IKO-neulakuularuuvit moottorin yhdysputkille ovat laakereita, joita käytetään moottorin yhdysputkissa. Nämä laakerit tarjoavat erinomaisen suorituskyvyn, joka on todistettu kilpailevien moottoripyörien huippusuorituskykyisissä moottoreissa, ja niitä käytetään laajalti pienissä moottoriajoneuvoissa, moottoripyörissä, ulkomerimoottoreissa, lumimobiileissa, suurinopeuksisissa kompressoreissa jne. sekä yleiskäyttöisissä moottoreissa. Moottorin yhdysputkien laakereita käytetään äärimmäisen vaativissa ja monimutkaisissa käyttöolosuhteissa, kuten raskaat iskukuormat, suuret nopeudet, korkeat lämpötilat ja tiukat voiteluvaatimukset. Moottorin yhdysputkien neulakuularuuvit ovat kevyitä, ja niillä on korkeat kuormitusluokitukset sekä korkea jäykkyys, ja ne tarjoavat erinomaisen kulutuskestävyyden kestääkseen vaativat olosuhteet.
HY-T80-HX:n kotelo on valmistettu teräksestä. Sisäänrakennettu tuuletin huolehtii lisäjäähdytyksestä ylikuumenemisen estämiseksi. Emolevy liitetään TLL-G-IN-liittimien kautta. Korkean jännitteen yksikkö on suojattu tyhjötilalta.
Piirikäyttö: 220 V
Työympäristö: -10 °C - +40 °C
Lähtövirta: 0,028 A
Ohjaussignaali: ~ 5 V
Vasteaika: ≤1 s
Työilman kosteus: 90%
Milloin käytetään palkkijalkoja, sääntöjalkaa tai palkkijalkaa? Itse asiassa termejä käytetään sekaisin, ja ne kuuluvat palkkijalkojen ja ripustustukien kategoriaan. Lopulta materiaalin mitat ja paksuus määräävät, mihin palkkijalkaa käytetään.
Muutamia asioita, jotka vaikuttavat, ovat: palkin korkeus, jänneväli, kuormitus/pistekuormitus, leikkausvoimat, asennus, strijkpalkin korkeus ja paksuus (ensimmäinen palkki, joka kulkee seinän suuntaisesti) jne.
Tietysti paksuus on tärkeä. Balkdragers.com myy vain parasta laatua. Kaupassa voit muun muassa suodattaa materiaalin paksuuden mukaan. 1 mm:n palkkijalka voi olla riittämätön. Itse asiassa meillä palkkijalka on aina paksumpi. - Katso myös: https://www.balkdragers.com/nl/page/nieuws-en-wetenswaardigheden/balkschoen