Hallintaplatfomi (MITA IOT) yksiköiden toiminnan valvomiseksi, big datan keräämiseksi ja ennakoivaan huoltoon.
Kaikki saatavilla turvallisesti ja mistä tahansa, verkkosivujen, sovelluksen ja mobiilin kautta.
Ceramica Mediterranea on italialainen yritys, joka tuottaa posliinikivimateriaalia, joka valmistetaan yksinomaan Sardiniasta louhituista ja käsitellyistä raaka-aineista paikallisen työvoiman avulla. Lyhyt toimitusketju louhintaan ja käsittelyyn mahdollistaa sen, että Ceramica Mediterranea:n tuottamat keramiikat voidaan pitää todellisina km0-keramiikkoina, joita leimaa paikallinen louhinta ja käsittely, mikä vahvistaa alueen taloutta ja inhimillistä pääomaa. Toimitusketjun lisäksi Ceramica Mediterranea:n kestävän kehityksen ominaisuuksia ovat:
- erittäin alhainen vedenkulutus kivimateriaalin tuotannossa kuivan jauhamistekniikan ansiosta;
- aurinkoenergian käyttö omaan kulutukseen;
- kuumien kaasujen talteenotto uuneista ja niiden käyttö lämpöenergiana;
- tuotantoprosessien aikana syntyvän jätteen uudelleenkäyttö.
Hallinnollinen, kaupallinen ja yritysneuvonta
2. Veroneuvonta
3. Yhtiöneuvonta ja johtamisen valvonta
4. Rahoitusneuvonta
5. Jatkuva yrityskoulutus
6. Väliaikainen johtaja kansainvälistymiseen
7. Venäjänkielisen tiedotusmateriaalin tuottaminen (esitteet, katalogit, verkkosivustot, sosiaalinen media jne.). Tarjoamme ammattimaista käännöstä.
8. Venäjän GOST-sertifiointi ja EAC-tulliunionan sertifiointi sekä oikeudellinen apu Venäjällä ja Euraasian Tulliunionan maissa.
Sähkölasku on tärkeä askel eteenpäin vähittäiskaupan digitalisoimisessa. Tämä innovatiivinen järjestelmä mahdollistaa laskujen myöntämisen digitaalisessa muodossa, vähentäen paperin käyttöä ja edistäen kestävämpää ja vastuullisempaa hallintoa.
Palvelumme "sähkölasku" takaa maksimaalisen läpinäkyvyyden transaktioissa ja yksinkertaistaa verotarkastusta. Järjestelmä on täydellisesti integroitu "kassajärjestelmiin", varmistaen sujuvan synkronoinnin myynnin ja verotietojen välillä.
Sähkölaskun käyttöönotto ei ainoastaan paranna yrityksesi imagoa, vaan myös täyttää yhä innovatiivisempaan ja kestävämpään suuntaan menevän markkinan tarpeet. Valitse palvelumme ja ota askel kohti tulevaisuutta liiketoiminnassasi!
SP Trans sijaitsee Quadrante Europan liiketilakeskuksessa Veronassa, tärkeässä kompleksissa, joka sijaitsee Brennerin (Pohjois-Etelä) ja Serenissima (Länsi-Itä) moottoriteiden risteyksessä sekä vastaavilla rautatieyhteyksillä.
Täällä sijaitsevat Lähetyskeskus, Tulli, Yleiset Varastot, Intermodaalinen Rautaterminaali ja Elintarvikekeskus: strateginen sijainti kansainväliselle kuriirille ja tullivirkailijalle, jotka näyttelevät keskeistä roolia tavaroiden vaihdon byrokraattisten menettelyjen oikeassa toteuttamisessa maailmassa.
Yrityksen tavoite on onnettomuuden jälkeen palauttaa liiketoiminta mahdollisimman nopeasti, minimoiden tuotannon keskeytyksestä johtuvat epäsuorat kustannukset ja välttäen tulevaisuuden riskejä.
Olipa kyseessä ammattilaitos, liiketila tai suuri yritys, sitoutumisemme on sama: ensinnäkin puuttua nopeasti vahinkojen rajoittamiseksi ja sen jälkeen mahdollistaa liiketoiminnan jatkaminen mahdollisimman pian.
Kiitos yhteistyöstämme merkittävän kansallisen B2B-rahoituslaitoksen kanssa, meillä on mahdollisuus tehdä yritysrahoitushakemuksia, joiden vähimmäismäärä on 10 000 €, mukaan lukien lainat. Vastaukset hakemuksiin saadaan äärimmäisen nopeasti (24 tunnissa), ja rahat siirretään asiakkaan yritystiliin kolmen työpäivän kuluessa. Tämä yhteistyö on luotu mahdollistamaan potentiaalisille asiakkaillemme rahoituksen hankkiminen myös merkittävien määrien geo-targetoitujen yrityssähköpostien ostamiseen, esimerkiksi kohdennettujen sähköpostiyhteystietojen hankkimiseksi tuonti-/vientitarpeisiin tai muihin B2B-toimintaan liittyviin tarpeisiin, selkeällä ja edullisella rahoituspalvelulla, joka toteutetaan mahdollisimman nopeasti myönteisen rahoituspäätöksen jälkeen.
EOD tarjoaa palveluja, jotka auttavat yrityksiä, yksityisiä sijoittajia ja institutionaalisia sijoittajia (luottolaitokset ja pääomasijoitusrahastot) arvioimaan riskejä ja hyödyntämään mahdollisuuksia poikkeuksellisissa rahoitustoimissa, helpottaen prosessia ja keskittyen kriittisiin tekijöihin, jotta jälkikäsittelyvaihe voidaan hallita parhaalla mahdollisella tavalla.
EOD tarjoaa liiketoiminnan due diligence -palveluja (markkina-, kaupallisten, taloudellisten ja rahoitustietojen keruu, analyysi ja tulkinta, jotka yritys Target on toimittanut). EOD kehittää myös strategisia ja kaupallisia analyysejä toimialasta ja kohdeyrityksestä; se tunnistaa keskeiset kriittiset näkökohdat, mahdolliset synergiat ja toimenpiteet, joita on toteutettava jälkikäsittelyprosessin hallitsemiseksi parhaalla mahdollisella tavalla.
EOD tarjoaa myös luottolaitoksille, yksityisille sijoittajille ja institutionaalisille sijoittajille niin sanottuja "Itsenäisiä Liiketoimintakatsauksia", joiden tarkoituksena on tunnistaa yrityksen taloudellinen ja rahoitustilanne.
Svolgimento pratiche Camera di Commercio, Comune, Agenzia Entrate, lnps, Inail
Tenuta contabilità
Adempimenti fiscali con assistenza tributaria
Compilazione e redazione Dichiarazione dei redditi Mod. 730, Modello Unico persone fisiche e società
Gestione del personale/buste paga
Check-up aziendale completo (analisi di bilancio, esame dei costi, analisi finanziaria)
Consulenza marketing-organizzativa
Consulenza bancaria, analisi e monitoraggio condizioni e tassi applicati
Gestione tesoreria - Ristrutturazione debitoria aziendale
Interfaccia tra aziende e istituti di credito affidanti e potenziali
Rilascio garanzie, tramite confidi, su affidamenti bancari (finanziamenti, linee di smobilizzo, leasing)
Ricerca di partner bancari
Consulenza contrattuale
Valutazione progetti di impresa e reperimento fonti di finanziamento e assicurazione del credito
Domiciliazioni societarie
GIM on yksinkertainen, intuitiivinen mutta samalla kattava, turvallinen ja vahvasti muokattavissa oleva ohjelma.
Se sisältää kaikki hallinnolliset toiminnot (asiakastiedot, ostot ja myynnit), logistiset toiminnot (varastonhallinta), kaupalliset toiminnot (tarjoukset ja tilaukset, DDT, laskut), hallinnolliset toiminnot (eräpäivät ja ensimmäinen kirjaus) sekä tilastolliset toiminnot (myyntidatan analyysi, ensimmäinen kirjaus, liikevaihto...) jokaisen toiminnan hallintaan ja seurantaan, lisäksi toiminnot pienten tuotantojen tai raaka-aineiden muuntamisen hallintaan valmiiksi tuotteiksi (rakennuslista ja erät).
Se mahdollistaa tarjousten, tilausten, DDT:n, laskujen, sähköisten laskujen B2B- ja B2C-asiakkaille, hyvityslaskujen, maksujen, varaston, ensimmäisen kirjaamisen, eräpäiväkalenterin, liikevaihtotilastojen, erien, kokojen ja värien, panttien hallinnan...
Saatavilla myös ilmaisena versiona ladattavaksi verkkosivuilta.
Tämä testi, vaikka se saattaa vaikuttaa äärimmäisen arvokkaalta yrityksellesi, ei maksa sinulle euroa; ainoa sitoumus on omistaa vain 10 minuuttia aikaasi ja tarvittavaa huomiota.
Yrityksen uudelleenjärjestely
Strateginen arviointi
Tapahtuma-analyysi ja keskipitkän aikavälin suunnitelmien laatiminen
Uusien markkinoillemenostrategioiden määrittäminen ja kehittäminen
Liiketoimintasuunnittelu (aloittaminen tai olemassa olevien aloitteiden uudistaminen)
Sukupolvenvaihdos
Johtamis- ja organisaatiokonsultointi
Hallinnan valvonta
Ainoa tehokas tapa hallita organisaatiota on Hallintojärjestelmä!
Katso video: tarvitset vain 1 minuutin ymmärtääksesi mistä on kyse >> https://youtu.be/8A32PVC9vq0
- Laatu ISO 9001:2015
- Ympäristö ISO 14001:2015
- Työntekijöiden terveys ja turvallisuus ISO 45001:2018 (ent. Ohsas 18001)
- Tietoturva ISO 27001:2018
Valitse täydellinen Hallintojärjestelmä sinulle (https://www.mussardo.com/barbara/sistemi-di-gestione/) ja kirjoita minulle: barbara@mussardo.com
Meidän kirjanpito-ohjelmistomme on suunniteltu yksinkertaistamaan yrityksesi taloushallintoprosessia. Ohjelmistomme avulla voit rekisteröidä taloudelliset tapahtumat ajallaan ja tarkasti, seurata taloudellista suorituskykyä ja luoda yksityiskohtaisia raportteja. Tämä mahdollistaa tietoon perustuvien päätösten tekemisen ja kokonaisoperatiivisen tehokkuuden parantamisen.
Meidän kirjanpito-ohjelmistomme on erittäin muokattavissa, mikä mahdollistaa sen sovittamisen yrityksesi erityistarpeisiin. Intuitiivisen käyttöliittymän ja kehittyneiden ominaisuuksien avulla ohjelmistomme tarjoaa kattavan näkymän taloudellisiin toimintoihisi, auttaen sinua tekemään tietoisempia ja strategisempia päätöksiä. Opi, kuinka meidän kirjanpito-ohjelmistomme voi muuttaa yrityksesi ja viedä sen menestykseen.
Olen WordPress-asiantunteva verkkosuunnittelija, joka luo visuaalisesti huolellisia, nopeita, helposti päivitettäviä ja mobiilioptimoituja (älypuhelimet ja tabletit) verkkosivustoja. Suunnittelen sivustoja yrityksille, ammattilaisille, näyttösivustoille, verkkokaupoille, blogeille ja portaaleille. Asiakkaitani ovat hotellit, valokuvaajat, lääkärit, asianajajat, insinöörit, arkkitehdit, hääsuunnittelijat, tilintarkastajat, sisustussuunnittelijat, hierojat, autoteollisuuden yritykset, bloggaajat, huipputeknologian yritykset ja kaupat. Verkkosivustoni ovat dynaamisia ja hyvin sijoitettuja hakukoneissa.
Tempo Zero tarjoaa konkreettista lisäarvoa yrityksille sekä käynnistysvaiheessa että myöhemmissä projektin kehitysvaiheissa. NAV-lab-ryhmään kuuluvien yritysten yhteiset investoinnit ovat mahdollistaneet sen luomisen ja takaavat sen jatkuvan päivityksen ja parantamisen. Moduuli automatisoi ja nopeuttaa integraatiota muihin yrityksessä oleviin alustoihin ja mahdollistaa prototyypin luomisen todellisilla tiedoillanne. Lisäksi sovellusta voidaan muokata yrityksen erityistarpeiden mukaan, ja se kehittyy yrityksen liiketoimintamallin mukana. Se sisältää natiivisti integroidun tuotteen konfiguraattorin, hallitsee asiakirjojen digitaalista tallennusta Microsoft SharePoint -portaalin kautta ja mahdollistaa hallinnan valvonnan sekä laatujärjestelmän hallinnan. Lopuksi, Tempo Zero integroi Microsoft Dynamics -ratkaisut kehittyneisiin yhteistyö-, jakamis- ja prosessisuunnittelutyökaluihin.
Lunch GM -osaston myötä EP S.p.A. on vuosien varrella, myös julkisten ja yksityisten organisaatioiden, pienten, keskikokoisten ja suurten yritysten asiakaskunnan ansiosta, kehittänyt koko maan kattavan valikoidun ravintolaverkoston, joka pyrkii täyttämään yksittäisten käyttäjien henkilökohtaiset tarpeet gastronomisten vaihtoehtojen, uskonnollisten erojen, hintojen kohtuullisuuden sekä palvelun laadun kautta, noudattaen UNI EN ISO 9000 -standardeja ja päivittäisten satunnaistarkastusten avulla, joita henkilökuntamme suorittaa koko maan alueella.
Tämän palvelun myötä lounastauon yksinkertaisuuden lisäksi asiakasyritys ja palvelun käyttäjä saavat verotuksellisia etuja voimassa olevan kansallisen lainsäädännön (art. 285 d.p.r. 207/2010) mukaisesti.
Teknologian kehitys sekä E.P. S.P.A.:n dynaamisuus ovat mahdollistaneet koko paperisen ruokakuponkihallinnan kehittämisen "KORTILLA", joka toimii sähköisenä ruokakuponkina.
Ohjelma kotitalousmenojen ja taloutesi hallintaan. Tarkista käteisen, pankkien ja luottokorttien saldo milloin tahansa ja seuraa kuukausittaista varojen kehitystä. Analysoi jokainen yksityiskohta menoistasi kymmenien mukautettavien raporttien avulla, joita voit tuottaa. Liitä muutamassa sekunnissa kuva kuitistasi tai pdf-laskusta maksun asiakirjaksi.
Eri maksukuvauksen tasot auttavat sinua seuraamaan kulutusvirtoja.
FEA Srls on italialainen yritys, jolla on yli 30 vuoden kokemus, erikoistunut innovatiivisiin ratkaisuihin kansainvälistymisessä ja edistyneessä teknisessä kehityksessä. Toimimme strategisena kumppanina yrityksille, jotka haluavat laajentaa läsnäoloaan globaaleilla markkinoilla, tarjoten korkealaatuisia räätälöityjä palveluja.
:: Mitä tarjoamme
FEA tukee yrityksiä niiden kasvupolun kaikissa vaiheissa kattavalla palveluvalikoimalla:
Temporary Export Manager (TEM)
- Ammatillinen konsultointi uusille markkinoille laajentumisessa.
- Markkina-analyysi, sisäänpääsystrategioiden kehittäminen ja kansainvälisten suhteiden hallinta.
- Sopimusneuvottelupalvelut ja vientiprosessien optimointi.
Tuotesuunnittelu ja -kehitys
- Edistynyt prototyyppaus ja tekninen validointi.
- Teknisten käsikirjojen laatiminen kansainvälisten standardien mukaisesti.
- Räätälöidyt ratkaisut kustannusten vähentämiseksi ja operatiivisen tehokkuuden parantamiseksi.
Kaupallinen konsultointi
- Strateginen suunnittelu liiketoiminnan kasvulle.
- Benchmarking ja kohdemarkkinoiden analyysi.
- Tuki uusille markkinoille pääsyssä räätälöityjen strategioiden avulla.
Meidän etumme
- Vakiintunut kokemus: Tiimi asiantuntijoita, joilla on monipuolisia taitoja mekatroniikan, HO.RE.CA., autoteollisuuden ja teollisen muotoilun aloilla.
- Räätälöidyt ratkaisut: Palvelut, jotka voidaan mukauttaa jokaisen asiakkaan erityistarpeisiin.
- Innovaatio: Edistyksellisten teknologioiden, kuten 3D-tulostuksen ja digitaalisen prototyyppauksen, käyttö.
- Operatiivinen joustavuus: Pääsy erikoistuneisiin resursseihin ilman sisäisen osaston kustannuksia.
- Kansainvälinen läsnäolo: Globaali verkosto päteviä kumppaneita ja yhteistyökumppaneita.
Soveltamisalat
FEA toimii menestyksekkäästi useilla aloilla:
- HO.RE.CA. ja Suuri Jakelu: Laitteiden ja strategioiden kehittäminen kansainvälisille markkinoille.
- Autoteollisuus ja Ilmailu: Korkean tarkkuuden komponenttien prototyyppaus ja suunnittelu.
- Kestävyys ja Teknologinen Innovaatio: Tuki vihreiden ratkaisujen kehittämisessä ja kaupallistamisessa.
Menestyksemme
Olemme tukeneet lukuisia yrityksiä strategisten projektien kehittämisessä ja kansainvälisessä kasvussa, mikä on johtanut konkreettisiin tuloksiin, kuten liikevaihdon kasvuun ja uusille markkinoille pääsyyn. Menestystarinoihimme kuuluu yhteistyö johtavien yritysten kanssa pakkaus- ja ravintola-aloilla.
Miksi valita FEA?
Yhteistyö FEA:n kanssa tarkoittaa luotettavan kumppanin saamista, joka yhdistää tekniset taidot, kaupalliset strategiat ja räätälöidyn lähestymistavan konkreettisten tulosten varmistamiseksi.
Yhteystiedot
FEA Srls
Osoite: Via Cà Dolfin, 37, 36061 Bassano del Grappa (VI)
Toimipaikka: Via Generale dalla Chiesa, 94, 36030 Sarcedo (VI)
Puhelin: +39 0445 1631519
Sähköposti: info@0039fea.it
Verkkosivusto: www.0039fea.it
UNI EN ISO 9001:2015 Laadunhallintajärjestelmät Vaatimukset
Konsultointi Laadunhallintajärjestelmän (SGQ) toteuttamisessa, käyttöönotossa, toimeenpanossa ja implementoinnissa UNI EN ISO 9001 -standardin mukaisesti.
Organisaation kontekstin ja riskienhallinnan tarkastus;
toimintojen, prosessien, roolien ja tehtävien tarkastus;
voimassa olevien säädösten noudattamisen dokumentoitu tunnistaminen;
yrityspolitiikan laatiminen ja ensimmäinen tavoitteiden sekä niihin liittyvien indikaattorien määrittäminen;
sisäisten prosessien hallintatavan ja niihin liittyvien vastuuksien tunnistaminen ja määrittäminen;
Hallintajärjestelmän toteuttaminen ja käyttöönotto;
henkilöstön koulutus;
sisäiset auditoinnit ja tarkastukset;
apu Sertifiointielimen auditoinnin aikana;
SGQ:n ylläpito ja implementointi.
ZGest on ohjelmisto, joka sopii pienille ja keskikokoisille yrityksille, kauppiaille, käsityöläisille, itsenäisille ammatinharjoittajille, myyntiedustajille ja ammatillisille toimistoille. Magaworld on käytännöllinen ja kattava ohjelma myynnin, ostojen, maksujen, tarjousten ja varaston hallintaan, ilman että tarvitsee kohdata kirjanpidon ohjelmille tyypillisiä monimutkaisuuksia ja kustannuksia.
Pääominaisuudet
• Asiakkaiden, toimittajien, tuotteiden ja varastojen hallinta.
• Myynti- ja ostodokumenttien hallinta (Tarjoukset, Tilaukset, DDT, Laskut jne...)
• Liiketoimintojen hallinta vapaasti määriteltävillä syillä.
• Varastotuotteiden varastotilanteen hallinta reaaliaikaisesti, alhaisen varaston ilmoituksilla.
• Inventaarien hallinta mahdollisuudella sovittaa tulokset tietokannassa ilmoitettuihin varastotilanteisiin.
• Tapaamisten hallinta päivittäisellä kalenterilla, kuten Outlookissa.
• Mahdollisuus etsiä/filtrata tietoja nopeasti ja helposti.
AREA Suite on sovelluskokonaisuus, joka integroituessaan mahdollistaa pienten, keskikokoisten ja suurten yritysten kaikkien hallintoprosessien erittäin ammattimaisen hallinnan, helpottaen liiketoimintaprosesseja hallinnosta kirjanpitoon, johdon valvontaan, myyntiin, ostoihin, liiketoimintatiedon analysointiin ja asiakkuudenhallintaan (CRM).
Pilvipalveluna tai paikallisena asennuksena AREA Suite mahdollistaa täydellisen integraation liiketoimintatoimintojen välillä hallitsemalla homogeenisesti tietoja, tietoja ja operatiivisia prosesseja; vastaavan sovelluksen avulla voit pitää yrityksesi liikkuvana ollaksesi aina yhteydessä ja ajan tasalla siitä, mitä tapahtuu.
Työkalujen integraatiosta syntyy joustava, dynaaminen ja tehokas ERP-informaatiokäyttöjärjestelmä, jossa tietovarantoa hallitaan, koordinoidaan ja jaetaan kaikkien yrityksen toimijoiden saataville.
Lean-hallinta ja jatkuva parantaminen on prosessin suunnittelua, jonka tavoitteena on hävikin poistaminen ja tuotantojärjestelmän tehokkuuden parantaminen asiakaskohtaisten ongelmien tunnistamisen kautta.
Yrityksesi elintärkeät parametrit ovat saatavilla milloin tahansa ja missä tahansa yrityssovellusten avulla, jotka on liitetty ohjelmistoihisi pilven kautta.
Yrityksen hallintoa varten suunnitelluilla sovelluksilla voit vihdoin tarkistaa myynnin tai tuotannon kehityksen reaaliajassa maksimaalisen turvallisuuden ja yksityisyyden kanssa.
Yrityksesi ohjelmistot liitetään yrityssovelluksiin pilven kautta turvallisten ja nopeiden ohjelmistoliittimien avulla ilman mahdollisuutta ei-toivottuihin pääsyihin.
Konsulttimme ovat valmiita suunnittelemaan parhaan ratkaisun, jotta voit hallita yritystäsi milloin tahansa ja missä tahansa.
Väliaikainen johtaja ottaa roolin yrityksen organisaatiossa rajoitetuksi ja ennalta määrätyksi ajaksi, ottaen täyden operatiivisen vastuun koko projektin ajan.
Väliaikaisen johtajan toimintakentät kuuluvat yleensä kahteen pääkategoriaan:
Kasvun hallinta, kun yritys päättää aloittaa parannus- tai kehityspolun (uusien liiketoimintojen käynnistäminen, erityishankkeet, sukupolvenvaihdokset).
Keskeytyksen hallinta, kun on tarpeen ratkaista kiireellinen ja monimutkainen ongelma yrityksessä (uudelleenjärjestelyt, käänteet, johtajapuutteet).
Reveal on verkkosovellus, joka pelillistetyn jatkuvan palautteen järjestelmän kautta analysoi työskentelykäyttäytymistä ja työntekijöiden viestintäverkostoja.
Sovelluksen tavoitteena on sitouttaa työntekijät auttamalla heitä seuraamaan käyttäytymistään työssä ja keskittymään parannettaviin alueisiin. Toisaalta organisaatio saa säännöllisen raportin, jonka laativat kokeneet psykologikonsultit, ja joka havainnollistaa epävirallista viestintää työntekijöiden välillä sekä kunkin osaston erityiset koulutustarpeet.