Cafedesart on F.lli Bianchin valmistama Deco- ja nykyaikaisen kalusteen brändi, joka sijaitsee Veronan kalusteteollisuudessa ja jolla on yli 50 vuoden historia. Yritys otti yhteyttä HENRY & CO.:hon aloittaakseen kattavan kestävyysmatkan, joka pystyy koskettamaan ja muuttamaan lyhyen ja pitkän aikavälin strategiaa, taiteellista suuntausta, markkinointia, viestintää ja muotoilua viestiäkseen ja edistääkseen kestävää luksusta. Yhteistyön alkuvaiheessa HENRY & CO. -tiimi oli mukana tutkimassa Deco-tyylin kehitystä vuosikymmenten aikana. Tämä tutkimus mahdollisti yrityksen pysyä ajan tasalla kalustemaailman makujen ja trendien kehityksestä sekä analysoida luksuksen käsitteen kehitystä viime vuosina. Tutkimus loi perustan lisämarkkina-analyysille, johon sisältyi kilpailijoiden ja heidän asemointinsa yksityiskohtainen tutkimus.
Ravintoloiden ohjelmisto on kattava ratkaisu ravintolatoiminnan päivittäisten toimintojen hallintaan. Tämä työkalu mahdollistaa tilausten seurannan, maksujen hallinnan ja työprosessien optimoinnin, parantaen tehokkuutta ja asiakastyytyväisyyttä. Meidän ohjelmistomme avulla saat selkeän näkymän toimintaasi ja voit tehdä tietoon perustuvia päätöksiä liiketoimintasi kasvattamiseksi. Lisäksi tekninen tukemme on aina saatavilla varmistaakseen järjestelmän optimaalisen toiminnan. Valitse ravintoloiden ohjelmisto yksinkertaistaaksesi liiketoimintasi hallintaa.
Strateginen Suunnittelu, Budjetointi, Hallintotiedot, Investointien Arviointi - EOD on erikoistunut hallintojärjestelmän projektien toteuttamiseen, jotka on suunnattu yrityksen keskeisten taloudellisten ja rahoituksellisten KPI:den seurantaan.
Operatiiviselta kannalta EOD hyödyntää olemassa olevan tietojärjestelmän (yleinen kirjanpito, teollinen kirjanpito, hallintojärjestelmä) mahdollisuuksia maksimaalisesti luoden perustan raportoinnille (Hallintotiedot), joka - asiakkaan kanssa jaetun jälkeen - valmistellaan ja lähetetään kuukausittain.
Tarjontaa täydentävät kilpailijoiden vertailutoiminta, taloudellinen ja rahoituksellinen budjetointi sekä myöhemmät poikkeamien analyysit.
Elintarviketurvallisuus Konsultointi HACCP
Tarkastus- ja Bakteerianalyysi Interventio
Koulutuskursseja HACCP-järjestelmään liittyen
Toteutus ja Ylläpito
Konsultointi Sertifiointi Elintarviketurvallisuus ISO 22000
Tuotantokoneiden ennakoiva huolto on ennaltaehkäisevä työkalu, joka takaa suuremman turvallisuuden, tehokkuuden ja laitteiden pitkäikäisyyden.
Tämä johtaa havaittavaan kustannusten vähenemiseen, koska se poistaa - tai ainakin viivästyttää - suoria kustannuksia varaosien tai uusien koneiden hankinnasta sekä epäsuoria kustannuksia, jotka liittyvät mahdolliseen tuotannon keskeytykseen.
Myymälähallinta - KPI:t
Koulutuksen tavoitteena on tehdä osallistujasta itsenäinen myymälän hallinnassa tehokkaasti ja tuloksellisesti.
Myynti ja emotionaalinen viestintä
"apumyyntitekniikat ja asiakaspsykologia"
Opettele kommunikoimaan ja myymään asiakkaalle tunteita herättävällä tavalla.
"Myynnin taiteen tärkein salaisuus on: selvitä, mitä asiakas haluaa ja auttaa häntä saamaan sen."
(Frank Bettger)
VISUAALINEN MYYMÄLÄN MARKKINOINTI
"myymälän visuaalinen viestintä"
näyttelyt ja sisustukset
Tämä ammatti on viime vuosina ollut erittäin kysytty suurissa muoti-/ vähittäiskaupan yrityksissä. Koulutus on tarkoitettu niille, jotka haluavat aloittaa myymälän näyttelysuunnittelijan ammatin, joko työntekijänä tai itsenäisenä ammatinharjoittajana.
Koulutuspolku on mahdollista aloittaa myös niille, jotka ovat jo mukana vähittäiskaupassa, jotta he voivat...
king servizi tarjoaa asiakkailleen joukon rahoitustuotteita luottosektorilla, erityisesti palkasta tehtävien viidenneksen siirtojen ja maksudeklaroinnin kautta tapahtuvissa rahoituksissa.
Tärkeät kaupalliset sopimukset, jotka on solmittu johtavien rahoituslaitosten kanssa, jotka ovat erikoistuneet viidenneksen siirtoihin ja maksudeklarointiin, mahdollistavat erittäin pätevän tuoteportfolion, jota täydentävät henkilökohtaiset lainat ja kiinnityslainat. king palveluiden henkilökunta on täysin käytettävissänne vastaamaan kaikkiin pyyntöihinne.
Yksityishenkilöille myönnettävät rahoitukset:
LAINAT:
Henkilökohtaiset lainat
Velkojen yhdistämislainat
VIIDENNEKSEN SIIRROT:
Palkasta yksityisille, julkisille ja valtion työntekijöille
Eläkkeestä
Lainat maksusitoumuksella
KIINNITYSLAINAT
Toimitusketjun palvelut on suunniteltu varmistamaan, että - hankintavaiheessa - toimittajanne noudattavat odotettua laatutasoa ja sovellettavia standardeja pysyen samalla tehokkaina ja aikataulussa.
Laatuongelmat tai aikataulujen viivästykset, jotka johtuvat vaatimusten noudattamatta jättämisestä, voivat vahingoittaa yrityksen mainetta ja aiheuttaa vakavia taloudellisia menetyksiä.
SGS Italia toimii itsenäisenä ja korkeasti koulutettuna tarkastusorganisaationa, jolla on kansainvälinen läsnäolo yli 140 maassa.
II JA III OSAPUOLEN TARKASTUSTOIMINTA:
Tarkastustoimintaa asiakaskohtaisten vaatimusten mukaan, tavaroista, laitoksista ja teollisuuslaitteiden osista. Tarkastukset ennen lähettämistä (PSI). Nopeuttaminen. Läsnäolo käynnistystesteissä. Materiaalien testien ja hyväksyntöjen todistaminen. Työmaavalvonta. Suunnittelun tarkastus. Tekninen due diligence.
EOD, väliaikaisen johtamisen yksikön kautta, tarjoaa joustavaa ja erittäin erikoistunutta johtamistukea kriisiyrityksille, joka kattaa turvallisuuden varmistamisesta strategisten toimien toteuttamiseen teollisuussuunnitelmissa, jotka tähtäävät vaikeuksien voittamiseen.
EOD voi ottaa erilaisia tehtäviä, riippuen toimenpiteen tai projektin tavoitteista, ja siten sillä voi olla erilaisia vastuutehtäviä: hallituksen tukena toimivasta johtajasta (erityisesti toimiessaan talousjohtajana tai saneerausjohtajana) hallituksen jäseniksi, joilla on valtuudet ja delegoinnit tavanomaiseen ja/tai poikkeukselliseen hallintoon.
Onnettomuuksista johtuvat hätätilanteet aiheuttavat suoria ja epäsuoria seurauksia, jotka voivat olla yrityksille äärimmäisen raskaita. Tarjoamme turvaverkon ja suojan jokaista tapahtumaa vastaan, ja olemme kehittäneet kolme täydentävää konsultointipalvelua: Riskienhallinta, Liiketoiminnan jatkuvuussuunnitelma ja Häiriötilanteiden palautussuunnitelma.
Nämä kolme palvelua mahdollistavat yritysten tukemisen kartoittamalla niiden erityiset riskit ja haasteet, kehittämällä integroituja suunnitelmia omaisuusvahinkojen ehkäisemiseksi sekä hallinnoimalla nopean toiminnan ja palauttamisen toimenpiteitä onnettomuuksien jälkeen.
Riskienhallintaprosessi – keskeinen työkalu liiketoimintariskien hallinnassa – mahdollistaa erilaisten riskityyppien potentiaalisen vaikutuksen arvioimisen toimintaan, prosesseihin, tuotteisiin ja palveluihin analysoidun yrityksen ominaisuuksien ja tarpeiden perusteella. Riskienhallinnan avulla on mahdollista määrittää paras strategia yrityksen omaisuuden ja imagon suojaamiseksi.
Teollisuussuunnitelma on prosessi, jolla määritellään yrityksen pitkän aikavälin tavoitteet ja kehitetään toimenpiteitä, jotka mahdollistavat näiden tavoitteiden saavuttamisen resurssien, toimintojen ja käyttäytymisen näkökulmasta.
EOD auttaa asiakkaitaan konkretisoimaan projektejaan, tukemalla heitä liiketoiminnan mittareiden, monivuotisten taloudellisten tulosten ja organisatoristen elementtien tarkentamisessa, luoden konkreettisen ja mitattavan yhteyden nykytilanteen ja tulevaisuuden näkymien välille.
EOD:n palvelut vaihtelevat asiakkaan jo laatiman teollisuussuunnitelman kohtuullisuuden ja kestävyyden tarkastamisesta aina täysin uuden teollisuussuunnitelman laatimiseen ja sen myöhempään toteuttamiseen ja/tai seurantaan.
Mikäli teollisuussuunnitelma on suunnattu yrityksen saneerausprojektiin, EOD:n verkosto mahdollistaa asiakkaidensa tukemisen kattavan prosessin määrittelyssä, joka tähtää kriisin ratkaisemiseen.
D.lsg. 81/08 ja siihen liittyvät säädökset yhdessä 21. joulukuuta 2011 hyväksytyn Valtion ja Maakuntien sopimuksen kanssa määrittelevät yritysten velvoitteet työpaikkojen terveyden ja turvallisuuden osalta.
Integroitu konsultointi erikoistuneiden ja ajantasalla olevien ammattilaisten tiimin kautta tukee yritystä velvoitteiden täyttämisessä tarjoamalla kaikki tarvittavat palvelut vaatimusten mukauttamiseksi.
Tarjottava konsultointi sisältää pääasiassa:
Tarkastuksia
Tukea työntekijöiden turvallisuusasiamiehen (R.L.S.) valinnassa
Riskinarviointiraportin (D.V.R.) laatiminen
Hätätilasuunnitelmien laatiminen
Turvallisuus- ja koordinointisuunnitelmien (P.S.C.), Operatiivisten turvallisuussuunnitelmien (P.O.S.), Korvaavien turvallisuussuunnitelmien (P.S.S.) ja D.V.R.I.:n täydennysten laatiminen
Häiriöriskien arviointiasiakirjan (D.U.V.R.I.) laatiminen
EU:n asetuksen (EU) 2016/679 Euroopan parlamentista ja neuvostosta 27. huhtikuuta 2016, joka koskee luonnollisten henkilöiden suojaa henkilötietojen käsittelyssä sekä tällaisten tietojen vapaata liikkuvuutta ja joka kumoaa direktiivin 95/46/EY (yleinen tietosuoja-asetus).
Kohde ja tarkoitus
1. Tämä asetus vahvistaa säännöt luonnollisten henkilöiden suojaamiseksi henkilötietojen käsittelyssä sekä säännöt tällaisten tietojen vapaasta liikkuvuudesta.
2. Tämä asetus suojaa luonnollisten henkilöiden perusoikeuksia ja -vapauksia, erityisesti oikeutta henkilötietojen suojaan.
3. Henkilötietojen vapaa liikkuvuus unionissa ei voi olla rajoitettua tai kiellettyä luonnollisten henkilöiden suojaan liittyvistä syistä henkilötietojen käsittelyssä.
UNI ISO 45001 määrittelee vaatimukset työterveys- ja työturvallisuusjärjestelmälle (SSL) ja tarjoaa ohjeita sen käyttöön, jotta organisaatiot voivat luoda turvallisia ja terveellisiä työpaikkoja, estää työperäisiä vammoja ja sairauksia sekä parantaa proaktiivisesti SSL-suorituskykyään.
Standardi on sovellettavissa mihin tahansa organisaatioon riippumatta koosta, tyypistä ja toiminnasta, joka haluaa luoda, toteuttaa ja ylläpitää hallintojärjestelmää parantaakseen työterveyttä ja -turvallisuutta, poistaakseen vaarat ja minimoidakseen SSL-riskit (mukaan lukien järjestelmän puutteet), hyödyntääkseen SSL-mahdollisuuksia ja ottaakseen vastuuta hallintojärjestelmän epäyhtenäisyyksistä, jotka liittyvät sen toimintaan.
Lisäksi se helpottaa organisaation pääsyä odotettuihin tuloksiin sen SSL-hallintojärjestelmässä; eli:
a) turvallisuuden suorituskyvyn jatkuva parantaminen;