Tuotteet hakusanalla telemarkkinointi (7)

KYSYMYKSET JA TUTKIMUKSET PUHELIMITSE - Puhelinhaastattelut ja kyselyt

KYSYMYKSET JA TUTKIMUKSET PUHELIMITSE - Puhelinhaastattelut ja kyselyt

Teemme puhelinhaastatteluja Ranskassa Lissabonista (Portugali) käsin. Yksityishenkilöiden kyselyt ja tutkimukset (B2C): - Asiakastyytyväisyyskyselyt yritysten puolesta (pankit, vakuutusyhtiöt, vakuutukset). - Käyttötutkimukset suurissa vähittäiskaupoissa. - Peruutusbarometrit ja kyselyt (puhelin, sähkö, kaasu, energia). - Tunnettuus- ja brändikuvabarometrit verkkokaupan ja etämyynnin alalla. - Viestinnän testit (ennakkotestit ja jälkitestit). Ammattikunnalle ja yrityksille suunnatut kyselyt (B2B): - Tuotteiden ja palveluiden asiakastyytyväisyyskyselyt (kuljetus, maksujärjestelmät). - Tunnettuus- ja brändikuvabarometrit (rakentaminen, rakennusala, kiinteistöt). - Testit ja muistutukset (apteekit, terveydenhuollon ammattilaiset). - Käyttöbarometrit (verkkosivut, verkkokauppa). - Uusien tuotteiden tai palveluiden käsityksen, vastaanoton ja hyväksynnän tutkimukset (pankki, energia, kuljetus, vakuutukset).
Telemarkkinointi - Puhelinmyynnin ulkoistaminen

Telemarkkinointi - Puhelinmyynnin ulkoistaminen

Ubinawebin telemarkkinointiagentit ja -operaattorit ovat työskennelleet lukuisissa televälityksissä ja ulkoistetuissa telemarkkinointitoiminnoissa eri aloilla seuraavalla tavalla: - Digitaaliset toimistot (verkkotoimistot), - Voittoa tavoittelemattomat yhdistykset, - IT- tai teknologiayritykset, - Lääketeollisuus, - Rahoitus- tai pankkilaitokset, - Media, sanomalehdet ja televisio, - Internet-markkinointi, - Yrityksille tarjottavat palvelut, - Kuluttajapalvelut, - Terveyspalvelut, - Verkkokaupat, - Telekommunikaatio, - Tekstiilit, - Kuljetus, - jne.
ASIENKÄYTTÖ JA UUDEN KÄYTTÖN KANAVAT - Lähtevät ja saapuvat puhelut

ASIENKÄYTTÖ JA UUDEN KÄYTTÖN KANAVAT - Lähtevät ja saapuvat puhelut

"Seuranta, Seuranta, Seuranta" SEURANTA, PERINTÄ ja PYSYMINEN "Vähiten tyytyväiset asiakkaasi ovat suurin oppimisresurssisi." - Bill Gates Ei ole väliä, kuinka hyvin hallitset liiketoimintaasi, tyytymättömät asiakkaat ovat väistämättömiä. On aina olemassa kroonisia tyytymättömiä, mutta suurimmalla osalla asiakkaita on legitiimejä syitä, jotka ansaitsevat tulla kuulluiksi. Et näe yritystäsi samalla tavalla kuin asiakkaasi. Heidän kuuntelemisensa on ainoa tapa oppia ja parantaa. Olemme kiitollisia, kun joku ottaa puheenvuoron. Nykyään suurin osa asiakkaista jättää palautetta ja arvosteluja verkossa. Kaikki palaute on lahja, käytä sitä hyväksesi. Negatiivinen palaute, jota käsitellään myötätuntoisesti, voi usein muuttaa tyytymättömän ostajan elinikäiseksi asiakkaaksi. - Seurannasta oikeudellisiin toimiin, perinnästä asiakasuskollisuuteen. - Ulkoistaminen, puhelinpalvelut, asiakastuki ja asiakaspalvelu.
Ajanvaraus - Varaa aikoja puhelimitse

Ajanvaraus - Varaa aikoja puhelimitse

Konsulttien aikataulutuksen ulkoistaminen on loistava tilaisuus päivittää teknologiaasi välittömästi ilman pääomakustannuksia. Tästä syystä käytämme edistyksellisiä teknologioita. Voit siis hyödyntää infrastruktuuriamme saadaksesi parhaan mahdollisen hyödyn ensimmäisestä päivästä. Odota asiakaspalvelua pienen lisäyksen vuoksi, joka tekee suuren eron. Kun käytät Ubinawebin aikataulutuspalveluja, laajennat osaajapohjaasi. Palkkaat kokeneen ja huipputason tiimin, joka otetaan käyttöön ja palkkaa agentteja, joilla on erilaisia ja täydentäviä taitoja nykyisiin työntekijöihisi. Meistä tulee tiimisi Portugalissa.
PUHELINMYYNTI - Lähtevät ja Saapuvat Puhelut

PUHELINMYYNTI - Lähtevät ja Saapuvat Puhelut

"Aina sulkemassa" KAUPALLISTAMINEN, MYYNTI JA LIIKETOIMINNAN KEHITTÄMINEN Olipa kyseessä puhdas kylmäsoitto, kohdennettujen asiakkaiden soitot (liidien kvalifiointi), olemassa olevan asiakaskannan kontaktointi (ilmaiset rekisteröityneet jäsenet), olemassa olevien asiakassuhteiden seuranta tai entisten asiakkaiden uudelleenaktivointi (churn), Ubinaweb muuttaa vuorovaikutukset yrityksesi ja asiakkaidesi/jäseniesi välillä: - Kvalifioiduiksi Liideiksi - Myyntimahdollisuuksiksi (Leads) - Myynneiksi (Closing) - Lisämyynneiksi (Upsell) - Uudelleenostoiksi (Repeat Buying tai Repeat Purchase) - Hylättyjen Ostoskorien Muuntamiseksi (Hooking) UBINAWEBIN PALVELUIDEN MÄÄRITTELY - Ulkoistaminen puhelinkeskukselle, asiakastuelle ja asiakaspalvelulle - Puhelinkeskusten, asiakastuen, asiakaspalvelun ja telemarkkinoinnin alihankinta - Kontaktikeskukset ja telemarkkinointi: puheluiden vastaanotto, ulospäin suuntautuvat puhelut ja sisään tulevat puhelut
VERKKOCHAT PALVELU - Live chat -hallinta ja chatbot

VERKKOCHAT PALVELU - Live chat -hallinta ja chatbot

Verkossa tuotteitaan tai palveluitaan myyvät yritykset voivat tänä päivänä huomattavasti optimoida suorituskykyään vastaamalla asiakaskysymyksiin monilla eri tavoilla, käyttämällä verkkosivustolle asennettavaa chat-työkalua. Riippumatta siitä, mikä chat-työkalu sinulla on, tarvitset tiimin, joka vastaa reaaliaikaisesti yleisösi kysymyksiin ja pyyntöihin. Chatbotin ja standardoitujen vastausten jälkeen Ubinaweb voi astua kuvaan kommunikoidakseen asiakkaidesi ja potentiaalisten asiakkaidesi kanssa. - Jonojen aikahallinta. - Jonojen luokittelu. - Avainasiakkaiden priorisointi. - Tasapaino ja siirto tuen ja myynnin välillä. - Resurssien hallinta ruuhka-aikojen mukaan. - Asiakkaan asettamien aikarajojen ja aikarajojen noudattaminen. - Chatbottien käyttö. - Standardoitujen vastausten (
Myyntivoiman ulkoistaminen - Myynnin ja ulkoisen myyntivoiman ulkoistaminen

Myyntivoiman ulkoistaminen - Myynnin ja ulkoisen myyntivoiman ulkoistaminen

Saat oman kansainvälisen myyntitiimin ilman ulkomaisten toimistojen avaamiseen ja paikallisten työntekijöiden palkkaamiseen liittyviä kustannuksia, riskejä ja viivästyksiä. Valitsemme tiimin, joka vastaa tarpeitasi - Olemme järjestäytyneet kokoamaan ja hallinnoimaan etätyöryhmiä. Täysin brändisi mukaisesti. Samalla hallitset budjettiasi ja tavoitteitasi. Kymmeniä kaupallisia kehyksiä on saatavilla. Meillä on kokemusta, mutta sinä olet ohjaksissa. Helpoin tapa kasvattaa liiketoimintaasi Euroopassa. Nopeammin. Enemmän kokemusta ja vähemmän riskiä. Jos jokin ei toimi, muutamme sen. Vie tuotteesi tai palvelusi uusille kansainvälisille markkinoille nopeammin ja pysy kilpailijoidesi edellä. Älä riskeeraa liiketoimintaasi halvoilla ja valmiilla myynnin ulkoistuksilla. Tehdään yhdessä räätälöity myynti- ja liidien generointistrategia, joka vie sinut eteenpäin laadukkaiden liidien parissa.