Kiillotus
Tuloksena: täydellisesti tasoitettu pinta, aivan kuin se olisi kiillotettu käsin. OTEC:n hienomekaaniset prosessit ovat taloudellisia, teknisesti erittäin kehittyneitä ja tuottavia, ja ne vaativat vain minimaalista materiaalinpoistoa. Hyödynnä märkäkiillotusprosesseja irtotavaroille, jotta työkappaleet voidaan samalla aikaa puristaa ja kiillottaa. Tai erityisiä kuiva-kiillotusprosesseja, joilla voidaan saavuttaa korkeakiilto myös kovametallille ja keramiikalle. Seuraavat ominaisuudet näistä teknologioista ovat erityisesti asiakkaidemme arvostamia teollisuudessa:
- Kuormitusosien lisääminen kitka- ja kulumisarvojen vähentämiseksi (esim. autoteollisuudessa ja kilpa-autoilussa)
- Pinta-arkkuuden arvojen vähentäminen (Ra 0,01 tai Rz 0,1 µm on hyvin usein helposti saavutettavissa)
- Vuotojen vähentäminen tiivistyspinnoilla (esim. nopeasti pyörivät akselit, pinolat)
- Tarkkuuden lisääminen (esim. äärimmäisen tarkkoja sovituksia)
- Absoluuttisesti sileät, naarmuttomat pinnat (esim. polvinivelimplanteissa, kondyylinivelissä, lonkkanivelissä)
- Maksimaalisen...
KÄYTTÖ: Rautateiden poikittaispalkkien (travelage) kaivaminen ja kohdistaminen.
EDUT: Kestäviä ja takuuvarmoja
Malli SNCF - Viite 42
- Kova teräs Ø 30 mm
- Pituus = 1,50 m.
- 1 Pallo yhdessä päässä
- 1 Karkaistu kärki
- Paino = 7,3 kg
- Mustaksi lakattu
Malli Yritys - Viite 42-B
- Kova teräs Ø 25 mm
- Pituus = 1,20 m
- 2 karkaistua kärkeä
- Paino = 4,5 kg
- Mustaksi lakattu
VALINTAVAIHTOEHDOT:
- Kaivamisotset - Viite 4 tai 44
Meillä on mahdollisuus merkitä jouset värikoodilla.
Tämä toteutetaan upotus- ja pyöritystekniikalla. Tämän avulla hyvin samankaltaiset jouset voidaan erottaa paremmin, mikä estää sekaannukset kokoonpanossa. Samalla osat saavat korroosionkestävän suojan, joka riittää normaaleissa varastointolosuhteissa. Meillä on varastossa monia erilaisia värejä, mutta toteutamme mielellämme myös erityiset väritoiveesi.