teollisiin siirtoihin / rattaat / Vaihteiston osat - ZWP on yksi Saksan johtavista itsenäisistä valmistajista vaihteistoille, rattaalle ja hammaspyörille. Toimitamme jo tunnetuille vaihteistovalmistajille. Odotamme innolla yhteydenottoanne keskustellaksemme mahdollisuuksista toimittamisessanne. Asiakkaidemme (kansainväliset) toimialat ovat: Kaivostoiminta, Öljy, Meriteollisuus, ...
Tässä on otteita tuotantokyvystämme:
Sisähammaspyörät
karkaistu ja hiottu
Moduuli jopa 20 mm
Halkaisija 100 - 1 800 mm
Hammaspyörät
sisä- ja ulkohammasrattaat
karkaistu ja hiottu
Moduuli 2 - 50 mm
Halkaisija 100 - 2 000 mm
Hammasrattaat
sisä- ja ulkohammasrattaat
karkaistu ja hiottu
Moduuli 1 - 50 mm
Halkaisija 50 - 500 mm
Pituus jopa 1 500 mm
Valmistamme asiakkaan piirustusten mukaan. Toimitamme jo tunnetuille yrityksille ja vietämme tuotteitamme ympäri maailmaa. Meillä on oma kovuus. Tämä säästää aikaa ja rahaa.
Odotamme innolla yhteydenottoanne.
Paras MB 20, jota olemme koskaan saaneet. Mitä uutta?
— Korkeampi nopeus, jopa 34 000 rpm, entistä hienompaan työhön.
— Moottorin suojaus ylikuormitukselta automaattisella pysäytyksellä.
— Lisääntynyt turvallisuus uudelleenkäynnistyssuojan ansiosta.
— Moottoreiden käyttöiän pidentäminen optimoidun pölysuojausjärjestelmän avulla.
Kannattavuus osto- ja ylläpitokustannuksissa. Turvallisesti.
— Taloudellinen universaali moottori kestävässä muovikuoressa.
— Automaattinen pysäytys, kun hiiliharjat ovat kuluneet.
— Pehmeä käynnistys.
— Suojaluokka: IP 20, suojaluokka: II
Erityisesti suunniteltu monikäyttöisiin sovelluksiin muottivalmistuksessa.
— Vakio nopeus kuormituksen alla.
— Erilaisia nopeasti vaihdettavia käsiosia jyrsintään, hiomiseen, kiillotukseen, harjaamiseen ja viilaamiseen.
— Konetta voidaan käyttää roikkuvana tai pystyssä.
Muita ominaisuuksia: reunojen poistamiseen, harjaamiseen
Käsiinstrumentit, joissa on liitostyyppi "D+S", voidaan liittää Duplex-järjestelmän ja laajenevan jousen varsiin.
Tyyppi: SVTN 90°
Liitos*: D+S
Artikkelin numero: 405 030
Kuvaus: Pieni kulmakäsiinstrumentti 90° teleskoopilla; kollet 2,35 mm ja 3,00 mm; kuusikulmainen kahva; puristusalue
Sähkökäyttöinen ja varustettu kahdella akselilla, HAMMEL 750 E murskaa alumiinia, jätettä ja puuta. Myös renkaat ja paperi eivät ole ongelma esijyrsimelle. Jyrsin kuluttaa vähän energiaa ja sen melutaso on alhainen. Magneetti kuljetinhihnalla erottaa metallin muusta materiaalista.
Paino: 20 t + 2 t (magneetti)
Teho: 2 x 132 kW
Syöttötilavuus: 7 m³
monoliittina
Betoni: C 35/45 DIN EN 1992-1-1, jossa on korkea vedenläpäisyvastus
Suunniteltu DIN:n asiakirjan 101 mukaan seuraaville kuormituksille:
- Jalankulkuliikenne (poikkeuksellinen max. 40 kN pyöräkuorma)
- Tieliikenne (max. 100 kN pyöräkuorma tai 120 kN + 9 kN/m²)
DIN 4085 - Maanpaineen laskenta
Tämän matokäytön rakenne koostuu matovarren ja kahdesta vastakkaisiin suuntiin pyörivästä matopyörästä ulostulospuolella, jossa on ontto tai täysi akseli kotelossa.
KAIVON KANSI TYYPPI ETERNO, DIN 1239:n mukaan, sadeveden tiivis, pyöreä, lämpöeristyksellä, ilman tuuletusputkea, kiinnitettävä ruuveilla, valmistettu ruostumattomasta teräksestä V2A, mukaan lukien tarvikkeet.
Myös erityisiin toimintoihin vesihuollon alalla ROMOLD tarjoaa kaivoja jopa DN 3600: esimerkiksi laite-, tarkastus- tai puhdistuskaivoina.
Yhteistyössä suunnittelijan ja käyttäjän kanssa määritellään varusteet, laaditaan suunnitteludokumentit ja tarjousasiakirjat. Vaatimusten mukaan kaivot toimitetaan nostovarmana, ajettavina (jopa D-luokkaan), muunneltavalla rakennuskorkeudella, käyttövalmiiksi asennettujen laitteiden ja putkien kanssa vesitiiviinä. Muoviosat ja laitteet täyttävät voimassa olevat standardit ja määräykset. Valmiiksi liitettävä ROMOLD-kaivo mahdollistaa kevyen käsittelyn, mikä tekee asennuksesta kustannustehokasta ja aikaa säästävää.
Moottorivoiman siirtämiseksi tielle tarvitaan sekä vakaita että joustavia voimansiirtokomponentteja. Tällöin maksimaalinen kestävyys minimivaurioilla on usein vaatimus.
Materiaalitieto sekä komponenttien oikea käsittely muodostavat Lech-Stahlin jalostuksen toisen asiantuntemusalueen. Valmistuksen tuotteita käytetään erilaisissa ajoneuvoissa. Tunnetut eurooppalaiset alihankkijat ja autovalmistajat saavat toimituksia.
Valmistus tapahtuu omasta laadukkaasta teräksestä nykyaikaisilla sahakeskuksilla. Erilaisten mittojen ja pakkaustyyppien monimuotoisuus on erityinen haaste. Automatisoitujen mittaus- ja pakkauslaitteiden ansiosta valmistus on hyvin varusteltu tätä haastetta varten.
Max. Ø 320 mm,
Max. Pituus 3150 mm (hammastettu)
Profiilivarsit/Uravarsit
Max. Ø 320 mm
Max. Pituus 3150 mm (hammastettu)
Profiilit
DIN 5462, DIN 5463
DIN 5464, DIN 5471
DIN 5472, DIN 5480
DIN 5481, DIN 5482
BS 3550, ISO 4156
DIN 9611 (voimansiirtovarsit)
WPSFN-vaihteemme on äärimmäisen kevyt ja helppo integroida liitosflangeensa ansiosta. Se saavuttaa kartiomaisten ja spiraalisten hammaspyörien ansiosta parempi pinta-laatu. Tarkkuuskulma-vaihteisto, jossa on integroitu ontto akseli, tarjoaa uusia rakennusratkaisuja.
˶ML vetoakseli˝ on varustettu kahdella tukevalla nivelillä, suojaketjulla, suojakuorella ja kahdella voitelunipalla, ja se sopii mihin tahansa standardoituun versioon.
Jakohubien puristusrakenteet voidaan asentaa sivuttain linjattuihin akselilaajennuksiin.
Kierrejoustavat ja jäykät linja-akselit ovat käytössä sovelluksissa, joissa vääntö ja pyörivä liike yhdistettynä mahdollisimman korkeaan kulma tarkkuuteen tulee siirtää tai huomattavat etäisyydet akselien välillä on ylitettävä. Linja-akselien sovellusalue kattaa lähes kaikki tekniset alueet, joissa mekaaninen voimansiirto ja jäykkyys ovat tärkeitä:
- Kierrejoustavat linja-akselit elastomeerisen hämähäkin kanssa
- Ehdottomasti välyksittä
- Asennuspituus jopa 4 m mahdollinen
- Aksiaalisen, radiaalisen ja kulmaepätasaisuuden kompensointi
- Kustannustehokas, yksinkertainen asennus
- Huoltovapaa
- Muuttuva väli teräs- tai alumiinituubissa
- Välyksittä elastomeerinen hämähäkki
- Erinomainen väännön siirto ja epätasaisuuden kompensointi
- Korkea siirto tarkkuus
- Lämpötila-alue -30°:sta +120° C:een / -22 F:sta +248 F:een
Kierrejäykät linja-akselit metallikupujen kanssa
- Ehdottomasti...
Erityiset monoliittiset kaivot
Valmiit yksittäiset tai kaksoispumppaamot
fekaalipitoiselle jätevedelle, sadevedelle jne. mukaan lukien
pumpputekniikka ja laajennus asennettuna paikan päällä.
Toimitus sisältää sähköisen ohjauskeskuksen, täysin
kytkettynä, mutta ilman seinäasennusta ja ilman
elektroliitännää, myös ilman koneellista
teknistä varustusta, saatavilla DN 1000 - 3000
- Vain yhdellä asennettavalla metallikupilla
- Korkea siirtymäkompensaatio
- Paras vääntöjäykkyys
Varustettu vain yhdellä asennettavalla metallikupilla. Liitettävien akselipäiden siirtymäkompensaatio ja paras vääntöjäykkyys.
Yleisesti ottaen ruuvivarsi on erityinen muoto viistohampaisesta rattaasta. Viistohampaan kulma on niin suuri, että yksi hammas kiertää useita kertoja ruuvimaisesti akselin ympäri.
Ruuvivarren hammasta kutsutaan tässä tapauksessa vaihteeksi. On olemassa yksihampaisia tai monihampaisia ruuvivarsia.
Yleisiä materiaaleja ovat käyttöteräkset tai nitriditeräkset. Pintakäsittely saa käyttökovettamisen tai nitridoinnin ansiosta kulutuskestävän kerroksen, jonka voimme lisätä ratastekijöinä. Ruuvivarsia ja ruuvipyöriä valmistamme erityisesti ratastekijöinä.
Ruuvivaihteita käytetään mielellään yleisessä koneenrakennuksessa ja laitevalmistuksessa. Jos tarvitsette ei-standardi ruuvivaihteita, olisimme erittäin iloisia, jos ottaisitte meihin yhteyttä.
Olemme myös kykeneviä toimittamaan teille kokonaisia kokoonpanoja tai ruuvivaihteita asiakkaan piirustusten mukaan.
Raakaosa: Lyhyt tanko Ø 30 mm x 1.000 mm
Materiaali: 38MnVS6
Käsittelyaika: 57 sek.
Työkappaleen mitat: Ø 29,3 mm x 150 mm
Kohokohdat: Täydellinen koneistus mukaan lukien vaihteiden jyrsintä (rullajyrsintä)