Vaihteisto Moottori Ulostuloakselilla

Etana-vaihteisto Moottori SN10F - Yhden Vaiheen Vaihteisto Moottori Ulostuloakselilla

Yhden vaiheen vaihteistomoottori ulostuloakselilla Vaihteistotyyppi: SN10F Moottorityyppi: Kolmivaiheinen ja tasavirtamoottori Asennustyyppi: Laippa Ulostuloakseli: Täysakseli Lisätiedot: — Moottori ja vaihteisto kuulalaakeroitu — Ruuvit kovetettu ja hiottu — Ruuvipyörät erikoispronssista Lisätietoja varten katso tuotedetailisivua.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu pultti - CNC-koneistustarvikkeet, ruostumattomasta teräksestä valmistetut osat, passivointi

Ruostumattomasta teräksestä valmistettu pultti - CNC-koneistustarvikkeet, ruostumattomasta teräksestä valmistetut osat, passivointi

Ruostumattomasta teräksestä valmistettu niittimme on suunniteltu korkean suorituskyvyn sovelluksiin, tarjoten ihanteellisen tasapainon voimakkuuden, keston ja korroosionkestävyyden välillä. Olitpa sitten työskentelemässä mekaanisten kokoonpanojen, tarkkuuslaitteiden tai luovien tee-se-itse-projektien parissa, tämä niitti tarjoaa luotettavan ja pitkäkestoisen kiinnitysratkaisun. Keskeiset ominaisuudet: - Premium Ruostumattomasta Teräksestä Valmistettu: Valmistettu korkealaatuisesta ruostumattomasta teräksestä, tämä niitti on suunniteltu erinomaiselle voimakkuudelle ja pitkäikäisyydelle. Se kestää ruostetta, tummumista ja korroosiota, mikä tekee siitä täydellisen sekä sisä- että ulkokäyttöön, jopa ankarissa ympäristöissä. - Tarkkuussuunniteltu Muotoilu: Tarkkojen mittojen ja sileän pinnan ansiosta tämä niitti varmistaa tiukan istuvuuden ja luotettavan suorituskyvyn. Sen johdonmukainen laatu ja yhdenmukaisuus tekevät siitä ihanteellisen teollisiin, autoteollisuuden ja yleisiin kiinnitystarpeisiin. - Korroosion ja Kulutuksen Kestävyys: Ruostumaton teräs on luonnostaan ​​kestävä kosteudelle, hapoille ja muille syövyttäville aineille, mikä tekee tästä niitistä täydellisen valinnan sovelluksiin, joissa on korkea kosteus tai kemiallisesti vaativat ympäristöt. - Monipuoliset Sovellukset: Yleisesti käytetty mekaanisissa kokoonpanoissa, elektroniikassa, rakentamisessa ja huonekalujen kiinnitysnittinä, tämä tuote on myös loistava valinta askarteluun, korujen valmistukseen ja muuhun. - Helppo Asentaa: Suunniteltu yksinkertaista ja nopeaa asennusta varten, tämä niitti on täydellinen sekä ammattilaisille että tee-se-itse-käyttäjille. Se voidaan helposti asentaa esiporattuihin reikiin tai käyttää yhdessä muiden kiinnityskomponenttien kanssa. - Räätälöitävät Koot Saatavilla: Saatavilla eri kokoja, jotka sopivat erilaisiin projektivaatimuksiin. Räätälöityjä pituuksia, halkaisijoita tai viimeistelyjä voidaan myös toimittaa pyynnöstä. Tuotetiedot: - Materiaali: Ruostumaton teräs (luokka 304 tai 316 riippuen erityisestä variantista) - Saatavilla Koot: [lisää kokovalikoima] - Viimeistely: Kiillotettu, satiini tai matta (vaihtelee mallin mukaan) - Määrä: [lisää määrä pakkausta kohden] - Sovellus: Teollisuus, autoteollisuus, rakentaminen, tee-se-itse ja muu Miksi Valita Ruostumattomasta Teräksestä Valmistettu Niitti? Kun kestävyys ja suorituskyky ovat tärkeitä, ruostumattomasta teräksestä valmistettu niittimme on luotettava valinta. Sen erinomainen korroosion- ja kulutuskestävyys varmistaa, että se kestää vaativissa ympäristöissä, tarjoten luotettavan kiinnitysratkaisun vuosiksi eteenpäin.
Etana-vaihteisto Moottori SN3FH - Yhden Vaiheen Vaihteisto Moottori Tyhjällä Akselilla

Etana-vaihteisto Moottori SN3FH - Yhden Vaiheen Vaihteisto Moottori Tyhjällä Akselilla

Yhden vaiheen vaihteistomoottori tyhjällä akselilla Vaihteistotyyppi: SN3FH Moottorityyppi: Vaihtovirta ja Tasavirta Asennustapa: Flange Lähtöakseli: Tyhjällä akselilla Lisätiedot: — Moottori ja vaihteisto kuulalaakeroitu — Ruuvit kovetettu ja hiottu — Ruuvipyörät erikoispronssista Lisätietoja varten katso tuotedetailisivua.
Etana-vaihteisto Moottori SN12F - Kaksivaihteinen Vaihteisto Moottori Ulostuloakselilla

Etana-vaihteisto Moottori SN12F - Kaksivaihteinen Vaihteisto Moottori Ulostuloakselilla

Kaksivaiheinen vaihdemoottori ulostuloakselilla Vaihdetyyppi: SN12F Moottorityyppi: Kolmivaiheinen, tasavirtamoottori ja pysyvämagnetti tasavirtamoottori Asennustyyppi: Flanssi Ulostuloakseli: Täysakseli Lisätiedot: — Moottori ja vaihde kuulalaakeroitu — Ruuvit kovetettu ja hiottu — Ruuvipyörät erikoispronssista Lisätietoja varten katso tuotedetailisivulta.
Etana-vaihteisto Moottori SN2F - Kaksivaihteinen Moottori Ulostuloakselilla

Etana-vaihteisto Moottori SN2F - Kaksivaihteinen Moottori Ulostuloakselilla

Kaksivaiheinen vaihdemoottori ulostuloakselilla Vaihdetyyppi: SN2F Moottorityyppi: Vaihtovirta ja Tasavirta Asennustapa: Flanssi Ulostuloakseli: Täysakseli Lisätiedot: — Moottori ja vaihde kuulalaakeroitu — Ruuvit kovetettu ja hiottu — Ruuvipyörät erikoispronssista Lisätietoja varten katso tuotedetailisivulta.
Etana-vaihteisto Moottori SN12X - Kaksivaihteinen Moottori Ulostuloakselilla

Etana-vaihteisto Moottori SN12X - Kaksivaihteinen Moottori Ulostuloakselilla

Kaksivaiheinen vaihdemoottori ulostuloakselilla Vaihdetyyppi: SN12X Moottorityyppi: Vaihtovirta ja Tasavirta Asennustapa: Vaihteiston jalka Ulostuloakseli: Täysakseli Lisätiedot: — Moottori ja vaihteisto kuulalaakeroitu — Ruuvit kovetettu ja hiottu — Ruuvipyörät erikoispronssista Lisätietoja varten katso tuotedetailisivua.
Ruuvivaihteinen Moottori SN10SV - Yhden Vaiheen Vaihteisto Moottori Ulostuloakselilla

Ruuvivaihteinen Moottori SN10SV - Yhden Vaiheen Vaihteisto Moottori Ulostuloakselilla

Yhden vaiheen vaihteistomoottori ulostuloakselilla Vaihteistotyyppi: SN10SV Moottorityyppi: Vaihtovirta ja Tasavirta Asennustyyppi: Vaihteiston jalka Ulostuloakseli: Täysakseli Lisätiedot: — Moottori ja vaihteisto kuulalaakeroitu — Ruuvit kovetettu ja hiottu — Ruuvipyörät erikoispronssista Lisätietoja varten katso tuotedetailisivulta.
Etana-vaihteisto Moottori SN12FH - Kaksivaihteinen Moottori Tyhjällä Akselilla

Etana-vaihteisto Moottori SN12FH - Kaksivaihteinen Moottori Tyhjällä Akselilla

Kaksivaiheinen vaihdemoottori tyhjällä akselilla Vaihdetyyppi: SN12FH Moottorityyppi: Kolmivaiheinen, tasavirta ja tasavirta pysyvällä magneetilla Asennustyyppi: Flange Lähtöakseli: Tyhjällä akselilla Lisätiedot: — Moottori ja vaihde kuulalaakeroitu — Ruuvit kovetettu ja hiottu — Ruuvipyörät erikoispronssista Lisätietoja varten katso tuotedetailisivua.
Snap-ring pihdit - Snap-ring pihdit - Ulkoisten snap-renkaiden asentamiseen akselille

Snap-ring pihdit - Snap-ring pihdit - Ulkoisten snap-renkaiden asentamiseen akselille

• Ulkoisten rengasliitinten asentamiseen akselille • 90° kulmassa taivutetut kärjet • Vaihdettavat erikoisteräksiset kärjet • Liukumatonta ja käännettävää tarkkuuskärkeä • Lukituslaite • Korkealuokkaiset laminoidut teräksiset kahvat Pituus millimetreinä: 600 Paino grammoina: 1820
GH Vaihteiston pää, jossa kiinteä akseli

GH Vaihteiston pää, jossa kiinteä akseli

Nämä vähennysvaihteistopäät korkeille ulostulokierroksille ovat ihanteellisia robottien liikeakselien, työstökoneiden ja kuljetinjärjestelmien automaatioon. GH-vaihteistopäiden käyttöalueet: robotiikka, työstökoneiden valmistus, pakkaustekniikka
RD_-E Vaihteiston pää, jossa on kiinteä akseli

RD_-E Vaihteiston pää, jossa on kiinteä akseli

Vaihteistopäät on suunniteltu erittäin kevyiksi ja kompakteiksi. Ne voidaan myös käyttää hihnavetona tai kulma-asennettuna esivaihteena. RD_-E vaihteistopäiden käyttökohteet täysakselilla: käsittely, työstökoneiden valmistus, aurinkotekniikka, hitsaus
RV-N Vaihteiston Asennussarja Täysakselilla

RV-N Vaihteiston Asennussarja Täysakselilla

RV-N-kokonaisakselivaihteet ovat kevyempiä, mutta tarjoavat korkeat lähtömomentit ja suuret välityssuhteet, mikä tekee niistä ihanteellisia pienille asennustiloille. RV-N-vaihteistokokoonpanojen käyttökohteet: robotiikka, koneenrakennus, lääketekniikka, pakkaustekniikka
RV Vaihteiston asennussarja täysakselilla

RV Vaihteiston asennussarja täysakselilla

RV-sarja on "perusversio" ja se voidaan yhdistää erilaisiin ulostulo-laakereihin. RV-vaihteiston asennussarjojen käyttökohteet kiinteällä akselilla: Robotiikka, työstökoneet, paikannus, hitsaus, palletointi, pakkaustekniikka.
RV-C Vaihteiston Asennussarja Tyhjällä Varren

RV-C Vaihteiston Asennussarja Tyhjällä Varren

RV-C-sarjassa on ontto akseli, jonka halkaisija on jopa 138 mm, mikä mahdollistaa esimerkiksi tietojen tai sähkölinjojen kulkemisen. RV-C-vaihteiston asennussarjojen käyttökohteet ontolla akselilla: robotiikka, lääketekniikka, antennijärjestelmät.
RF-P Vaihteiston Asennussarja Täysakselilla

RF-P Vaihteiston Asennussarja Täysakselilla

Uudelleen kehitetyt RF-P-sarjan vaihteet ovat suunniteltu nopeisiin sovelluksiin ahtaissa tiloissa. Ne soveltuvat esimerkiksi käytettäväksi delta- tai Scara-robottien käsivarsissa. RF-P-asennussarjan käyttöalueet täysakselilla: pakkaustekniikka, koneenrakennus, käsittely
Tyyppi WK - Akseleiden Liitokset

Tyyppi WK - Akseleiden Liitokset

Jäykän akseliliitoksen päätoiminto on kahden akselin turvallinen ja välyksellinen yhdistäminen kitkan avulla. Esimerkiksi voima-akselin ja vetäjän akselin välillä, pääasiassa vääntömomentin siirtämiseksi. Akseliliitokset koostuvat yhdistävästä hylsystä ja kahdesta ulkoisesta puristusjärjestelmästä. Ne eivät ole irrotettavissa kuten flange-liitos. Ulkoiset puristusjärjestelmät luovat välyksellisen yhteyden puristamalla yhdistävää hylsyä akselin päiden päälle. Ne eivät siirrä mitään vääntömomentteja tai voimia akselin päiden välillä, vaan tarjoavat vain tarvittavat puristusvoimat. Nämä ulkoiset puristusjärjestelmät eivät ole osa voimien kulkua, mutta yhdistävä hylsy on. Liitokset on asennettava liikuttamalla ne akselin päiden päälle ja tiukentamalla ulkoisia puristusjärjestelmiä pulttaamalla. Oikean toiminnan ja riittävän korkean kitkakertoimen saavuttamiseksi akselin jatkeiden kosketuspintojen on oltava vapaita rasvasta, kuivia ja puhtaita. Jäykät akseliliitoksemme...
ARCUSAFLEX-VSK | AC-VSK - Korkean elastisuuden esikytkentä voimansiirtoakselille

ARCUSAFLEX-VSK | AC-VSK - Korkean elastisuuden esikytkentä voimansiirtoakselille

Korkean elastisuuden esikytkentä siirtovarreille * Lineaarisen vääntömomentin ominaiskäyrä * Elementtejä voidaan toimittaa eri vääntömomenttikestävyydellä * Suurempi vaimennusteho kitkan vaimennuksen avulla * Huoltovapaa kytkinlaakeri * Radiaalilaakeri kardaanin lähellä * Eri versioita eri tyyppisille siirtovarsille * Erilaisia tyyppejä SAE-liitännöillä tai standardin mukaan * Kompakti rakenne, korkean elastisuuden elementti suojattu kotelolla * Liukastumissuoja näkyvissä ulkopuolelta Tyyppi: Joustava Muut ominaisuudet: Erittäin elastinen Kiinnitystyyppi: Flange
TAS WHS Akseleiden Liitokset - Hydrauliset Akseli-/Flanssiliitokset

TAS WHS Akseleiden Liitokset - Hydrauliset Akseli-/Flanssiliitokset

TAS WHS Akseleiden Liitokset - Hydrauliset Akseli-/Flanssiliitokset
ARCUSAFLEX-VSK | AC-VSK - Korkeasti elastinen vääntöliitin nivelakselille

ARCUSAFLEX-VSK | AC-VSK - Korkeasti elastinen vääntöliitin nivelakselille

Korkean elastisuuden kytkentä vääntöakselille * Ominaisuuskäyrä lineaariselle siirtymälle * Toimitettavat osat eri jäykkyyksillä varustetuilla vääntöjousilla * Lisääntynyt vaimennus kulumisen vähentämisen ansiosta * Huoltovapaa kytkentälaakeri * Radiaalilaakeri lähellä kardaanin nivelttä * Eri versiot eri tyyppisille voimansiirtoakseleille * Useita rakenteita SAE-liitostiedoilla tai tarpeen mukaan * Kompakti rakenne, erittäin elastinen elementti suojattu kotelolla * Ulkopuolelta näkyvä turvallisuuslaite Tyyppi: Joustava Muut ominaisuudet: Suuri elastisuus Kiinnitys: Flange Kiinnitys: Flange
TOK Liitosjärjestelmä - Erittäin Joustavat Liitosakselit Testipenkkejä Varten

TOK Liitosjärjestelmä - Erittäin Joustavat Liitosakselit Testipenkkejä Varten

TOK Kytkentäjärjestelmä * Elementit saatavilla eri vääntömomentin jäykkyyksillä * Sopii korkeimpiin nopeuksiin * Mukautuminen DIN- tai SAE-flangeihin tai eritelmien mukaan * Itsekeskittävä, välyksittäinen ja huoltovapaa * Valinnainen vääntömomentin jäykkyyden vähentäminen kahden elementin käytön avulla * Aksiaalisten, radiaalisten ja kulmaepäkeskeytysten kompensointi * Kevyt rakenne korkealuokkaisen alumiinin käytön ansiosta * Muuttuvat asennuspituudet teleskooppisten välikäyttöakselien avulla, vapaasti liitettävissä * Käyttö TKN:ään asti sovelluksesta riippuen Tyyppi: Joustava Tuote sovellukset: Akselit, vaihteistot Asennusjärjestelmä: Flange, holkki Ominaisuudet: Välyksittäinen
TOK Liitosjärjestelmä - TOK Korkean Elastisuuden Liitosakselijärjestelmä Testipenkille

TOK Liitosjärjestelmä - TOK Korkean Elastisuuden Liitosakselijärjestelmä Testipenkille

TOK-kytkentäjärjestelmä * Elementit voidaan toimittaa eri vääntövastuksilla * Sopii korkeimmille nopeuksille * Liitännät DIN- tai SAE-standardin mukaan tai erikoisvaatimusten mukaan * Itsekeskittäviä, ilman välystä ja huoltovapaita * Vääntövastuksen vähentäminen kahden elementin käytön avulla * Aksiaalisten, radiaalisten ja kulmaisten siirtymien kompensointi * Kevyt rakenne suuren lujuuden alumiinin käytön ansiosta * Muuttuvat rakennusmitat mahdollistavat väliakselien liu'uttamisen, vapaasti liitettävissä * Käyttö (sovelluksesta riippuen) jopa TKN Tyyppi: Joustava Tarkoitus: Akseli, merisiirto Muut ominaisuudet: Ilman takaiskuja, akseliholkki Kiinnitystyyppi: Liitin, holkki
TOK Liitosjärjestelmä - TOK Korkean Joustavuuden Liitosakselijärjestelmä Testipenkille

TOK Liitosjärjestelmä - TOK Korkean Joustavuuden Liitosakselijärjestelmä Testipenkille

TOK-kytkentäjärjestelmä * Saatavilla eri jäykkyyksillä varustettuja vääntömalleja * Sopii erittäin korkeille kierrosluvuilla * Liitos DIN- tai SAE-standardin mukaan tai erityisesti * Itsekeskittäviä, ilman välystä ja huoltovapaita * Vääntömallin jäykkyyden vähentäminen mahdollista kahden elementin avulla * Aksiaalisen, radiaalisen ja kulmaerotuksen kompensointi * Kevyt rakenne korkealuokkaisen alumiinin ansiosta * Muuttuvat asennuspituudet siirrettävien, vapaasti liitettävien väliakselien ansiosta * Käyttö (sovelluksesta riippuen) jopa TKN:ään asti Tyyppi: Joustava Sovellukset: Akseliin, siirtoon Muut ominaisuudet: Ilman välystä, hub-akseli Kiinnitys: Flangalla, holkilla
TRT/S3 SIL2 Kooderi - Absoluuttinen Kooderi Absoluuttisella Monikierrosvaihteella ja Akselisinetillä

TRT/S3 SIL2 Kooderi - Absoluuttinen Kooderi Absoluuttisella Monikierrosvaihteella ja Akselisinetillä

Kulman sijainnin ja kierrosten tallentaminen Hall-antureiden avulla - Absoluuttinen multiturn-vaihteisto jopa 4096 kierrokselle - Tietojen ulostulo sekä parametrointi ja diagnostiikka PROFINETin kautta. Kestävä kotelo merivedenkestävästä alumiinista tai ruostumattomasta teräksestä - Akseli ruostumattomasta teräksestä - Kuulalaakeri akselitiivisteellä - Anturipiiri, joka koostuu ASIC:ista Hall-elementeillä - Sähkökytkentä M12-liittimen tai kaapelin kautta. TRT-mallisarjan koodereissa Profinet-liitäntä on integroitu IEC 61158 / 61784 -standardin sekä PNO-eritelmän tilausnumero 2.712 ja 2.722, versio 2.2, mukaisesti. Tuetaan Realtime-luokkia 1 ja 3, eli Realtime (RT) ja Isochronous Realtime (IRT) sekä Conformance Class C:n vaatimuksia. TRT/S3 sisältää lisä sisäisiä valvontatoimenpiteitä SIL2-tason saavuttamiseksi sekä turvallisen viestinnän PROFIsafe:n kautta. Inkrementaalinen tai absoluuttinen: Absoluuttinen Liitäntä: PROFIsafe PROFINETin kautta Yksi- tai multiturn: Yksikierros Rakennemuoto: 58mm, 64mm, 65mm, 66mm, 105mm Erityisominaisuus: SIL2/PLd Koteloaine: Alumiini, ruostumaton teräs 1.4305 & 1.4404 Profiili: PROFIsafe, SIL2