Katalogit ovat kirjasuunnitelmia, joiden tavoitteena on tarjota etäinformaatiota asiakkaille tuotteen markkinoinnista, tuotteen teknisistä tiedoista ja hintalistoista, sekä tukea ja edustaa yrityksiä ja tuotteita niiden suunnittelun avulla. Katalogin tärkein ominaisuus on, että se voi edustaa yrityksiä ja tuotteita. Sinulla on katalogisuunnitelmia, jotka on suunniteltu edistämään olemassa olevia tuotteitasi ja esittelemään niitä etäasiakkaille. Vaikka jotkut katalogiesittelyt tarjoavat hintatietoja yhdessä tuotteiden teknisten tietojen ja väri vaihtoehtojen kanssa, kaikki tämä ei välttämättä riitä joillekin katalogeille. Tällaisissa tapauksissa saatat tarvita hintalista-katalogin, jossa on ajankohtaiset tuotehinnat kaikkien katalogiesi lisäksi.
Yrityksesi verkkosivusto esittelee liiketoimintasi ja digitaalisen identiteettisi.
Yritysverkkosuunnittelusta on tunnettu sanonta: "Ensivaikutelma on pysyvä". Verkkosuunnittelussa sivustosi on ensimmäinen kontakti kävijän kanssa, joten verkkosivustosi on pystyttävä puhumaan puolestaan! Erpinina tarjoamamme verkkosuunnittelupaketit sisältävät ajankohtaisia malleja, ja jokainen niistä on suunniteltu ainutlaatuisesti. Lisäksi pyrimme varmistamaan, että kaikki sivustomme täyttävät standardit. Verkkosivusuunnittelumme testataan eri näyttöresoluutiolla yleisimmissä selaimissa. Saksassa ja Turkissa useissa kaupungeissa sadat yritykset valitsevat meidät yritysverkkosuunnittelupaketeissaan.
Yrityksesi verkkosivustoilla tulisi olla seuraavat tärkeimmät ominaisuudet:
Ensisijaisesti verkkosivustosi tulisi olla laadukkaalla palvelin-infrastruktuurilla.