Palettishuttleimme tarjoaa yrityksille innovatiivisen ratkaisun varastologistiikan optimointiin ja varastokapasiteetin maksimoimiseen. Automaattinen shuttle-järjestelmä on erityisesti suunniteltu kuljettamaan pinoja nopeasti, turvallisesti ja tehokkaasti syvissä hyllyjärjestelmissä. Tämä teknologia mahdollistaa tilan ja ajan säästämisen varastossa samalla kun se parantaa materiaalivirtaa ja keräysnopeutta. Palettishuttleimme on ihanteellinen aloille kuten elintarvikkeet, juomat, lääketeollisuus, vähittäiskauppa ja logistiikka, jotka etsivät joustavaa ja skaalautuvaa ratkaisua varaston optimointiin.
Palettishuttle-järjestelmä liikkuu automaattisesti hyllypaikkoihin pinojen sijoittamiseksi tai noutamiseksi, mikä vähentää manuaalisten kuljetusten tarvetta. Älykkäällä ohjausteknologialla ja tarkkoilla antureilla varustettu shuttle takaa pinojen turvallisen ja luotettavan käsittelyn. Palettishuttlen käyttö mahdollistaa yrityksille varastorakenteen tiivistämisen samalla kun se lyhentää pääsyaikoja varastoituihin tavaroihin, mikä parantaa tehokkuutta merkittävästi.
Modulaarisen rakenteen ansiosta palettishuttle-järjestelmämme on helppo integroida olemassa oleviin varastotiloihin ja se voidaan mukauttaa erilaisiin pinojen kokoihin ja painoihin. Kestävä rakenne takaa pitkän käyttöiän ja minimaalisen huoltovaatimuksen, mikä alentaa käyttökustannuksia ja takaa korkean saatavuuden. Luota palettishuttleemme automatisoimaan varastologistiikkaasi ja maksimoimaan tuottavuus varastossasi.
Globalisoituneessa maailmassa toimitusketjun nopeus on ratkaisevan tärkeää. Laaja asiantuntijaverkostomme mahdollistaa räätälöityjen lentorahdintaratkaisujen kehittämisen ja toteuttamisen viidellä mantereella. Lentorahdin asiantuntijamme ovat tukenasi lentoyhteyksiesi seurannassa ja valvonnassa. Huolehdimme rahtikonsolidoinneista, ovelta-ovelle -kuljetuksista ja pikatoimituksista, jotta lähetyksesi saapuvat turvallisesti, ajallaan ja kustannustehokkaasti perille. CONTI-TRANS:lla emme luota vain huipputeknologiaan, vaan myös sitoutuneen tiimimme asiantuntemukseen. Tavoitteenamme on antaa sinulle kilpailuetu optimoiduilla lentorahdintaprosesseilla. Luota kokemukseemme ja globaaliin verkostoomme hallitaksesi lentorahdintilauksiasi korkeimmalla tarkkuudella ja huolellisuudella.
Tarvitsetko kokonaisvaltaista ratkaisua täyttöpalveluillesi?
Tuotteesi käsitellään QTRADO Logisticsissa: vastaanotetaan, varastoidaan, kerätään, pakataan ja lähetetään.
Huolehdimme kaikista olennaisista osa-alueista, jotta sinulla on enemmän aikaa ydintoimintaasi varten.
Olemme mielellämme valmiita hoitamaan varastoinnin ja keräilyn lisäksi myös koko hankintalogistiikan puolestanne. Ohjeidenne mukaan varastotasoja hallitaan ja noutoja toimittajiltanne järjestetään ja toteutetaan. Asiakkailtamme säästyy aikaa kuluttavalta kuljetusjärjestelyltä, aikataulujen sopimiselta ja neuvotteluilta.
Myös tässä läpinäkyvä ja ajantasainen tiedonkulku on itsestäänselvyys.
Toimitus- ja uudelleenpakkaustoimintojen toteuttaminen - pienestä ruuvista koko moottoriin
Toteutus eri nostojärjestelmien avulla (portaalinosturi, kääntövarren nosturi)
Tarpeen mukaan pakkaaminen sopiviin astioihin, suojapakkauksiin tai kontteihin
- tuotantolaitosten toimitusten varmistamiseksi
- tuotantomateriaalien lähettämiseksi myös meritse
Suunnittelu, rakentaminen, valmistus, palvelu ja asennus: lavahyllyt, laajalevy- ja hyllyhyllyt, ulokkehyllyt ja pystyhyllyt, kela-hyllyt, laatikkohyllyt levyille ja pitkille materiaaleille jne.
Tarjoamme laajan ja yksilöllisesti muunneltavan valikoiman hyllyjä, kuten hyllyhyllyjä, ulokkehyllyjä, laatikkohyllyjä, laajalevyhyllyjä, lavahyllyjä, pystyhyllyjä, pyöröhyllyjä, laatikkohyllyjä, kaapelikela-hyllyjä ja kela-hyllyjä. Olemme asiantunteva kumppanisi varastojärjestelmiesi suunnittelussa, rakentamisessa ja toteutuksessa.
Vain 3 kuukaudessa 20 % enemmän tuottavuutta keräilyssäsi
Olipa kyseessä uusi tai olemassa oleva varasto – teemme varastorakenteesi ja keräilyreitit näkyviksi ja laskettaviksi.
Oman kehittämän ohjelmistomme avulla prosessisi "Varastointi – Keräily – Lähetys" on äärimmäisen tehokas – tietenkin liiketoimintatapahtumiesi perusteella.
Suunnitellaan ja toteutetaan uusi varastosi ja jakelusi, niin saat alusta alkaen optimaalisen ja taloudellisimman ratkaisun.
Toimitus Just-In-Time / Just-In-Sequence
Huolehdimme siitä, että tarvitsemamme työkappaleet ovat ajoissa käytettävissä: Tähän käytämme modernia kalustoa, jatkuvaa huoltoa ja asiantuntevia työntekijöitä, joilla on vuosien kokemus alalta.
Eri ajoneuvotyyppien käyttö mahdollistaa tarkat reaktiot toimitusmäärään ja toimitusolosuhteisiin paikan päällä.
PALVELUVALIKOIMA
Prosessiperusteiset osatoimitukset työkappaleista mahdollisia
Jatkuvan kuljetuspalvelun toteuttaminen
Työkappaleiden saatavuus/toimitus JIT tai JIS
Asiakaslähtöiset logistiikkakonseptimme auttavat sinua säästämään aikaa ja rahaa.
Nopeutetut prosessit tuotantologistiikassa, varastoinnissa ja TÜV-hyväksynnässä vuodesta 2009 alkaen varmistavat, että tuotteet yleisistä levypaksuuksista voivat olla luonasi 3–5 päivää aikaisemmin kuin ennen.
Yli 53 000 neliömetrin logistiikkapinta-alalla mahtuu paljon: Meillä on eri hallissamme tilaa yli 27 500 erikokoiselle lavalle sekä noin 100 000 hyllypaikkaa pienosavarastossa.
Olipa kyseessä lohkovarasto, lavapaikat, manuaalinen tai automaattinen korkeavarasto, läpivirtauskanavat tai erilaiset pienosavarastot. Voimme tarjota oikeanlaisen varastointimuodon suoraan tarpeidesi mukaan.
Meillä tavarasi on turvallisesti säilytetty. Luottamuksellisia asiakirjoja ja asiakirjoja varten tarjoamme suojattuja tiloja, joissa on pääsynvalvonta ja erityinen valvonta.
Modernit logistiset ja tuotantotekniset ratkaisut muodostavat perustan, jonka varaan toteutamme asiakaskohtaisia tehdas- ja varastosuunnitelmia. Tehtävänannon mukaan kehitämme teille optimaaliset sijainti-, tehdasrakenteet ja rakennuskäsitteet sekä niiden käyttömallit. Lisäksi tuemme teitä teknologian valinnassa ja konkreettisessa toteutuksessa. Asiakkaan toiveesta otamme pääsuunnittelijan roolin, mikä sisältää myös rakennussuunnittelun ja kaikki arkkitehtuuripalvelut. Tehokkaat IT-sovellukset suunnitteluun, ohjaukseen ja varastonhallintaan ovat myös olennaisia osia neuvontapalveluistamme tehdas- tai varastosuunnittelun yhteydessä, ja ne tulevat saamaan entistä suurempaa merkitystä teollisuus 4.0:n ja digitalisaation myötä.
Tehokas ja joustava tilausten käsittely
Kuljetusjärjestelmät
Tehokas ja joustava tilausten käsittely
Joustava ja skaalautuva
Korkea suorituskyky ja varastotiheys
Yhden tason ja monitasoinen kuljetus
Valmistajasta riippumaton
Sopii astioille, tarjottimille, laatikoille tai lavoille
Aivan yhtä yksilöllisiä kuin asiakkaidemme tuotteet ovat myös heidän logistiset vaatimuksensa.
Jotta voimme taata tehokkaan toimitusketjun, sovitamme siksi toimitusehdot erityisesti asiakkaidemme tarpeiden mukaan.
Olipa kyseessä "Just in Time" -toimitukset toimitusaikataulujen tai tilausten mukaan, integrointi olemassa oleviin logistiikkapalveluihin, mahdollisimman suuri toimituskyvyn joustavuus puitesopimusten avulla tai erityiset pakkausvaatimukset. Työskentelemme mielellämme kanssanne optimaalisen ratkaisun löytämiseksi eri ulottuvuudet huomioon ottaen.
… kun asiat on hoidettava nopeasti tai oma kuormatilasi ei enää riitä. Teemme maailmasta kylän puolestasi.
Olipa kyseessä Smart tai 40-tonninen, Hampuri tai Itävalta, erikoiskuljetus tai jatkuva reitti, matkalaukku tai pressu, messukuljetus, teollisuusliikenne tai pikakuljetus. Kuorma-automme täyttävät uusimmat lainsäädännölliset vaatimukset.
Ajan mukana
… sopeutuminen uusiin markkinaolosuhteisiin, asiakaslähtöisten ongelmanratkaisujen tarjoaminen, se on FME Frachtmanagement Europa GmbH:n tunnusmerkki. Luotettavuutemme perustuu tiiviseen yhteistyöhön asiakkaidemme kanssa. Kaikissa toimeksiannoissa olemme todistaneet, että pystymme täyttämään jokaisen vaatimuksen kustannustehokkaasti ja nopeasti.
Tarjoamme puitesopimuksia, joissa on mahdollisia alennuskampanjoita erityisiin projekteihin, yksilöllisiin tarpeisiin talohallinnossa tai asunto-osakeyhtiössä.
Hintavakaissa puitesopimuksissamme voidaan määrittää sovittujen palveluidemme laajuus sekä yksityiskohdat eri sijaintien ehdoista ja paikallisista muutoksista. Henkilökohtaisessa keskustelussa sovimme yhdessä toivomistanne puitteista. Sujuvan yhteistyön takaamiseksi teillä on aina käytettävissänne samat yhteyshenkilöt. He selvittävät paitsi aikataulut ja muutot myös lisäpalvelut, kuten vahingot portaikoissa ja reklamaatiot.
Tuotanto- ja työprosesseissa syntyy lukuisia erilaisia jätteitä.
Näiden jätteiden kerääminen, lajittelu, pakkaaminen, varastointi ja kuljetus voi olla työlästä ja aiheuttaa merkittäviä kustannuksia. Selvitämme asiakkaillemme, kuinka tärkeinä jätteet, kierrätys ja kestävyys nähdään heidän yrityksessään. Tämän perusteella laadimme harkitun jätteiden käsittelysuunnitelman, jonka perus tavoitteina ovat jätteiden vähentäminen, välttäminen ja parempi hyödyntäminen, jotta aikaa ja kustannuksia voidaan säästää.
- Noudamme päivittäin postisi
- Nouto toivomasi aikataulun mukaan
- Säästät aikaa ja kustannuksia
- luotettava ja vaivaton
Noudamme päivittäin liiketoimintapostisi ja välitämme sen Deutsche Post AG:lle. Näin kirjeesi saavuttavat vastaanottajan nopeasti ja turvallisesti.
Maanantaista perjantaihin koulutetut kuljettajamme tulevat luotettavasti ja ajallaan sovittuna ajankohtana noutamaan lähtöpostisi. Tämä sisältää paitsi kirjeet myös kirjattuja lähetyksiä, paketteja, kirjoja ja tavaralähetyksiä.
Huolehdimme siitä, että lähetyksesi välitetään Deutsche Post AG:lle ja saavuttavat vastaanottajan nopeasti ja turvallisesti.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja saat henkilökohtaista neuvontaa.
Koneiden ja laitteiden siirrot suunnitellaan ja toteutetaan tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa.
KOMPLETTIHALLINTA YHDEN KÄDEN KAUTTA. Koneiden ja laitteiden siirrot suunnitellaan ja toteutetaan tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. Nopean käyttöönoton varmistamiseksi koneen siirto suunnitellaan, valmistellaan ja toteutetaan yksityiskohtaisesti ja huolellisesti. ASIANTUNTEVUUS: Kokeneet tekniset asiantuntijamme varmistavat sujuvan prosessin purkamisesta, kuljetuksesta ja uudelleenkokoonpanosta aina täydelliseen käyttöönottoon ja lopulliseen tuotannon siirtoon. Yrityksemme yhdistää korkeasti koulutetun palveluyrityksen asiantuntemuksen lukuisten uusien asennusten kokemuksiin ja takaa näin koneiden ja laitteiden onnistuneen siirron.
Stravex – Luotettava logistiikkakumppanisi Hampurissa, Saksassa ja Euroopassa
Vuodesta 2002 tarjoamme ammattimaisia ja puolueettomia logistiikka- ja tullipalveluja.
Palvelumme:
• Viikoittaiset kuljetukset Sveitsissä, Saksassa ja muissa EU-maissa sekä Ukrainaan, Puolaan, Unkariin, Tšekkiin, Kazakstaniin, Uzbekistanin, Turkmenistaniin ja kaikkiin Itä-Euroopan ja Keski-Aasian maihin;
• Ilma- ja merikuljetukset Kiinasta, Japanista, Intiasta, Yhdysvalloista, Kanadasta, Etelä-Amerikasta jne. optimaalisella hinta-laatusuhteella.
• Tullivarasto Hampurissa (OZL);
• Konttikäsittely ja konttisiirto Hampurissa, Wilhelmshavenissa ja Bremerhavenissa;
• Varastointi, keräily, uudelleenpakkaus, etikettien kiinnitys ja muita varastointitoimintoja;
• Verovarasto Hampurissa;
• Tullaus Saksassa ja EU:ssa, vienti-ilmoituksen (EXA) ja transitodeklaroinnin T1 laatiminen;
• Fulfilment-palvelu Amazonille (FBA) ja muille markkinapaikoille.
Neuvomme teitä yksilöllisesti ja kehitämme yhdessä kanssanne integroituun kokonaiskonseptiimme perustuvia ratkaisuja asianmukaiseen jätteenkäsittelyyn.
Jätteiden neuvonnasta hävittämiskonseptiin ja hiottuun logistiikkaan olemme luotettava kumppaninne.
Pitkäaikainen kokemuksemme mahdollistaa joustavan reagoinnin tarpeisiinne ja nopean toiminnan.
Näin säästätte aikaa ilman, että joudutte luopumaan teille ihanteellisesta ratkaisusta.
Tietysti tarjoamme täyden palvelumme myös itse toimitettaessa kaupalliselta tai yksityiseltä sektorilta sekä pienissä määrissä erilaisia arvometalleja.