Iberian niemimaa on ihanteellinen alusta Short Sea Shipping (meren moottoritiet) -projektien kehittämiselle sen laajan rannikon ja sen periferiassa Euroopassa; näin saavutetaan kustannus- ja sosioekologinen optimointi. Tässä mielessä olemme osallistuneet aktiivisesti erilaisiin projekteihin SSS-linjojen toteuttamiseksi, ja tällä hetkellä käytämme eri vaihtoehtoja, joita niemimaalla on saatavilla.
> Klikkaa "VERKKOSIVU"-painiketta saadaksesi lisätietoja >
Meriosastomme asiantuntemuksen ansiosta hoidamme onnistuneesti kaikkia erilaisten lastien lähetys- ja vuokraustoimintoja ympäri maailmaa. 24/7 saatavilla oleva laivatoimisto-palvelumme ylläpitää jatkuvaa läsnäoloa alusten ollessa satamissa, mukaan lukien valvonta-, ohjaus- ja neuvontapalvelut. Tämä sisältää myös baarge- ja ponttonitoiminnot sekä feeder-palvelut Isosta-Britanniasta Antwerpeniin, Rotterdamiin ja Hampuriin. Meillä on tarvittava kokemus ja asiantuntemus hallita monenlaisia merialuksia, jokialuksia tai kanavaveneitä, ja olemme aktiivisia vuokrausmarkkinoilla, projektikuormista ja raskaan noston osista teollisiin kuormiin. COLLETT:lla on vakiintunut maine ja hyvin kehittyneet suhteet vuokraajiin ja alusten omistajiin.
Transportes Monfortin lämpötilasäädelty tavarankuljetuspalvelu tarjoaa tehokkaan ja turvallisen ratkaisun tuotteiden siirtämiseen, jotka vaativat erityisiä lämpötilaehtoja. Meillä on käytössämme huipputeknologialla varustettu ajoneuvokalusto, joka takaa tuotteiden säilymisen kuljetuksen aikana. Korkeasti koulutettu ammattilaisryhmämme suunnittelee ja toteuttaa jokaisen lähetyksen tarkasti varmistaen asiakkaidemme tyytyväisyyden.
Transportes Monfortissa ymmärrämme turvallisuuden ja tehokkuuden merkityksen lämpötilasäädellyssä tavarankuljetuksessa. Siksi olemme ottaneet käyttöön edistyksellisiä satelliittiseurantajärjestelmiä, jotka mahdollistavat jokaisen ajoneuvon sijainnin reaaliaikaisen seurannan, taaten prosessin logistisen läpinäkyvyyden ja täydellisen hallinnan. Sitoutumisemme kestävään kehitykseen näkyy ajoneuvojen käytössä, jotka täyttävät Euroopan päästöstandardit, mikä auttaa vähentämään ympäristövaikutuksia. Luottakaa meihin lämpötilasäädeltyjen tavaroiden kuljetuksessa ja kokeilkaa laatupalvelua, jota tukee yli 90 vuoden kokemus alalta.
Transportes Monfortin kylmäkuljetuspalvelu tarjoaa tehokkaan ja turvallisen ratkaisun tuotteiden siirtämiseen, jotka vaativat erityisiä lämpötilaehtoja. Meillä on käytössämme huipputeknologialla varustettu ajoneuvokalusto, joka takaa tuotteiden säilymisen kuljetuksen aikana. Korkeasti koulutettu ammattilaisryhmämme suunnittelee ja toteuttaa jokaisen lähetyksen tarkasti, varmistaen asiakkaidemme tyytyväisyyden.
Transportes Monfortissa ymmärrämme turvallisuuden ja tehokkuuden merkityksen kylmäkuljetuksissa. Siksi olemme ottaneet käyttöön edistyksellisiä satelliittiseurantajärjestelmiä, jotka mahdollistavat jokaisen ajoneuvon sijainnin reaaliaikaisen seurannan, taaten prosessin logistisen läpinäkyvyyden ja täydellisen hallinnan. Sitoutumisemme kestävään kehitykseen näkyy ajoneuvojen käytössä, jotka täyttävät Euroopan päästöstandardit, mikä auttaa vähentämään ympäristövaikutuksia. Luottakaa meihin kylmäkuljetustenne hoidossa ja kokeilkaa laatupalvelua, jota tukee yli 90 vuoden kokemus alalta.
Olipa kyseessä luksusjahti, risteilyalus tai huvivenhe, kaikki kohtaavat samat haasteet. Näitä ovat auringon vaurioittamat osat, vihreät kerrostumat, homehtuminen, vaikeasti puhdistettavat pintatyypit, joihin usein käytetään raskaita kemikaaleja hätäratkaisuna. Reinasan tarjoaa ratkaisun.
Kehittämämme järjestelmä suojaa kaikkia pintatyyppejä. Soveltamalla Reinasan 24/7 Aktiivista Suojausta, kohteeseen/tuotteeseen lisätään lisätoimintoja. Esimerkiksi se estää kankaiden, muovien ja ompelujen heikkenemisen ja ikääntymisen. Lisäksi se tarjoaa aktiivista lähdevalvontaa orgaaniselle ja ilmakehän saastumiselle, kuten homeelle, levälle ja ilman saasteille. Tämä säilyttää ulkonäön uutena, pidentää käyttöikää ja siten säästää ja viivästyttää kustannuksia, investointeja ja intensiivistä huoltoa. Ympäristöä säästyy alhaisemman vedenkulutuksen ja kemikaalien tarpeen vuoksi.
Olipa kyseessä luksusjahti, risteilyalus tai urheiluvene, kaikki kohtaavat samat haasteet. Näitä ovat auringon vaurioittamat osat, vihreät kerrostumat, home, vaikeasti puhdistettavat pinnat, joihin usein käytetään raskaita kemikaaleja hätäratkaisuna. Reinasan tarjoaa ratkaisun.
Kehittämämme järjestelmä suojaa kaikkia pintatyyppejä. Reinasan 24/7 Active Protection -sovelluksen avulla kohteeseen/tuotteeseen lisätään lisätoimintoja. Se estää esimerkiksi pölyn, muovin ja saumoja koskevan rappeutumisen ja vanhenemisen. Lisäksi se tarjoaa aktiivista lähdevalvontaa orgaanisille ja ilmakehän saasteille, kuten homeelle, levälle ja ilman saastumiselle. Tämä säilyttää uudenveroiset ulkonäön, pidentää käyttöikää ja säästää sekä viivästyttää kustannuksia, investointeja ja intensiivistä huoltoa. Ympäristöä suojellaan vähäisemmän vedenkulutuksen ansiosta, eikä kemikaaleja tarvita.
Tämän animaation avulla yritämme leikkisällä tavalla antaa lyhyen ja selkeän selityksen merijärjestelmästämme. Lisätietoja tästä ja mahdollisesti muista Reinasan-järjestelmistä löytyy täältä Europagesista, verkkosivuiltamme ja YouTube-kanavaltamme.
Arvostamme palautetta! Lähetä meille rohkeasti viesti tämän alustan kautta.
Hyvää katselua!
Tällä animaatiolla yritämme leikillisesti antaa lyhyen ja selkeän selityksen merijärjestelmästämme. Lisätietoja tästä ja mahdollisesti muista Reinasan-järjestelmistä löydät täältä Europages-sivustolta, verkkosivuiltamme ja YouTube-kanavaltamme.
Odotamme innolla kommenttejasi! Älä epäröi lähettää meille viestiä tämän alustan kautta.
Nauti katselusta!
Che si tratti di uno yacht di lusso, di una nave da crociera o di un'imbarcazione da diporto, tutti devono affrontare le stesse sfide. Queste includono parti danneggiate dal sole, depositi verdi, muffa, tipi di superficie difficili da pulire con prodotti chimici spesso pesanti come soluzione di emergenza. Reinasan offre la soluzione.
Il sistema che abbiamo sviluppato protegge tutti i tipi di superficie. Applicando Reinasan 24/7 Active Protection, si aggiungono ulteriori funzionalità all'oggetto/prodotto. Ad esempio, previene il deterioramento e l'invecchiamento di polvere, plastica e cuciture. Inoltre, controlla attivamente le fonti di contaminazione organica e atmosferica, come muffe, alghe e inquinamento atmosferico. In questo modo si preserva l'aspetto come nuovo, si prolunga la vita utile e si risparmiano e ritardano i costi, gli investimenti e la manutenzione intensiva. L'ambiente viene risparmiato grazie al minor consumo di acqua e all'assenza di prodotti chimici.
Merikuljetus on ihanteellinen ratkaisu yrityksille, jotka etsivät tapaa lähettää suuria määriä tuotteita ympäri maailmaa. MTA GOPIC FRANCE tarjoaa merikuljetuspalvelun, joka takaa lähetyksesi turvallisuuden ja tehokkuuden. Asiakaskeskeisen logistiikkamme ja maailmanlaajuisen verkostomme ansiosta optimoimme kuormauksen ja konttien hallinnan kustannusten ja aikarajojen vähentämiseksi.
Merikuljetuspalvelumme sisältää tullimuodollisuuksien hallinnan sekä tuonnissa että viennissä, sekä räätälöityjä varastointiratkaisuja. Olitpa sitten verkkokauppayritys tai tuonti/vienti yritys, meillä on ratkaisut tarpeidesi täyttämiseksi. Luota MTA GOPIC FRANCE:iin merikuljetuspalvelussa, joka yhdistää laadun, nopeuden ja luotettavuuden.
Comptoirs de Normandie on sitoutunut reilun kaupan ja aitojen, ekologisten tuotteiden edistämiseen. Normandiassa sijaitseva yrityksemme erottuu ainutlaatuisella lähestymistavallaan kansainväliseen kauppaan, valitsemalla 100 % purjeella tapahtuvan merikuljetuksen, mikä vähentää hiilijalanjälkeämme ja tukee ympäristöystävällisiä käytäntöjä.
Työskentelemme suoraan paikallisten ja kansainvälisten tuottajien kanssa, tarjoten valikoiman poikkeuksellisia tuotteita, kuten kolumbialaista kahvia, Portugalin luomuoiliviiniä, kolumbialaista panelaa ja paljon muuta. Jokainen tuote on huolellisesti valittu sen erinomaisen laadun ja vastuullisen alkuperän vuoksi, taaten ainutlaatuiset maut samalla kun kunnioitetaan maata ja maatalouden perinteitä.
Käytetty Corten-teräksinen merikontti. Voimassa oleva navigointitodistus (CSC), joka takaa rakenteellisen eheyden ja tiiviyden. 28 mm paksu meripuulattia. Kontti luokiteltu Cargo Worthy (merikuljetusstandardien mukainen: lue lisää)
Ulkomitat: Pituus: 12,19 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,59 m
Sisämitat: Pituus: 12,03 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,39 m
Tyhjäpaino: 3,7 T Maksimipaino: 30,48 T Maksimikuorma: 28,48 T
Sisätilavuus: 67,57 m³ Sisäpinta-ala: 28,27 m²
Yksi sisäänkäynti päässä kaksoisovella. Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan. Väri saapumisen mukaan (ei valintamahdollisuutta).
Hinta saapumisten mukaan, kunnes varastot loppuvat.
Määränpää: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Käytetty Corten-teräksinen merikontti, joka on muokattu 40 jalan High Cube -kontista, joka on leikattu ja lyhennetty viimeisen matkan jälkeen.
Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattu. 28 mm paksu meripuu lattia. Yksi pääsy päädyssä kaksoisovella.
Ulkomitat: Pituus: 6,06 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,89 m
Sisämitat: Pituus: 5,90 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,69 m
Paino ja kuorma: Tyhjöpaino: 2,3 T Maksimipaino: 30,48 T Maksimikuorma: 26,4 T
Pinta-ala ja tilavuus: Sisätilavuus: 37,30 m³ Sisäpinta-ala: 13,86 m² Lattiapinta-ala: 14,79 m²
Koska tämä kontti on muokattu, sen CSC-levy ei ole enää voimassa: sitä ei voida enää käyttää merikuljetukseen, vaikka se on tiivis ja sen rakenteellinen eheys on säilytetty. Lisäksi, koska se on alun perin viimeisen matkan merikontti, se kantaa tietenkin käytön ja matkojen jälkiä ympäri maailmaa.
Käytetty Corten-teräksinen merikontti, johon on lisätty parit konttien ovet pituussuunnassa, tarjoten toisen sisäänkäynnin alkuperäisten ovien lisäksi päässä. Muokattu työpajoissamme pyynnöstä.
Ovien mitat: (k) 2,26 x (l) 2,28 m. 4 sulkuvaijeria. Tiiviste. Aukeaa ulospäin. Sijainti valittavissa sekä sivulta että konttin pituudelta.
Viimeinen matka -konteilla on tiivis rakenne, jonka rakenteellinen eheys on taattu. 28 mm paksu meripuu lattia. Alkuperäinen pääsy päässä olevista kaksista ovista on edelleen toiminnassa.
Ulkoapäin maalattu valitsemallasi RAL-standardivärillä. Sisämaalaus VALINTA.
Kuvat eivät ole sitovia.
Kontin ominaisuudet:
Kontin ulkomitat: Pituus: 6,06 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,59 m
Melkein uusi Corten-teräksinen merikontti. Rakenteellinen eheys ja täydellinen tiiviys. 28 mm paksu meripuulattia.
Yksi sisäänkäynti päässä kaksoisovella. Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan. Väri saapumisen mukaan (ei valintamahdollisuutta).
Hinta saapumisten mukaan, kunnes varastot loppuvat. Kuvia ei sitovasti. Väriä voi kysyä erikseen (mahdollinen lisäkustannus tai odotusaika harvinaisille väreille).
Ensimmäisen matkan merikontit eivät ole täysin uusia: tehtaasta lähtöisin ne ovat täynnä tavaraa, ja ne tekevät ensimmäisen täyden matkan Eurooppaan. Ne myydään sen sijaan, että ne lähtisivät pitkälle uralle. Ne ovat siis erinomaisessa kunnossa.
Ulkomitat: Pituus: 12,19 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,59 m
Sisämitat: Pituus: 12,03 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,39 m
Määränpää: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Melkein uusi Corten-teräksinen merikontti, joka täyttää ISO-standardit. Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattu. 28 mm paksu meripuu lattia.
Standardi pääsy päädyssä kaksoisovella sekä täydellinen avaus koko kontin pituudelta.
Sivuväliovi neljällä osalla, joka avautuu kahteen osaan. 50 % vasemmalle ja 50 % oikealle, jotta sen voi avata eri tavoin, esimerkiksi 1/4, 1/2 tai kokonaan.
Hinnat saapumisten mukaan, kunnes varastot loppuvat. Kuvia ei sitovasti. Väri valinta pyynnöstä (mahdollinen lisäkustannus tai odotusaika harvinaisille väreille).
Ensimmäisen matkan merikontit eivät ole täysin uusia: tehtaasta lähtöisin ne lastataan tavaroilla ensimmäistä matkaa varten Eurooppaan. Ne laitetaan myyntiin sen sijaan, että ne lähtisivät pitkälle uralle. Ne ovat siis erinomaisessa kunnossa.
Kohde: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Isoterinen kontti, jota kutsutaan myös isoteriseksi tai ex-reeferiksi, on jäähdytetty kontti, jossa jäähdytyskone on korvattu sandwich-paneelilla. Tämä tarkoittaa, että tällä kontilla on sama eristysarvo kuin normaalilla kylmäkontilla.
Yleinen kunto: Kontti on yleensä vähintään viisitoista vuotta vanha (ei taattu eikä sitova), joten vuosien käytön ja matkustamisen jälkeen ympäri maailmaa, niissä on tietenkin kulumisen merkkejä: iskuja, painaumia, naarmuja ja kolhuja. Isoterinen laatikko on korjattu, joten ne ovat tiiviitä. Rakenteellinen eheys OK. Laatikko on täysin maalattu (valkoinen RAL 9010) – ovia ei ole maalattu uudelleen.
Jäähdytysyksikkö poistettu: Jäähdytysyksikkö on poistettu ja korvattu eristävällä sandwich-paneelilla, joka on samanlainen kuin muiden seinien paneelit, teräslevy on lisätty vahvistamaan ja suojaamaan sitä.
Kohde: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Isoterinen kontti, jota kutsutaan myös isoteriseksi tai ex-reeferiksi, on jäähdytetty kontti, jossa jäähdytyskone on korvattu sandwich-paneelilla. Tämä tarkoittaa, että tällä kontilla on sama eristysarvo kuin normaalilla kylmäkontilla.
Yleinen kunto: Kontti on yleensä vähintään viisitoista vuotta vanha (ei taattu eikä sitova), joten vuosien käytön ja matkustamisen jälkeen ympäri maailmaa se on luonnollisesti saanut kulumisen merkkejä: iskuja, painaumia, naarmuja ja kolhuja. Isoterinen laatikko on korjattu, joten se on tiivis. Rakenteellinen eheys OK. Laatikko on täysin maalattu uudelleen (valkoinen RAL 9010) – ovia ei ole maalattu uudelleen.
Jäähdytysyksikkö poistettu: Jäähdytysyksikkö on poistettu ja korvattu eristävällä sandwich-paneelilla, joka on samanlainen kuin muiden seinien paneelit, teräslevy on lisätty vahvistamaan ja suojaamaan.
Sisämitat: Pituus: 5,45 m Leveys: 2,29 m Korkeus: 2,27 m
Ulkomitat: Pituus: 6,06 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,59 m
Tilavuus: 28,6 m³ Tyhjöpaino: 2900 kg Pinta-ala: 12,51 m²
Materiaalit:
Kylmäkontin sisäpinnat ovat ruostumatonta terästä ja alumiinia, joten ne ovat helppoja puhdistaa. Kontin rakenne on Corten-teräksestä, mikä tekee siitä erittäin kestävän korroosiota vastaan sääolosuhteissa. Seinät, lattia ja katto on eristetty lämpöä eristävillä 7 cm paksuilla sandwich-paneeleilla (polyuretaanivaahto alumiinilevyjen sisällä).
Jäähdytysyksikön merkki: Thermoking, Daikin tai Carrier (saatavuuden mukaan).
Lämpötila: -25°C - +25°C
Lattia: T-alumiiniraidat.
Sähkönsyöttö: 380 V
Jäähdytysaine: R134a (HCF-kaasu, jolla ei ole haitallista vaikutusta otsonikerrokseen)
Kaikki käytetyt konttimme myydään testattuina.
Kohde: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Melkein uusi Corten-teräksinen merikontti. Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattu. 28 mm paksu meripuulattia.
Yksi pääsy päässä kaksoisovella. Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan. Väri saapumisen mukaan (ei valintamahdollisuutta).
Ensimmäisen matkan merikontit eivät ole täysin uusia: tehtaasta lähtöisin ne ovat täynnä tavaraa ensimmäistä matkaa varten Eurooppaan. Ne myydään sen sijaan, että ne lähtisivät pitkälle uralle. Ne ovat siis erinomaisessa kunnossa.
Ulkomitat: Pituus: 6,06 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,59 m
Sisämitat: Pituus: 5,90 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,39 m
Paino ja kuorma: Tyhjöpaino: 2,2 T Maksimipaino: 30,48 T Maksimikuorma: 26,4 T
Pinta-ala ja tilavuus: Sisätilavuus: 33,14 m³ Sisäpinta-ala: 13,86 m²
Määränpää: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Kylmäkontti:
Sisäpinnat ruostumatonta terästä ja alumiinia (helppo puhdistaa)
Erittäin korroosiota kestävä Corten-teräsrakenne
Seinät, lattia ja katto eristetty 7 cm paksuilla sandwich-paneeleilla (polyuretaanivaahto alumiinilevyjen sisällä)
Tiivis kontti, alkuperäiset toimivat kaksoisovet, rakenteellinen eheys OK
Lattia: T-alumiiniprofiilit.
Vuosien käytön ja matkustamisen jälkeen ympäri maailmaa käytetyissä konteissa on tietenkin kulumisen merkkejä: isku- ja painaumajälkiä, jotka jäävät näkyviin maalauksen jälkeen.
Kylmäryhmä:
Sähkönsyöttö: 380 V
Merkki: Thermoking, Daikin tai Carrier (valmistusvuosi, merkit ja mallit saatavuuden mukaan).
Lämpötila: -25°C - +25°C
Jäähdytysaine: R134a (HCF-kaasu, jolla ei ole haitallisia vaikutuksia otsonikerrokseen)
Koko: 20 jalkaa, 40 jalkaa High Cube
Käytetty Corten-teräksinen merikontti. Voimassa oleva navigointitodistus (CSC), joka takaa rakenteellisen eheyden ja tiiviyden. 28 mm paksu meripuulattia. Kontti on luokiteltu Cargo Worthy (vastaa merikuljetusstandardeja: lue lisää).
Ulkomitat: Pituus: 6,06 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,59 m
Sisämitat: Pituus: 5,90 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,39 m
Tyhjäpaino: 2,2 T Maksimipaino: 30,48 T Maksimikuorma: 26,4 T
Sisätilavuus: 33,14 m³ Sisäpinta-ala: 13,86 m²
Yksi sisäänkäynti päässä kaksoisovella. Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan. Väri saapumisen mukaan (ei valintamahdollisuutta).
Hinta saapumisten mukaan, kunnes varastot loppuvat. Kuvia ei voida sitoa sopimukseen.
Tarjoamamme käytetyt niin sanotut viimeisen matkan kontit voivat vielä matkustaa, koska niillä on voimassa oleva navigointitodistus (CSC-todistus).
Määränpää: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Sisämitat: Pituus: 11,58 m Leveys: 2,29 m Korkeus: 2,56 m
Ulkomitat: Pituus: 12,19 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,89 m (korotettu 30 cm)
Tilavuus: 67,50 m³ Tyhjöpaino: 4650 kg Pinta-ala: 26,5 m²
Materiaalit:
Kylmäkontin sisäpinnat ovat ruostumatonta terästä ja alumiinia, joten ne ovat helppoja puhdistaa. Kontin rakenne on Corten-teräksestä, mikä tekee siitä erittäin kestävän korroosiota vastaan sääolosuhteissa. Seinät, lattia ja katto on eristetty lämpöä eristävillä 7 cm paksuilla sandwich-paneeleilla (polyuretaanivaahto alumiinilevyjen sisällä).
Jäähdytysryhmän merkki: Thermoking, Daikin tai Carrier (saatavuuden mukaan).
Lämpötila: -25°C - +25°C
Lattia: T-alumiiniprofiilit.
Sähkönsyöttö: 380 V
Jäähdytysaine: R134a (HCF-kaasu, jolla ei ole haitallista vaikutusta otsonikerrokseen)
Kohde: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Käytetty Corten-teräksinen merikontti. Voimassa oleva navigointitodistus (CSC), joka takaa rakenteellisen eheyden ja tiiviyden. 28 mm paksu meripohja. Kontti on luokiteltu Cargo Worthy -tilaan (vastaa merikuljetusstandardeja: lue lisää).
Ulkomitat: Pituus: 12,19 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,89 m
Sisämitat: Pituus: 12,03 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,69 m
Tyhjäpaino: 4,35 T Maksimipaino: 30,48 T Maksimikuorma: 28,48 T
Sisätila: 28,27 m² Sisätilavuus: 76,04 m³
Yksi sisäänkäynti päässä kaksoisovella.
Tarjoamamme käytetyt niin sanotut viimeisen matkan kontit voivat vielä matkustaa, koska niillä on voimassa oleva navigointitodistus (CSC-tunnus). Ne ovat siis tiiviitä ja niiden rakenteellinen eheys on säilynyt.
Kohde: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Isoterinen kontti, jota kutsutaan myös isoteriseksi tai ex-reeferiksi, on jäähdytetty kontti, jossa jäähdytyskone on korvattu sandwich-paneelilla. Tämä tarkoittaa, että tällä kontilla on sama eristysarvo kuin normaalilla kylmäkontilla.
Yleinen kunto: Kontti on yleensä vähintään viisitoista vuotta vanha (ei taattu eikä sitova), joten vuosien käytön ja matkustamisen jälkeen ympäri maailmaa, niissä on tietenkin kulumisen merkkejä: iskuja, painaumia, naarmuja ja kolhuja. Isoterinen laatikko on korjattu, joten ne ovat tiiviitä. Rakenteellinen eheys OK. Laatikko on täysin maalattu (valkoinen RAL 9010) – ovia ei ole maalattu uudelleen.
Jäähdytysyksikkö poistettu: Jäähdytysyksikkö on poistettu ja korvattu eristävällä sandwich-paneelilla, joka on samanlainen kuin muiden seinien paneelit, teräslevy on lisätty vahvistamaan ja suojaamaan sitä.
Kohde: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)