ZWP on yksi Saksan johtavista itsenäisistä valmistajista vaihteille, rattaille ja renkaalle. Toimitamme jo tunnetuille vaihteistovalmistajille. Odotamme innolla yhteydenottoasi keskustellaksemme toimitusmahdollisuuksistasi. Asiakkaidemme (kansainväliset) toimialat ovat: Kaivostoiminta, Öljy, Meriteollisuus, Rautatie- ja laivasiirrot, Teolliset siirrot ja monet muut sovellusalueet.
Yleiskatsaus tuotantokyvystä:
Hammaspyörä
- sisä- ja ulkopinnat
- kovetettu ja hiottu
- Moduuli 2 – 50 mm
- Halkaisija 100 – 2.000 mm
Sisähammasrattaat / rengasrattaat
- kovetettu ja hiottu
- Moduuli jopa 20 mm – alhaisempi kysynnästä
- Halkaisija 100 – 1.800 mm
Rattaat ja akselit
- sisä- ja ulkopinnat
- kovetettu ja hiottu
- Moduuli 1 – 50 mm
- Halkaisija 50 – 500 mm
- Pituus jopa 1.500 mm
Kovettaminen ja sisäinen tasapainotus mahdollinen.
CNC-koneistus Sinkitty teräksinen ruuvivarsi - CNC-koneistettavat osat
Materiaali: Teräs
Käsittelytyyppi: CNC-koneistus
Pintakäsittely: Sinkitty
Sietokyvyt: +0,02 mm/-0,02 mm, ISO 2768-m:n mukaan
PARKANEX säädettävä 45° kulma, jossa on 2 segmenttiä puulämmitteisten takkasydänten liittämiseksi savuhormeihin. Erityisten puristimien käyttö varmistaa, että kyynärpäät ovat täysin tiiviitä.
Valmistaja: Parkanex
Paino (kg): 1,7000
Kiinnityselementeillämme voit aloittaa työskentelyn vain 1,5 mm akselidiametrilla, ja voit rakentaa kompaktimmin ja tarkemmin, koska ulkokuonaa ei tarvita.
PLQE:mme on tehokas eikä monimutkainen. Se voidaan liittää suoraan asennukseesi ilman välikappaletta. Suurempikokoiset, uritetut kuulalaakerit ulostulossa pystyvät absorboimaan suurempia säteittäisiä ja aksiaalisia voimia. Tällöin se tuottaa vain vähän lämpöä ja toimii aina luotettavasti myös monimutkaisissa tuotantosykleissä.
Maksimiresoluutio 5000 pulssia/kierros. Ontto akseli, jonka halkaisija on enintään 15 mm. Erittäin kestävä laakerirakenne. Käyttölämpötila -40 °C … +85 °C. Korkea iskunkestävyys ja tärinänkestävyys.
Tuotteen kuvaus
Shaft-tukirauta SMTSN 12-G1-600-UG, ilman porauksia
1A-laatua tuotannostamme, valmistettu Saksassa
Tuotetiedot shaft-tukirauta:
Huomio: tämä on vain tukirauta pituudella 600 mm (ei akselia!)
Mitat:
Tyyppi d A h +/- 0,02 V N1 N2 d1 d2 W (°) E T paino./kg*
SMTSN-12-G1-600-UG 12 40 22 5 8,0 5,0 5,8 50 0,52
*taulukon paino koskee rautaa, jonka pituus on 600 mm ilman akselia.
Akselin tukiraudan yksikön pituudesta riippuen rauta koostuu useista erillisistä osista.
Tukiraudan materiaali: Alumiini
Yksinkertainen nivel, jossa on hiotut ja kovetetut holkit korkeampia kierroslukuja ja vääntömomentteja varten vähäisellä välyksellä.
Ulkomitta 16-95mm
Nimelliskierrosmomentti 14-720Nm
Murtovääntömomentti 55-8640Nm
Käyttökierrosluku jopa 1000U/Min (voitelusta ja käyttötyypistä riippuen)
Käyttökulma jopa 45°
Säännöllinen voitelu vaaditaan. Vaihtoehtoisesti voidaan käyttää rasvalla täytettyjä kumikappaleita.
Materiaalit haarukoissa teräs
Materiaalit tapit, kuutiot & holkit teräs, kovetettu ja hiottu
Erittäin vähäinen välys
Haarukan päät saatavilla eri standardiliitännöillä (rei'itys, uritus, kuusiokolo-/neliörei'itys)
Pintakäsittelyt saatavilla pyynnöstä: sinkki, nikkeli, mustaus
Kovetettu varrasjyrsin ristihammastuksella tai pitkittäishammastuksella alumiinivalujen, kuten esimerkiksi autoteollisuudessa, viimeistelyyn ja hiontaan.
• Saatavilla ristihammastuksella tai pitkittäishammastuksella riippuen käyttötarkoituksesta.
• Käyttö käsikäyttöisissä laitteissa tai koneissa mahdollista.
• Saatavilla erilaisia päämuotoja ja pituuksia.
Korkeat paineet suhteellisen matalalla nopeudella. Nesteille laajalla viskositeettialueella ja kaasuilla. Korkean paineen pyöriväliitännät. Robottien akselit.
Vedinterä- ja oskillointiterä Tyyppi Z101 litteällä varrella
Max. leikkaussyvyys: 6.8 mm
Vedinterä- ja oskillointiterä Tyyppi Z101 littealla varrella
Max. leikkaussyvyys: 6.8 mm
Vedinterä- ja oskillointiterä Tyyppi Z101 littealla varrella
Max. leikkaussyvyys: 6.8 mm
Tuotenumero: 20310652
Valmistaja: Zünd
Valmistajan numero: 5217696
Sopiva ratkaisu koneiden ja laitteiden komponenttien häviämisen estämiseksi.
Joustava ranneke, joka on sijoitettu ohjauspyörän tarkoitukseen varattuun uraan, voi pyöriä vapaasti. Renkaassa yhdistyy ranneke ketjuun.
Eri halkaisijoita ja eri pituuksia ketjuille.
ELESA:n standardikomponenttien muotoilu, ergonomia ja käytännöllisyys!
Valitse valmistaja.
Käyttöalueet:
Helppo käsitellä raskaita kääntöakselia kaikissa versioissa kääntökonemalleissa.
Erityisominaisuudet:
yksinkertainen selkäystävällinen käyttö
Saavutettavuus lähes jokaiseen asentoon 360° kääntyvällä nostosarakkeella
erinomainen ergonomia
vain yksi paineilma liitäntä tarvitaan
vakaa kuulakäyttö ja vähäpeltiinen kuulokytkentä pitkää käyttöikää varten ja mahdollisimman pieni vinous kääntöakselissa
valinnaisella alustan tai kiskojärjestelmän avulla voidaan käyttää useita koneita rinnakkain
korkealaatuisten tuotteiden käyttö tunnetuilta valmistajilta
huoltovapaa toteutus
erinomainen hinta-/laatusuhde
Pneumaattinen pyörivä puristus
Pidävoima 76 Nm
Suora puristus akselille: Pyörimisliikkeet estetään ACE-mallien LOCKED R avulla. Niiden puristuskomponentit ovat saatavilla akselihalkaisijoille 50–340 mm ja ne varmistavat maksimaaliset pidävoimat.
Puristus aktivoituu välittömästi kalvon ja jousilevyn järjestelmän avulla, kun paine laskee. Pneumaattiset nopean vaihdon venttiilit vähentävät reagointiaikoja. Kustannukset ovat alhaiset verrattuna hydraulisiin puristusjärjestelmiin. Niiden suorituskyky kuitenkin saavutetaan tai ylitetään huolimatta kompaktista ja helposti koottavasta rakenteesta. Erityiset versiot YRT-laakereille sekä aktiiviset puristuskomponentit ovat myös saatavilla. ACE suosittelee valinnaisen akseliläpiviennin käyttöä kulumisen suojana. Puristusvoimaa voidaan lisätä huomattavasti lisäilmafunktion avulla.
Pidävoima: 76 Nm
Käyttöpaine: 4 bar
Akselihalkaisija: 50-0.01/-0.025 mm
Puristusjaksot: 1,000,000
Asennus: Missä tahansa asennossa
Materiaali: Karkaistu hienojakoinen rakenne teräs, sisähalkaisija hiottu
Pneumaattinen väliaine: Kuivattu, suodatettu ilma
Käyttölämpötila-alue: 10 °C - 45 °C
Käyttökohde: Voimansiirtoakselit, Vääntömotorit, Kuljetinjärjestelmät
Mega Betoni Keskuksena käytämme kolmessa tehtaassamme kolmea erilaista sekoitinta. PAN-tyypin sekoitin, PLANETARY-tyypin sekoitin, TWIN SHAFT -tyypin sekoitin. Sekoitin on betonin tuotantoprosessin kriittisin ja tärkein osa, joka takaa sekoitusprosessin mahdollisimman lyhyessä ajassa ja maksimaalisen homogeenisuuden.
Sekoittimissamme sekoitusprosessi toteutetaan mahdollisimman lyhyessä ajassa, alhaisilla vesisementtisuhteilla ja siten, että kaikki sementti voi tulla kosketuksiin aggregaatin kanssa. Tämä on yksi tärkeistä tekijöistä, jotka lisäävät järjestelmän tehokkuutta.
Erityiset monoliittiset kaivot
Valmiit yksittäiset tai kaksoispumppaamot
fekaalipitoiselle jätevedelle, sadevedelle jne. mukaan lukien
pumpputekniikka ja laajennusasennus paikan päällä.
Toimitus sisältää sähköisen ohjauskeskuksen, täysin
kytkettynä, mutta ilman seinäasennusta ja ilman
elektroliitosta, myös ilman koneellista
teknistä varustusta, saatavilla DN 1000 - 3000
Tärkeässä roolissa ovat kuljetusjärjestelmämme, jotka kuljettavat osia, jotka maalataan metreinä päivässä ja kilometreinä vuodessa.
Kardaanikuljettimet ovat vaunumalleja, jotka koostuvat neljästä laakeriryhmästä, jotka liikkuvat suljetussa raiteessa. Tämän tyyppiset kuljetinhihnat ovat korvaamattomia niiden tärinättömän liikkeen, automaattisen voitelutoiminnon ja hyvän ulkonäön vuoksi.
Kardaanikuljettimet perustuvat kardaaniketjun liikkeeseen kolmella akselilla kardaaniraiteella.
Kardaanatyyppinen voimayksikkö, yläketju tai voiman siirtoakseli.
Ketjuhäkkien väli on 400 mm ja sen moninkertaiset.
Kiitos järjestelmän keskitetystä voiteluyksiköstä, ketjulaakerit voidellaan automaattisesti halutussa aikavälin.
Torg-rajoitin suojaa järjestelmää tukkeutumiselta ja paineelta voimayksiköihin, suojaten kuljetusjärjestelmää.
Ketjussa olevat laakerit voivat toimia 250 asteen lämpötilassa.
Jäykän akseliliitoksen päätoiminto on kahden akselin turvallinen ja välyksellinen yhdistäminen kitkan avulla. Esimerkiksi voima-akselin ja vetäjän akselin välillä, pääasiassa vääntömomentin siirtämiseksi. Akseliliitokset koostuvat yhdistävästä hylsystä ja kahdesta ulkoisesta puristusjärjestelmästä. Ne eivät ole irrotettavissa kuten flange-liitos. Ulkoiset puristusjärjestelmät luovat välyksellisen yhteyden puristamalla yhdistävää hylsyä akselin päiden päälle. Ne eivät siirrä mitään vääntömomentteja tai voimia akselin päiden välillä, vaan tarjoavat vain tarvittavat puristusvoimat. Nämä ulkoiset puristusjärjestelmät eivät ole osa voimien kulkua, mutta yhdistävä hylsy on.
Liitokset on asennettava liikuttamalla ne akselin päiden päälle ja tiukentamalla ulkoisia puristusjärjestelmiä pulttaamalla.
Oikean toiminnan ja riittävän korkean kitkakertoimen saavuttamiseksi akselin jatkeiden kosketuspintojen on oltava vapaita rasvasta, kuivia ja puhtaita. Jäykät akseliliitoksemme...