Tuotteet hakusanalla tie (109)

Tieliikenne ja intermodaalinen kuljetus

Tieliikenne ja intermodaalinen kuljetus

Sar Trasporti:lla on käytössään ajoneuvo- ja laitekalusto maantie- ja/tai intermodaaliseen kuljetukseen, joka on saatavilla sekä kansallisiin että kansainvälisiin kuljetuksiin. Sen politiikka on jatkuvasti päivittää kalustoa, tiloja ja toimintoja, jotta se voi parhaiten vastata asiakkaidensa tarpeisiin, markkinaolosuhteisiin ja kohdata teknologian ja innovaatioiden haasteet, jotka liittyvät palveluihin. Osuuskunta toimii itseohjautuvan järjestelmän mukaisesti, noudattaen HACCP-periaatteita, jotka on yksityiskohtaisesti määritelty Euroopan unionin säännöksissä ja määräyksissä. Ajan myötä yritys on kehittänyt erinomaisia teknisiä tietoja kemiallisten aineiden ja teollisten jätteiden kuljetuksessa, samalla kun se on omistautunut turvallisuuden ja ympäristönsuojelun korkeimmalle tasolle.
OS10 EI-VALAISTETTU TIEMERKKI - EI-VALAISTETTU TIEMERKKI

OS10 EI-VALAISTETTU TIEMERKKI - EI-VALAISTETTU TIEMERKKI

Se koskee toimitusta, asennusta, huoltoa tai peruskorjausta sekä ei-valaisemattoman liikennemerkin, pystysuoran, vaakasuoran ja täydentävän toteuttamista. Koodi: OS 10
Fluid Spritz : Epäorgaaninen nesteen kiihdyttäjä, ruiskutettaville konglomeraateille (shotcrete)

Fluid Spritz : Epäorgaaninen nesteen kiihdyttäjä, ruiskutettaville konglomeraateille (shotcrete)

Fluid Spritz Mineraalireaktiivien (natriumsilikaatti) liuos, jota käytetään ruiskutettujen muurausten ja projektoitujen betonien kovettumisen nopeuttamiseen, ulkona olevien kivien vahvistamiseen ja/tai käytävissä, itsenäisten ja vedenpitävien tunnelipinnoitteiden asentamiseen, kanavissa, holveissa, altaissa, maanalaisissa rakenteissa jne., erityisellä laitteistolla hydratoitujen seosten (seokset, joissa silikaatti ruiskutetaan ruiskubetonin ulostulon suuttimesta) käyttöön. Fluid Spritz on laajasti käytettävä kiihdyttävä aine, joka on helppokäyttöinen ja jonka annostelua voidaan muuttaa erityisten rakennustarpeiden mukaan: pinnoituskerrosten määrän vähentäminen, paikkakerroksen asennusaikojen lyhentäminen, palautusjätteiden vähentäminen, mahdollisuus toimia jopa kylmissä sääolosuhteissa. Ruiskutettujen laastien ja injektointimassojen tuotantoa erityisellä laitteistolla (ruiskubetonikoneiden pumpuilla) hydratoitujen seosten vahvistamiseksi ulkona olevissa kivissä ja/tai käytävissä, pinnoitteiden asentamiseksi, myös kuormaa kantavina, käytävissä, paaluilla, teräspaaluille, väliseinille, kanavissa, holveissa, altaissa jne. Maanalaisrakenteiden vedenpitävyyteen. Sitä voidaan käyttää rakenteellisissa levyissä, rakennusten turvallisuuden varmistamiseksi maanjäristysten vaikutuksesta. Fluid Spritz on ensin siirrettävä sopivan kokoiseen säiliöön, josta se voidaan lisätä suoraan ruiskusuuttimeen. On aina suositeltavaa suorittaa ennakkotestejä, jotta voidaan määrittää tuotteen lisäyksen sopivin prosenttiosuus. Pakkaus: 1350 kg säiliö UM: €/kg
Maantiekuljetukset

Maantiekuljetukset

Tiekuljetukset Tiekuljetuspalvelu vastaa tarpeeseen kuljettaa tavaroita ajoneuvolla Eurooppaan tai naapurimaihin. Palvelumme on suunnattu Euroopan markkinoille, ja sitä hallinnoidaan yhteistyössä useiden suoraan ja eksklusiivisesti toimivien ulkomaisten toimipisteiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa, jotta voimme tarjota asiakkaillemme erittäin kilpailukykyisen palvelun luotettavuuden, joustavuuden, neuvonnan ja viestinnän osalta.
tieopastus - vaakasuora tieopastus

tieopastus - vaakasuora tieopastus

Vaakasuoran merkinnän toteuttaminen ensimmäistä kertaa tai uusintana, jatkuvien ja katkonaisien viivojen, nuolien, symbolien, kuvien, pysäytysviivojen, suojateiden ja liikennesääntöjen kirjoitusten (liikennesäännön 40. artikla) muodostamiseksi. Suoritetaan erityisellä viivakoneella, joka on varustettu suihkupistoolilla ja ohjausmallilla, valkoisilla tai keltaisilla, hyvänlaatuisilla heijastavilla MAALIVIIVOILLA. Hinta sisältää kaikki jäljennys-, puhdistus- ja työskentelyyn liittyvät kulut.
Kolmannen osapuolen maantiekuljetus

Kolmannen osapuolen maantiekuljetus

Kiitos kuorma-autojen ja nostureiden kalustosta pystymme tarjoamaan kuljetuspalveluja kolmansille osapuolille nopeasti ja täsmällisesti.
Intermodaaliterminaali

Intermodaaliterminaali

Gorizian intermodaaliterminaali liittyy kansainväliseen Gorizia-Nova Gorica rautatieyhteyteen, joka vie Italian puolelta Gorizia Centraaliin Udine-Trieste suuntaan ja Slovenian puolelta Nova-Goricassa sijaitsevaan asemaan. Terminaaliin kuuluu: 20 000 m² operatiivista piha-aluetta 3 000 m² katettu varasto, jossa on ilmanvaihtojärjestelmä ja 25 tonnin nosturi 5 raidepätkää, joiden pituudet ovat 500, 385, 350, 340 m RoLa-järjestelmä, joka koostuu betonilavoista ja lastausrampeista, jotka sijaitsevat päärautatieakselin varrella 24/7 valvontajärjestelmä Erikoistuneiden operaattoreiden läsnäolo
Kuljetus nosturilla - poikkeuksellinen kuljetus

Kuljetus nosturilla - poikkeuksellinen kuljetus

AUTOTRANSPORTTI KULJETUKSET KRAANALLA JA ERITYISET KULJETUKSET Suoritamme raskaita kuljetuksia Italiassa ja ulkomailla ajoneuvoilla, joissa on myös nostureita, perävaunuja, puoliperävaunuja ja erilaisia katettuja kuljetusvälineitä, erityisesti teollisuuslaitteiden, järjestelmien ja varusteiden kuljetuksia. Kuljetamme myös työkoneita ja aluksia, jotka ovat joko normaalikokoisia tai poikkeuksellisia. Meillä on tiivis ja luotettava yhteistyöverkosto, jossa on erilaisia perävaunuja erityisreiteille, joilla on korkea liikennöinti, sekä Italiassa että ulkomailla. Yli 60 vuoden kokemuksella tarjoamme volyymitavaroiden kuljetuspalveluja. Sopivan ajoneuvokaluston avulla pystymme tarjoamaan kattavaa palvelua yrityksille, jotka tarvitsevat nosturilla kuljetuksia kolmansien osapuolten tavaroille ja kaikille raskaille kuormille. Erityiset kuljetukset teknisellä saattueella ja myös pysyvillä luvilla. Organisoidut kuljetuspalvelut erityisesti muuttojen ja teollisuuslaitteiden asennusten yhteydessä, taaten tarkat ja ajallaan suoritettavat palvelut.
Kunnioitus ympäristöä ja turvallisuutta kohtaan

Kunnioitus ympäristöä ja turvallisuutta kohtaan

Kaikki toimenpiteemme ovat pätevän ja asianmukaisesti koulutetun henkilöstön vastuulla. Muita arvostettuja ominaisuuksia palveluissamme ovat: - huolenpito käytettävien ja vuokrattavien välineiden kunnosta; - kunnioitus ympäristöä ja alueella asuvia ihmisiä kohtaan, missä meidät kutsutaan toimimaan; - nopeus ja tarkkuus, jolla suoritamme jokaisen tehtävän.
Joustavat pakkaukset

Joustavat pakkaukset

Joustavat pakkaukset tarjoavat korkealaatuisen pakkausratkaisun. Ne on valmistettu PE-, PET-, PE COEX-, PP- ja muista materiaaleista, ja nämä pakkaukset ovat kestäviä ja pitkäikäisiä. Käytetty Flexo-tulostus takaa visuaalisesti houkuttelevan esityksen, joka on ihanteellinen kuluttajien huomion herättämiseen ja brändin tehokkaaseen edistämiseen.
Kansainvälinen Tuonti- ja Vientikuljetus

Kansainvälinen Tuonti- ja Vientikuljetus

Vakiintuneen yhteistyön ansiosta tärkeän verkoston kanssa, joka on fyysisesti läsnä kaikissa Italian maakunnissa, koko Euroopassa ja ympäri maailmaa, pystymme toteuttamaan seuraavat kuljetukset: Kuljetukset maanteitse  Kansalliset ja kansainväliset omistetut kuljetukset - Omistetut pikakuljetukset suljetuilla tai katetuilla pakettiautoilla - Omistetut pikakuljetukset eri kantavuuksilla varustetuilla ajoneuvoilla Kansalliset ja kansainväliset ryhmäkuljetukset - Tavarakuljetus lavoilla kansallisella alueella 24/48 tuntia - Tavarakuljetus lavoilla koko Euroopan alueella toimitus 4 työpäivän kuluessa. Kansalliset ja kansainväliset täyskuormakuljetukset Poikkeukselliset kuljetukset kansallisella ja kansainvälisellä alueella  Kuljetus ja logistiikka hallitussa lämpötilassa  Erikoistavaroiden ja suurten tavaroiden kuljetus  Kuljetukset meritse  Ilmakuljetus  Logistiikkatoiminta ja ratkaisut toimitusketjulle 
Palvelut - siirrot to/from

Palvelut - siirrot to/from

Edustuskuljetus kuljettajalla Luksusberliinit ja 7-paikkaiset minibussit Palvelut mihin tahansa kohteeseen Ihanteellinen kumppani kongresseihin, kokouksiin ja tapahtumiin Kuljettajapalvelu tapahtumiin, iltoihin ja yöjuhliin Ostoskierrokset Erityinen häitä varten
liikenneonnettomuuksien konsultointi - onnettomuus ja vahinkojen palautus

liikenneonnettomuuksien konsultointi - onnettomuus ja vahinkojen palautus

la king palvelut tarjoaa: - asiantuntija-apua - teknistä apua - vakuutusneuvontaa - lääketieteellistä ja oikeudellista neuvontaa - liikenneonnettomuuksiin liittyvää neuvontaa - tapaturmavakuutuksiin liittyvää neuvontaa - vahinkoraporttien ja valokuvien lähettämistä - auto-onnettomuuksien ja liikennevahinkojen arviointia - vahinkojen palauttamista - liikenneonnettomuuksien uudelleenrakentamista - vakuutuspalveluja
Siirto Sisiliassa - Catanian lentokenttä

Siirto Sisiliassa - Catanian lentokenttä

Yksityinen siirtopalvelu
Tullimenettelyt - Tuonti Vienti Yhdistyneelle Kuningaskunnalle

Tullimenettelyt - Tuonti Vienti Yhdistyneelle Kuningaskunnalle

VOIMME AUTTAA SINUA HANKKIMAAN KAIKKI DOKUMENTIT TULLATA KAIKENTYYPPISIÄ TUOTTEITA, MYÖS ELÄINPERUSTEISIA RUOKIA... JOTEN VOIT SAA TULLIVALTUUTUKSET TUONTIA VERSO YHDISTYNYT KUNINGASKUNTA KILPAILUKYKYISIIN HINTOIHIN.
Ammattilaiset kansainvälisessä tavarankuljetuksessa

Ammattilaiset kansainvälisessä tavarankuljetuksessa

La Prota Srl on johtava yritys kansainvälisessä ja kansallisessa kuljetusalalla, ja sen pääkonttori sijaitsee Capaccio Paestumissa. Toimitamme tavaroita ympäri Eurooppaa ja muualla maailmassa, taaten aikataulujen pitävyyden ja turvallisuuden jokaiselle kuljetetulle tuotteelle. Meillä on verkosto ulkomaisia yhteistyökumppaneita ja valikoituja kuljetusyrittäjiä, jotka on valittu tiukkojen kriteerien mukaan, mikä mahdollistaa tehokkaiden logististen palveluiden tarjoamisen, jotta voimme yhdistää rakenteemme Kampaniassa Euroopan tärkeimpiin kaupunkeihin. La Prota Srl pystyy toimittamaan mitä tahansa tavaraa, halutuissa määrissä, minne tahansa maailmassa. Olemme johtava yritys ja valmiita mukautumaan tarpeisiisi kansainvälisessä kuljetusalalla Italiassa. Saadaksesi tarjouksen, lähetä meille heti sähköpostia.
Lähetykset Georgiaan

Lähetykset Georgiaan

Sen strateginen maantieteellinen sijainti Kaukasuksella tekee Georgiasta avainvaltion niille, jotka edistävät toimintaa tällä alueella. Todellinen sisäänkäynti koko Keski-Aasian markkinoille, Georgia nauttii poliittisesta vakaudesta, hyvästä talouskasvusta ja EU:n sääntöjen kanssa täysin yhteensopivista sääntelyistä. Alltrans on läsnä Georgiassa omalla organisaatiollaan Potiissa ja Tbilisissä, ja se tarjoaa asiakkailleen tehokkaan rakenteen, joka on luotettu täysin pätevälle paikalliselle johdolle.
Kuljettajapalvelu Milanossa - NCC Milan kuljettajapalvelu Milanosta kaikkiin kohteisiin

Kuljettajapalvelu Milanossa - NCC Milan kuljettajapalvelu Milanosta kaikkiin kohteisiin

Limotaxi Milano on ncc-yritys, joka koostuu vahvasta tiimistä kuljettajapalvelun ammattilaisia, jotka ovat erikoistuneet ylimmän luokan kuljetuksiin. Olemme Milano ncc -palvelusi lentokenttäkuljetuksiin, kaikille Milanon lentokentille ja muualle. Voimme viedä sinut Milanon keskustasta Malpensan lentokentälle 45 minuutissa, tai Milanon päärautatieasemalta Linateen 20 minuutissa, tai Duomosta Orio al Serioon 50 minuutissa. Lisäksi tarjoamme palveluja koko Milanossa, Lombardiassa ja koko Italiassa.
KULJETUSPALVELU ROOMASSA - Rooman todellinen kuljetuspalvelu

KULJETUSPALVELU ROOMASSA - Rooman todellinen kuljetuspalvelu

Rooman NCC-toimistomme palvelut kattavat kaikki tarpeet. Panostamme intohimomme, omistautumisemme ja huomiomme yksityiskohtiin jokaiseen NCC-palveluun. Autot, pakettiautot, minibussit ja bussit, Class One Agency on yhdistänyt NCC-sektorin huippuosaajat.
Kuljetus Varastointi Logistiikka Tavaroiden Varastointi Piemonte - Kuljetus Jakelu

Kuljetus Varastointi Logistiikka Tavaroiden Varastointi Piemonte - Kuljetus Jakelu

Fe.Dar Trasporti, yritys, jonka pääkonttori sijaitsee Sanfréssa, Cuneon maakunnassa, 30 km Torinosta, tarjoaa logistisia palveluja, jotka perustuvat laatuun, nopeuteen ja dynaamisuuteen. Vastataksemme parhaiten asiakkaiden varastointitarpeisiin ja -odotuksiin, FEDAR TRASPORTI tarjoaa räätälöityjä logistisia palveluja, jotka mukautuvat jokaiseen erityistarpeeseen. Toimimme toteuttaaksemme meille annetut tehtävät mahdollisimman huolellisesti, ammattimaisesti, ajallaan ja tehokkaasti. Meillä on omia laitteita, jotka on tarkoitettu tavaroiden kuormaukseen ja purkuun. FEDAR TRASPORTI pystyy täyttämään kaikki varastointitarpeesi, kuten co-packing, purku, uudelleenpalletointi ja cross-docking. Olemme erikoistuneet pieniin tiloihin ja lyhyisiin aikarajoihin. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä saadaksesi lisätietoja tarjottavista palveluista tai pyytääksesi tarjousta.
Citroen L2H2 - Vuokraus

Citroen L2H2 - Vuokraus

Lyhytaikainen ja pitkäaikainen vuokraus
Palvelumme

Palvelumme

Yrityksemme, laajan verkoston ansiosta, joka kattaa suurimman osan Italiasta ja Euroopasta, sekä jokaisen lähetyksen seurannan, varmistaa toimitusten täsmällisyyden oikealla laatu/hinta-suhteella.
Liikkuva keittiö - Liikkuva keittiö

Liikkuva keittiö - Liikkuva keittiö

KULINAARISET KULJETUKSET Parasta keittiötä unelmiesi sijainnissa! Kuorma-auto, joka on varustettu ammattikeittiöllä, joka pystyy toimimaan täysin itsenäisesti ja palvelemaan jopa 1000 asiakasta. Kulkukäytäväkeittiö on varustettu kaikilla tarvittavilla ammattivälineillä ravintolatoimintaan, ja sen erityispiirre on "liikkuvuus", eli se on nopeasti toimintavalmiina missä tahansa ja milloin tahansa. Erityisesti kulkukäytäväkeittiöllä voidaan suorittaa kaikki kypsennys- ja valmistustyypit. Kuumien ja kylmien ruokien jakelu paikan päällä tapahtuu täysin hygieniasääntöjen mukaisesti, taaten näin laadukkaita tuotteita. Kulkukäytäväkeittiötä voidaan käyttää kaikissa tapahtumissa, esimerkiksi: show cooking, messutapahtumat, konferenssit, kokoukset, häät ja juhlat yleensä, mutta myös luonnonkatastrofien ja hätätilanteiden aikana.
lentokenttäkuljetukset - lentokenttä, rautatieasema kuljetuspalvelut

lentokenttäkuljetukset - lentokenttä, rautatieasema kuljetuspalvelut

Aloitin toimintani vuonna 1995, ja olin ensimmäinen yritys henkilöliikenteen (NCC) alalla maakunnassani, erityisesti Gardajärven pohjoisosassa, joka on vahvasti matkailu- ja kongressikeskeinen alue. 25 vuoden toiminnan aikana asiakkainani on ollut matkatoimistoja, tapahtumajärjestäjiä, italialaisia ja erityisesti ulkomaisia matkatoimistoja: amerikkalaisia, saksalaisia, englantilaisia, ruotsalaisia, brasilialaisia ja kiinalaisia, jotka luottavat minuun kuljetuspalveluissa retkien ja myös useamman päivän kiertomatkojen aikana Italiassa ja ulkomailla. Autan asiakkaitani lentokenttäkuljetusten suunnittelussa ja järjestämisessä, kuten Veronassa, Bergamossa, Milanon Linate- ja Malpensan lentokentillä, Venetsiassa, Bolognassa, Innsbruckissa, Münchenissä sekä rautatieasemilla Roveretossa, Trento, Verona, Peschiera ja Desenzano. Järjestän kuljetuspalveluja messujen ja kongressien yhteydessä.
Grout 6 SFR: Valettava rakenteellinen, vahvistettu, hallitusti kutistuva ruiskubetoni

Grout 6 SFR: Valettava rakenteellinen, vahvistettu, hallitusti kutistuva ruiskubetoni

Grout 6 SFR Grout 6 SFR on korkean suorituskyvyn omaava itsestään tasoittuva valumortti, joka on vahvistettu Readymesh MM-150 teräskuiduilla ja 6 mm Readymesh PM-060 polypropeenimikrokuiduilla. Se tarjoaa korkean taivutuslujuuden, erinomaisen tartunnan betoniin ja teräkseen sekä kutistumisen kompensoinnin. Aggregaatin maksimikoko on 6 mm. Se on ihanteellinen tien liitosten kiinnittämiseen, korjauksiin, vahvistuksiin ja seismisiin säätöihin, tarjoten muovautuvuutta keskikokoisille ja suurille paksuuksille (5–20 cm) teräsbetoni- ja muurausrakenteissa. Rakenteellinen korjaus ja säätö, tien, moottoritien, lentokentän liitosten sekä kriittisten alueiden liitosten palautus ja kiinnitys. Käyttöpinnoilla tulee olla puhdasta, vapaata liasta, murenevista ja tarttumattomista osista, pölystä jne., ja ne tulee riittävästi kyllästää vedellä, kunnes ne saavuttavat tilan "kosteat kuivat pinnat". Pintojen asianmukainen karhennus esimerkiksi kaivertamalla, hiekkapuhaltamalla jne. on aina tarpeen maksimaalisten tartuntapintojen saavuttamiseksi. Optimaaliset arvot saavutetaan korkeapaineisella hydrokaivertamisella. Poista kaikki näkyvissä olevat raudoitukset, jotka ovat häiritsevän hapettumisen alaisia tai syvästi hapettuneita, puhdistaen ruoste näkyvistä raudoituksista (hiekkapuhalluksella tai hankaavilla harjaksilla). Kaada noin 2/3 sekoitusvedestä sekoittimeen, lisää Grout 6 SFR ja loput vedestä; jatka sekoittamista, kunnes saavutetaan homogeeninen, klimpitön seos. Sekoitusveden tulisi olla noin 13%-15% painosta (3,5-4,5 litraa per säkki). Käytä valumenettelyjä, jotka varmistavat katkosten puuttumisen ja estävät ilmakuplien muodostumisen. Korkeita kiinnityksiä varten on suositeltavaa lisätä Ghiaietto 6.10 (katso asianmukainen tekninen tietolehtinen lisätietoja varten). Pakkaus: 25 kg säkki Mitta-yksikkö: €/kg
Osmocem SCK : Osmottinen vesitiivistyslaasti, jossa on aktiivisia kiteisiä aineita

Osmocem SCK : Osmottinen vesitiivistyslaasti, jossa on aktiivisia kiteisiä aineita

Osmocem SCK Kuituvahvistettu monokomponenttisementtimassa, joka perustuu hydraulisiin sideaineisiin, superprogoliin täyteaineisiin, valittuihin hienoihin aggregaatteihin ja kiteytymisreagensseihin, jotka edistävät yhdisteen tunkeutumista tukimateriaaliin. Ihanteellinen ohuiden suojapinnoitteiden (4–10 mm) käyttöön, joissa on korkea vastapainon tartunta. Erityinen koostumus tekee tästä tuotteesta ihanteellisen pinnoitteisiin aggressiivisissa ympäristöissä, joissa on kosketusta klorideihin ja sulfaateihin (viemärijärjestelmät). Pakkaus: 25 kg säkki UM: €/kg
Repar Tix HG SB : Rakenteellinen, tiksotrooppinen, kuituvahvistettu sementtilaasti, spritz betonille

Repar Tix HG SB : Rakenteellinen, tiksotrooppinen, kuituvahvistettu sementtilaasti, spritz betonille

Repar Tix HG SB Thixotrooppinen, rakenteellinen, kuituvahvistettu sementtilaasti, jossa on kompensoitu kutistuminen, korkea sisäinen vedenpitävyys ja poikkeukselliset fysikaaliset ja mekaaniset ominaisuudet: tarttuvuus, puristuslujuus, taivutuslujuus, kulutuskestävyys jne. Täydellinen rakenteellisten töiden ja rappeutuneen betonin korjaamiseen sekä erittäin suorituskykyisiin pinnoitteisiin. Repar Tix HG SB on erityisesti muotoiltu rakenteelliseksi laastiksi, jota voidaan käyttää pumppaus-/suihkukoneilla (märkä spritz-beton -tekniikka) normaalien käsin sovellettavien tekniikoiden lisäksi. Erityisesti optimoidut parametrit ovat: reologisuus, thixotropia ja tuotteen työstettävyys, jotka mahdollistavat ruiskutustoimenpiteet vähentäen mekaanisten osien kulumista ja vähäistä jätettä maassa. Reologinen, thixotrooppinen, rakenteellinen, komposiittisementtilaasti, joka perustuu erityisiin sementteihin ja valittuihin piidioksidipitoisiin aggregaatteihin, vahvistettuna tasapainoisella seoksella READYMESH-polypropeenikuituja ja kalsiummetasilikaattimikrokuituja, lisättynä erityisillä aineilla ja korkealla piidioksidipitoisuudella. Kovettumisen jälkeen se tarjoaa erittäin korkean suorituskyvyn sisäisessä vedenpitävyydessä, pesunkestävyydessä ja hydrolyysissä, mekaanisessa lujuudessa, kulutuskestävyydessä ja kavitaatiossa, antikarbonaatiossa, kemiallis-fysikaalisessa vakaudessa, kestävyydessä ankarille sääolosuhteille ja huuhtoutuvalle vedelle. Se sisältää kolmiulotteista kuituvahvistusta, tarjoaa korkean pidon; se on mitoitettu vakaaksi (kompensoitu kutistuminen). Tuote voidaan toimittaa mono-komponenttisena tai kaksikomponenttisena versiona. Mono-komponenttisessa versiossa tuote sekoitetaan veteen (noin 16 % pussin painosta). Kaksikomponenttisessa versiossa tuote sekoitetaan lisäämällä 4,5 kg komponenttia B. Kaksikomponenttiversio parantaa tarttuvuutta tukemiseen ja vähentää vapaata kutistumista ilmaan, erityisesti alkuvaiheen kovettumisen aikana ja erityisen kuumissa ilmastoissa, ilman että se muuttaa lopputuotteen fysikaalis-mekaanisia ominaisuuksia. Korjaukset ja suojapinnoitteet hydraulisille töille (putkistot, padot, tunnelit jne.), merirakenteille ja artefakteille kriittisissä tilanteissa: aggressiiviset kemiallis-fysikaaliset aineet, huuhtoutuva vesi, meriatmosfääri jne. Erityisesti ruiskubetonitoimenpiteisiin käytettäväksi käytävissä, tunneleissa, kallioseinäissä, kastelukanavissa ja hydraulisissa kanavissa, paaluissa ja mikropaaluissa, väliseinissä jne. Sovelluspinnoitteiden tulee olla puhtaita, ilman likaa, murenevia ja tarttumattomia osia, pölyä jne., asianmukaisesti kyllästettyjä vedellä, kunnes saavutetaan tila "kosteat kuivat pinnat". Pintojen riittävä karhennus, kuten kaivaminen, hiekkapuhallus jne., on aina tarpeen maksimaalisten tarttuvuusarvojen saavuttamiseksi alusta. Optimaaliset arvot saavutetaan korkeapaineisella hydrokaivamisella. Paljasta rautat, jotka ovat altistuneet tuhoisalle hapettumiselle tai syvälle hapettumiselle, poistamalla ruoste paljastetuista raudoista (hiekkapuhalluksella tai hankaavilla harjaksilla). Suositellaan käytettäväksi pumppaus-/ruiskukoneita, jotka on erityisesti suunniteltu kuituvahvistettujen rakenteellisten laastien käyttöön. Rakenteellisten laastien, kuten Repar Tix HG SB, ruiskuttamiseksi suositellaan aina tehokasta ja joskus pitkäaikaista tuotteen sekoittamista, joka on suoritettava ennen pumppauskierrosta. Tästä syystä "pintalaastareiden" käyttö, joissa on tilavuusmittaus vettä, ei ole suositeltavaa. Kaada noin 2/3 sekoitusvettä sekoittimeen, lisää Repar Tix HG SB ja loput vedestä; jatka sekoittamista, kunnes saadaan homogeeninen, paakkuuntumaton seos. Sekoitusveden tulisi olla noin 16 % pussin painosta. Bond HG:n lisääminen sekoitusveteen (noin 0,5 litraa 25 kg tuotepussille) yksikomponenttisessa versiossa mahdollistaa tarttuvuuden, pidon, läpäisemättömyyden, työstettävyyden, muotoilun ja muodonmuutoskyvyn edelleen parantamisen. Mikäli tuotetta käytetään kaksikomponenttisessa versiossa, kaada komponentti B (neste) sekoittimeen, lisää vähitellen komponentti A (jauhe) ja sekoita, kunnes paakkuja ei ole enää. Suurten pinnoitepaksuuksien, staattisten vaatimusten, monoliittisten vaatimusten jne. osalta, jotka suoritetaan Repar Tix HG SB:llä, on suositeltavaa käyttää sopivia metallivahvistuksia (sähkösulatettu verkko, häkit jne.), jotka on kiinnitetty tukemiseen Syntech Profixilla, GROUT MICROJ:llä, Repar Tix G2:lla. Noin 18,5 kg/m² Repar Tix HG SB:ta jokaista toteutettavaa senttimetriä kohti (noin 1850 kg kuutiometriä kohti). Pussi 25 kg - Lava: 50 x (Pussi 25 kg)
Repar Tix Fine : Thixotrooppinen, reologinen, rakenteellinen, kuituvahvistettu sementtilaasti

Repar Tix Fine : Thixotrooppinen, reologinen, rakenteellinen, kuituvahvistettu sementtilaasti

Repar Tix Fine Rakenteellinen ja kutistumista kompensoiva tiksotrooppinen sementtipohjainen laasti, jonka maksimiraekoko on 0,6 mm. Se koostuu korkealuokkaisista sementteistä, super-pölyistä täyteaineista, stabiloivista lisäaineista ja korkealujuuksisista polypropeenimikrokuiduista. Laastin hieno raekoko ja poikkeuksellinen työstettävyys tekevät Repar Tix Finestä erityisen soveltuvan rakenteiden kuoriremontteihin (yksittäisen kerroksen maksimipaksuus on 20 mm) teräsbetoni- ja muuraustöissä, betonin korjaukseen, joka vaatii erinomaista pintakäsittelyä, toimiin levyjen intradosissa, jopa aggressiivisissa ympäristöissä (merellinen, teollinen). Manuaalinen tai ruiskutussovellus märkäkypsennykseen ensimmäisten 48–72 tunnin ajan. Esiseoksen hieno raekoko (maksimirae 0,5 mm) mahdollistaa erittäin tarkan viimeistelytason ja pinnan tasoittamisen. Rakenteellinen tiksotrooppinen laasti Repar Tix Fine voidaan edullisesti lisätä 0,25 % Fluid SRA:ta, erityistä lisäainetta, joka kykenee vähentämään sekä muovista kutistumista että hydraulista kutistumista. Fluid SRA suojaa itse asiassa laastin kypsymistä ja, kun se sekoitetaan Repar Tix Finelle, sitä voidaan pitää teknologisesti edistyneenä järjestelmänä, joka kykenee vähentämään veden nopeaa haihtumista laastista ja edistämään hydratoitumisreaktioiden kehittymistä. Fluid SRA:n ansiosta, vuorovaikutuksessa joidenkin sementin komponenttien kanssa, voidaan saavuttaa lopullinen kutistuminen, joka on 20–50 % alhaisempi kuin Repar Tix:n standardiarvot, jotka on valmistettu vain veden lisäämisellä. Rakenteellinen tasoitus. Korjaus, kunnostus, betonipinnan uudelleenrakentaminen, luotettavien ja kestävien pinnoitteiden rakentaminen rakennus-, siviili-, hydrauliikka-, teollisuus-, betoni- ja muuraustöihin. Sovelluspinnoitteiden on oltava puhtaita, vapaita liasta, murenevista ja epäyhtenäisistä osista, pölystä jne., kyllästettyjä "kostealla kuivalla pinnalla" vedellä. Pintojen riittävä karhennus, kuten kaivaminen, hiekkapuhallus jne., on aina tarpeen maksimaalisten tartuntapintojen saavuttamiseksi. Optimaaliset arvot saavutetaan korkeapaineisella hydrokaivamisella. Paljasta rautat, jotka ovat altistuneet tuhoisalle hapettumiselle tai syvälle hapettuneille, poistamalla ruoste paljastetuista raudoista (hiekkapuhalluksella tai hankaavilla harjaksilla). Ennen niiden kunnostamista suositellaan konsolidoivan re-alkaloivan Consilex Sanin käyttöä paljastetuilla pinnoilla. Kaada 2/3 koko sekoitusvedestä sekoittimeen (noin 2,5 litraa per säkki), lisää tuote vähitellen ja loput vesi, kunnes saadaan homogeeninen seos halutulla koostumuksella ja ilman paakkuja. Huolehdi paljastettujen pintojen suojasta ja kosteasta kypsennyksestä. Bond HG:n lisääminen sekoitusveteen (suhteessa noin 0,5–0,7 kg per tuotesäkki) mahdollistaa merkittäviä parannuksia tarttuvuuden, kiinnittyvyyden, läpäisemättömyyden, työstettävyyden, muovattavuuden ja muodonmuutoskyvyn osalta. Korkeat pinnoitepaksuudet, staattiset vaatimukset, monoliittiset vaatimukset jne. voivat tehdä tarpeelliseksi käyttää sopivia vahvistuksia (sähkösulatettu verkko jne.), jotka on kiinnitetty alustaan Syntech Profixilla, Syntech Fix EP:llä tai Grout Cablella. Noin 18 kg/m² Repar Tix Fine:a jokaista luotavaa senttimetriä kohti (noin 1800 kg jokaista kuutiometriä kohti). Säkki 25 kg - Lava: 50 x (Säkki 25 kg)
Repar Steel : Passivoiva kaksikomponenttisementti, korroosionkestävä, raudoitusvarsille

Repar Steel : Passivoiva kaksikomponenttisementti, korroosionkestävä, raudoitusvarsille

Repar Steel Kaksikomponenttinen sementtislauri, joka on muokattu joustavilla hartseilla ja erityisillä korroosionestoaineilla hapettuneiden vahvistustankojen passivoivaan käsittelyyn rappeutuneen betonin korjauksessa. Repar Steelin korroosionesto-efekti määräytyy korkean alkaliteetin ja anhydriittijärjestelmän komponenttien superpozzolaanisen reaktion perusteella, sekä nesteosassa (B) olevien siirtyvien ja rajapintakorroosionestoaineiden läsnäolon ansiosta, jotka pystyvät toteuttamaan katodista ja anodista suojaa orgaanisten yhdisteiden perusteella, jotka tekevät rautasulfaatteja käyttökelvottomiksi elektrolyyttisten korroosioprosessien ravinnoksi. Ratkaisun polymeerikomponentit myös lisäävät edelleen korroosionesto-efektiä, erityisesti aggressiivisia hyökkäyksiä vastaan, jotka johtuvat klorideista ja sulfaateista, ja parantavat tartuntaa käsitellyn tangon ja betonin välillä (tartuntakoe EN 15184 -standardin mukaisesti, joka noudattaa UNI EN teknistä standardia 1504 "Betonirakenteiden suojaus- ja korjaustuotteet ja -järjestelmät - Osa 7: Vahvistusten korroosiosuojaus"). Passivoiva suojaava korroosionestohoito vahvistustangoille korjaustöissä teräsbetonissa. Poista huolellisesti irtonainen ruoste metallipinnoilta altistuneista vahvistustangoista hiekkapuhalluksella tai syvällä harjauksella, kunnes saadaan valkoinen metallipinta. Tämä toimenpide on välttämätön Repar Steelin korroosionesto-ominaisuuden tehokkaaksi kehittämiseksi. Ilman muuta, hiilidioksidiprofiilin etenemisen estämiseksi betonissa on välttämätöntä täydentää korjaus asianmukaisilla korjauslaasteilla: thixotrooppisilla (Repar-sarja) tai valuilla (Grout-sarja). Sekoita komponentit A ja B ja jatka sekoittamista, kunnes saadaan homogeeninen, paakkuuntumaton seos. Levitä harjalla aiemmin valmisteltujen vahvistustankojen pinnoille. Estääksesi korjauslaastin levittämisen poistamasta vielä tuoretta Repar Steel -käsittelyä, odota tuotteen kovettumista ennen volyymikorjausta. Suositeltu vähimmäisodotusaika on noin 6-8 tuntia kesälämpötiloissa ja noin 12-16 tuntia talvilämpötiloissa. Älä levitä tuotetta, jos lämpötila on alle 5 °C tai jos on odotettavissa, että lämpötila voi laskea tämän arvon alle ensimmäisten 12 tunnin aikana kovettumisen aikana. 0,03 - 0,1 kg Repar Steelia kutakin lineaarista metriä käsiteltävää terästankoa kohti. Pönttö 3,4 kg [A] - Pullo 1,6 kg [B] - Paketti: 1 Pönttö 3,4 kg [A] + 1 Pullo 1,6 kg [B]
Repar SM Bic : Rakenteellinen kaksikomponenttinen mikromortti, viimeistelykerroksille ja verhouksille

Repar SM Bic : Rakenteellinen kaksikomponenttinen mikromortti, viimeistelykerroksille ja verhouksille

Repar SM Bic Hieno tasoitus, kaksikomponenttinen, tiksotrooppinen, reologinen, komposiitti, "monikäyttöinen", nopeasti kovettuva. Täydellinen millimetrin ja kosmeettiseen tasoitukseen artefakteissa ja betonitöissä rakenteellisessa ja/tai toiminnallisessa restauroinnissa; myös sopii rakennusten julkisivujen tasoittamiseen, joissa on osittainen tai täydellinen seinämuovipinnoite. Repar SM Bic on laasti, kaksikomponenttinen, tiksotrooppinen, reologinen, komposiitti, "monikäyttöinen"; perustuu korkearesistentteihin sementteihin, superpozzolaanisiin täyteaineisiin, hydrodispersiivisiin polymeerihartseihin, muovittimiin, stabilisaattoreihin ja korroosionestoaineisiin, antiallergisiin lisäaineisiin, valittuihin aggregaatteihin, mikrofilamentteihin. Erittäin hieno sitova matriisi, jossa on korkea pozzolaaninen komponentti, yhdessä komponentti B:ssä olevien erityisten polymeerien kanssa, antaa sovelletulle tuotteelle korkean tarttuvuuden alustaan, yhdessä erityisen matalan elastisen modulusin kanssa. Hienojakoinen ja spheroidinen morfologia kvartsiaggregaatteissa helpottaa tasoitusaineen käyttöä, erityisesti käytettäessä yhdessä GFRP-verkkojen (Rinfor Systemin kaatumisen ja rikkoutumisen estojärjestelmät) kanssa. • Korjaukset, tasoitus, suojaavat ja vesitiiviit pinnoitteet, tasaiset säännöllistykset, liimapinnoitteet jne. sementtipohjaisilla alustoilla, seinillä, sementtilaasteilla, betonilattioilla, jopa matalan imeytyvyyden pinnoitteilla (muoviseinäpinnat, edellyttäen että ne ovat tiukasti kiinnitettyjä alustaan). • Vahvistettujen betonirakenteiden tasoitus säiliöissä, altaissa ja uima-altaissa ennen hartsipinnoitteiden tai laattojen asentamista. • Palkkien, pylväiden ja tieinfrastruktuurien kansien tasoitus. • Rinfor Systemin kaatumisen estojärjestelmä väliseinillä ja täytöissä, yhdessä GFRP Armaglass Structura 115, Armaglass Structura 250 -verkojen ja GFRP Armaglass Connector -liittimien tai Helix Steel Aisi 304 ruostumattomasta teräksestä valmistettujen liittimien kanssa. • Rinfor Systemin rikkoutumisen estojärjestelmä lattioilla, yhdessä Armaglass Structura 250 GFRP -verkon, ruuvien ja kiinnikkeiden kanssa. • Säännöllistys- ja valmistuskerrokset betonin ja muurauksen alustoille ennen hiilikuitu FRP -järjestelmien asentamista, sekä paikan päällä kyllästettyinä (kankaat) että liimattuina (levyt). Sovelluspinnoitteiden tulee olla puhtaita, ilman likaa, murenevia ja ei-tarttuvia osia, pölyä jne., asianmukaisesti kyllästettyjä vedellä, kunnes ne saavuttavat tilan "kosteat kuivat pinnat". Sekoita betonijauhe (komponentti A) polymeerisen hydratoivan dispersio (komponentti B) kanssa, mieluiten sekoittimella, jossa on alhainen kierrosluku, kaada jauhe vähitellen nesteeseen (manuaalisessa sekoituksessa lisää neste jauheeseen); jatka sekoittamista, kunnes saat homogeenisen, lumpsittoman seoksen. Tuotteen optimaalinen koostumus ja sen seurauksena tässä teknisessä tietolehdessä ilmoitetut fysikaalis-mekaaniset ominaisuudet voidaan saavuttaa käyttämällä 4,5 kg KOMPONENTTIA B jokaista 25 kg:n säkkiä kohti. KOMPONENTTI B:n ylimääräinen määrä (0,5 kg) on erityisen hyödyllinen pohjan pohjustamiseen tai lastan kostuttamiseen lopullisessa tasoitusvaiheessa, tai kuumissa ja kuivissa ympäristöolosuhteissa, joissa sekoitettu tuote pidetään levyn sisällä, se voi vaatia pienen nestelisäyksen optimaalisen koostumuksen saavuttamiseksi, näin vältetään hallitsemattomat vesilisäykset. Noin 2,0 kg/m² Repar SM Bic:stä jokaista valmistettavaa millimetriä kohti. Säkki 25 kg [A] - Muovikanisteri 5 kg [B] - Paketti: 1 säkki 25 kg [A] + 1 muovikanisteri 5 kg [B]