Palkitun pankkiratkaisuna eBSEG tarjoaa kattavan ja innovatiivisen digitaalisen pankki-alustan, joka mahdollistaa pankeille digitaalisten ratkaisujen voiman hyödyntämisen.
Verkkopankista mobiilipankkiin ja kaikkeen siltä väliltä, eBSEG tarjoaa myös digitaalisen myynnin ja asiakashankinnan alustan myynnin hallintaan, asiakaskannan laajentamiseen ja uusien liidien houkuttelemiseen potentiaalisilta asiakkailta. Sinulla on kaikki tarvittava yhdessä alustassa poikkeuksellisen asiakaskokemuksen rakentamiseen.
eBSEG on luonut Omnichannel Digital Banking Platformin, joka kattaa modernit digitaaliset kanavat, mukaan lukien:
- Internet Banking (Desktop)
- Mobile banking
- Tablet Banking
- Chat Bot Banking (Text & Voice)
- Digital Sales & On-Boarding
- Digital Loans/Lending/Finance
- Apple Watch Banking
- Omnichannel Business Banking
- ATM/Kiosk Touch Banking
- Call Center Transaction Banking
- Manned Branches Omnichannel experience
- eMessaging Engagement Banking (SMS Push and Pull, iOS and Android Alerts, Browser Web Alerts, WhatsApp, Email).
eBSEG Mobile Queuing Solution (perinteisen jonotusjärjestelmän lisäksi) on loistava vaihtoehto yrityksille, jotka haluavat minimoida asiakkaiden odotusaikaa toimipisteessä ja parantaa asiakastyytyväisyyttä.
eBSEG Jonotusratkaisu on suunniteltu antamaan asiakkaille mahdollisuus:
- Tarkistaa, mikä toimipiste on tyhjillään/ruuhkautunut, jolloin ihmisten jakautuminen toimipisteisiin paranee huomattavasti.
- Varata jonotusnumero ennen siirtymistä toimipisteeseen ja siirtyä toimipisteeseen vain, kun heitä tarvitaan.
- Saada ilmoituksia nykyisestä jonotusnumerosta jonossa ja arvioidusta ajasta jonotusnumerolle.