Yksilölliset latauskäsitteet sähköautokannoille sekä latausinfrastruktuurin rakentaminen ja toimitus paikan päällä.
Polarstern tarjoaa joustavia ja asiakaslähtöisiä latauskäsitteitä yrityksille, joilla on sähköautokanta. Meidän kokonaisvaltainen palvelupakettimme sisältää latausasemien suunnittelun, asennuksen, käytön ja energian toimituksen. Polarsternin oma taustaratkaisu mahdollistaa älykkään lataus-/kuormanhallinnan ja laskutuksen. Lataussähkö on useita palkintoja voittanut uusiutuvasta energiasta Saksasta, muun muassa ÖkoTestin ja Grüner Strom -merkin myöntämä.
Ammattimaiset palvelumme pilvi-infrastruktuurin alalla tukevat yrityksiä pilviteknologian optimaaliseen hyödyntämiseen. Tarjoamme konsultointia ja toteutusta seuraavilla alueilla:
- Arkkitehtuuri
- Siirto
- Turvallisuus
- Suorituskyvyn optimointi
- Automaatio
- Valvonta
Tavoitteenamme on auttaa yrityksiä vähentämään kustannuksia, lisäämään ketteryyttä ja edistämään innovaatioita tarjoamalla räätälöityjä ratkaisuja, jotka vastaavat heidän liiketoimintatarpeitaan.
EcholoN CMDB -ohjelmisto tarjoaa joukon edistyksellisiä ominaisuuksia, jotka tekevät siitä välttämättömän työkalun nykyaikaisten IT-infrastruktuurien hallintaan. Tässä osiossa keskitymme EcholoN CMDB:n pääominaisuuksiin, mukaan lukien keskitetty tietojen hallinta, ohjelmiston joustavuus ja skaalautuvuus sekä sen saumaton integrointi olemassa oleviin infrastruktuureihin ja kolmannen osapuolen työkaluihin.
Käyttäjätuki on ensisijaisesti työntekijöidesi tukemista kaikissa kysymyksissä, jotka liittyvät heidän tietokoneensa työpisteeseen.
Usein aikaa tai pätevää IT-henkilökuntaa ei ole riittävästi, jotta tätä tukea voitaisiin tarjota yrityksessä itse. Luota kokemukseemme käyttäjätuessa. Opastamme työntekijöitäsi tehokkaassa tietokoneen käytössä, tarjoamme apua IT-ongelmissa ja ratkaisemme ne. Viallisten laitteiden, ohjelmistovirheiden tai virheellisten asetusten tapauksessa palautamme työpisteen toimivuuden.
Palvelu- tai huoltosopimuksen tekemisen myötä saat aina suunnittelutietoa - tarvittaessa työntekijämme ovat saatavilla päivittäin. Erityisesti yrityksille, joilla ei ole omaa IT-osastoa, käyttäjätuki ulkoiselta kumppanilta on usein huomattavasti edullisempaa kuin omien työntekijöiden palkkaaminen ja kouluttaminen.