Zahnradwerk Pritwalk, joka sijaitsee Brandenburgissa, on yksi Saksan suurimmista itsenäisistä alihankkijoista, ja se tarjoaa seuraavia valmistuspalveluja:
- Hammastukset, rattaat, planeettakäytöt, auringonrattaat ja -akselit sisähammasratkaisulla.
Laajan ulkosäilytystilamme ansiosta ZWP voi varastoida raaka-aineita pitkäaikaisia hankkeita varten. Erityisten materiaalien toimitusaikoja ei näin ollen synny, joten esimerkiksi 3-6 kuukauden odotusaika voidaan välttää. Materiaaleihin on välitön pääsy, ja tuotanto voi alkaa heti.
Kohonneet raaka-ainehinnat, pitkät odotusajat tai käytettävien materiaalien saatavuus tekevät varastoinnista ja tuotannosta määriteltyjen eräkokoisten mukaan jälleen kiinnostavaa. Toimituspyyntö voidaan tehdä välittömällä toimitusvalmiudella sekä kustannussäästöillä.
Valmiit osat säilytetään tietenkin suojattuna sisätiloissa.
Etsimme keskustelua kanssanne kokonaisvaltaisen ratkaisun löytämiseksi.
Yhden vaiheen vaihteisto kiinteällä akselilla
Vaihteistotyyppi: SN8F
Moottorityyppi: Kolmivaiheinen ja tasavirta
Asennus: Flange
Lähtöakseli: Kiinteä akseli
Lisätiedot:
— Kuulalaakerit moottorille ja vaihteistolle
— Hionta ja kovetus
— Erikoispronssiseoksesta valmistettu vaihteistoratas
Lisätietoja varten katso tuotedetailisivua.
Twin Shaft Asphalt Mixer on välttämätön laite, joka kuuluu pääasfalttiseosmasiinan luokkaan. Se on suunniteltu sekoittamaan aggregaatteja sitojien ja lisäaineiden kanssa asfalttiseosten tuottamiseksi tie- ja infrastruktuurihankkeissa. Twin shaft asfalttiseoslaite sisältää kaksi vaakasuoraan kohdistettua akselia, joihin on kiinnitetty sekoitusvarret, lapaset tai terät, jotka pyörivät vastakkaisiin suuntiin. Tämä yhdistelmä varmistaa, että syöttömateriaali sekoittuu hyvin ja homogeenisesti, mikä tuottaa johdonmukaisesti ja luotettavasti korkealaatuisia asfalttiseoksia.
Mikä tekee twin shaft -sekoittimista tehokkaita, on se, että ne pystyvät käsittelemään suuria määriä materiaaleja vaarantamatta sekoitus tehokkuutta. Ne ovat siksi erityisessä asemassa teollisuuksissa, joissa tasaisen asfalttiseoksen tuotanto on nopeaa ja tehokasta. Twin shaft -sekoittimet tuottavat kestävää asfalttia, joka on tarpeen kestämään infrastruktuurin kuormituksia moottoriteillä, siltojen ja kaupunkiteillä.
Anodisoitu alumiini on prosessi, joka parantaa alumiinin kestävyys- ja korroosionkestävyyttä luomalla suojaavan oksidikerroksen sen pinnalle. Tämä kerros ei ainoastaan estä korroosiota ja kulumista, vaan mahdollistaa myös räätälöidyn pinnan värityksen. Tässä on joitakin keskeisiä kohtia sinisestä anodisoidusta alumiinista:
Väri vaihtoehdot:
Alumiini voi hyväksyä laajan spektrin anodisoituja värejä, mukaan lukien sininen. Muita saatavilla olevia värejä ovat vaaleanpunainen, musta, hopea, kulta, vihreä, oranssi, punainen ja violetti.
Anodisoinnilla on useita tarkoituksia:
Korroosionkestävyys: Suojaava oksidikerros toimii esteenä korroosiota vastaan.
Esteettisyys: Anodisoitu alumiini näyttää tyylikkäältä ja heijastavalta tasaisen oksidikerroksen ansiosta.
Naarmunkestävyys: Kova anodisoitu pinta lisää naarmunkestävyyttä.
Muut ominaisuudet: Anodisointi vaikuttaa myös kulumiskestävyyteen, lämmönsiirtoon ja tartuntaan.
Sininen anodisoitu alumiini yhdistää esteettisyyden ja toiminnallisuuden, mikä tekee siitä suositun valinnan erilaisiin sovelluksiin.
Elastomeeri NBR.
Vahviste rengas ja jousiteräs.
Pyörivien akselitiivisteiden asennusvalmiit tiivisteet on suunniteltu pyörivien akselien tiivistämiseen. Ne koostuvat elastomeerisesta ulkokuoresta ja sisäisestä vahvistussuojasta. Jousi varmistaa tiivisteen lisääntyneen paineen akselia vasten ja tukee staattista tiivistystä.
Muoto A DIN 3760 (ISO 6194/1) versio, sileä ulkopinta.
Muoto AS DIN 3760 (ISO 6194/0) versio, sileä ulkopinta, jossa on ylimääräinen pölytiiviste suojaamaan ulkoiselta lialta.
Materiaalilla NBR on korkea kulutuskestävyys ja se on vastustuskykyinen moottoripolttoaineille, öljylle, hydrauliöljylle ja voitelurasvalle.
Käyttörajoitukset
Ympärinopeus (m/s) ≤12
Paine (MPa/bar) ≤0.05/0.5 (pyörivien akselitiivisteiden on yleensä tarkoitus toimia ilman painetta).
Viite:23915
Lämpötila-alue: -40 °C - +100 °C
Yksinkertainen liitos PARKANEX-savuhormin yhdistämiseksi perinteiseen teknologiaan perustuvaan savupiippuun. Liitos upotetaan savupiippuseinään, mikä tarjoaa kätevän ja turvallisen tavan liittää se savupiippuun.
Valmistaja: Parkanex
Paino (kg): 0,5000
Tuotenumero: 5901592606104
Akselikytkimet voidaan muotoilla vapaasti. On myös mahdollista, että toisessa päässä on puristettu neliö ja toisessa päässä puristettu (tai juotettu) akselikytkin. Erityisen suurilla kuormituksilla akselin päitä voidaan juottaa ennen akselikytkimien puristamista.
Kärkipäinen oskillaatormesseri pehmeälle vaahtomuoville, jonka paksuus on enintään 90 mm ja tiheys < 45 kg/m3
Käyttö: EOT-250, POT, teräpidike 1.5 mm.
Suositellut materiaalit:
Vaahtomuovi
Max. leikkaussyvyys: 92 mm
Terämateriaali: HSS
Teräpaksuus: 1.5 mm
Esileikkaus: 3.8 + 0.02 x Tm
Jälkileikkaus: ilman
Valmistajan artikkeleiden nro: 5210310
Artikkelin nro: 20310201
Valmistaja: Zünd
Valmistajan nro: 5210310
Kabelkanalirakennusvalikoimamme sisältää ylösrakennuskaivoja ja kupukaivoja sekä niihin sopivia kaivon kansia ja kaivon tarvikkeita.
Mönninghoff tarjoaa laajan valikoiman ylösrakennuskaivoja erilaisiin käyttötarkoituksiin: haaroituskaivot, kaapelikaivot liittimillä ja ilman, moduulikaivot...
KAIVON KANSI TYYPPI ETERNO, DIN 1239:n mukaan, sadeveden tiivis, pyöreä, lämpöeristyksellä, ilman tuuletusputkea, kiinnitettävä ruuveilla, valmistettu ruostumattomasta teräksestä V2A, mukaan lukien tarvikkeet.
Liitinosien ja kardaanivarsien korjaus asiantuntijalta. Vuodesta 1972 lähtien erikoisosaaja liitinosien korjauksissa.
Welte Cardan-Service GmbH on vuodesta 1972 kehittynyt johtavaksi yritykseksi liitinosateollisuudessa. Pitkäaikaisen kokemuksemme ansiosta liitinosien ja kardaanivarsien korjauksessa takaamme nopean ja aina laatustandardeihimme optimoidun kunnossapitoprosessin lyhyillä toimitusajoilla.
Kunnossapitopalvelumme mahdollistaa nopean ja sujuvan korjausprosessin lähes kaikille liitinosille.
Moottorivoiman siirtämiseksi tielle tarvitaan sekä vakaita että joustavia voimansiirtokomponentteja. Tällöin maksimaalinen kestävyys minimivaurioilla on usein vaatimus.
Materiaalitieto sekä komponenttien oikea käsittely muodostavat Lech-Stahlin jalostuksen toisen asiantuntemusalueen. Valmistuksen tuotteita käytetään erilaisissa ajoneuvoissa. Tunnetut eurooppalaiset alihankkijat ja autovalmistajat saavat toimituksia.
Valmistus tapahtuu omasta laadukkaasta teräksestä nykyaikaisilla sahakeskuksilla. Erilaisten mittojen ja pakkaustyyppien monimuotoisuus on erityinen haaste. Automatisoitujen mittaus- ja pakkauslaitteiden ansiosta valmistus on hyvin varusteltu tätä haastetta varten.
Max. Ø 320 mm,
Max. Pituus 3150 mm (hammastettu)
Profiilivarsit/Uravarsit
Max. Ø 320 mm
Max. Pituus 3150 mm (hammastettu)
Profiilit
DIN 5462, DIN 5463
DIN 5464, DIN 5471
DIN 5472, DIN 5480
DIN 5481, DIN 5482
BS 3550, ISO 4156
DIN 9611 (voimansiirtovarsit)
Olipa kyseessä DIN, SAE tai Mechanics - Valmistamme lähes jokaista nivelakselia.
Yhteistyömme johtavien nivelakselivalmistajien ja palveluyritysten kanssa ympäri maailmaa mahdollistaa lähes jokaisen tarpeen kattamisen. Yli 20 000 osan laajuinen nivelakselien varaosavarastomme tarjoaa maksimaalista tyyppivalikoimaa, josta lähes jokainen nivelakseli voidaan valmistaa pituussäätöä käyttäen tai ilman.
WPSFN-vaihteemme on äärimmäisen kevyt ja helppo integroida liitosflangeensa ansiosta. Se saavuttaa kartiomaisten ja spiraalisten hammaspyörien ansiosta parempi pinta-laatu. Tarkkuuskulma-vaihteisto, jossa on integroitu ontto akseli, tarjoaa uusia rakennusratkaisuja.
˶ML vetoakseli˝ on varustettu kahdella tukevalla nivelillä, suojaketjulla, suojakuorella ja kahdella voitelunipalla, ja se sopii mihin tahansa standardoituun versioon.
CNC-kone, malli TB412Y, on suunniteltu vähentämään työkalujen ja ohjelmoinnin aikaa.
On kaksipäinen kone, ja siinä on itsesijoittuvilla rullilla varustettu latausasema, joka pystyy vastaanottamaan 12 mm:stä 110 mm:iin halkaisijaltaan olevia tankoja, pituudeltaan 150 mm:stä 3000 mm:iin.
Maadoitetut pihdit ja mikrofiltoitu jäähdytys mahdollistavat akselien käsittelyn ilman kromipinnan vaurioita.
12-paikkainen, moottoroitu työkalutorni, johon voidaan asentaa jopa 24 työkalua, sisältää Y-akselin jyrsintään ja reikien käsittelyyn, myös off-axis.
Työkappaleen purku alalaitteesta on täysin automaattinen.
Käytön yksinkertaisuus, korkea monipuolisuus ja tarkkuus käsittelyssä tekevät mallista TB412Y äärimmäisen kilpailukykyisen koneen, joka mahdollistaa kenen tahansa toteuttaa nopeasti kaikenlaisia kromattuja tankoja.
Meidän kehittämä ohjelmisto on integroitu CNC SIEMENS 840 Di:hin, ja se on räätälöitävissä.
Jakohubien puristusrakenteet voidaan asentaa sivuttain linjattuihin akselilaajennuksiin.
Kierrejoustavat ja jäykät linja-akselit ovat käytössä sovelluksissa, joissa vääntö ja pyörivä liike yhdistettynä mahdollisimman korkeaan kulma tarkkuuteen tulee siirtää tai huomattavat etäisyydet akselien välillä on ylitettävä. Linja-akselien sovellusalue kattaa lähes kaikki tekniset alueet, joissa mekaaninen voimansiirto ja jäykkyys ovat tärkeitä:
- Kierrejoustavat linja-akselit elastomeerisen hämähäkin kanssa
- Ehdottomasti välyksittä
- Asennuspituus jopa 4 m mahdollinen
- Aksiaalisen, radiaalisen ja kulmaepätasaisuuden kompensointi
- Kustannustehokas, yksinkertainen asennus
- Huoltovapaa
- Muuttuva väli teräs- tai alumiinituubissa
- Välyksittä elastomeerinen hämähäkki
- Erinomainen väännön siirto ja epätasaisuuden kompensointi
- Korkea siirto tarkkuus
- Lämpötila-alue -30°:sta +120° C:een / -22 F:sta +248 F:een
Kierrejäykät linja-akselit metallikupujen kanssa
- Ehdottomasti...