ZWP, jonka pääkonttori ja tuotanto sijaitsevat Brandenburgissa, on yksi Saksan suurimmista alihankkijoista vaihteistotuotteille. Meillä on yli 60 vuoden asiantuntemus seuraavien tuotteiden valmistuksessa:
- Hammashatut, vaihteet, laipat, planeettapyörät, suurvaihteet, joiden halkaisija on jopa 2.000 mm, aurinkopyörät ja -akselit sisähammasrattailla sekä monia muita komponentteja koneenrakennusalalla.
- Meillä on oma kovetuslaitos. Tämä tuo lisäetuja tuotannossa ja säästää aikaa sekä kustannuksia valmistuksessa.
Tunnetut asiakkaamme tulevat seuraavilta aloilta: rautatiet, tuulivoima, nosturivalmistus, teollisuusvaihteet, kaivostoiminta, laivaliikenne ja erikoiskoneiden valmistus.
Viittauksia asiakkaistamme omalla alallasi saat pyynnöstä. Tuotteiden valmistus tapahtuu asiakkaan piirustusten mukaan.
Kiinnostuneille ostajille tarjoamme mielellämme katsauksen tuotantoomme ja keskustelemme kaikista yksityiskohdista.
Odotamme innolla yhteydenottoasi.
Yhden vaiheen vaihteisto kiinteällä akselilla
Vaihteistotyyppi: SN8F
Moottorityyppi: Kolmivaiheinen ja tasavirta
Asennus: Flange
Lähtöakseli: Kiinteä akseli
Lisätiedot:
— Kuulalaakerit moottorille ja vaihteistolle
— Hionta ja kovetus
— Erikoispronssiseoksesta valmistettu vaihteistoratas
Lisätietoja varten katso tuotedetailisivua.
Twin Shaft Asphalt Mixer on välttämätön laite, joka kuuluu pääasfalttiseosmasiinan luokkaan. Se on suunniteltu sekoittamaan aggregaatteja sitojien ja lisäaineiden kanssa asfalttiseosten tuottamiseksi tie- ja infrastruktuurihankkeissa. Twin shaft asfalttiseoslaite sisältää kaksi vaakasuoraan kohdistettua akselia, joihin on kiinnitetty sekoitusvarret, lapaset tai terät, jotka pyörivät vastakkaisiin suuntiin. Tämä yhdistelmä varmistaa, että syöttömateriaali sekoittuu hyvin ja homogeenisesti, mikä tuottaa johdonmukaisesti ja luotettavasti korkealaatuisia asfalttiseoksia.
Mikä tekee twin shaft -sekoittimista tehokkaita, on se, että ne pystyvät käsittelemään suuria määriä materiaaleja vaarantamatta sekoitus tehokkuutta. Ne ovat siksi erityisessä asemassa teollisuuksissa, joissa tasaisen asfalttiseoksen tuotanto on nopeaa ja tehokasta. Twin shaft -sekoittimet tuottavat kestävää asfalttia, joka on tarpeen kestämään infrastruktuurin kuormituksia moottoriteillä, siltojen ja kaupunkiteillä.
Alumiini.
Rengasflangit, teräs.
Versio
Alumiini kirkas.
Teräs elektro sinkitty.
Huomautus
Standardi T-profiili DIN 7721 T2:n mukaan metrisellä askelväli (trapezoidihammastus). Vähintään yhdessä hihnapyörässä on oltava rengasflangi. Hammashihnapyörät sisältävät keskireiän tai ohjausreiän (tämä voi vaihdella valmistusmenetelmien mukaan). Tästä syystä taulukossa annettu mitoitus D2 max. on suurin reiän halkaisija, jolla hammashihnapyörät toimitetaan. Asiakas voi muuttaa tätä ohjaus/keskireikää reijitettyyn reikään, reijitettyyn reikään, jossa on uritus, tai kierteitettyyn reikään. Vaihtoehtoisesti asiakkaat voivat myös käyttää holkkeja reiän halkaisijan pienentämiseksi.
Viite:22002
Sisältää: lapio, harja, rautakanki, pihdit Palvelee myös puukorina
Halkaisija: 35 cm
Korkeus: 60/38 cm
Väri: kultapatinointi
Paino (kg): 7.1000
Tuotenumero: 9005249019913
KAIVON KANNEN TYYPPI ETERNO, DIN 1239:n mukaan, sadeveden tiivis, pyöreä, lämpöeristyksellä, tuuletusputkella, kiinnitykseen ankkureilla, valmistettu ruostumattomasta teräksestä V2A, mukaan lukien tarvikkeet.
Pidemmät pituudet, erilaiset liitostyypit ja erilaiset pintakäsittelyt ovat saatavilla pyynnöstä. Valmistamme mielellämme asiakkaidemme toiveiden ja vaatimusten mukaan.
˶ML vetoakseli˝ on varustettu kahdella tukevalla nivelillä, suojaketjulla, suojakuorella ja kahdella voiteluliittimellä, ja se sopii mihin tahansa standardimuotoiluun.
Erikoistanko asiakkaan piirustuksen mukaan vääntömomenttimittarin kiinnittämiseksi.
1. Tarkkuustanko mittalaitteen kiinnittämiseen.
2. Tarkkuustanko kierteiden hiomalla ja hiottuja laakeripintoja sisä- ja ulkopuolella yhdellä puristuksella asiakkaan vaatimusten mukaan.
3. Tarkkuuskierteiden hiominen lääketieteelliseen tekniikkaan.
Putkilinjayksikkö oikeakätisellä tai vasenkätisellä kierteellä, akseli toisessa päässä
MATERIAALI
- Kromattu tarkkuusterästuubi.
- Ruostumaton teräksinen trapetsikierre (AFNOR Z 8 CNF 18-09, Werk 1.4305, AISI 303).
- Pronssinen seurantaemäntä.
- Muovikorkit.
KÄYTTÖ
- Standardimatkojen l1 lisäksi voidaan toimittaa muita pituuksia aina maksimaaliseen liikepituuteen asti.
- Kiinnityspulttisarjan lisäksi on saatavilla monia komponentteja, jotka voidaan asentaa putkilinjayksiköihin liukuyksiköiden toteuttamiseksi.
- Liikkeen ja paikannuksen mittaamiseksi voidaan lisätä analogisia tai digitaalisia sijaintinäyttöjä, ja putki voidaan varustaa asteikolla (asteet 93-94).
TILAUKSEN MUKAAN
- Ruostumaton terästuubi (AFNOR Z 6 CN 18-09, Werk 1.4301, AISI 304).
GWZ 5116 on takaisinkytkentävapaa, vääntöjäykkä metallinen kuminivel, joka on suunniteltu linjaksi. Kaksoiskardaanijärjestelmän ansiosta suurten akselisiirtymien kompensointi on mahdollista. Liitosflange mahdollistaa säteittäisen asennuksen.
Vääntöjäykkiä ja joustavia linjaksi käytetään sovelluksissa, joissa vääntö ja pyörimisliike yhdistettynä mahdollisimman korkeaan kulma tarkkuuteen tulee siirtää tai huomattavat etäisyydet akselien välillä on bridgattava. Linjaksi soveltamisalue kattaa lähes kaikki tekniset alueet, joissa mekaaninen voimansiirto ja jäykkyys ovat tärkeitä:
- Vääntöjäykät joustavat linjaksi elastomeerikupilla
- Täysin takaisinkytkentävapaa
- Asennuspituus jopa 4 m mahdollista
- Aksiaalisten, säteellisten ja kulmaepälinjaisten kompensointi
- Kustannustehokas, yksinkertainen asennus
- Huoltovapaa
- Muuttuva väli teräs- tai alumiinituubille
- Takaisinkytkentävapaa elastomeerikuppi
- Erinomainen väännön siirto ja...
Olipa kyseessä mobiili tai kiinteä – käsittelyjärjestelmämme tuottavat huomattavia synergiaetuja. Räätälöimme ne yksilöllisten tarpeidesi mukaan, jotta prosessit sujuvat tehokkaasti.
Taloudellisuus paranee toiminnan turvallisuuden ja ergonomian näkökulmasta. Käsittelyjärjestelmämme ovat monikäyttöisiä, helppokäyttöisiä ja vakuuttavat tekniikallaan ja laadullaan.
Se on suunniteltu helppoa ja nopeaa asennusta, taloudellista toimitusta ja suurta kapasiteettia varten. Emme ole koskaan suunnitelleet mitään, mitä tuotamme, vain näyttääkseen hyvältä. Se olisi väärin arvioida mahdollisuutta, joka on tullut eteemme. Sen sijaan tarkastelimme "Optimaalisen Voimalaitoksen" käsitettä uudelleen ja suunnitellessamme tehokkaampaa ja taloudellisempaa voimalaitosta, emme unohtaneet asiakkaidemme tarpeita.
Toimitamme sulkumyssyjä akselireikiin neljässä eri muodossa. Standardimateriaalin NBR lisäksi tarjoamme myös FPM/FKM, EPDM, H-NBR, ACM tai MVQ.
Erikoistilauksia on joskus mahdollista saada lyhyellä varoitusajalla.
TypR: Ratas ja pinna on vaihdettu, ulostulo pyörii nopeasti, sisääntulo hitaasti.
F-muotoiset kartioratasvaihteet vastaavat V-muotoa, mutta tässä rattaat ja pinna vaihdetaan asennuspaikassa. Näin ollen jatkuva akseli muuttuu nopeaksi akseliksi sivuilla A ja B, ja akseli sivulla C pyörii hitaammin. Kartioratasten pienten mittojen vuoksi näitä kartioratasvaihteita voidaan valmistaa vain välityssuhteilla 1,5:1 ja 2:1. Jos vain yksi akselipinna tarvitaan sivulle A tai B, eikä akselipinnan geometrisella sijainnilla tai mitoilla ole merkitystä, on suositeltavaa valita muut edellä mainitut tyypit.
7 vaihteistokokoa 65 mm:stä 260 mm:iin, jokaiselle 15 perusrakennetta
Jopa 2.000 rpm sisääntulossa
Maksimi 2.800 Nm ulostulossa
Välitykset 1,5:1 - 2:1
Kiinnitys-, ilmanvaihto- ja öljytyhjennysreiät kotelossa
Kiinnityselementeillämme voit aloittaa työskentelyn vain 1,5 mm akselidiametrilla, ja voit rakentaa kompaktimmin ja tarkemmin, koska ulkoista kartiota ei tarvita.