Kun kyse on maksimaalisesta tuottavuudesta ja erikoistehtävistä autoteollisuudessa, HELLER tarjoaa erityis- ja prosessikoneita erilaisiin valmistusteknisiin haasteisiin. Nykyiset 4-/5-akseliset koneistuskeskukset MC 20 täydentävät muut koneet, kuten suoraan kuormattavat koneet, prosessimoduulit tai kestävä 4-akselinen koneistuskeskus automaattisella päävaihtajalla MPC 10000. Moduulipohjaisilla siirtoratajärjestelmillä TRS HELLER tarjoaa tehokkaan erityisratkaisun suurten tuotantomäärien valmistukseen. Rakenteellisten ja koriosien käsittelyyn sarjatuotannon kevyessä rakentamisessa on saatavilla 5-akselisia koneistuskeskuksia VKM/VPM.
Erikoistuneet liikkuvien laitteiden nostojärjestelmät
Käyttötarkoituksesta riippuen tukien avulla voidaan saavuttaa seuraavat tekniset parametrit: Astian nostokyky 2,5 t:sta 20 t:iin, nostokorkeus 500 mm:stä 1750 mm:iin (valinnaisesti enintään 2000 mm), kiinnitys ISO-kulmille ja paikannusohjausjärjestelmä.
Innovatiivinen kallistuksen perusteella tapahtuva paikannusohjaus on erityispiirre nostojärjestelmissämme ja mahdollistaa kuorman nostamisen ja laskemisen vaakasuoraan maata pitkin epätasaisessa maastossa kuormausoperaatioiden aikana, automaattinen alkuperäinen kallistuksen mittaus, kallistuksen poikkeama nollaan, ohjauksen tarkkuus: +/- 0,2 astetta, turvallisuuskytkin, kun kallistus ylittää 3,5 astetta (tai enemmän, jos se on tarpeen). Yksittäinen tukijärjestelmä ohjausyksikkö saatavana vaihtoehtona.
Erikoistuneet liikkuvien laitteiden nostojärjestelmät
Käyttösovelluksesta riippuen tukien avulla voidaan saavuttaa seuraavat tekniset parametrit: Säiliön nostokyky 2,5 t:sta 20 t:iin, nostokorkeus 500 mm:stä 1750 mm:iin (valinnaisesti enintään 2000 mm), kiinnitys ISO-kulmille ja paikannusohjausjärjestelmä.
Innovatiivinen kallistuksen perusteella tapahtuva paikannusohjaus on erityispiirre nostojärjestelmissämme ja mahdollistaa kuorman nostamisen ja laskemisen vaakasuoraan maata pitkin epätasaisessa maastossa kuormausoperaatioiden aikana, automaattinen alkuperäinen kallistuksen mittaus, kallistuksen poikkeama nollaan, ohjauksen tarkkuus: +/- 0,2 astetta, turvallisuuskytkin, kun kallistus ylittää 3,5 astetta (tai enemmän, jos se on tarpeen). Yksittäinen tukijärjestelmä ohjausyksikkö saatavana vaihtoehtona.