Valvonta veturiteollisuuden valokenttäprofiilin noudattamisesta 3D-laserskannauksen avulla:
Yksi tärkeimmistä kriteereistä veturien, vaunujen ja erikoisraideajoneuvojen käyttöluvalle on valokenttäprofiilien noudattaminen. 3D-laserskannauksen avulla koko raideajoneuvo skannataan kokonaisuudessaan ja verrataan ennalta määriteltyyn 3D-valokenttäprofiiliin. Ylittävät geometriset muodot koodataan väreillä, ja ne voidaan sen jälkeen korjata.
Teräksen käsittely on aina ollut osa rakennusyritystä.
Kaikki betoniosien teräsvahvistukset valmistetaan omassa rautakäyräyksikössämme.
Vuodesta 2014 alkaen emme kuitenkaan rajoitu enää vain vahvistusten valmistamiseen. Siksi olemme, yksi harvoista yrityksistä alueella, saaneet EN1090-sertifikaatin, jotta voimme toteuttaa kaikki rakennusteollisuudessa yleiset teräsrakenteet.
Palvelumme vaihtelevat yksinkertaisista teräksisistä portaista kokonaisiin käytäväkonstruktoihin.
Palvelut:
• Autotallit
• Lasikatteet
• Käytävät
• Portaat
• Kaiteet
• Pudotussuojaus
• Puutarhaverhot
• Portit ja ovet
AMB-WIBA kattokaivokone on korkean tarkkuuden, staattinen kone, joka on suunniteltu tehokkaaseen ja korkealaatuiseen kattokaivojen tuotantoon työpajoissa ja tuotantolaitoksissa. Se käsittelee metallilevyjä, joiden paksuus on 0,5 mm - 1,0 mm, ja tuottaa kaivoja kokoina 200 mm, 250 mm, 333 mm, 400 mm ja 500 mm. Edistyksellisen rullamuovausteknologian avulla levymetalli taivutetaan tarkkojen rullapareiden avulla haluttuun muotoon. Kone tarjoaa korkean tuotantonopeuden ja tarkan toistettavuuden. Se on suunniteltu jatkuvaan käyttöön ja sen kestävä rakenne minimoi huoltotarpeet. Automaattisesti ohjattu ja käyttäjäystävällisellä kosketusnäytöllä varustettu kone mahdollistaa yksinkertaiset säädöt ja korkean tehokkuuden. Turvallisuusominaisuudet ja laajennusmahdollisuudet lisäkäsittelyvaiheille tekevät siitä ihanteellisen ratkaisun teolliseen kattokaivotuotantoon.
sheet width:200-500 mm
speed:1800m/h
shapes:Ronde goot ja bakgoot
KMH-kattokäytävien rakenteet ovat nostettuja kantorakenteita, jotka on valmistettu ontosta, kulma-, T- tai tasoteräksestä, ja niiden pinnat on kuumasinkitty.
On varmistettava, että rakenne on hyvin kiinnitetty taitteiden päälle.
KMH-kattokäytävien kävelyalueella käytetään liukuesteitä, jotka on asetettu kantorakenteen kulmarunkoihin, jotta tarvittava liukastumisen estäminen voidaan taata.
Putouksensuojana asennetaan kaiteita, joiden korkeus on vähintään 1000 mm, kattolaskun ympärille ja kattokäytävän varrelle. Kaide-elementit ovat toisiinsa liitettyjä runkorakenteita, ja kaidepylväät kiinnitetään tukevasti kattoon - ilman liittämistä kattopinnoitteeseen.