Toimimalla suoraan valmistajan omissa tiloissa, asiantunteva sisäinen palvelumme tarjoaa hallittua logistiikkaa, joka lisää arvoa asiakkaan ydinliiketoimintaan optimoimalla varaston ja tiedonkulun.
Valitsemalla kokeneen, sisäisen logistiikkakumppanin, joka keskittyy jatkuvasti toimitusketjun hallinnan parantamiseen ja kehittämiseen, asiakkaat varmistavat, että raaka-aineet ja valmiit tuotteet ovat saatavilla tarpeen mukaan.
Koulutetun työvoiman hallinta teollisuusvarastoissa
Varastonhallinta monituottajakeskuksissa, joissa on kehittyneet IT-järjestelmät, jotka pystyvät käsittelemään kaikenlaisia pyyntöjä (FIFO, FEFO, dynaaminen keräily)
Kuljetus- ja toimitusvirtojen koordinointi korkeilla palvelustandardeilla suurille vähittäiskauppaketjuille ja myymälöille (vähittäiskauppiaat, erikoisliikkeet, apteekit)
Viimeisen mailin toimitukset varmistetaan valittujen ja sertifioitujen alueellisten toimijoiden verkoston kautta, jotka erikoistuvat elintarvikkeisiin
Tuotteen jäljittäminen ECR-standardien mukaisesti
Toimituksen seuranta jokaisessa vaiheessa omistetun asiakaspalvelutiimin avulla, joka pystyy tarjoamaan reaaliaikaista tietoa
Lavojen keräys, mukaan lukien lavan vaihto tai pooling
Huippujen hallinta (kulutuksessa, tuotannossa tai rahoituksessa) maksimaalisen joustavuuden ansiosta kuljetus- ja jakelutoiminnoissa
Nykytilan arviointi
Parannusten ja optimointialueiden tunnistaminen
Uusien menettelyjen määrittäminen
Varastotasojen rationalisointi tuotantoaikojen suhteessa
IT-työkalut, jotka liitetään markkinoiden pääasiallisiin ERP-sovelluksiin, tarjoten täydelliset seurantatiedot asiakkaan koko toimitusketjusta
Tuotemateriaalin hallinta
Käsittely, tuotantolinjojen toimitus, JIT- ja JIS-ruokinta, työtilauksen valmistelu
Varastointi, varastonhallinta, asiakastilausten valmistelu ja pakkaaminen, pakkaaminen, etikettien kiinnittäminen, tuotteen konfigurointi, kittaus ja räätälöinti.
Kun on kyse valmiiden tuotteiden vastaanottamiseen liittyvien prosessien hallinnasta, kuten varastointi, tilausten valmistelu, kuljetussuunnittelu ja jakelu, olemme asiantuntijoita alallamme.
Vuosien varrella olemme kehittäneet tarvittavan asiantuntemuksen hallitaksemme onnistuneesti ulkoista logistiikkaa eri sektoreilla. Käyttämällä omaa viimeisimmän sukupolven ajoneuvokalustoamme jakeluun Italiassa ja muualla Euroopassa, hallitsemme koko jakeluprosessin, kuljettaen valmiita tuotteita ja varaosia suoraan tuotantopaikasta asiakkaalle.
Transmec Group tarjoaa huipputeknologian palveluja toimitusketjun sektorille erilaisten tilojen kautta, joita tukevat huipputason tietojärjestelmät ja viimeisin teknologia.
Kahden erillisen yrityksen, Transmec Log ja Transmec To Be, kautta tarjoamme asiakkaillemme suunnitellun, dynaamisen ja tehokkaan palvelun, joka perustuu projektianalyysiin, toteutukseen ja jatkuvaan tutkimukseen.
Monimuotoinen jakelu toimituksille (maa, rautatie, ilma, meri)
Arvopalvelut (järjestäminen, pakkaaminen, osakokoonpano)
Laatuvalvonta asiakkaan toimitusketjussa mukana olevilta toimittajilta, riippumatta maantieteellisestä sijainnista
Paikan päällä tarjottavat palvelut, jotka vaihtelevat varastonhallinnasta ja konsolidointikeskuksista juuri ajoissa -syöttöön toimituslinjoille
Tuotteen jäljittäminen
Varaosien ja valmiiden tuotteiden jakelu
Omien IT-järjestelmien käyttöönotto
Saapuva/lähtevä logistiikka omissa tiloissamme ja asiakkaiden tiloissa
Mukautettujen ja standardoitujen teollisten pakettien hallinta
CKD-logistiikka
Varanosasarja.
Valinnaisia varaosapaketteja tarjotaan.
Varaosapaketti ensisijaisiin tarpeisiin, mukaan lukien yksi jokaisen tyyppinen korkeapaineventtiili, täydellinen tiivistesarja ja erityinen sähkölaite, anturit...
Varaosapaketti ensimmäiseen huoltoon.
Erityistyökalut.
Kuljetus & logistiikka:
Kuorma-auto, merikuljetus, FCA, FOB, CIF, kaikki valinnaiset hinnat INCOTERMS 2010 mukaisesti.
Pakkaukset.
Pakkaukset on erityisesti suunniteltu ja valmistettu tarjoamaan pitkäkestoista suojaa kompressorille ja sen laitteille merikuljetuksen tai yksinkertaisen maantiekuljetuksen aikana.
Pakkaus koostuu:
thermo-hitsatuista suojista merikelpoisessa puulaatikossa 4C, myös valmistelu konttia varten: 'täyttö-sidonta-varmistus' – 40'' High Cube ja 20'' Dry kontit...
Käynnistys ja käyttöönotto.
Asennuksen ja kiinnityksen valvonta, käyttöönotto ja koulutus.
Ennen kaikkia käynnistyksiä toimitetaan käyttöönotto PiCK-lista ja käyttöönoton valmistelulista, jotta purkaminen ja sijoittaminen helpottuu.
Varastonhallinta: palvelun laadun parantamiseksi, pääoman säästöjen lisäämiseksi ja ajan säästämiseksi
• Tuotannon tuki Transmec Groupin henkilöstön avulla, joka tarjoaa käsittely- ja materiaalivalmistuspalveluja asiakkaan tiloissa
• Sisäinen logistiikka tuotantolinjan syöttöprosessien uudelleen suunnittelemiseksi ja tuotannon tehokkuuden optimoinniksi
• Hankinta ja toimitukset hankinta- ja ostotilausten hallinnan kautta
• Kittaus, pakkaus ja kokoonpano
• Komponenttilogistiikka: varaosien ja komponenttien toimituksen käsittely asiakkaille strategisesti sijoitettujen varastojen verkoston kautta
• Käänteinen logistiikka palautus- ja takuu palveluille alhaisemmilla kustannuksilla ja parannetulla luotettavuudella
• Verkkokaupan logistiikka
Transmec Group on erikoistunut lähetyksiin, kuljetuksiin ja logistiikkaan vuodesta 1850.
Vuosien varrella olemme hyödyntäneet tietämystämme ja asiantuntemustamme tarjotaksemme räätälöityjä ratkaisuja, jotka eivät ainoastaan täytä, vaan ylittävät asiakkaidemme erityistarpeet.
Osoite: 4ème Avenue 39, 4040 Herstal
Peitetty alue: 2 250 m²
Aluskorkeus: 6 m
Lavapaikat: 1000
Sisäänmenolaitureita: 3
Ulosmenolaitureita: 3
Ajoneuvojen sisään-/ulosmenot: 45 päivässä
Toimitusketjun logistiikka on olennainen osa teollista logistiikkaa. Eri prosessien hallinta ja ohjaus on elintärkeää yrityksille, jotka pyrkivät maksimoimaan tuottavuutensa ja tehokkuutensa samalla kun ne vähentävät kustannuksia.
Vuosien kokemukseen perustuen meillä on todistettua asiantuntemusta saapuvan logistiikan hallinnassa useilla teollisuudenaloilla. Optimoimalla saapuvaa logistiikkaa tarjoamme "just in time" -palveluja, jotka mahdollistavat asiakkaille toimitusketjun hallinnan yhdessä tai useammassa tehtaassa tai jakelukeskuksessa, joita usein palvelevat toimittajat, jotka sijaitsevat 48-72 tunnin toimitusalueella.
Saapuva logistiikka
Ohjattu toiminta: täydellinen toimitusketjun näkyvyys, reaaliaikainen tiedonvaihto, täydellinen tuotteen seuranta
Resurssien jakaminen (tila, materiaalit, henkilökunta) operatiivisen joustavuuden luomiseksi
Arvoa lisäävät palvelut parannetun virran hallinnan tueksi.
Varastointi Transmec Groupin omissa tiloissa ja omistetuissa varastoissa
Jakelu- ja konsolidointiratkaisut vähittäiskaupan jakelukeskuksissa
Kotiinkuljetus koulutetun henkilökunnan toimesta, joka kuljettaa tavarat suoraan asiakkaille
Loppukäyttäjän kanssa käytävän myyntisuhteen lisääntynyt monimutkaisuus nähdään usein tuotanto- ja jakeluyrityksissä esteenä omien B2C-digitaalisten myyntikanavien menestykselle.
T-DATA:n täyden palvelun malli mahdollistaa heille menestyksekkään kansainvälisen myyntikanavan - verkkokaupan tai markkinapaikan - pyörittämisen, siirtämällä toimintansa täysin asiantuntevalle, kokeneelle toimijalle, jolla on kapasiteettia hallita projektivolyymeja.