Osmocem SCK Kuituvahvistettu monokomponenttisementtimassa, joka perustuu hydraulisiin sideaineisiin, superprogoliin täyteaineisiin, valittuihin hienoihin aggregaatteihin ja kiteytymisreagensseihin, jotka edistävät yhdisteen tunkeutumista tukimateriaaliin. Ihanteellinen ohuiden suojapinnoitteiden (4–10 mm) käyttöön, joissa on korkea vastapainon tartunta. Erityinen koostumus tekee tästä tuotteesta ihanteellisen pinnoitteisiin aggressiivisissa ympäristöissä, joissa on kosketusta klorideihin ja sulfaateihin (viemärijärjestelmät).
Pakkaus: 25 kg säkki
UM: €/kg
Bitumer Diplax on erityinen mineraali- ja bitumiseos, jota käytetään kylmässä muodossa. Sitä voidaan käyttää kaikissa sääolosuhteissa lämpötiloissa -20 °C:sta +60 °C:een. Se on valmistettu välittömästi käytettäväksi suoraan pakkauksesta. Se ei vaadi erikoislaitteiden käyttöä. Vauriokorjaukset ovat jätteen vähäisiä, ja ylimääräinen seos voidaan kerätä takaisin astiaan ja käyttää toiseen korjaukseen.
Bitumer DIPLAX:ia käytetään:
•ilmaisiin ja pysyviin vaurioiden korjauksiin asfaltti- ja betonipinnoilla.
•onteloiden täyttämiseen asennustöiden jälkeen: kaasu-, putki-, sähkötyöt jne.
•mahdollistaa vaurioiden poistamisen kaikissa muodoissa, syvyyksissä ja kokoissa.
Työskentelylämpötila: -20 °C - +60 °C
Pakkaus: 25 kg säkit
MCA 120-140 tph jatkuva asfalttiasema on todella jättänyt jälkensä maailmanluokan asfalttituotantoteknologiaan, ottaen huomioon keskikokoisten ja suurten projektien vaatimukset. Tämä ylivoimainen laitos pystyy toimittamaan laadukkaita asfalttiseoksia johdonmukaisesti tiukkojen laatuvaatimusten mukaisesti, jotka on asetettu tie rakennustöille. Tämä tuotantokapasiteetti, joka on 120–140 tonnia tunnissa, soveltuu erilaisiin käyttötarkoituksiin, mikä tekee siitä luotettavan ja tehokkaan kaikissa asfalttituotantotarpeissa.
MCA 120-140 tph -laitos on täydellinen yhdistelmä ihailtavaa suorituskykyä ja helppokäyttöisyyttä yhdessä paketissa. Sen käyttäjäystävällinen muotoilu, edistykselliset ominaisuudet ja kestävä rakenne tekevät siitä vaivattoman tuotteen käsitellä kaikkein vaikeimpia olosuhteita. Tämä on enemmän kuin vain kapasiteettia—se tuottaa parempia tuloksia jokaisella erällä, jotta kaikki tie rakennusprojektisi toteutetaan parhaalla mahdollisella laadulla ja tehokkuudella.
120 tonnia:140 tonnia
Ajoneuvon rajoittamistruktuurit yhdistävät korkeat turvallisuusstandardit moderniin muotoiluun, mikä tekee niistä sopivia ympäristöihin, joissa on erityisiä esteettisiä vaatimuksia. Erittäin alhainen voiman siirto siltaan tekee valikoimastamme ihanteellisen vanhojen siltojen kunnostamiseen.
Tiemme esteet ovat saatavilla eri suorituskykytasoilla, nimittäin H2 ja H4b, sekä eri työleveyksillä, nimittäin W2, W3, W4 ja W5, standardin NBN EN 1317 mukaisesti. Eri mittojen ja edullisten voiman siirtojen ansiosta voimme aina tarjota sopivan ratkaisun.
BETONIKANAVAT
100 x 18 x 16 + kävelysilta
100 x 18 x 16 ilman kävelysiltaa
100 x 30 x 30 + grilli
SYNTEETTISETKANAVAT
100 x 14 x 6 + kävelysilta
SYNTEETTISETKANAVAT RASKAIDEN KUORMIEN KÄYTTÖÖN
100 x 15 x 15 + valurautagrilli
100 x 20 x 20 + valurautagrilli
100 x 25 x 25 + valurautagrilli
100 x 30 x 30 + valurautagrilli
KAIKKIA MUITA MALLEJA ON SAATAVILLA KYSYNNÖN MUKAAN
BETONIKANAVAT
100 x 18 x 16 + kävelysilta
100 x 18 x 16 ilman kävelysiltaa
100 x 30 x 30 + grilli
SYNTEETTISETKANAVAT
100 x 14 x 6 + kävelysilta
SYNTEETTISETKANAVAT RASKAIDEN KUORMIEN KÄYTTÖÖN
100 x 15 x 15 + valurautagrilli
100 x 20 x 20 + valurautagrilli
100 x 25 x 25 + valurautagrilli
100 x 30 x 30 + valurautagrilli
KAIKKIA MUITA MALLEJA ON SAATAVILLA KYSYNNÖN MUKAAN
Betoniin, bitumiin ja asfalttiin tarkoitettu A2-tyypin vesiliukoinen maali, joka perustuu puhtaaseen akryylihartsiin. Mattapintainen ja karkea. Värisävyt valkoinen ja keltainen.
*EDUT Valmiiksi sekoitettu maali. Kestävä ja joustava väri pitkällä aikavälillä. Erittäin hyvä tarttuvuus, kovuus ja elastisuus. Erinomainen kulutuskestävyys. Parempaa heijastavuutta (näkyvyys yöllä) varten, ripottele lasipalloja. Voidaan levittää suoraan pinnalle ilman pohjamaalia.
Soveltuu käytettäväksi siveltimellä, telalla tai ruiskulla. Noin 800g - 1200g/m².
Viite: ROU-TOPROU/7KG
Paino: ÄMPÄRI 7 KG
Vuosien varrella ASPHO-yhtiö on kehittänyt asiakkaidensa tuella kattavan valikoiman huolto- ja ylläpitotuotteita vastatakseen tämän markkinan erityistarpeisiin. Kaikki asfaltit ovat valmiita käytettäväksi (paitsi Elasto’SCEL), helppokäyttöisiä ja pitkäikäisiä.
Erikoistuneet liikkuvien laitteiden nostojärjestelmät
Käyttötarkoituksesta riippuen tukien avulla voidaan saavuttaa seuraavat tekniset parametrit: Astian nostokyky 2,5 t:sta 20 t:iin, nostokorkeus 500 mm:stä 1750 mm:iin (valinnaisesti enintään 2000 mm), kiinnitys ISO-kulmille ja paikannusohjausjärjestelmä.
Innovatiivinen kallistuksen perusteella tapahtuva paikannusohjaus on erityispiirre nostojärjestelmissämme ja mahdollistaa kuorman nostamisen ja laskemisen vaakasuoraan maata pitkin epätasaisessa maastossa kuormausoperaatioiden aikana, automaattinen alkuperäinen kallistuksen mittaus, kallistuksen poikkeama nollaan, ohjauksen tarkkuus: +/- 0,2 astetta, turvallisuuskytkin, kun kallistus ylittää 3,5 astetta (tai enemmän, jos se on tarpeen). Yksittäinen tukijärjestelmä ohjausyksikkö saatavana vaihtoehtona.
Kestävä, pitkäikäinen, pysyvä, ympäristöystävällinen, silmiinpistävä ja helppo asentaa: Modernin tienmerkinnän on nykyään täytettävä monia vaatimuksia.
Tienmerkintä? Tietenkin.
Kestävä, pitkäikäinen, pysyvä, ympäristöystävällinen, silmiinpistävä ja helppo asentaa: Modernin tienmerkinnän on nykyään täytettävä monia vaatimuksia, mieluiten kaikki samanaikaisesti. Olemme löytäneet yhteistyökumppanin, joka valmistaa juuri tällaisia merkintätuotteita. Geveko Materials -yrityksellä on yhdeksän vuosikymmenen kokemus, ja se toimittaa maailmanlaajuisesti kaupunkisuunnittelijoille ja liikenneviranomaisille, jotka haluavat merkitä teitä, puistoja tai leikkikenttiä.
VIATOP® - bitumilla päällystetyt kuitugranulaatit ja lisäainekuidut - JRS RETTENMAIER -ryhmä keskittyy kasvikuitujen tutkimukseen, kehittämiseen ja muuntamiseen, jotka ovat peräisin biopohjaisista raaka-aineista. Tuomme esiin näiden luonnollisten lisäaineiden moninaiset toiminnot, joita teollisuus voi hyödyntää.
Tienrakennussektori pitää meitä pätevänä, innovatiivisena ja luotettavana kumppanina yli 30 vuoden ajan. VIATOP® - bitumilla päällystetyt kuitugranulaatit ja lisäainekuidut - on jo vuosia ollut monitoimisten ja korkealaatuisten lisäaineiden standardi päällysteissä.
Neljä tuotantolaitostamme varmistaa tuotteidemme toimitusvarmuuden.
VIATOP®:ia käytetään monissa päällysteissä:
• Kivimastikasfaltti
• Äänieristetty päällyste
• SMA-liitoskerros
• 2-in-1 päällysteet ajopinnalle ja muotoilulle
• Muunneltu bitumibetoni elastomeerilla
• Kaikenlaiset bitumipäällysteet
• Lämmin päällyste ajopinnalle
Liikkuva radar on erinomainen vaihtoehto kiinteälle radarille parantaakseen kaupunkisi liikenneturvallisuutta. Helposti siirrettävä ja kuljetettava integroituine pyörineen, tämä opettajaradar tarjoaa samat toiminnot kuin perinteinen ennaltaehkäisevä radar. Se on kaukaa näkyvä punavalkoisine nauhoineen.
Tämän aurinkoradarin aurinkopaneeli mahdollistaa myös suuremman autonomian ja siinä on sisäinen akku.
Suuntava opettajaradar Doppler-teknologialla
Valoisuus säätyy automaattisesti ulkoisen valon mukaan
Nopeuden näyttö punaisena/vihreänä tai punaisena/meripihkanvärisenä (korkean kirkkauden LEDit)
Kestää lämpötiloja 20°C:sta 60°C:een
Sivutukea varten asennus, jossa on 20° avauskulma optimaalista aurinkoenergiaa varten
Virhemarginaali: 1,5 km/h
Lämpötila-alue: -20°C:sta +60°C:een
Maksimi kosteus: 100% vesitiivis (tropiikkikortit)
Moderni lyhty, joka on valmistettu suorakulmaisista galvanoiduista teräs- tai alumiiniprofiileista. Sen yksinkertainen ja tasainen muoto luo elegantin arkkitehtonisen elementin. Linssien käyttö vähentää häikäisyä ja luo hajottavan vaikutuksen.
BORNIT®-RoadStixxia käytetään tilapäiseen halkeamien ja pienempien kuoppien sulkemiseen, joiden halkaisija on noin 20 cm asfaltti- ja betonipinnoilla. Koska materiaali on erittäin helppokäyttöistä eikä vaadi suuria laitteita, myös kokeneet tee-se-itse -tekijät voivat suorittaa korjauksia ajoteillä, pysäköintialueilla tai sisäpihoilla.
BORNIT®-RoadStixx on sulatettava alkyditermo-plastgranulaatti. Lämmitettäessä noin +220 °C:seen saavutetaan erittäin hyvä tartunta vanhoihin pinnoitteisiin. Asennuksen jälkeen korjatut kohdat ovat lyhyessä ajassa ajettavissa ja niillä on erinomaiset kestävyysominaisuudet.
BORNIT®-RoadStixxia voidaan asentaa ympäri vuoden. Alle +10 °C:n lämpötiloissa on tarpeen huolellinen lämmitys ja käsittely.
Äänimuuri käytetään melutason vähentämiseen kansainvälisiin standardiarvoihin moottoriteillä ja rautateillä asuinalueilla. Äänimuurit koostuvat metalliosista, absorptiomateriaaleista ja apuäänimateriaaleista, jotka on erityisesti suunniteltu tarjoamaan äänen absorptiota ja äänen siirron häviämistä. Etäisyys lähteeseen ja vastaanottajaan, korkeus sekä äänen siirron ja absorptioarvot ovat perusmerkityksellisiä äänimuurin suunnittelussa.
Kompakti sääasema kaikille olennaisille tien säämittauksille, mukaan lukien
• pinnan kunto
• kitkakerroin
• veden/jään kerrospaksuus
• ilmanpaine
• tuulen nopeus
• pinnan lämpötila
• kastepisteen lämpötila
Esteet, joissa on tai ilman heijastavaa paneelia, roma-jalka tai kolmio - Esteet jalankulkijoille rakennustyömaalla
Putkistruktuuri Ø 30 Täysi tanko Ø 8
– Esteen moduulirakenne jalankulkijoille putkesta, halkaisija 32 x paksuus 2 mm; vaakasuora alatraversi, halkaisija 27 x 2 mm.
– Pystysuorat kiinnikkeet pyöreä halkaisija 8 mm ja taso 15 x paksuus 4 mm (mahdollisen heijastavan paneelin (20×150 cm) kiinnittämistä varten)
– Sivukiinnikkeet estävät liukumista, pyöreä halkaisija 10 mm;
– Jalakset valmistettu rautaputkesta halkaisija 32 x paksuus 2 mm, jossa on bajonettikiinnitys esteeseen, kiinnitys M8-ruuvilla ja vastaavalla mutterilla.
– Käännettävät jalakset ilman purkamistarvetta
• Viittausnormit
– Art. 21 Liikennelaki
– Art. 30 – 31 – 32 Liikennelain täytäntöönpanosäännöt
• Käyttötarkoitukset
– Rakennustyömaiden rajaaminen
– Varastot
– Jalankulkijoiden kulkuväylät
Pysäköintitukki: klassikko pysäköintiturvassa.
Pysäköintiturva pysäköintitukilla. Pysäköintitukki, joka on valmistettu laadukkaista materiaaleista, kestävä neliöputki 70 x 70 mm, kokonaiskorkeus 570 mm, estoleveys 780 mm, kuumasinkitty heijastavilla punaisilla viivoilla, haluttaessa lisäksi valkoiseksi maalattu, varustettu kestävällä lukolla, joka sulkeutuu, asennettavissa ruuveilla pohjalevyn kanssa tai betonointiin pohjatukilla, valinnaisesti lukitusjärjestelmän valmistelulla rakennuspuolen profiilipuolilukolle.
EasyGel Protect® -ydinporaratkaisumme takaavat, että pölykuormitus on alle 5 kuitua litraa kohti.
EGP-tuotteemme ydinporaukseen on testattu ranskalaisen tutkimus- ja turvallisuuslaitoksen INRS sekä ranskalaisen työturvallisuusorganisaation OPPBTP käynnistämän CARTO AMIANTE-kampanjan puitteissa, jonka tavoitteena on nostaa esiin vähiten (pölyä) päästöjä aiheuttavat menetelmät.
Työlainsäädännön noudattaminen, joka määrää, että toiminnanjohtajan on toteutettava kaikki tekniset toimenpiteet pölykuormituksen vähentämiseksi.
Ratkaisu soveltuu kaikentyyppisille pölyille, olipa ne sitten terveydelle haitallisia tai harmittomia (asbesti, lyijy, piidioksidipartikkelit/silika, pöly...)
Tuotenro: EGP50CAr
- Kesselinhalt 500 litraa
- Kaksoisseinämäinen lämpööljyllä lämmitettävä kattila, jossa sulatusritilä noin 100 kg materiaalille ja esisulatuskupu
- Vaakasuora kolmi-teräsekoitin hydraulisella voimansiirrolla ja täyttöluukkujen sulkemisella
- Lämpöä tuotetaan öljypolttimella
- Veden jäähdytetty Kubota-dieselmoottori E-startilla ja suurella 24 V generaattorilla
- Kompressori 90 l/min 40 l paineilmasäiliöllä letkun puhalluslaitteelle tai kompressori 1.300 l/min saumoja ja halkeamia puhaltaen
- Reunapursotussekoitin 3 suuttimella, sähköisesti lämmitetty reunatiivistykseen tai sähköisesti lämmitettävä valukalvosysteemi saatavana lisävarusteena
- Tandem-akselinen alusta korkeussäädettävällä vetolaitteella
- Uudenlainen itseajava voimanlähde hydraulisesti toimivalla raskaan kuorman akselilla ja ohjauspyörällä, nousukyky jopa 15%, hydraulisesti laskettava, ei ylikuormitusta tandemakselille työmaatoiminnassa
Suunniteltu betonitien esteiden kuljetukseen ja sijoittamiseen, jossa on automaattinen kuormaus- ja vapautusmekanismi nopeaa ja helppoa materiaalin liikuttamista varten.
Kapasiteetti 5000 kg
Säätö 50-800 mm
Laaja avausleveys mahdollistaa käytön suurten reunakivien ja esteiden kanssa.
Helposti säädettävissä paikallistuspinnin ja teräksisten leuoiden avulla liukkaiden esteiden tarpeen mukaan.
Procompactor-tienpuhdistimet ovat ajoneuvoja, joita käytetään katujen, teiden, jalkakäytävien ja muiden kovien pintojen puhtaana pitämiseen ja lian poistamiseen.
Kuorma-autoon asennettavat tienpuhdistimet eivät ainoastaan pidä katuja puhtaampina, vaan ne myös auttavat estämään myrsky- ja vesisaastetta. Ne estävät ei-toivottujen materiaalien pääsyn sadevesiviemäreihin, saastuttamasta rantojamme ja aiheuttamasta tukoksia ja tulvia. Ne pitävät myös työmaat puhtaina ja turvallisina sekä auttavat minimoimaan renkaiden vaurioita.
Kuorma-autoon asennettavat imutyypin tienpuhdistimet on varustettu roskien ja pölyn keräysastialla sekä puhdistusjärjestelmällä, erityisrakenteisella erityiskäyttöajoneuvolla, jota käytetään materiaalin poistamiseen ja keräämiseen teiltä, kaduilla, moottoriteillä jne.
Procompactor tarjoaa parhaan helpon ratkaisun kuorma-autoon asennettaville tienpuhdistimille, joiden tilavuus vaihtelee 4 m³:stä 10 m³:iin.
Roskasäiliön asennus halutussa tilavuudessa sopivaan kantajavaunuun, jonka tilavuus on 4 m³ - 10 m³.
GlasstexGrid on asfaltin vahvistus, joka kuuluu "Asennusavustimella varustettujen verkkojen" tyyppiin (FGSV-työasiakirja 770 - versio 2013) ja sillä on puhtaasti vahvistavia ominaisuuksia. Se koostuu korkealuokkaisista lasikuitufilamenteista, jotka on yhdistetty erityiseen asennusavustimeen.
Missä GlasstexGridiä käytetään?
GlasstexGridiä voidaan käyttää freeseillä tai olemassa olevilla asfaltin alustoilla halkeamien ja saumausten vahvistamiseen. GlasstexGridin vahvistava vaikutus estää tai hidastaa merkittävästi halkeamien läpilyöntiä alustasta uuteen asfaltin päällysteeseen. Tuote on ensisijaisesti tarkoitettu täysipintaiseen asennukseen, mutta sitä voidaan tarvittaessa käyttää myös osittain.
Tuotteella on myös ilman suojakuorta täysi vetolujuus (pituus/poikki) DIN EN 10319:n mukaan: 60/60 kN/m GlasstexGrid R60N:llä ja 120/120 kN/m GlasstexGrid R120N:llä.