Lean-hallinta ja jatkuva parantaminen on prosessin suunnittelua, jonka tavoitteena on hävikin poistaminen ja tuotantojärjestelmän tehokkuuden parantaminen asiakaskohtaisten ongelmien tunnistamisen kautta.
Myymälähallinta - KPI:t
Koulutuksen tavoitteena on tehdä osallistujasta itsenäinen myymälän hallinnassa tehokkaasti ja tuloksellisesti.
Myynti ja emotionaalinen viestintä
"apumyyntitekniikat ja asiakaspsykologia"
Opettele kommunikoimaan ja myymään asiakkaalle tunteita herättävällä tavalla.
"Myynnin taiteen tärkein salaisuus on: selvitä, mitä asiakas haluaa ja auttaa häntä saamaan sen."
(Frank Bettger)
VISUAALINEN MYYMÄLÄN MARKKINOINTI
"myymälän visuaalinen viestintä"
näyttelyt ja sisustukset
Tämä ammatti on viime vuosina ollut erittäin kysytty suurissa muoti-/ vähittäiskaupan yrityksissä. Koulutus on tarkoitettu niille, jotka haluavat aloittaa myymälän näyttelysuunnittelijan ammatin, joko työntekijänä tai itsenäisenä ammatinharjoittajana.
Koulutuspolku on mahdollista aloittaa myös niille, jotka ovat jo mukana vähittäiskaupassa, jotta he voivat...