IG06 inkrementaalikooderi tarjoaa edullisen rakenteen läpiholkkivarren kanssa, ja se voidaan asentaa helposti. Maksimiresoluutiot 1024 pulssia/kierros. Läpiholkkivarsia jopa ø20 mm. Kotelo iskunkestävää muovia. Edullinen versio.
KAIVONKANNEN KANNEN TYYPPI ETERNO, DIN 1239 mukaisesti, päiväsateenkestävä, neliömäinen, ilman lämmöneristystä, höyryputkella, ruuvikiinnitykselle, valmistettu ruostumattomasta teräksestä V2A, mukaan lukien tarvikkeet.
KAIVONKANNEN KANNEN TYYPPI ETERNO, DIN 1239 mukaisesti, päiväsateenkestävä, neliömäinen, koostuu: Keskeltä hieman kohotettu kansi, 2 mm paksusta levystä, lisätyillä ontto-profiilivahvistuksilla, käsikahvalla, itsestään sulkeutuvalla lukolla, mukaan lukien messinkinen soikea kansi, piilotetuilla irrotettavilla saranoilla kehykseen kiinnitettynä. Samettikumi-tiivisteprofiili asennettu kannen alapuolelle. Kansi kaasujousella avustettuna, mukaan lukien sulkemissuoja. Kansi ilmanvaihtoputkella DN 150, mukaan lukien säänkestävä suojakupu ja hyönteisverkko. Z-profiili kehys ylhäältä kiinnittämistä varten, lisäturvalukoilla kiinnittämistä varten kaivon sisäpuolelle sekä potentiaalitasapainon liittämistä varten. Kaivonkannen kansi ruostumattomasta teräksestä V2A (1.4301).
Koko: 1.200 x 1.200 mm
AV58M-kooderi "Teach in -toiminnolla" on magneettinen absoluuttikooderi, jossa on analoginen lähtö. Kooderi voidaan käyttäjän toimesta säätää halutulle mittausalueelle kahden takana olevan painikkeen ja kahden ulkoisen liitännän avulla. Laite käyttää akutta monikierrostechnologiaa. Absoluuttinen analoginen kooderi. Resoluutio 12 bittiä (4096) mittausalueen yläpuolella. Käyttölämpötila jopa -40 °C. Lähtöjännite (0 ... 10 V), lähtövirta (4 ... 20 mA). Mittausalue on ohjelmoitavissa teach-in-painikkeiden tai ulkoisten liitäntöjen avulla.
Tuotekuvaus
Korkealaatuinen Lineaarisarja Tyyppi: SMGWH-16-W-2GC16-KHPP
Sovellus: Lineaariohjaimet, esimerkiksi jyrsinkoneet
Koko: akseli 16mm, pituus max 1000mm (valittavissa tarkasti) Ilmainen pituuskonfigurointi (akseli). 100% tarkka järjestelmä tarpeisiisi, käyttäjälle kustannussäästö verrattuna yksittäiseen ostoon.
Järjestelmän pituus: valittavissa tarkasti jopa 1000mm (akselin pituus) Akselin materiaali: tässä Cf53, kovetettu 59-65 HRC, Eht min. 0,9mm, hiottu h6 (0 / -11my) Koteloyksikkö: 2 kpl SMGC-16-KHPP Akselin tukiblokki: 2 kpl SMGWH-16
Akselin tukiblokkiyksikkö Tyyppi SMGWH-16-W-2GC16-KHPP: 1x Akselin tukiblokkiyksikkö, pituus 1000mm, jossa 2x SMGC-16-KHPP ja 2x SMGWH-16, kovetettu akseli Cf53
Tuote: SMGWH-16-W-GC16-KHPP
yksikkötiedot komponentit:
1.) Akseli (1x):
laatu: Cf53 (1.1213)
kovetettu: 59-65 HRC Rht min.0,9
hiottu tol. h6 (0-11my)
pituus: jopa 1000mm (ole hyvä ja valitse tarvittava pituus jopa 1000mm kentässä "pituus mm:ssa")
pintakarkaisuus: Ra <= 0,3
paino: 1,58kg/m
suoruus: 0,2mm/m
2.) Koteloyksikkö (2x):
Tyyppi Ø d Ø D H h +0,01 -0,02 A L E1 +/-0,15 E2 +/-0,15 N1 N2 Ø d1 M Gew. kg
SMGC-16-KHPP 16 24 38 19 45 30 15 34 11 18 4,3 M5 0,13
3.) Akselin tukiblokki SMGWH-16 (2x):
Tyyppi Ø d A B H h +/-0,02 E +/-0,12 Ø d1 Ø d2 M N1 N2 Gew kg
SMGWH-16 16 45 20 38 22
32 5,2 10 M6 13 18 0,07
Toimitamme komponentit kokoamattomina, lineaarinen kuulalaakeri voidellaan. Ole hyvä ja ilmoita toivomasi pituus jopa 1000mm painikekentässä "pituus mm:ssa". Leikkaus ja viiste ovat ilman lisämaksua!
Suora hammastettu planeettavähemmistömme on suunniteltu tarjoamaan maksimaaliset suorituskyvyt ja vääntömomentit. PLN:n esikuormitetut kartiorullalaakerit ja oma kehittämä tiiviste takaavat optimaalisen suorituskyvyn, jopa pölyn ja vesiruiskujen altistuksessa.
AH36M-operaattori, jossa on opetus-toiminto, on magneettinen absoluuttikooderi, jossa on analoginen lähtö. Käyttäjä voi itse määrittää kooderin halutun mittausalueen kahden ulkoisen sisääntulon kautta. Laite käyttää akuttomaa monikierros-teknologiaa. Absoluuttinen analoginen kooderi. 12 bittiä (4096) resoluutiota mittausalueella. Käyttölämpötila jopa -40 °C. Jännite (0 … 10 V) / virta (4 … 20 mA) lähtöjä. Ohjelmoitava mittausalue opetus-toiminnon avulla ulkoisten sisääntulojen kautta. Tyhjöakseli, halkaisija 6 mm.
Integroitu vaihteisto-rataskombinaatio takaa parhaan teknisen säädön hammastankovetoihin. Lukuisat ratkaisuvaihtoehdot tarjoavat tarkan hammastuksen ansiosta korkean dynamiikan ja samalla korkeat kantokyvyt.
Suorahammastettu tarkkuusplaneettavaihteemme on suunniteltu huipputehokkuuteen ja vääntömomenttiin. Esijännitetyt kartiorullalaakerit PLN:ssä ja kehittämämme tiiviste takaavat optimaalisen suorituskyvyn myös pölyn ja suihkuveden vaikutuksessa.
Vähennysosien ja rattaiden yhdistelmät takaavat optimaalisen yhteensopivuuden hammastankojen käyttöön. Tarkasti muotoiltujen hampaidensa ansiosta monet ratkaisut tarjoavat sekä korkean dynamiikan että merkittävät kuormituskyvyt.
PLHE on maailmanlaajuisesti ensimmäinen sekä taloudellinen että tarkkuusvähennin. Planeettivähentimemme esijännitetyt kartiorullalaakerit takaavat korkean jäykkyyden jopa suurimmissa kuormituksissa. Kehittämämme tiivistysjärjestelmä tarjoaa täydellisen suojan pölyltä ja vesiroiskeilta.
AH36M-kooderi, jossa on "Teach-in-toiminto", on magneettinen absoluuttiasteittaja, jossa on analoginen lähtö. Kooderia voidaan säätää käyttäjän toimesta kahden ulkoisen sisääntulon kautta haluttuun mittausalueeseen. Laite käyttää paristotonta monikierrostechnologiaa. Absoluuttinen analogiasteittaja. 12 bittiä (4096) resoluutiota mittausalueella. Työskentelylämpötila jopa -40 °C. Jännitelähtö (0 … 10 V), virtalähtö (4 … 20 mA). Ohjelmoitava mittausalue teach-in-toiminnon avulla ulkoisten sisääntulojen kautta. Tyhjöakseli, halkaisija 6 mm.
Absoluuttinen monikierrosmagnetoitu pyörivä kooderi WV36M/CAN - ilman akkua, CANopen-liitännällä. WV36M/CAN on täydellinen valinta, kiitos kaksoislaakeroinnin, pienen rakenteen ja kulumattoman magneettisen mittausperiaatteen, vaativiin mekaanisiin sijoitus tehtäviin. Kompakti rakenne (halkaisija 36,5 mm). CANopen-liitäntä (DS406) tai SAE J1939 (DS417). Monikierros ilman akkua. Kaksoislaakerointi. 12 bittiä monikierros (4096 kierrosta). 12 bittiä yksikierros (4096 askelta).
PLE on ehkä menestyksemme perusta. Se on huomattavan kevyt, äärimmäisen voimakas ja sopii monimutkaisiin tuotantosykleihin matalan kitkan laakerisuunnittelunsa ja optimoidun voitelun ansiosta. Aito tehopakkaus houkuttelevalla ja reilulla hinnalla.
Vähennysosien ja rattaiden yhdistelmät takaavat optimaalisen yhteensopivuuden hammastankojen käyttöön. Tarkka hammastus mahdollistaa monia ratkaisuja, jotka tarjoavat sekä korkean dynamiikan että suuria kuormituskykyjä.
PSN:ämme voidaan pitää puhtaan edistyksen symbolina: sen uusi vinokäytävätyyppi mahdollistaa hiljaisen synkronisen toiminnan. Tämä tarkkuusplaneettavähennin vähentää tärinää minimiin, mikä parantaa osasi pinnan laatua, vaikka laakerit olisivatkin erittäin suurten rasitusten alaisina.
PLPE-mallimme yhdistää Economy-sarjan parhaat ominaisuudet ja lisää suorituskykyä: se on taloudellinen, silti tehokas ja tuottaa vain vähän lämpöä. Optimoitu ulostulakäytävän laakeri on suunniteltu suuremmille säteittäisille ja aksiaalisille voimille.
Tuotteen kuvaus
Shaft-tukirautayksikkö SMTSN 12-T1-W, pituus tarkasti millimetriin, valittavissa jopa 6000 mm, alumiinista valmistettu rautatuki ja kovetettu akseli, laatu: ruostumaton teräs X46Cr13 (1.4034)
Tätä järjestelmää voidaan yhdistää kaikkiin avoimiin (katso artikkelin nimen "o") koteloyksiköihin, katso kategoria: http://lineareasy.com.de/shop/index.php/cat/c12_Gehaeuseeinheiten.html
Tilaamiseen liittyvät kiireelliset huomiot: Tarkka vaadittu pituus syötäthän alareunan kenttään. Jos et anna meille huomautusta, toimitamme automaattisesti tämän artikkelin maksimi pituuden. Tyyppi SMTSN toimitamme sinulle koottuna.
Tuotetiedot yksikkö:
Mitat:
Tyyppi d A h +/- 0,15 V N1 N2 d1 d2 W (°) E T paino./kg*
SMTSN-12 12 40 22 5 8,0 5,0 4,5 4,5 5,8 50 29 75 0,52
*taulukon paino liittyy 600 mm pitkään rautatukeen ilman akselia. Akselitukirautayksikön pituudesta riippuen rautatuki koostuu useista yksittäisistä osista.
T5 min = 20 mm
Yksikön painon näet tämän sivun alareunassa.
Akselin tukimateriaali: Alumiini
Tuotetiedot akseli: Akselin materiaali: ruostumaton teräs X46Cr13
Kovetettu: 52-56 HRC Rht min.0,6
Hiottu Tol. h6 (0-11my)
Pintakarkaisuus: Ra <= 0,3
Paino (vain akseli): 0,89 kg/m
Suoruus: 0,2 mm/m
Esiporattu: katso taulukko
Viiste: akselin molemmilla puolilla n. 1 - 2 mm x 30° (riippuen akselin halkaisijasta)
PLPE:mme yhdistää Economy-sarjan parhaat ominaisuudet lisätoiminnallisuudella: se on edullinen, mutta samalla myös tehokas ja tuottaa vähän lämpöä. Optimoitu ulostulo laakerointi on mitoitettu suuremmille säteittäisille ja aksiaalisille voimille.
Vähennys- ja rataskombinaatiot takaavat optimaalisen yhteensopivuuden hammastankojen käyttöön. Tarkasti muotoillun hampaan ansiosta monet ratkaisut tarjoavat sekä korkean dynamiikan että merkittävät kuormituskyvyt.
Suoralla hampaan muotoilulla varustettu tämä tarkkuusplaneettavähennys on suunniteltu erittäin korkeille suorituskyvyille ja vastaaville vääntömomentille. PLN:n esijännitetyt kuulalaakerit ja kehittämämme tiivistys takaavat optimaalisen suorituskyvyn jopa pölyn ja vesiruiskujen läsnä ollessa.
AV58M-kooderi, jossa on opetus-toiminto, on magneettinen absoluuttinen kooderi, jossa on analoginen lähtö. Käyttäjä voi itse asettaa kooderin halutun mittausalueen takana olevien kahden painikkeen sekä kahden ulkoisen sisääntulon avulla. Laite käyttää akutonta monikierros-teknologiaa. Absoluuttinen analoginen kooderi. 12 bittiä (4096) resoluutiota mittausalueella. Käyttölämpötila jopa -40 °C. Jännite (0 … 10 V) / virta (4 … 20 mA) lähtöjä. Ohjelmoitava mittausalue opetus-toiminnon avulla avaintoiminnolla tai ulkoisilla sisääntuloilla.
AV58M-kooderi, jossa on "Teach-in-toiminto", on absoluuttinen magneettikooderi, jossa on analoginen lähtö. Kooderia voidaan säätää käyttäjän toimesta haluttuun mittausalueeseen kahden takana olevan painikkeen sekä kahden ulkoisen sisääntulon avulla. Laite käyttää akutonta Multiturn-teknologiaa. Absoluuttinen analoginen lähettimen. 12 bittiä (4096) resoluutio mittausalueella. Käyttölämpötila jopa -40 °C. Jännitelähtö (0 ... 10 V) ja virralähtö (4… 20 mA). Mittausalue ohjelmoitavissa teach-in-toiminnon avulla näppäintoiminnolla tai ulkoisten sisääntulojen kautta.
Tarkkuuslukeminen. Ontto akseli jatkuvana aina ø20 mm:iin asti. Mukautuminen erilaisiin mittausmatkoihin laajan vaihteistovalikoiman avulla. Sisäänrakennettu liukukytkin potensiometrin suojaamiseksi. Kompakti rakenne. Potentiometrin, virran tai jännitteen lähtö. IP68-suojatyyppi öljytäytöllä on mahdollinen. Helppo asennus.
KAIVONKANNEN KANNEN TYYPPI ETERNO, DIN 1239:n mukaan, sadevesitiivis, neliömäinen, ilman lämmöneristystä, ilman höyryputkea, ruuvikiinnitykselle, valmistettu ruostumattomasta teräksestä V2A, mukaan lukien tarvikkeet.
KAIVONKANNEN KANNEN TYYPPI ETERNO, DIN 1239:n mukaan, sadevesitiivis, neliömäinen, koostuu: Keskeltä hieman kohotettu kansi, 2 mm paksusta levystä, lisätyillä ontto-profiilivahvistuksilla, käsikahvalla, itsestään sulkeutuvalla lukolla, mukaan lukien messinkinen soikea kansi, piilotetuilla irrotettavilla saranoilla kehykseen kiinnitettynä. Samettikumi-tiivisteprofiili asennettuna kannen alapuolelle. Kansi kaasujousella avustettuna, mukaan lukien sulkemissuoja. Z-profiilikehys ylhäältä ruuvikiinnitykseen, lisäturvalukoilla ruuvikiinnitykseen kaivon sisäpuolella sekä potentiaalitasauksen liittämiseen. Kaivonkannen kansi ruostumattomasta teräksestä V2A (1.4301). Kaivonkannen kansi mukaan lukien käyttöavain ja asennustarvikkeet.
Koko: 600 x 600 mm
Integroitu vaihteisto/ratas-yhdistelmä tarjoaa parhaan teknisen koordinoinnin ratas- ja pinionivetoille. Lukuisat ratkaisuvaihtoehdot tarjoavat korkeaa dynamiikkaa ja suuria kuormituskapasiteetteja samanaikaisesti tarkkuusvaihteiston ansiosta.
Spiraalihampaidensa ansiosta WPLN saavuttaa optimaalisen synkronoinnin parhaiden pintalaatujen saavuttamiseksi. Värinöiden minimoimisen ansiosta se toimii tasaisesti ja hiljaa. Tarkkuus oikeakulmainen planeettavaihevaihteisto on varustettu pitkäaikaisella voitelulla ja se voidaan asentaa käytännössä mihin tahansa.
PLE on ehkä menestyksemme perusta. Se on erittäin kevyt tuote, mutta samalla äärimmäisen tehokas, mikä tekee siitä ihanteellisen myös raskaille tuotantokierroille, kiitos vähäisen kitkan laakerimuotoilun ja optimoidun voitelun. Korkean tason tuote kohtuulliseen ja kilpailukykyiseen hintaan.
Tuotteen kuvaus
Shaft-tukirautayksikkö SMTSN 12-T2-WV, pituus tarkasti millimetriin, valittavissa jopa 6000 mm, alumiinista valmistettu rautatuki ja kovetettu akseli, laatu: Cf53-kromipinnoitettu (1.1213)
Tätä järjestelmää voidaan yhdistää kaikkiin avoimiin (katso artikkelin nimen "o") koteloyksiköihin, katso kategoria: http://lineareasy.com.de/shop/index.php/cat/c12_Gehaeuseeinheiten.html
Tilaamiseen liittyvät kiireelliset huomiot: Tarkka vaadittu pituus yksikölle tulee syöttää alareunan kenttään. Jos et anna meille huomautusta, toimitamme automaattisesti tämän artikkelin maksimaalisen pituuden. Tyyppi SMTSN toimitetaan sinulle koottuna.
Tuotetiedot yksikkö:
Mitat:
Tyyppi d A h +/- 0,15 V N1 N2 d1 d2 W (°) E T paino./kg*
SMTSN-12 12 40 22 5 8,0 5,0 4,5 4,5 5,8 50 29 120 0,52
*Taulukon paino liittyy 600 mm pitkään rautatukeen ilman akselia. Akselitukirautayksikön pituudesta riippuen rautatuki koostuu useista erillisistä osista.
T5 min = 20 mm
Yksikön painon näet tämän sivun alareunassa.
Akselin tukimateriaali: Alumiini
Tuotetiedot akseli: Akselin materiaali: Cf53-kromipinnoitettu
Kromikerroksen paksuus: noin 10 my
Kromikerroksen kovuus: >= 800HV
Kovetettu: 59-65 HRC Rht min.0,6
Hionta Tol. h7 (0-18 my)
Pintakarkaisuus: Ra <= 0,3
Paino (vain akseli): 0,89 kg/m
Suoruus: 0,2 mm/m
Esiporattu: katso taulukko
Viiste: akselin molemmilla puolilla noin 1 - 2 mm x 30° (riippuen akselin halkaisijasta)
PSBN:ämme yhdistää ihanteellisesti tarkkuusplaneettaväkäsen ja tehokkaan laakeriteknologian. Se on erityisesti kehitetty tarjoamaan maksimaalista suorituskykyä korkeilla nopeuksilla. Viistohampaidensa ansiosta se toimii erityisen tasaisesti ja on keskimääräistä hiljaisempi.
PSN:ämme on puhdasta innovaatiota: sen uusi kierrehammasrakenne mahdollistaa hiljaisen synkronoinnin. Tämän tarkkuusplaneettaväkäsen avulla värinät minimoituvat, mikä parantaa valmistettujen osien pinnanlaatua, jopa silloin kun laakereiden kantama kuormitus on maksimaalinen.