Tuotteet hakusanalla myynti (3)

Kanavakumppanin Liiketoimintasuunnitelman Malli

Kanavakumppanin Liiketoimintasuunnitelman Malli

Kanavakumppanin liiketoimintasuunnitelman laatiminen alusta alkaen voi olla haastavaa. Mitkä ovat parhaat käytännöt? Mitkä ovat kysymykset, joita et tiedä kysyä? Miten voit varmistaa, että kumppanisi liiketoimintasuunnitelma täyttää sekä yrityksesi että liikekumppanin tarpeet? Jospa olisi vain malli! Sekä Kanavamyynnin sertifikaatti että Kanavahallinnan sertifikaatti sisältävät moduuleja kumppanien yhteisestä liiketoimintasuunnittelusta. Tämä sisältää kanavakumppanin liiketoimintasuunnittelumalleja, työkaluja ja ohjeita, joita voit käyttää tehokkaiden yhteisten liiketoimintasuunnittelusessioiden toteuttamiseen kumppanisi kanssa. Tärkeintä on, että voit olla varma, että uusi kanavakumppanin liiketoimintasuunnitelmasi täyttää globaalit parhaat käytännöt.
Kanavamyynnin sertifikaatti - Kanavamyynnin koulutusammattilainen

Kanavamyynnin sertifikaatti - Kanavamyynnin koulutusammattilainen

Kanavamyynnin sertifikaatti on ensisijainen kanavamyynnin koulutuskurssejamme. Se tarjoaa sinulle vahvan perustan ydinkäsitteissä, viitekehyksissä, parhaissa käytännöissä ja työkaluissa strategiseen kanavamyyntiin kanavakumppaneidesi kanssa. Tämä sertifikaatti myös lisää luottamusta sekä nykyisiin että tuleviin työnantajiin, että sinulla on kanavamyynnin tietämys, jota he tarvitsevat menestyvän suorituskyvyn saavuttamiseksi kanavakumppanien portfolion kautta.
Video: Kanavakumppanien kannattavuus - Opi parhaat käytännöt kanavakumppanien myynnin kannattavuudessa

Video: Kanavakumppanien kannattavuus - Opi parhaat käytännöt kanavakumppanien myynnin kannattavuudessa

Kanavakumppaneiden auttaminen kannattavien liiketoimintamallien kehittämisessä on tärkeä huolenaihe menestyneimmille teknologiatoimittajille. Tämä haastattelu "Kanavainformaatiot" -sarjastamme kumppanien kannattavuudesta on Ed Mooren, Microsoftin Länsi-Euroopan kanavakehitysjohtajan, kanssa. Ed korostaa joitakin tärkeimpiä tekijöitä, jotka vaikuttavat kumppanien kannattavuuteen, ja tarjoaa keskeisiä näkemyksiä ja vinkkejä siitä, miten teknologiatuotteiden jälleenmyyjät voivat optimoida voittonsa.